معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

اپل با گوشی های متاخر خود، آیفون 11 و آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس آمار مناسبی را از لحاظ فروش ثبت کرد. آمارهای سودا و تقاضای بالا قطعا اعلام منت بخاطر تیم کوک و همدستی کوچکتر مدیریتش محسوب می شود. ازطرفی شاید وضعیت موجود بخاطر شرکت AMD جالب نباشد و مدیران آن را سراسیمه کند؛ چرا که افزایش تقاضا بخاطر گوشی هوشمند کوپرتینویی ها، تنگ کردن تولید خراش های هفت نانومتری را بر غول تولید پردازنده یعنی TSMC افزودن می دهد.

خراش های هفت نانومتری به عنوان پایه ی تولید پردازنده های Ryzen 3000 شناخته می شوند. نیز کارت های گرافیک سری نیوی تیمار از این ترشه استفاده می کنند. بوسیله هرحال فشار تقاضا به خشکی امدن همکاری تایوانی به حدی افزایش یافته است که آن ها اینک زمان تحویل تراشه های هفت نانومتری را به ۶ ماه اضافه داده اند.مقاله های مرتبط:اپل: خراش A13 بایونیک پرعضله ترین CPU و GPU گوشی های هوشمند را داردتراشه A13، اپل را در رقابت با سامسونگ یک قدم جلوتر می برد

اعلام جدید از آمار ادعا برای خرید اپل، نیاز به افزایش ظرفیت تولید را قهری علامت می دهد. گزارش ها ادعا می کنند که اپل درخواست تکثیر ۱۰ درصدی تولید را بوسیله تأمین کننده های قطعات نخستین ارسال کرده است. درنتیجه هشت میلیون دستگاه آیفون 11 و آیفون 11 پرو جدید تولید خواهد شد (به نظر می رسد آیفون 11 پرو مکس به پیمانه ی دو مدل دیگر طرفدار نداشته باشد). گوشی های هوشمند متاخر اپل مجهز بوسیله پردازنده ی A13 Bionic با ۶ هسته ی پردازشی هستند. پردازنده ی سابق الذکر براساس معماری هفت نانومتری ساخته شده است و توسط TSMC تولید می شود.

بدین تزیین و با توجه بوسیله توضیح بالا بوسیله نظر می رسد موفقیت اپل باعث خسارت بر جدیدترین پردازنده ها و کارت های گرافیک هفت نانومتری AMD خواهد شد. اضافه دعوی برای گوشی های اپل، به معنای افزایش فشار تولید بر TSMC خواهد حیات. به علاوه با توجه به سه موافق شدن زمان تحویل تراشه های هفت نانومتری، احتمالا نگرانی از عدم تحویل محصولات تک نیاز دیگر شرکت ها، بیشتر هم می شود. منابع آگاه مشارکت تایوانی مطالبه می کنند که آن ها محدود به افزودن سه گانه یکسانی زمان تحویل هم نمانده اند. TSMC بوسیله مشتریان خود اعلام کرده است که سفارش های طاس سال ۲۰۲۰ خود را اکنون اعلام کنند.



AMD یکی از ارشد ترین مشتریان TSMC محسوب می شود که بخاطر نسل سوم پردازنده های مستشار و همچنین پردازنده های گرافیکی سری نیوی با آن ها شریک می کند. آن ها قطعا قراردادهای مستحکمی با شرکت تایوانی دارند و افزودن فشار تولید بر TSMC در کوتاه مدت تأثیری بر تحویل سفارش ها نخواهد داشت. البته AMD اکنون بی آرامی چالش هایی تو تحویل محصولات دارد. به نشانی مثال آن ها در پردازنده هایی همچون Ryzen 9 3900X دشوار نزول موجودی داشته اند. بوسیله علاوه تحویل پرچم دار Ryzen 9 3950X بی آرامی با تأخیر روبه رو شده است.

در مجموع به نظر می رسد تنگ کردن تولیدی که به صورت شخصی بر TSMC باخبر می شود، وسواس و تردید هایی را برای آینده ی میدان پردازنده خلق کردن کند. شاید انویدیا هم از وضعیت جدید خسارت ببیند، برای اینکه نسل بعدی کارت های گرافیکی آن ها با معماری هفت نانومتری تولید می شود. انویدیا قبلا گفته بود که TSMC کمی از فرایند تولید خراش ها را پهلو عهده خواهد گرفت. البته آن ها در بخشی دیگر هم با سامسونگ در تولید تراشه همکاری می کنند.

پیامدهای تمام مدت افزایش فشار بر TSMC احتمالا به رخ چالش های تأمین قطعات بسی کامپیوترهای شخصی بروز پیدا می بطی ء. بوسیله همین دلیل همدستی تایوانی بوسیله ناچار ظرفیت تولید خراش های هفت نانومتری خویشتن را افزایش می دهد. البته قطعا اقتدار این شرکت در حرکت سریع و پاسخگو وجود داشتن نیاز درحال نمو بازار، در هاله ای از ابهام قرار دارد.برای مطالعه ی تمام مطالب مرتبط با گوشی های جدید اپل شامل مشخصات فنی، قیمت، تصاویر و ویدیوی نگاه نزدیک، بوسیله صفحه های آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس و آیفون 11 مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:گیگابایت نتایج اورکلاک پردازنده ۱۶ هسته ای Ryzen 9 3950X را منتشر کردمنتظر به روزرسانی بزرگ AMD برای تمامی مادربردهای AM4 باشیدپیام تیم کوک داخل هشتمین سالگرد درگذشت استیو جابزنتایج بنچمارک ها حاکی از رکوردشکنی پردازنده 3900 9 Ryzen همکاری AMD استجزئیات پردازنده های متاخر مایکروسافت که با همکاری AMD و کوالکام ساخته شدند
  • ۹۸/۰۷/۱۵

نظرات (۱)

آیفون دیگه بهترین برند نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی