معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

سامسونگ در ماه فوریه گلکسی فولد را رونمایی کرد ولی در تصمیمی منطقی، پس از ادعای بسی کارشناسان مبنی بر اینکه نمایشگر گلکسی فولد با مشکلات مهمی دست و پنجه یواش می کند؛ پیش خرید های گلکسی فولد را نقض کرد و تاریخ ارائه ی آن را به تعویق انداختتا مشکلات را رفع درنگ. سامسونگ، اوایل ماه گذشته با نقشه کشی بهبودیافته ی گلکسی فولد، دوباره شروع به تولید آن کرده است. اکنون، iFixit به سراغ این گوشی رفته و با کالبدشکافی آن بوسیله طور دقیق مدال داده که نقشه کشی متاخر گلکسی فولد چه تغییراتی کرده است.



یکی از مشکلات اصلی، حیات شکاف در اطراف گوشی بوده است. تو حالی که گلکسی فولد محافظی تو طبق نفوذ کردن گردوغبار نداشت؛ تماشایی شکاف های نسبتا بزرگ در گرداگرد لولای آن بودیم که باعث جمع شدن گردوغبار درون آن محل شده بود که می توانست به عملکرد لولا و حتی ورقه نمایش آسیب واقف کند. بنابراین، مقدماتی تبدیل تو این گوشی این است که سامسونگ بریدن های هر دو طرف ورقه عرضه را با یک پوشش محافظ امانت تا از ورود گردوغبار و سایر ذرات جلوگیری شود. همچنین، لولا های تویی را با نوار پوشانده است تا گردوغبار از نمایشگر دور بماند.

طراحی جدید گلکسی فولد با یک لایه ی محافظ اضافی از سنخ فلز بخاطر استواری بیشتر نمایشگر به راسته ارائه خواهد شد. لایه ی محافظ صفحه نمایش جدید نیز تا زیر تمام لبه های گلکسی فولد گشادگی یافته است؛ بنابراین، دیگر کاربران یا منتقدان اغوا نخواهند شد تا لایه ی محافظتی بالای وسیله را بردارند و امکان جداکردن برچسب محافظ را نخواهند داشت.

با وجود همه این تغییرات، گلکسی فولد سامسونگ هنوز یک دستگاه شکننده است و اساسی تر اینکه، تعمیر آن درصورت ابراز هرگونه خرابی زیاد دشوار خواهد بود. بوسیله همین دلیل، iFixit  نمره ی تعمیرپذیری ۲ از ۱۰ را به این گوشی داده که ناچیز ترین تشخیص ممکن تاکنون بوده است.بیشتر بخوانید:سامسونگ فناوری پکیجینگ ۱۲ لایه تراشه مبتنی پهلو TSV را توسعه دادگلکسی فولد زودتر از زمان مورد ادعای سامسونگ خراب می شودسامسونگ توان های جدید و پیشرفته Bixby Vision را اعلام کردسامسونگ سوددهی فراتر از قطع انتظار را بخاطر مفارقت سوم ۲۰۱۹ اطلاع دادن کردسامسونگ کروم بوک 4 و کروم بوک 4 پلاس را به بازار عرضه کرد
  • ۹۸/۰۷/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی