معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

اپل عزیمت دارد ۱۵ تا ۳۰ درصد از تولید آیفون را از چین خارج یواش. کوپرتینویی ها به عارض موکد بوسیله دنبال این اقدام هستند و از توزیع کننده های گوناگون، التماس معاینه وضعیت و اعلام ارزش کرده اند. گزارش ها مشعر از آن هستند که هیاهو تجاری چین و آمریکا یکی از دلایل اصلی غرض باهم اتحاد کردن خواهد وجود.مقاله های مرتبط:چرا آیفون و محصولات دیگر اپل درون آمریکا مونتاژ نمی شود؟کاهش ۹ میلیارد دلاری پیش بینی بیع اپل تو نتیجه کاهش ادعا برای آیفون

گره درون ماه مه و داخل پاسخ بوسیله تهدیدهای ترامپ، تعرفه های کالاهای آمریکایی را تکثیر عدل. آن ها اعلام کردند که ۲۵ درصد تعرفه ی متاخر روی کالاهای آمریکا افزودن می کنند. ترامپ قبل از مقامات چینی تعرفه های جدید را بخاطر کالاهای آن ها اعمال کرده بود. انتزاع گران پس از اطلاع دادن اطلاع چینی ها پیش بینی کرده بودند که قیمت آیفون تو خراج ی تعرفه ها ۱۴ درصد اضافه خواهد یافت. البته تیم کوک درون مصاحبه ای در ماه ژوئن گفته حیات که تعرفه ها تأثیری روی نرخ آیفون نخواهد داشت.

تیم کوک در مصاحبه ای پیرامون تصمیم چینی ها بخاطر افزایش تعرفه گفته بود:چینی ها به هیچ وجه اپل را مرام قرار نداده اند. به علاوه من تصور نمی کنم که چنین اتفاقی در آینده هم قیافه دهد. درواقع صادقانه بگویم که من امیدوار هستم چینی ها چنین تصمیمی نگیرند. به هرحال آیفون داخل همه جای گیتی تولید می شود. تصویب هرگونه تعرفه برای آیفون، همه ی افراد و کشورها را زیر تأثیر صبر می دهد و شاید فداکار کشورها، بیشتر متضرر شوند.



برخی کارشناسان با تکیه بر مصاحبت های کوک ادعا می کنند که اپل می خواهد رابطه خویشتن را به چین کاهش دهد. تا اینکه اگر کشور خاوری برنامه ای برای تصویب تعرفه نداشته باشد، باز هم کوپرتینویی ها می خواهند گزینه های بیشتری بخاطر تولید محصولات خویشتن داشته باشند. بوسیله هرحال قبلا در اعلام خوانده بودیم که در صورت افزایش تنش میان چین و آمریکا، اپل تولید محصولات خود را از چروک خارج خواهد کرد. اکنون می بینیم که بدون تکثیر تنش ها هم تصمیم کوپرتینویی ها جدی به رویت می رسد.

تحلیل ها مدال می دهد که همکار تایوانی اپل یعنی فاکسکان، اقتدار تولید آیفون خارج از مزار چین بوسیله اندازه ی نیاز راسته آمریکا را دارد. شاید بتوان هند و کشورهای جنوب شرق آسیا را گزینه های مناسبی برای جایگزین کردن گره دانست. بوسیله علاوه مدیر جزء نصف هادی های فاکسکان (یا Hon Hai Precision Industry)، یانگ لیو قبلا گفته بود که ۲۵ درصد از مراکز تولیدی این شرکت در بیرون از چین قرار دارند. به هرحال اپل هنوز هیچ اظهارنظری درباره ی اطلاع دادن برون رفت از گره نداشته است. بیشتر بخوانید:نهضت علمی چین؛ بخش چهارم: پشتیبانی آمریکای جنوبی از راه ابریشم جدیداینتل، اچ پی، قلب و مایکروسافت علیه تعرفه های ترامپ متحد می شوندتعداد کاربران فعال آیفون درون چین بخاطر پنجمین ماه متوالی افزایش یافتتمام گوشی های آیفون از سال ۲۰۲۱ به سرویس 5G حاضر می شوندبا برترین مدیران عامل دنیای فناوری داخل سال ۲۰۱۹ آشنا شوید
از مدت ها پیش از یکدلی مغز عظم برای درمان برخی از انواع عطارد استفاده می شد. اما امروزه به نعوظ فراخ ای از آن بخاطر درمانبیماری های خودایمنی مصرف می شود. سازمان غذا و داروی آمریکا کاربرد از پیوند مغز استخوان را تنها برای درمان سرطان تایید کرده و استفاده از آن برای تداوی سایر مشکلات هنوز به تایید این اداره معتبر نرسیده است. بخاطر آشنایی بیشتر با اتصال مغز استخوان با ادامهٔ این مطلب همراه بشوید.

حتما بخوانید:پرتو درمانی چیست و چه عوارضی دارد؟راههای پیشگیری از سرطان چیست؟علائم عطارد مغز استخوان، انواع و روال های درمان آن پیوند مغز استخوان بخاطر درمان چه مشکلاتی مصرف می شود؟

سلول های مغز عظم (سلول های بنیانی) می توانند داخل بدن به نشانی سلول های تخصص یافتهٔ مختلفی رشد بکنند. استفاده از پیوند مغز عظم برای درمان فداکار عطارد ها به تایید رسیده است. ازجمله این عطارد ها می قابلیت به مولتیپل میلوما، سرطان خون و برخی از گوناگون لنفوم رمز کرد.

علاوه براین از یکدلی مغز استخوان داخل بسیاری از کلینیک های تخصصی در سرتاسر دنیا برای درمان بیماری های خودایمنی کاربرد می شود. ازجمله این بیماری ها می توان به ام اس اشاره کرد. پیوند عدد استخوان نتایج دهش را درون درمان این مصیبت ها برجای گذاشت. بااین حال هنوز روش تایید شده ای برای درمان این مشکلات محسوب نمی شود. انتخاب اهداکننده

دو نوع یکدلی مغز عظم بود دارد. یکی از آنها یگانگی مغز استخوان آلوژنیک و دیگری اتولوگ شهرت دارند. یگانگی مغز استخوان آلوژنیک

تو این روش بوسیله یک اهداکننده احتیاج است تا سلول مغز عظم مناسب از او دریافت بشود. قبل از عمل این نوع یگانگی مغز استخوان پزشک ها باید از شباهت سلول بی همتا اهداکننده با بیمار اطمینان حاصل بکنند. اغلب بی همتا اهداکننده از بین اقوام نزدیک انتخاب می شوند. البته احتمال گرفتن از سایرین که شباهت کافی با مریض را داشته باشند همچنین وجود دارد.

بخاطر بررسی شباهت سلول های افراد از پروتئین هایی به معروفیت پادگن گلبول سفید انسانی (HLA) کاربرد می شود. پزشک ها با بررسی این پروتئین می توانند شباهت خون و لیف فرد اهداکننده با ناخوش را تقویم کرده و از شباهت آنها اطمینان مولود کنند.

علاوه بر سلول های مغز استخوان موجود داخل خون بی همتا اهداکننده، می نبوغ از سلول های خون سد بطن نیز کاربرد کرد. این سلول ها نسبت بوسیله سایر سلول های مهم کمتر نمو کرده اند. به همین برهان می توانند به عنوان سلول های مختلف رشد بکنند. سلول های خون بند ناف داخل ابتدای متولد منجمد می شوند. درنتیجه از آسیب های محیطی و پیری درون پناه هستند. بوسیله همین دلیل این سلول ها به شباهت یدکی با لیف بی مانند بیمار نیاز ندارند. یگانگی مغز استخوان اتولوگ

درون این نوع از همراهی عدد استخوان احتیاج به شباهت بین فرد اهداکننده و بیمار وجود ندارد. از طرف سلول های مغز استخوان از خویشتن مریض دریافت می شود. سلول ها پس از دریافت، پاک و منجمد می شوند. سپس سلول ها پس از ارتکاب شیمی درمانی بوسیله بی مانند ناتندرست تزریق می شوند.

براساس اعلام مرکز پیروگوف تو مسکو روسیه مراحل پیوند مغز استخوان اتولوگ بوسیله تطویل کوچکتر است: تحریک سلول های عدد عظم از ۴ تا ۶ روز؛ جمع آوری سلول های عدد استخوان از ۱ تا ۳ روز؛ شیمی درمانی بوسیله مدت ۴ روز؛ اماله سلول های مغز استخوان در ‍۱ روز؛ ایزوله سازی به مدت ۸ تا ۱۲ روز. چگونگی ارتکاب فرایند

بااینکه تو این روش از اتصال سلول های مغز استخوان کاربرد می شود، ولی سلول های عدد استخوان مهم ترین مدخل حادثه نیستند. درواقع اصل کلیدی استفاده از داروهای شیمی درمانی است. استفاده از داروهای شیمی درمانی در وحدت مغز عظم به دو شکل است. داخل یک طرز از مقادیر بالای داروهای شیمی درمانی بخاطر نابودی دستگاه ایمنی استعمال می شود. این نحو بیشتر برای علاج انواع سرطان ها استفاده می شود.

در اسلوب دیگر از مقادیر اندک شیمی درمانی اما از داروهای محکم تر برای سرکوب دستگاه ایمنی استفاده می شود. این رویه درون درمان مصیبت های خودایمنی مانند ام اس موفقیت خوبی از خود علامت داد.

تو هر دو گونه پس از مصرف از شیمی درمانی، پیوند سلول های مغز استخوان انجام می شود تا یک مایه ایمنی سالم و تازه ساخته بشود. خطرات و مالیات یکدلی مغز استخوان



بروز مصیبت انسداد ورید کبدی (VOD) همراه با مشکلاتی درون کلیه و جگر پس از انجام همراهی مغز استخوان یکی از مالیات شایع است. در ماه مارس سال ۲۰۱۶ سازمان طعام و داروی امریکا استعمال از داروی دفیبروتاید سدیم را به نشانی درمانی بخاطر این مشکل به ثبوت رساند.

یک کار بزرگ احتمالی دیگر که درون اتصال مغز استخوان آلوژنیک شاهد آن هستیم، بیماری یکدلی میوه میزبان است. این مشکل زمانی ابراز می بطی ء که سلول های فرد اهداکننده به بافت بدن میزبان حمله بکند. هرچه تشابه بافت های بی نظیر اهداکننده با میزبان کمتر باشد، حدس ابراز این سانحه اضافه می یابد. ممکن است پزشک ها برای کاهش خطر عفونت خواه بروز این عارضه داروهایی را تجویز بکنند.

ایفا جراحی برای بی نظیر اهداکننده مخاطره چندانی را به همراه ندارد. احتمال بروز عوارض جانبی جدی متجاوز نادر است. عوارض احتمالی عبارت اند از: واکنش به داروی بیهوشی؛ عفونت؛ آسیب بوسیله اعصاب و ماهیچه ها؛ واکنش بوسیله احاله خون؛ آسیب در نگرش ورود سوزن.

براساس اعلام انجمن عطارد آمریکا مقدور است اهداکنندگان پس از چند روز از اهدای سلول های مغز استخوان، احساس خستگی، ناراحتی و درد در ناحیهٔ پایینی پشت و باسن را امتحان بکنند. معمولا احساس ناراحتی با مصرف داروی عاری نسخهٔ استامینوفن و داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی مانند ایبوپروفن تسکین می یابد.

ممکن است پزشک کاربرد مکمل آهن را بخاطر اهداکننده پیشنهاد بکند تا گلبول های سرخ فرد به میزان طبیعی اش برگردد. بسیاری از اهداکنندگان می توانند پس از ۲ تا ۳ روز فعالیت های غریزی روزانه شان را از روال بگیرند. البته در برخی موارد ممکن است بهبود کامل ۲ تا ۳ هفته کشش بکشد. تحقیقات دربارهٔ علاج بیماری های خودایمنی از قانون پیوند مغز عظم

مطالعات متنوع دربارهٔ نفوذ کردن پیوند مغز استخوان بر درمان بیماری های خودایمنی نتایج متفاوتی را نشان می دهد.

محققین کانادایی نتایج حاصل از کارآزمایی بالینی پیوند مغز استخوان اتولوگ را یک موفقیت بزرگ قلمداد کردند. داخل این بررسی مبتلایان بوسیله بیماری ام اس با ناتوانی شدید، پس از علاج قادر بوسیله انجام کارهایی مانند سیاق رفتن،دوچرخه سواری و تا اینکه اسکی شدند. این خبر بوسیله تیتر بسیاری از روزنامه های جهان تبدیل شد.

محققین درمانگاه آموزشی بازل سوئیس تحقیقی بر روی مشکلات شاگرد از پیوند مغز عظم اتولوگ پیاده شدن روی بیماران مبتلا بوسیله بیماری خودایمنی ادا دادند. براساس گزارش آنها که داخل سال ۲۰۱۲ بوسیله چاپ رسید استعمال از یگانگی مغز عظم بخاطر درمان بلای ناگهانی های خودایمنی می تواند خطراتی مانند بیماری و مرگ را به ظهر داشته باشد و نمی تواند بوسیله عنوان روشی استاندارد بخاطر تداوی این بیماری ها استفاده بشود.

باتوجه به خطرات احتمالی پیوند مغز استخوان برای درمان بلای ناگهانی های خودایمنی باید قبل از پیوند مغز استخوان ارزیابی دقیقی از عملکرد کالبد ها انجام بگیرد. پس از یکدلی مغز استخوان باید آزمایش های اتیه انجام بشود تا بتوان وضعیت بیمار را بوسیله خوبی محسوس کرد.

هنوز مطالعات بیشتری دربارهٔ تاثیر یکدلی مغز استخوان تو تداوی بیماری های خودایمنی تو قضیه است و یافته های آینده شاید بتواند چشم انداز بهتری از تاثیر این سیاق در تداوی بیماری های خودایمنی به ما بدهد. درون ادامه بخوانید: ۲۵ خوراکی که استخوان های بدن را زورمند و مستحکم می سازد

مقاله صوتی

مدت ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه قالب فایل MP3 گوینده مژگان اصغری حجم ۴۹ مگابایت تعداد فایل ۱۰ فایل صوتیمجموعه صوتی علائم، پیشگیری و درمان بیماری ها



صلح و صفا ارزشمندترین دارایی مردم است

9،000 تومان مشاهده مقاله صوتی
به گزارش ایسنا، همزمان با نزدیک شدن موعد برگزاری کارگاه اقتصادی بحرین بوسیله عنوان بخشی از طرح صلح آمریکا بخاطر فلسطین و رژیم صهیونیستی، منابع آگاه از تشکیل و آغاز بوسیله فرمان کمپین جهانی "نه بوسیله معامله قرن" معارفه دادند.

این کمپین متشکل از نهادها و بخش های جامعه مدنی و جوانان درون کشورهای متنوع است.

موافق بیانیه حامیان این کمپین فعالیت های آن شامل اطلاعات، تولیدات فنی و اقدامات میدانی است.

در این بیانیه آمده است: کسانی که تصمیم بوسیله برگزاری کارگاه بحرین گرفتند با صحبت کردن درباره آن سعی درون کوچک نشان دادن اهداف آن کردند اما لب این است که این کارگاه هنری یک شروع و تقریبا یک راه اجباری به منظور عادی سازی کرهء هوا بخاطر پذیرش چشم پوشی از امتیازهای پا بر جا و بسته شدن مسأله فلسطین است.

حامیان این کمپین همچنین منتظر باهم اتحاد کردن با فعالیت های آن بخاطر ناکام گذاشتن معامله قرن شدند.

در تاریخچه ۱۹ مه بیانیه مشترکی از لفظ بحرین و آمریکا منتشر شد.

در بیانیه یاد شده اعلام شد که بحرین درون روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن با باهم اتحاد کردن آمریکا میزبان کارگاه هنری اقتصادی با عنوان "صلح برای شکوفایی" خواهد بود.

هدف از این کارگاه اجرای طرح پیشنهادی آمریکا بخاطر صلح مشهور به معامله قرن است که کنار بن آن فلسطینی ها مجبور هستند امتیازات ناعادلانه ای را به اسرائیل بدهند.
بوسیله گزارش تسنیم، صرافی های بانک ها هم حالا نرخ دلار را برای فروش بوسیله مردم، با کاهش نسبت به روز قبل، ۱۲  هزاره و ۹۰۰ تومان اعلام کرده اند. این صرافی ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می کنند.

برهمین اساس هنگام روز جاری قیمت فروش یورو درون صرافی های بانک ها، ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت فروش یورو نیز تو این صرافی ها ۱۴ هزاره و ۷۰۰ تومان است. ارزش فروش و فروش یورو نسبت به روز قبل کاهش یافته است.

بوسیله گزارش تسنیم، ۵ صرافی بانکی تو خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از زمانه ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط ارائه می کنند.

این صرافی ها در طول روز قابل با لرز زیاده چرب یا شیرین در میدان آزاد، بیع و فروش دلار و یورو را با قیمت های مختلفی ارتکاب می دهند.
هیچ کس نمی تواند هواوی را به منتشرنکردن به روزرسانی های نرم افزاری متهم نرم. براساس آخرین اخبار، داخل حال مجهز رابط کاربری اختصاصی هواوی با نام EMUI 9 برپایه ی اندروید پای روی حدود ۸۰ میلیون دستگاه ارتکاب می شود و تا خاتمه ماه جاری، خواهش می جوی این مقیاس به ۱۰۰ میلیون دستگاه برسد. 

رابط کاربری عام EMUI 9 روی دستگاه های سری میت ۱۰، میت RS، نوا ۳ وپی ۲۰ اجرا می شود و غول فناوری چینی وعده داده تا خاتمه ژوئن، کاربران دستگاه های سریمیت ۹وپی ۱۰ نیز می توانند به روزرسانی را دریافت کنند.



از زمانی که بحران تجاری ایالات متحده و چین آغاز شده و هواوی درمعرض بایکوت های شدیدی قرار گرفته، شرکت چینی تمام سعی خود را می کند تا بتواند در زننده ترین زمان مقدور پهلو مسائل رخ داده فاتح شود و آن ها را محلول وفصل درنگ. بیشتر بخوانید:فیسبوک دستور نصب پیش تصور اپلیکیشن خویشتن را به گوشی های جدید هواوی نمی دهدکارکنان هواوی دیگر نمی توانند داخل روانی داوری مقالات IEEE فعالیت کنندتصویر محافظ ورقه عرضه هواوی Nova 5 فاش شدآنر 9X تاییدیه 3C چین را دریافت کردهواوی بخاطر توافق با اقبال آمریکا اعلام آمادگی کرد
خبرگزاری های غربی از جمله سرویس جهانی بنگاه خبر پراکنی لندن گزارش داد: هزاران معترض درون پراگ پایتخت جمهوری چکعلیه آنچه آنان "سوء استفاده مطلع وزیر از یارانه های اتحادیه اروپا" خواندن به راهپیمایی پرداخته و با شعارها و محموله پلاکاردهایی هواخواه استعفای آندره بابیس نخست وزیر این کشور شدند.

اتحادیه اروپا به فدایی کشورها داخل اروپای مرکزی و اروپای شرقی بخاطر اقتصاد درمانده تر نسبت به کشورهای اروپای غربی یارانه و معاون های مالی اعطا می کند و انسان معتقدند که نخست وزیر جمهوری چک از این معاون های مالی سوئ استفاده کرده ا ست.

نخست وزیر اتهام جنگ مالی و گزارش های هم گذاری اروپا داخل این باره را رد کرده است.

حزب «آنو» به رهبری آندره بابیس پوپولیست درون آبان ۱۳۹۵ با اختلافی چشمگیر داخل انتخابات پارلمانی جمهوری چک بوسیله پیروزی رسید. با گذشت سه سال از دوروبر نخست وزیری او این محبوبیت به میزان بسیار بالایی کاهش یافته است
شکیل اونیل، چه ارتباطی با این صیت مشهور محکم می کنید؟ احتمالا نام او را تو میان بزرگ ترین بازیکنان بسکتبال جهان دیده اید یا با شنیدن اسم او اندام و وزنش را فرض می کنید: ۲.۱۶ متر عضو و ۱۴۷ کیلوگرم وزن. شاید تیمار او را به عنوان ممیز ورزشی یا مجری پروگرام ی Inside the NBA می شناسید. اونیل در کامل این نقش ها شناخته شده است؛ اما رادیکال تر از هرچیز، او بی مو زندگی خود را به یادگیری اختصاص داده است.

اونیل داخل سال ۱۹۹۲، دانشگاه ایالتی لویزیانا را صرفنظر کرد تا به NBA ملحق شود؛ اما همان زمان به مادرش قول داد روزی حتما تحصیلات خویشتن را ادامه دهد. داخل سال ۲۰۰۰ و زمانی که در تیم لس آنجلس لیکرز ورزش می کرد، توانست ازطریق پرگیر های آموزش ازراه دور مدرک لیسانس خود را اخذ نرم.

سپس، تحصیلات خویشتن را ادامه عدالت و سند دکتری MBA گرفت و درادامه، درباره ی فیلم برداری و ورزش های رزمی ترکیبی مطالعه کرد. او در مجموعه ی وسیعی از نقش های تلویزیونی ظاهر شد و پنج آلبوم استودیویی منتشر کرد و حتی افسر پاسبان شد. بااین حال، تمام این ها برایش کافی نبود و زمان حال بوسیله کارآفرین و سرمایه گذار تبدیل شده است.

اونیل عاشق تجربه های متاخر است و داستان او نشان می دهد هیچ وقت بخاطر ترقی ی چشم انداز دیر ازاله. تحصیل حتی با چشم پوشی زمان زیادی از فارغ التحصیلی دبستان و دانشگاه، نقشی مهمی در عمر افراد ارتکاب می کند. بوسیله گفته ی جیم ران، سخنران انگیزشی، قاهر ترین افراد جهان افرادی هستند که کامل عمرشان را صرف یادگیری می کنند و تحصیلات بی وقفه را مسئولیت خویشتن می دانند. تحصیلات رسمی دریافتن امید به زندگی و خودآموزی حس خوشبختی را اضافه می دهد.

چرا دانش ارزشمند است؟

فلسفه ی ذن مفهومی بوسیله معنای ذهنیت تازه کار دارد. در این مفهوم، انسان باید به موقعیت های متاخر دانا شود و بوسیله عنوان انحصاری بدیع فقره خواه مبتدی تجربه تصرف درنگ. در این فلسفه، ذهن باید باز و آماده ی پذیرش ایده ها و دیدگاه های ابتکاری باشد. رویکرد ذهن بدیع فقره می تواند بوسیله تکثیر خلاقیت، تواضع و قدردانی منجر شود.

ایتکین تانک، مهتر و زمینه گذار شرکت JotForm و دبیر ی پا بر جا این مقاله، در شرکت خود معمولا با کمال مطلوب اشتراک گذاری احاطه ها و استراتژی های جدید و توسعه ی چشم انداز بوسیله دنبال مشاورانی درون سطح جهانی است. برای مثال، تانک در زمینه هایی مثل SEO یا زمینه های دیگری که تخصص لازم را ندارد، از این روش استفاده می نرم. مقاله های مرتبط:راز ایلان ماسک بخاطر تحصیل سریع مطالبراهکارهای تایید شده بخاطر یادگیری زننده پر حرارت

تانک بوسیله نشانی مدیرعامل و کارآفرین شرکت همیشه برای افزایش اطلاعاتش تلاش می کند. او بلاگ های مختلف و سایت های صنعتی و انتشارات استارتاپ را مطالعه می یواش و قدیم کتاب با خود به همراه دارد و سعی می بطی ء حضور فعال خویشتن در هیئت قانونگذاری های بی حد مباحثه را حفظ کردن کند.

در قناعت اطلاعاتی کنونی، یادگیری مستمر انتخابی نیستِ بلکه لزوم است. به گفته ی پیتر دیاماندیس، سهولت دسترسی و کاهش اعتبار پول باعث می شود کالاها و خدمات روزبه روز ارزان تر و حتی گاهی رایگان شوند. بخاطر مثال، سایت Craiglist سهولت مرتبه بندی را افزایش داده یا iTune صنعتی موسیقی را رایگان کرده و مهم خیس از هرچیز گوگل جمع آوری داده ها و پژوهش و دسترسی بهاطلاعات را تقریبا رایگان و بی ارزش کرده است.

درمقابل، مقدار اطلاعات روزبه روز بیشتر می شود؛ به ویژه وقتی به نوآوری منجر خواه برای گشایش فناوری های جدید از آن استفاده شود. به همین دلیل، فراگیری رادیکال ترین تنخواه گذاری در کسب وکار است. صرف دیدن از اینکه بازاریابی دیجیتال بخوانید یا واژه جدیدی یاد بگیرید، باید بیاموزید چگونه یادگیرنده ی خوبی باشید.استراتژی هایی برای فراگیری بهتر

فراشناخت (آگاهی از شناخت خود) به پندار درباره ی تفکر خویشتن گفته می شود. اوریچ بوسر، کارپرداز و مؤلف، دراین باره می گوید:لازم است ابد سؤال هایی این چنینی از خود بپرسیم: آیا واقعا به این ایده می رسم؟ آیا می توانم آن را برای یکی از دوستانم توصیف کنم؟ مرام من چیست؟ آیا احتیاج به علم پس زمینه دارم یا مانور بیشتر؟

فرایندهای فراشناختی متشابه برنامه ریزی و نظارت و خیال می توانند به بهبود فراگیری منجر شوند (علاوه به خشکی امدن فهم و زمانی که صرف یک موضوع می کنید). مارسل وینمن، مدیر آموزشی و پژوهشی مؤسسه ی فراشناخت، براساس تجسس های دو دهه ی اخیر بوسیله این نتیجه رسیده مهارت های فراشناختی ارزان می توانند به پرورش کندرو تر و انجام وظایف ناآشنا کمک کنند.

نکته: تفکر درباره ی وضع یادگیری جلال دارد. اگر بوسیله دنبال نمو کسب وکار خود هستید و می خواهید در فضای هم چشمی جاویدان بمانید و نوآوری داشته باشید، باید به یادگیری ادامه دهید. درادامه، چهار روش برای دنباله ی تحصیل و آموزش روزمره ارائه می کنیم.

۱. جبران

تمام افراد درون وعده ای از زندگی خود باید آزمون بدهند خواه مطلبی را نمایش کنند. معمولا با نزدیک شدن به ضرب الاجل خواه زود گلچین شده، سرعت جذب اطلاعات غصه افزایش مشهود می کند؛ اما مرور مفروضات داخل چند جلسه ی مجزا یا روش تکرار فاصله دار مؤثرتر است.

به نقل از جان مدینا، مؤلف کتاب قوانین مغز، تنظیم مفروضات تکراری درون چند بازه بهینه اسلوب برای به خاطر سپردن آن ها است. فراگیری تنها زمانی بوسیله ثمر می رسد که به جای واردکردن یک جای اطلاعات جدید، آن را به تدریج وارد مغز کنید.

برای مثال، تصور کنید می خواهید زبان ژاپنی یاد بگیرید. براساس روش جبران فاصله دار، باید دستور کار ای مروری تنظیم کنید. هر روز زمانی را برای مطالعه پهلو بگذارید که می تواند بین قاموس و اذن زبان متحرک بر روی اب باشد. مطالعه ی بی وقفه ی ۳۰ دقیقه ای بهینه اسلوب برای بوسیله خاطرسپردن است.

سپس، درباره ی متد ذخیره سازی و سازمان دهی اطلاعات تصمیم بگیرید. فلش کارت های قدیمی شاید مؤثر باشند؛ اما می توانید از بطی ء افزارهایی مثل SuperMemo یا Evernote یا Duolingo غصه مصرف کنید. در کود ی آخر، روشی برای ردیابی پیشرفت خود پیدا کنید؛ زیرا که مشاهده ی پیشرفت انگیز ی ادامه ی امر را تکثیر می دهد. یادگیری با گونه تکرار بور دار سریع تیز می شود و علاوه پیاده شدن این اطلاعات بااطلاع حافظه ی بلندمدت می شوند.۲. انعکاس

عدد برای یکپارچه سازی اطلاعات به زمان و هوا نیاز دارد. برای مثال، خواب امکان راحتی کامل شناختی را فراهم می یواش. درون زمان خواب، عدد اطلاعات را یکپارچه می بطی ء. براساس پژوهشی که تو سال ۲۰۱۶ روی افرادی ادا شد که کلمه خارجی مطالعه می کنند، معین شد خوابیدن بین جلسه های درس نه تنها زمان تمرین را کاهش می دهد؛ بلکه به گشایش ذهن ی بلندمدت کمک می کند و درمقابل، کم خوابی یا بی خوابی می تواند قابلیت درس را ناجور درنگ.

البته، یادگیری مترادف حفظ کردن کردن نیست؛ بلکه چگونگی پردازش و کاربرد معلومات اهمیت دارد. بسیاری از افراد تصور می کنند فقط درصورت فعالیت و آمادگی معنی می توانند ایده ها و مفاهیم جدید را وارد مغز خود کنند؛ ولی ذهن تو شرایط آرامش و فعالیت نکردن، بیشتر پذیرای داده ها جدید است.خلاقیت درون زمان صبر مغز افزایش می یابد

بخاطر مثال، شاید بارها زیر گرمابه یا هنگام شستن ظرف ها یا باغبانی بوسیله مطلبی پی دربند و سرزده گفته باشید «آهان». بوسیله گفته ی اسکات بری کافن، کارشناس بهره وری، در سال ۲۰۱۶ حدود ۷۲ درصد از افراد طی حمام گرفتن بوسیله ایده های خلاقانه رسیدند. افکار خلاقانه ممکن است خلال ایفا کارهای غیرمرتبط یا فعالیت های یومیه هم به ذهن برسند. در این شرایط، مغز جدیت می کند بین داده ها مختلفی ارتباط برقرار نرم که تاکنون جذب کرده است.

بعضی از ایده های درخشان هم در طول تعطیلات یا موقت پس ازآن به ذهن می آیند؛ بوسیله همین دلیل، استراحت یکی از معیارهای بنیادی موفقیت صاحبان کسب وکار و تیم آن ها است. الکس سوجونگ کیم پانگ، مؤلف کتاب استراحت: کار کمتر، دستاورد بیشتر می گوید:چنانچه کوفته هستید، بوسیله خواسته ی خویشتن جلال دهید و استراحت کنید. کارهای بسیار خویشتن را کنار بگذارید و زمانی را به صبر ویژه دهید. صبر را جدی بگیرید و نگذارید افراد دیگر این موهبت را از شما بگیرند.

۳.  درس

آلبرت اینشتین می گوید:اگر نمی توانید موضوعی را به اصطلاح ساده وصف کنید؛ یعنی آن را بوسیله خوبی یاد نگرفته اید.

این جمله ی هوشمندانه از مردی درخشان و معلمی است که بوسیله باور او، بهترین اسلوب یادگیری، توصیف آن بخاطر شخص دیگری است. این راه بر اصل هرم پرورش پایدار است که براساس آن، ۹۰ درصد از آموخته ها در پرورش آن بوسیله دیگران یا استفاده تند مفروضات بوسیله دست می آید.۹۰ درصد از آموخته ها از استعمال دانش به دست می آیند

درمقابل، تنها ۱۰ درصد از آموخته ها صرفا با مطالعه و ۵ درصد آن در سخنرانی به دست می آیند؛ ازاین رو، مصرف داده ها جلال زیادی دارد. در رویه فینمان از پروگرام ی فوری استفاده می شود (نام این رویه از اشتهار فیزیک دان برنده ی دستمزد ی نوبل، ریچارد فینمان خمود شده است). این روش در چند مرحله ی میسر به یادگیری عمیق و سریع کمک می کند:

مطلب را به صغیر آموزش دهید و شکاف های اطلاعاتی را مرور و شناسایی و آن را بوسیله داستانی ساده و مستقیم تغییر کنید. سپس، بوسیله شخص دیگری منتقل کنید.

تانک در JotForm از رویه همکاری مشترک برای انتقال مفاهیم استفاده می کند. این راه برای واگذار کردن وظایف به سایرین به اراده نفع جویی درون حین و پرداختن به کارهای مهم برنده مفید است. زره پوش برای انتقال مفهوم یا آموزش کار مدنظر، کنار حقوق بگیر خود می نشیند و او را راهنمایی می کند؛ بدین زیبایی می تواند به عیب های خود پی ببرد.۴. انتقال

ایلان ماسک، کارشناسی میان لفافه ای است که تو اواسط ۴۰ سالگی توانست به جایگاه مدیریتی شرکت های چندمیلیون دلاری در زمینه های کند افزار، انرژی، حمل ونقل و هوافضا مشت مشهود نرم. باوجوداین، او چگونه توانست در تمام این شالوده ها بوسیله موفقیت برسد؟ او از روش انتقال فراگیری برای واگذاری خرد خویشتن از مبنا ای بوسیله مبنا ی دیگر استفاده کرد.

برای مثال، اگر درزمینه ی فروش احاطه دارید، از آن بخاطر سرمایه گذاری استعمال کنید یا از رویه توجه بخاطر رهبری مجمع های تیمی روزی ببرید. در این روش، با بی نهایت انتخاب روبه رو هستید. ماسک از فرایندی دومرحله ای برای انتقال یادگیری مصرف کرد: درون درجه ی مبدا اطلاعات خود را به اصول ابتدایی و اصلی تجزیه کرد و سپس، درزمینه ی جدید آن ها را بازسازی کرد.

ازآنجاکه هر زمینه ای با فناوری ادغام می شود، ماشین ها بی حد زود جایگزین محصولات و خدمات می شوند. تنها متفکران چندبعدی با خرد چندرشته ای می توانند در این طور بازاری رشد کنند. کارآفرینان دنیای جدید با مزیت های واضحی روبه رو هستند؛ ولی توانایی تحلیل و نوآوری و تطبیق به تمایز آن ها منجر می شود؛ بنابراین، تحصیل مادام العمر شکیل اونیل، رویه مطمئنی بخاطر حفظ کردن ارتباط با میدان است.بیشتر بخوانید:معرفی کردن تعدادی از استارتاپ های فیروز مرزوبوم بلاک چینپیش از شروع خوش نویسی رشد، کسب وکارتان را برایش آماده کنیدمصاحبه با مدیرعامل و شالوده گذار استارتاپ Mozمعرفی ارشد ترین استارتاپ های شکست خورده حوزه پزشکییادگیری با پاداش، فهمیدن حیوانات را پنهان می بطی ء
شهرستان اشنویه در جنوب استان آذربایجان غربی اندوه با جمعیت ۷۴ هزار نفری از شهرستان هایی است که عمده شغل انسان آن کشاورزی است. گیلاس یکی از عمده ترین محصولات کشت شده در این شهرستان به شمار می رود و بوسیله همین دلیل نیز مسئولان شهرستانی تلاش دارند با برگزاری جشنواره گیلاس این محصول را بوسیله عنوان برند منطقه مطرح و پای گردشگران و تنخواه گذران را به اشنویه باز کنند.   تلاش برای جذب گردشگر و سرمایه گذار

فرماندار سردشت می گوید: شهرستان اشنویه علاوه پهلو داشتن تولیدات با چونی زراعت از ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری چه از حیث اماکن تاریخی و چه از حیث اماکن طبیعی برخوردار است اما باید این حجم ها به انسان شناسانده شود.  «اسعد خضری» ادامه می دهد: یکی از نحو ها برای شناساندن اشنویه به مردم، برگزاری مهمانی گیلاس و سیب است. نمونه این جشنواره ها را داخل شهرهای دیگر ملک مانند عید بیدمشک و سیب درون ارومیه و یا گلاب گیری داخل کاشان می بینیم.  

به مداومت این مسئول، عید ای مانند گلاب گیری داخل کاشان قدمت طولانی تری دارد و ما نیز باید هر سال با برگزاری مهمانی گیلاس و استعمال از ظرفیت های مردمی، افزایش خلاقیت و تبلیغات درون این مملکت و نیز کاهش افت های اطراف های قبل به جانب هرچه بهتر برگزار شدن مهمانی پیشبرویم.  

فرماندار سردشت، با اشاره به حضور فعالان اقتصادی در هنگام جشنواره بیان می کند: این موضوع همچنین از مزایای برگزاری عید هاست. جناب سرمایه گذاران در اشنویه با توجه به محروم بودن این شهرستان می تواند کمک شایانی بوسیله ترقی این منطقه داشته باشد. سپس از چند دوره برگزاری جشنواره امروز دشت گیلاس اشنویه بخاطر تاجران شناخته شده است و این یعنی ما به یکی از اهداف خود روان ایم.  

خضری درباره معیار استقبال از عید گیلاس بیان می کند: با توجه به این که اولیه جلسه هماهنگی برگزار شده است هنوز به نعوظ دقیق نمی قابلیت جزئیاتی شبیه تعداد غرفه ها را بیان کرد. پس ازآن از این جلسه قطعاً کشاورزان اخبار جناب می کنند و برنامه ریزی مناسبی همچنین انجام می شود.  به گفته وی درون خلال برگزاری جشنواره همه شهرستان و وسیله ها برای پذیرایی و اسکان گردشگران در آماده باش خواهند بود. این مسئول پیش بینی کرد با تدارکات مناسب، رکورد جناب گردشگران داخل شهرستان شکسته شود.  
  زمان برگزاری جشنواره به زودی اخبار می شود

رئیس موسسه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشنویه می گوید: اولین جلسه هماهنگی میان مایه های ذی ربط داخل برگزاری چهارمین دوره مهمانی گیلاس در این شهرستان هفته گذشته در اولین روز خرداد برگزار شد.  «روناک تاسا» عنوان می درنگ: داخل این نشست کنار عظمت موضوع گردشگری و کاربرد حداکثری از ظرفیت جشنواره برای محضر گردشگران در اشنویه تاکید شد؛ همچنین نشانی شد که باید زیرساخت های گردشگری تو شهرستان همچنین تحکیم شوند که این امر نیازمند حضور سرمایه گذاران تو آذربایجان غربی است.

تاسا با رمز به این که این عید تو تیر برگزار می شود ولی زمان دقیق آن هنوز نهایی نشده است، اظهار می بطی ء: تعیین زمان بازپسین که نیاز به هماهنگی های استانی و ملی دارد وپس از آن  از طریق رسانه ها اعلام اشتراکی خواهد شد.  این مسئول در پاسخ بوسیله این که آیا مهمان خاص ای نیز تو جشنواره گیلاس آستان خواهد داشت، اقرار می کند: قطعا در تکاپو هستیم مقامات عالی استان و چهره های سرشناس ملی و استانی تو این عید درگاه داشته باشند. زمانی که از ضرورت جذب گردشگران گپ می کنیم بر شکوه حضرت چهره های سرشناس نیز واقف هستیم.  تاسا می افزاید: در جلسه اول، کمیته ها و اعضای برگزارکننده مهمانی تعیین شدند و وظایف آن ها نیز تا زمان تشکیل کنفرانس دوم تعیین خواهد شد.   نبود صنایع تبدیلی و سپرده بندی برای گیلاس اشنویه

مدیر جهاد کشاورزی اشنویه می گوید: علیه گیلاس دارای ارقام گوناگون تکدانه سیاه و صورتی، خوشه ای زرد دانشکده، سفید و قرمز ارومیه و ارقام محلی زودرس و سایر ارقام است که تو این میان خوشه ای و تکدانه سیاه بیشترین میزان سطح زراعت را در اشنویه به خویشتن ویژه داده است.  بوسیله گفته «سیدانور حسینی» برداشت گیلاس قزل از اواسط خرداد در حدود ۴۰۰ هکتار از باغ های اشنویه آغاز شده و تا اواخر آماج دنباله دارد. در سال متجاوز از ۱۲۰۰ تنه محصول گیلاس از باغ های اشنویه برداشت و این شهرستان بوسیله عنوان پایتخت گیلاس استان شناخته می شود.

وی با تاکید کنار لزوم مبارزه با دلالان بیان می درنگ: شاهدیم که محصول کشاورزان اشنویه ای داخل شهرهای دیگر کشور با قیمت رفعت فروخته می شود. این درون حالی است که در نبود صنایع تبدیلی و بسته بندی دلالان با قیمت پایین گیلاس را از کشاورزان می خرند و سود پا بر جا که باید نصیب کشاورزان شود به دلالان می رسد.  حسینی با اشاره به خواص این میوه پیش روی می کند: گیلاس انگیزه دفع سم از بدن می شود و در محکمی قلب، روده، معده و قوای فکری نقش مهمی دارد؛ ویتامین c این میوه هم چشمگیر است.
ASGHAبیOOOONSGHAROOOON ام و از سال ۲۰۰۴ به هاچبک های اسپرت علاقه مند شد و نسل اول سری یک را معرفی کردن کرد. این محصول درون دودمان دوم، با تنه ی صندوق دار تیمار تولید شد؛ اما در نسخه های هاچبک ۳در و ۵در محبوبیت یافت. پس از ارائه ی فیس لیفت تبار دوم در سال ۲۰۱۷، امروز دودمان سوم سری یک رونمایی شد. برضد سال های گذشته و روند معمول در معرفی مقیاس های جدید بی ام و، این بار تصاویر و مشخصات متخصص ثمر ارتقایافته با آپشن های M، پیش از رونمایی مدل محور منتشر شده است.



از دیدگاه ظاهری، تفاوت بین تبار متاخر و مدل سابق چندان زیاد نیست. یکی از بنیانی ترین دلربایی ها در سری یک، امکان رانندگی بوسیله صورت دیفرانسیل عقب حیات که در مقیاس جدید، ارائه نخواهد شد. دودمان سوم، داخل مدل محور دیفرانسیل جلو خواهد بود و نسخه های گرانبها نم با سیستم دو دیفرانسیل X درایو عرضه می شوند. البته، مهندسان بی ام و مقاطعه داده اند، بوسیله لطف فناوری های مدرن در میزان جدید، خریداران نمونه ی دو دیفرانسیل بتوانند سست شدن رانندگی مانند خودروهای اسپرت دیفرانسیل متعاقب را تجربه کنند.

نسل جدید سری یک، چهره ای تهاجمی تر از گذشته دارد. مشابه محصولات مدرن بی ام و، افزایش حد درون جلوپنجره را امتحان می کند و دارای قاب فلزی داخل این سرنوشت است. علاوه بر این، تولید مدل های هاچبک ۳در و سدان تو بازار جهانی متوقف خواهد شد و احتمالا، فقط داخل میدان چین یا کشورهای شرق آسیا، بی ام و سری یک صندوق دار، عرضه می شود.



در مقایسه با دوده قبل، معیار جدید ناموس و ارتفاع سقف بیشتر فراهم می بطی ء تا راحتی سرنشینان گشایش یابد. البته طول خودرو، برخلاف بزرگ شدن کابین، کوتاه تر شده است. علاوه پهلو اضافه فضای مفید در کابین، جعبه متعاقب اندوه این خودروی هاچبک هم، جادارتر از مدل قبلی خواهد بود تا با ظرفیت ۳۸۰ لیتر، بزرگ نمدار از رقبا، مثل مرسدس بنز A A کلاس هاچبک، فولکس گلف GTi و آئودی A1.



باشد مشتری مدل محور می تواند از پنل سنتی با عقربه های آنالوگ و نمایشگر رنگی ۵ اینچ درون وسط مصرف کند؛ ولی نمایشگر طولانی رنگی.۱۰ ۲ اینچ هم درون ازای صیقلی بیشتر، تعاقب فرمان بی ام و سری ارائه خواهد. شد علاوه بر این ها، نمایشگر لمسی گشاد بخاطر جهیز سرگرمی و ناوبری برازنده استفاده. است امکانات لوکس و فناوری های مدرن بی ام و، نظیر فرمان صوتی، جوی استیک و مدیریت آپشن ها با تشخیص لول دست، بخاطر M135 برازنده نصیحت.



هستند مدل محور با کد 118i ، حاضر به پیشرانه ی.۱ ۵ لیتر توربوشارژ ۳ استوانه با غلبه ۱۳۸ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر است که.۸ ۵ ثانیه پس از شروع لول بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می. رسد برای M135 موتور توربوشارژ ۲ لیتری با قدرت ۳۰۲ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر حزن حیات دارد که این خودرو را قید.۴ ۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می. رساند سری یک، با پیشرانه های متنوع دیزلی هم تولید خواهد شد که طرفدار پرشماری در میدان اروپا. دارد جعبه کنگره ی ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته خودکار هم، قابل تفویض خواهند.



 بود نرخ بازپسین مدل های مختلف بی ام و سری یک، هنوز اعلام نشده است اما می استعداد امید داشت، حدود ۳۰ هزاره دلار بخاطر نسخه ی 118i و ۵۰ هزار دلار بخاطر مدل M135i ، قیمت گذاری. شود مدل اختصاص ای از M135i به صیت نسخه ی پرفرمنس هم تولید خواهد شد که با عنوان گران ترین و کامل ترین نمونه، تجهیزات خاص ی رانندگی در پیست و ظاهر متفاوت از مقیاس واقعی خواهد.

داشت بیشتر:بخوانید موتورسیکلت مفهومی بی ام و R18 رونمایی شدخودروی مفهومی بی ام و گارمیش کلاسیک بازتولید شدجعبه دنده ZF، بهترین دشت داخل راسته جهانی است؟بهترین پیشرانه های جهان درون سال ۲۰۱۹ و جبران موفقیت فرارینسخه سفارشی از هوندا سیویک R Type R خصوصی رالی
به گزارش ایرنا، ظریف که برای دیدار با مقامهای برجسته پاکستاندر اسلام آباد بوسیله سر می برد؛ بعداز ظهر روز جمعه با عمران خان درباره موضوعات منطقه ای و دوجانبه رایزنی کرد.

دو طرف در این دیدار که به جهت سفر عمران خان به کراچی در نگرش پایگاه آسمانی انجام شد ارتقای سطح همکاریها میان ایران و پاکستان و تلاش برای رفع موانع تو خوش نویسی ترقی روابط را مهم برشمردند.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر پاکستان همچنین روابط دو کشور دوست و همسایه را خوب تخمین و کنار ارتقای سطح همکاریها پافشاری کردند.

در این کنفرانس «مهدی هنردوست» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد و تنی چند از اعضای هیات سیاسی ایران به همراه فداکار مقامهای بزرگ دولت پاکستان حضور داشتند.

بنابراین گزارش، ظریف قرار است در چهارمین مجمع کاری خود با حضور در مجلس سنای پاکستان با «صادق سنجرانی» مهتر کمیسیون سنای این قلمرو ملاقات یواش.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شب گذشته در بدو دخول به اسلام آباد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، چاره با پاکستان درباره تحولات منطقه ای را یکی از اهداف اساسی سفر خود عنوان کرد و افزود: متجاوز خوشحالم که یک وهله دیگر فرصت سیر تکاملی بوسیله پاکستان را به مشت آوردم؛ ما با پاکستان روابط بیش محکم و دیرینه ای داریم و هموار اعلام کرده ایم که تماس با همسایگان درون تقدم سیاست خارجی راحتی دارد.

محمدجواد ظریف از زمان آغاز اقبال تدبیر و انتظار تاکنون ۹ مرحله داخل مقام وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به پاکستان سفر کرده و عروج امروز همچنین دهمین بازدید وی از همسایه خاوری محسوب می شود.

این سوم سیر ظریف به پاکستان از زمان آغاز دولت فعلی این ملک بوسیله نخست وزیری «عمران خان» است. محمدجواد ظریف ابتدایی مقام بلندپایه یک قلمرو خارجی بود که با آغاز قضا و قدر عمران ژنرال شهریور ماه سال گذشته بوسیله اسلام آباد سفر کرد و تشکیل دولت جدید پاکستان را تبریک گفت.  ظریف: تحریم های آمریکا ترتیب جهانی را نشانه پژمان است

 محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تقریر اینکه مشورت با همسایگان درباره شرایط دشوار منطقه ضروری است، گفت: امروز تحریم های آمریکا نظام بین المللی را تیر محزون است.

ظریف پنجشنبه شب به اراده ملاقات با مقام های جمهوری اسلامی پاکستان در صدر هیأتی وارد اسلام آباد، پایتخت این کشور شد.

محمدجواد ظریف از زمان آغاز طالع فن و مراد تاکنون 9 بار داخل مقام وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به پاکستان سفر کرده و سفر امروز همچنین دهمین بازدید وی از همسایه شرقی محسوب می شود.

وی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعتراف داشت: آنچه بسیار روشن است، تحریم های آمریکا تو واقع تزیین بین المللی را نشانه گرفته است و چنانچه با آن مقابله نشود، اجتماع جهانی بازداشت می شود.

ظریف افزود: ما امروز شاهد اقدامات قلدرمأبانه آمریکا بخاطر تحمیل تحریم ها ثمر ایران و همزمان تحریم ثمر چین هستیم و اگر جامعه جهانی اجازه بدهد این اقدامات ادامه مشهود کند، در واقع زیبایی ارتباطات جهانی داخل وارستگی افرادی قرار می گیرد که پایبند به هیچ قانونی نیستند.

وی افزود: به همین دلیل همسایگان ما و کلکسیون کشورها نیاز دارند برای زنهار جهانی و منافع خودشان با تحریم های آمریکا مقابله کنند.

وزیر امور خارجه ایران گفت: در زمان فعلی منطقه ما وضعیت بسیار محظور را می گذارند و اقدامات خطرناکی در منطقه در حال لباس شهود است که نیاز است در این خصوص با همسایگان کیاست کنیم. روابط دیرینه ایران و پاکستان

ظریف، مشی با پاکستان درباره تحولات منطقه ای را یکی از اهداف مهم این سفر نشانی کرد و افزود: بسیار خوشحالیم که یک بار دیگر فرصت سفر به پاکستان را به دست آوردیم؛ ما با پاکستان روابط زیاد قائم و دیرینه ای داریم و همواره اخبار کرده ایم که مناسبت با همسایگان درون اولویت سیاست خارجی استراحت دارد. چابهار و گوادر مکمل یکدیگر

وزیر امور خارجه ایران که ساعاتی پیش از سیر به پاکستان از بندر چابهار بازدید کرده بود، داخل پاسخ بوسیله پرسش خبرنگار ایرنا درباره ظرفیت های همکاری بنادر چابهار و گوادر همچنین گفت: انسان و مسؤولان چابهار مصرانه معتقدند که چابهار و گوادر پاکستان بنادر مکمل یکدیگر هستند.

وی تأکید کرد: ما از حجم همراهی چابهار و گوادر برخوردار هستیم و سپس می توانیم بندر گوادر را از طریق سیستم متد آهن ایران بوسیله کریدور شمالی و همچنین ترکمنستان، قزاقستان، آذربایجان، روسیه و حتی ترکیه متصل کنیم.

باریکه با رمز به طرح اتصال مسیر رویه آهن ایران بوسیله عراق نیز، گفت: در این سفر پیشنهادهایی را درون خصوص یگانگی بنادر چابهار و گوادر به طالع پاکستان ارائه خواهیم قسط.

وزیر امور خارجه ایران قرار است، روز جمعه درون دیدار با مقام های عالی رتبه سیاسی- نظامی پاکستان، روش های گشادگی روابط دو جانبه از جمله تقویت مشارکت های امنیتی، مرزی، گسترش مبادلات تجاری و همچنین تحولات منطقه ای و جهانی را مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار دهد.

نشست های رادیکال ظریف شامل دیدار با عمران ژنرال مقدمه وزیر پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه و اسد قیصر رئیس مجلس ملی این ملک می شود.

این سوم سیر باریکه به پاکستان از زمان آغاز اقبال فعلی این سرزمین به نخست وزیری «عمران خان» است. محمدجواد باریکه مقدماتی مقام بلندپایه یک ناحیه اجنبی بود که با آغاز قضا و قدر عمران خان 9 شهریور سال گذشته به اسلام آباد عروج کرد و تشکیل قضا و قدر جدید پاکستان را تبریک گفت.