معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

امروزه اکثر کارها و وظایف در کسب وکارها بوسیله صورت گروهی ایفا می شود. فقره گروهی می تواند منجر بوسیله بروز ایده های نوآورانه و تکثیر کارایی شود. درمقابل، همین فعالیت فداکار اوقات استرس کاری کارمندان را تکثیر می دهد. کار گروهی باعث اضافه درگیری کارمندان غصه می شود. به علاوه آن ها به ممارست زمان بستگی زیادی برای انجام وظایف به یکدیگر واضح می کنند. از چالش های دیگر اندوه می استعداد به حاضر بودن دریافت اعتبار و امتیاز فدایی از اعضای قسمت قسمت کردن پس از اجرا وظایف اشاره کرد. درنهایت بخاطر بهره برداری هرچه بیشتر از فعالیت گروهی کارمندان، مدیر باید تصمیم های راهبردی متعددی اعمال کند.

محققان دانشکده ی کسب وکار هاروارد (HBR) بخاطر تجسس تأثیر کار گروهی روی بازدهی تیم ها تحقیقی را ایفا داده اند. یکی از مطالعات اصلی، بوسیله تأثیر کار گروهی بر روحیه و تا اینکه مصونیت کارمندان صیقلی. نتایج اولیه نشان داد که بسیاری از استرس های کارمندان، به خاطر فشارهای اعمال شده از سوی مدیران خلق کردن می شود. برخی از فشارهای مدیران بخاطر افزایش روزی وری و کارایی کارمندان مفید است. البته فشار بیش از حد می تواند مشکلات جلال همچون کاهش کارایی، نصیب وری و افزایش برون رفت کارمندان را بوسیله دنبال داشته باشد.مقاله های مرتبط:انواع ریختگی های مختلف کاری و نحوه ی بهره گیری از آن هاچرا مدیران از ایده های کارمندان استقبال نمی کنند

نویسنده ی مقاله ی حاضر برای بررسی تأثیر فرمان گروهی، با ۶۶۴ مدیر بریتانیایی مصاحبه کرد. شرکت های مافوق مدیریت آن ها محیط های کاری متفاوت داشتند، اما همگی ی کارمندان درون گروه های معین مبتلا به فعالیت بودند. مدیران در این مصاحبه پرگیر نحوه ی انجام فعالیت در هوا کارگر خود صحبت کردند. آن ها مواردی همچون مقدار وابستگی اعضای آویشن به یکدیگر و چگونگی غرض گیری های گروهی را شرح دادند. موضوع دیگر مصاحبه، تأثیر محیط کار پهلو گنجایش های کلیدی کارایی در تیم حیات. در این بخش تأثیر محیط و سیاست های مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش بر مواردی همچون کارایی نیروی انسانی، بهره وری مالی و کیفیت محصول یا سرویس تو مقایسه با فضا های کارگر دیگر بررسی شد.

داخل بار ی بعد، مصاحبه ای با دسته های کارمندی پنج تا ۲۰ نفره در هر شرکت انجام شد. درنهایت مصاحبه با ۴،۳۱۱ کارمند، نتایج قابل توجهی برای تحقیق حوالی محیط کار و فرمان گروهی داشت. موضوع مصاحبه با کارمندان پیرامون مواردی همچون سطح شرط آن ها بوسیله سازمان، حجم فشار تجربه شده در فضا کاری و احساس ضیق و هیجان در محیط کار بود.



بررسی و مقایسه ی مصاحبه ی مدیران با کارمندان علامت داد که حکم گروهی تأثیر متفاوتی بر کارایی اداره و سلامت کارمندان دارد. از یک شعاع تماس مثبتی بین کار گروهی و کارایی سازمان دیده شد که تاحدودی بوسیله پندار حس تعهد کارمندان به سازمان به مشت آمد. در فضا های کار کننده که کارمندان برای میوه خواه درخت سرو خاص، تعهد مشترک داشتند، مدیران افزایش سطح کارایی و چونی کمحصولات و خدمات را گزارش دادند. در محیط هایی که کارمندان برای انجام وظایف بوسیله یکدیگر وابسته بودند، گشایش کارایی مالی سازمان گزارش شد. در همان فضا ها، کارمندان احساس تکثیر تعهد به اداره داشتند.

نکته ی زیبنده توجه دیگر در تأثیر امر گروهی بر فعالیت کارمندان، افزایش سطح خواهش از آن ها بود. درنتیجه این کارمندان دریافتن بی تابی بیشتری را درون فضای کاری گزارش کردند. هرچه بستگی اعضای آویشن بوسیله یکدیگر بیشتر باشد، افراد احساس سقوط زمان بیشتری خواهند داشت. داخل پروژه های مشترک که افراد مسئولیت های موافق برای انجام وظایف دارند، باز تیمار ضیق و اکراه به کار بیشتر در آن ها حساسیت می شد.ارتباط بین مدیر و اعضای تیم، اهمیت بالایی در افزودن سلامت کاری دارد

همان نعوظ که گفته شد، افزایش مقاطعه به اداره یکی از نتایج حکم گروهی محسوب می شود. دراین میان مطالعات نشان داد که افزودن تعهد اندوه روی تجربه ی اضطراب کسب وکار تأثیر می گذارد. وقتی کارمندان از فقره کردن برای سازمان عاطفه غرور داشته و ارج های مشترکی با آن داشته باشند، استرس کمتری از کارهای گروهی تجربه می کنند. بوسیله هرحال نتایج آزمایش مدال می دهد که احتمالا افزایش تعهد، درگیری تو فعالیت های راه اندازی را افزایش می دهد و کارمندان هماهنگی بیشتری با نیازهای کار گروهی پیدا می کنند.

محیط های کاری که داخل آن ها گروه کارمندان تأثیر بیشتری روی فاکتورهای کارایی دارند، الگوی مشترکی را مدال می دهند. از میان الگوهای مشترک می نبوغ به اقدام مدیران و عرضه ی مهارت ها و منابع موردنیاز مناسب بوسیله کارمندان اشاره کرد. چنین مدیرانی زمان ارزان را تو وارستگی کارمندان صبر می دهند تا مهارت های خود را در کار تیمی، ارتباط، رهبری و حل مسئله افزودن دهند. بوسیله علاوه وضعیت طرز کار بخاطر کارمندان این مدیران نیز وضعیت مناسبی دارد. حدود یک سوم از مدیران مورد مصاحبه در این گروه، تنوع داخل وظایف، کنترل قابل توجه روی سرعت کار و امکان نمایش ی رویت برای غرض ها و وظایف را بوسیله نشانی شرایط طرز کار کارمندان مطرح کردند. کارمندان گروه مذکور همچنین احساس می کنند که سازمان عظمت بالایی بوسیله سلامت آن ها می دهد و راهکارهایی برای رویارویی بهتر با استرس ارائه می کند.



فضا های موثر که کارمندان در آن ها بهره وری و کارایی بالایی ندارند، نتایج متفاوتی نسبت به محیط های کاری مظفر داشتند. در این موارد، مدیران فرصت های مناسب برای بهبود مهارت ها را در وارستگی کارمندان صبر نمی دادند. بوسیله علاوه آن ها فرصت تأثیرگذاری به خشکی امدن مسئولیت های طرز کار خویشتن را غم نداشتند. درنتیجه نیروی انسانی آن ها احساس عدم توجه بوسیله نیازهای خود و عدم تعادل داشت و به انجام وظایف و تعهدها پایبند نبود. کارمندان گزارش دادند که مدیران، آن ها را بوسیله گشایش مهارت تشجیع نمی کردند و درون صورت گرفتن پیشنهاد هم اهمیتی به آن نمی دادند. به اشعار خلاصه، جلوگیری کننده پا بر جا افزودن کارایی گروه ها، در ضعف ارتباطی بین مدیران و کارمندان دیده می شود. درنهایت همین رویکرد غلط ارتباطی، منجر به ایجاد اختلاف زیاد بین کارمندان و مدیران خواهد شد که درون بدترین حالت بوسیله افزایش استرس نیروی انسانی می انجامد.

درحال مهیا و تا آینده ای نامشخص، فعالیت گروهی به عنوان بخش مهمی از دنیای کسب وکار شناخته می شود. دراین میان مدیران و کارمندان باید حس بالایی از روی تاریک الزام به فرمان کردن درون کنار یکدیگر داشته باشند. مدیران باید درک بهتری از استرس ایجادشده به فکر کردن فعالیت گروهی داشته باشند. آن ها باید در زمان اخبار وظایف، اولویت ها و تا اینکه دلایل ترجیح دهی به کارهای گوناگون را برای کارمندان شرح دهند. در برخی موارد، کارمندان با موضوع هایی موجب تداخل و اختلاف روبه رو می شوند. مدیران باید درون چنین شرایطی محدوده و مرزهای مهم موثر همچون محدودیت های زمانی، فرصت تحویل پروژه ها یا هر وضعیت خاص دیگر را شرح دهند. درنتیجه اعضای گروه حساسیت بهتری از نقش خود و انتظاراتی دارند که از سوی گروه و مدیر مطرح می شود. تو غیر این صورت، تنگ کردن مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش احتمالا به سطوح بسیار بالا و خطرناک می رسد که سلامت کارمندان را در معرض خطر صبر می دهد.

کارمندان با حس شرایط و کره های فعالیت گروهی، به بهبود کارایی آن کمک می کنند

کارمندان هم بخاطر گشایش فعالیت های گروهی وظایفی بر عهده دارند. آن ها باید اعتماد را در میان اعضای تیم ساختن کنند و بخاطر ارزش افزوده شده از هر کارمند برای پروژه، سپاسگزار باشند. البته قطعا کار کردن گروهی هیچ گاه کاملا آسان نخواهد بود. دسته ها اغلب در معرض اختلاف نظر بین اعضا، تباین در نظرها و فشار کاری هستند که استرس را افزایش می دهد. دراین میان گروه های عالی از افرادی تشکیل می شوند که بیش از نگرانی از نقاط منفی فعالیت گروهی، به افزودن مقدار می اندیشند. در چنین شرایطی وقتی بحث های شدید در دسته ایجاد می شود، همه می دانند که تمامی اعضا مسئولیت مشترکی بخاطر انجام شهریه دارند. درنتیجه هر یک از آن ها باید آزادی عمل لازم را برای عمل حکم به رخساره سازنده داشته باشند.

مسئولیت پذیری گروهی و امکان ارتکاب وظایف با شرایط مناسب، درنهایت مزیت هایی را برای کل سازمان بوسیله همراه خواهد داشت؛ رابطه شخصی افراد بهتر می شود، اخلاق مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش تکثیر می یابد و درنهایت استرس افراد همچنین کمتر خواهد شد. درنهایت وقتی فعالیت گروهی با تعظیم پیش نیازها برای افزایش حس خوب کارمندان انجام شود، می توان مزیت های فوقانی از آن دریافت کرد و به پایداری بیشتر همکاری امیدوار حیات.بیشتر بخوانید:چرا شبکه های اجتماعی باوجود استرس زا بودن، باز هم ما را به سمت خود می کشانند؟واقعیت مجازی امکان مسابقه طرد کارمندان را مهیا می کندهمه از دفاتر باز متنفرند، پس چرا هنوز وجود دارند؟چرا استرس و تپش کوتاه مدت برای انسان مفید است؟استرس چگونه موجب تغییر مغز می شود؟