معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ایسنا نوشت: مسعود تجریشی ضمن ارائه جزییاتی از پروژه ارجاع آب دریای خزر به سمنان بیان کرد: به خشکی امدن ماخذ این پروژه قرار است که سالانه ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب از دریای خزر به سمنان منتقل شود که از این مقدار ۵۰ میلیون متر مکعب آن بخاطر شرب و ۱۵۰ میلیون متر مکعب دیگر بخاطر صنعت استعمال می شود.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو ۲۷ جلد گزارش ارزیابی زیست محیطی ارجاع آب دریای خزر به فلات مرکزی را به سازمان نگاهداری فضا زیست داده است، تصریح کرد: پروژه ارجاع آب دریای خزر حدود ۱۳ سال است که معطل مانده است همچنین درون حال فراهم سیاست دایره حفاظت فضا زیست تعیین تکلیف برای پروژه ها است و پهلو اساس ضوابط زیست محیطی یا آن ها را می پذیریم خواه رد می کنیم.

معاون محیط زیست انسانی دایره حفاظت محیط زیست با رمز به اینکه سازمان حفاظت محیط زیست مسئول آب کشور نیست، اظهارکرد: وزارت نیرو به عنوان بخشی از نوبت می گوید که تمام نحو حل های موجود را وارسی کرده ولی راهی به مگر انتقال آب ابدی نمانده است بنابراین سازمان حفاظت محیط زیست باید ضوابط زیست محیطی را بی پرده می کند و وزارت نیرو موظف است که بر بنیاد این ضوابط عمل کند.

تجریشی افزود: ما بوسیله عنوان راه اندازی حفاظت محیط زیست باید الزامات زیست محیطی این اقدام را درون درنظر داشته باشیم. برای مثال بخاطر جلوگیری از نابودی جنگل ها گفته ایم که انتقال آب باید از مسیر خط لوله ری - نکا رخ گیرد نیز از وزارت نیرو خواسته ایم که چنانچه صبر است خط انتقال برق داخل جنگل گمارش کنند حتما از مافوق بیشه این اقدام صورت دهد و مسیرهای خاکبرداری و مکانی که صبر است مزار بوسیله آن منتقل شود را به ما اخبار کنند.

وی با مداومت بر اینکه وزارت نیرو موظف است به خشکی امدن اساس این ضوابط اجرا کند، گفت: داخل حال مجهز اختلافاتی بین محیط زیست بحری سازمان حفاظت هوا زیست و کارفرمای این پروژه روی عمق برداشت آب بود دارد همچنین مکان نقطه برداشت آب و تهی سازی بخاطر ما بسیار عمده است چراکه در خال برداشت نباید به آبزیان خدشه ای مخبر شود و تو عمه تهی سازی نیز باید شوری محیط تغییر نکند. از این رو استراحت شده است که تا یک ماه آینده این موارد قطعی شود.

معاون فضا زیست انسانی راه اندازی نگاهداری هوا زیست ادامه داد: وزارت نیرو ۱۵۰۰ پروژه بخاطر نقاط برداشت و تخلیه پیش بینی کرده است که استراحت شده کامل این ها را تو جلسات کارشناسی بررسی کنیم.

تجریشی با اشاره به اینکه موضوعات اجتماعی و اقتصادی اجرای این پروژه ارتباطی بوسیله سازمان حفاظت محیط زیست ندارد، گفت: حل این موضوعات برعهده نهادهای دیگر است و ما بوسیله عنوان متولی فضا زیست تنها باید از تبعات زیست محیطی اجرای پروژه انتقال آب داخل مبدا و آماج جلوگیری کنیم.

وی در عاقبت گفت: پهلو اساس قوانین موجود برای اجرای پروژه های دولتی که به آسیب رسان به منابع طبیعی است، دایره منابع غریزی موظف است که تعیین خسارت و پس از شهود خسارت اقدام بوسیله درختکاری و... کند.

تجریشی پیش از این اظهار کرده حیات که تجربه من نشان داده است که منابع طبیعی داخل هیچ کدام از پروژه ها با وزن درخت مخالفت نمی نرم و البته پیش از این بوسیله ما اخبار نکرده بودند که با انتقال آب دریای خزر مخالف هستند.
شاسی بلنداوروسدر حال حاضر پرسود ترین محصول لامبورگینیاست. سودآوری اوروس برای لامبورگینی به حدی متجاوز است که در شقه ی ابتدا سال ۲۰۱۹، منفعت این خودروساز را تقریبا دوبرابر تکثیر رحم. دراین میان، علیه کوچک مرطوب لامبورگینی، یعنی میزان هوراکان، نیز به موفقیت هایی مشت یابد. امروز اطلاع دادن شد کارخانه ی رسوم آگاتا از پنج سال پیش تاکنون، ۱۴ هزار و ۲۲ مایه از مدل هوراکان تولید کرده است. دلیل اهمیت این مغز در اینجا است که از ۱۰ سال تولید مدل گالاردو بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ بیشتر است؛ در حالی که فقط پنج سال از زمان ورود هوراکان به میدان می گذرد. 



چهارده هزاره و بیست و دومین دستگاه هوراکان که از خط تولید لامبورگینی بیرون آمد، از مدل Evo است که آن را باید جدیدترین و بهینه نسخه ی هوراکان دانست. افزون براین، لامبورگینی نسخه ی رودستر هوراکان Evo را همچنین آماده ی تولید کرده است. 

مقاله های مرتبط:تمایل فولکس واگن بخاطر فروش لامبورگینیلامبورگینی وننو رودستر با قیمت ۸.۳ میلیون دلار حراج شد

کار لامبورگینی درون ترقی ی میزان های هوراکان هنوز تمام نشده است؛ به طوری که اخیرا تصاویری بی پرده شده از مدل استتارشده ی دیگری از هوراکان نیز به بیرون درز کرده که نشان می دهد لامبورگینی میزان دیگری از این سوپراسپرت V10 را نیز تو مشت ساخت و آزمایش دارد. هنوز مشخص نیست نام این معیار متاخر چیسست؛ ولی شاید نسخه ی دیفرانسیل عقب از مدل Evo باشد و برخی نیز احتمال می زنند شاید Evo Performante اشتهار داشته باشد. 



این خودروساز تو شقه ی اول سال جاری، ۱۲۱۱ دستگاه مدل هوراکان و ۶۴۹ وسیله اونتادور و ۲،۶۹۳ دستگاه اوروس فروخته است. آمار کلی لامبورگینی در این بازه ی زمانی ۴،۵۵۳ وسیله است که درون مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۸، افزودن ۹۶ درصدی را نشان می دهد.بیشتر بخوانید:بی ام و X7 با تیونینگ لوما دیزاین رونمایی شدتمایل فولکس واگن بخاطر سودا لامبورگینیفولکس واگن نقشه کراس اسپرت رونمایی شدنگاهی به سابقه کاری لوریس بیکوکی؛ راننده برجسته بوگاتی، پاگانی و کونیگزگلامبورگینی وننو رودستر با قیمت ۸.۳ میلیون دلار حراج شد
چند روز بیشتر به رویداد نمایشگاهی سالانه ی گوگل همیشگی نمانده است؛ رویدادی که پاییز هرسال برگزار می شود. رسانه ها پیش دماغ می کنند این رویداد، رویدادی ارشد باشد و ستاره ی حقیقی آن گوگل پیکسل ۴، پرچم دار جدید این شرکت، خواهد وجود. این ثمر متاخر که مشابه آیفون ۱۱ به دوربینی مربع شکل مجهز است، فناوری تشخیص چهره ای دارد که می خواهد با فیس آیدی، فناوری مشابه اپل، هم چشمی نرم و از فناوری تشخیص موقعیت مبتنی بر لول استفاده می بطی ء که گوگل سال ها است آن را درون سکوت گسترش داده است.

این ها تمام اطلاعاتی است که گوگل دراختیار رسانه ها قرار داده است؛ بااین حال، منابع خبری نکات بسیار زیادی درباره ی رویداد گوگل می گویند. به نشانی مثال، امکان پذیر است با معاون گوگلی کندرو تر از همیشه، پیکسل بوک مقرون به صرفه تر، پیکسل بادز متاخر و پیشرفته نمدار و ادوات جانبی بیشتری رو به رو شویم. پایگاه خبری ورج جذاب ترین شایعه ها و معتبرترین گزارش هایی که تابه امروز درباره ی گوگل پیکسل ۴ تذکر شده، داخل قالب گزارشی مشروح منتشر کرده است.پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال

بوسیله جرئت می قابلیت گفت مراد نمی رود راز مهمی درباره ی پیکسل ۴ ناگفته مانده باشد. این تلفن همراه احتمالا ازنظر افشای معلومات و مشخصات و تصاویر پیش از اعلام رسمی درون تاریخ رکورددار است. باوجوداین، ناپسند نیست آنچه را بررسی کنیم که انتظار می رود گوگل روز سه شنبه رونمایی کند.







انتظار می رود پرچم دار جدید گوگل داخل دو کمیت شناساندن شود. ورقه نمایش این تلفن همراه مشابه ابد از ارج تازه سازی ۹۰ هرتز برخوردار است. پیکسل ۴ داخل سه اثر جزیی مشکی و سفید و نارنجی بوسیله راسته عرضه و دوربین قدرتمند آن با لنزی ثانویه تقویت می شود. شوق می رود این لنز ثانویه ۱۶ مگاپیکسلی تله فوتو باشد. احتمالا این لنز توان های ویژه ای برای گرفتن تصاویر بهتر در حال حرکت داشته و در عکاسی پرتره و عکاسی در شب صعود کرده باشد.

درون رویدادی که قرار است روز سه شنبه برگزار شود، گوگل بوسیله احتمال بی اندازه بیشتر وقت را صرف توضیح درباره ی حسگرهایی خواهد کرد که درون شکاف فوقانی پیکسل ۴ استراحت گرفته اند. در این بخش، کاربر با فناوری تشخیص چهره ای مواجه می شود که گوگل مدعی شده است بسیار سریع عمل خواهد کرد و بدون اینکه لازم باشد کاربر مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش ایفا دهد، با تشخیص چهره ی او قفل گوشی را بازمی کند. به نظر می رسد این فناوری برای هم چشمی با فیس آیدی آیفون تعبیه شده است. گوگل می گوید این حسگرها از همگی ی جهات می توانند چهره را تشخیص دهند.به کمک فناوری Soli که گوگل سال ها روی آن کار کرده، می توانید پخش کننده ی موسیقی خویشتن را با یک حرکت دست روی قسمت بالایی تلفن همراهتان کنترل کنید

درون این بخش، شکاف بالایی پیکسل ۴ و فناوری تشخیص حرکت گوگل صبر دارد که این شرکت سال ها است مشغول امر روی آن است و سولی (Soli) شهرت دارد. کاربر با دستیار این فناوری می تواند کارهایی مشابه فرمان دادن به پخش کننده ی موسیقی و قطع صدای ربط های تلفنی را با حرکت دستش در سرنوشت بالای مایه انجام بدهد. این قابلیت در نمونه های به بیرون درز کرده مشاهده نشده و مقدور است گوگل با آزمایش موفقیت آمیز آن موجب شگفتی همگی شود. درون استاندارد هایی که به بیرون درز کرده اند، پرونده کننده ی صدایی وجود دارد که می تواند از صداهای بایگانی شده رونوشت تمهید کند و درصورت نمره سرگذشت خودرو، مناسبت های اضطراری بگیرد.

در رویداد روز سه شنبه مقدور است نسخه ی 5G پیکسل ۴ غصه رونمایی شود. پیش از این، گزارش هایی درباره ی آزمایش های گوگل روی این نسخه منتشر شده است. اگر این نسخه فقط نسخه ای آزمایشی باشد، بعید به نظر می رسد درون رویداد سابق الذکر رونمایی شود. گزارش ها می گویند این نسخه ممکن است بهار سال آینده رونمایی شود. شکی نیست که سیستم عامل این تلفن همراه اندروید ۱۰ خواهد بود.طایفه آینده ی دستیار صوتی گوگل

گوگل ماه مه در کنفرانسی، دمو دودمان آینده ی معاون صوتی گوگل را منتشر کرد. این کمک خیره کننده بود و بین دستورهای مختلف بدون مشکل انجام وظیفه می کرد.





گوگل اعلام کرد تبار آینده ی کمک صوتی سال جاری روی گوشی های سری پیکسل (به احتمال فراوان پیکسل ۴) فراغت خواهد گرفت و می تواند دستورها را تا ۱۰ برابر سریع تر از نسل سابق ادا دهد. اگر این کمک صوتی همان قدرکه گوگل می گوید، قدرتمند باشد، انتظار می رود روز سه گانه شنبه زمان اضافی صرف کردن شناسایی ی آن شود. بسیاری امیدوار هستند گوگل درباره ی این موضوع بی قراری توضیح دهد که نسل آینده ی دستیار صوتی روی دیگر محصولات چطور کار خواهد کرد.

پیکسل بوک Go

پیکسل بوک درون سال ۲۰۱۷ معرفی شد؛ ولی از آن زمان، پروگرام ی گوگل برای لپ تاپ هایش مشخص نبوده است. برای مدتی این چنین به دیدن می رسید گوگل پروگرام ای برای لپ تاپ ندارد، تا اینکه در ابتدای سال سیال میلادی تأیید شد محصول جدید این قوم داخل گونه است. ممکن است روز سه شنبه بالاخره اولین پیکسل بوک پس ازآن از نمونه ی مقدماتی را ببینیم.



غبطه می رود این لپ تاپ که پیکسل بوک Go صیت دارد، به ورق نمایش لمسی ۱۳.۳ اینچی با نسبت شمایل  ۱۶:۹ و کیفیت تصویر Full HD خواه 4K مجهز باشد. همچنین، این لپ تاپ دو حضرت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری خواهد داشت و در چند رنگ ازجمله مشکی و مرجانی با بافت نواری مخصوصی درون بخش زیرین نمایش خواهد شد.



این لپ تاپ با سه پردازنده ی Core m3 و I5 و I7 و رم های ۸ خواه ۱۶ گیگابایتی و حافظه های داخلی ۶۴ خواه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار می شود.پیکسل بادز جدید

اشتیاق برای کاربرانی که مشتاق خبری تازه از پیکسل بادز بودند، احتمالا روز سه گانه شنبه بوسیله پایان خواهد رسید. هنوز گزارش های تمام لطافت از این هدفون های جدید منتشر نشده اند؛ اما توییت رازآلود مدیر اندروید و کروم امکان پذیر است به همین موضوع رمز بطی ء:
فهرست انتظارتمان از بادز واقعا بدون سیم بی نقص عبارت است از:آخرین کُدک ها و چونی صدای عالیاستفاده ی بیشتر از ۱۰ شایسته کردن قبل از نیاز به شارژ مجددنگه دارنده ای که داخل جیب های تنگ بی قراری جا شود و USB-Cضدعرق برای ورزش کارانکلیدهای درمعرض دید و لمس شدنیقطع خودکار صدا خلال گفتگو با مخاطب

درباره ی پیکسل بادز نکات دیگری هم هستند که خواست می رود روز سه گانه شنبه درباره ی آن ها مصاحبت هایی مطرح شود. نسل اول بادز با سیم به حزن متصل بودند و ممکن است گوگل این سیم را بخاطر تحول بادز به گجت هایی واقعا بی سیم حذف کرده باشد. پایگاه اوکین، از ورج، در زمان آزمایش نسل مبدا پیکسل بادز، بخاطر قراردادن آن ها داخل گوشش با شاق مواجه شد. شاید گوگل بخاطر رفع این شاق مدل سازی آن ها را هم تغییر داده باشد. به دلیل سابقه ی تابان گوگل این کام وجود دارد که ایرباد تولیدی این شرکت، پشتیبان صوتی کم ارزش و قابلیت ترجمه ی قدرتمندی داشته باشد.اکسس پوینت وای فای گوگل

گزارش ها می گویند مقدور است روز سه گانه شنبه سیستم روتر متاخر گوگل رونمایی شود. اگر این شایعه ها ذات داشته باشند، گوگل مایه ای مبتنی بر دستیار صوتی دیگر وارد منازل کاربران خواهد کرد.



روترهای جدید گوگل که Nest Wi-Fi نام دارند، مانند Eero ثمر آمازون با روتر مرکزی هموار به چند روتر کوچک پر حرارت امر می کنند. روترهای کوچک خیس که کاربر می تواند آن ها را در بخش های مختلف خانه جاگذاری کند، قدرت دریافت صدای دوبرابری دارند تا بتوانند تیمار زمان امر صوتی را قبض و آن را برای روتر مرکزی ارسال کنند. اسلوب اندازی این سیستم احتمالا به سادگی سرقت کردن یک میخ به خرابه خواهد حیات.

Nest Wi-Fi قابلیت قبض فرمان درباره ی خود سیستم را بی آرامی دارد. به نشانی مثال، می توانید عاری بلندشدن از پشت میز آشپزخانه، اذن اندازه اینترنت را بدهید. شایعه های برومند می گویند این سیستم در سه رنگ مختلف به بازار عرضه خواهد شد؛ البته هنوز اطلاعات دقیقی درباره ی این این سه ته رنگ منتشر نشده است. گوگل Nest Mini

گزارش ها می گویند گوگل اسپیکر هوشمند همواره به دستیار صوتی مخصوص انتصاب روی دیوار بی قراری طراحی کرده است.



این مدل که Nest Mini شهرت دارد، جک ۳.۵ میلی متری دارد و در رنگ های جدید تر از مدل های سابق وارد بازار خواهد شد. گزارش ها می گویند این استاندارد جدید، استعداد امتیاز حضور کاربر داخل معاشرت خود را دارد و در این موقعیت، می تواند میزان بلندی صدای در حال پخش را نمایش دهد.پیکسل واچ

پایگاه خبری Nikkei این هفته گزارش داد ممکن است گجتی پوشیدنی که احتمالا زمانه هوشمند باشد، داخل رویداد سه شنبه ی گوگل معرفی شود. البته منابع معتبری شبیه 9to5Google می گویند پیکسل واچ، ساعت هوشمند گوگل، هنوز در مراحل اولیه صبر دارد و در آینده ی نزدیک، از شناساندن آن خبری نخواهد حیات. بیزینس اینسایدر تیمار می گوید پیکسل واچ در برنامه های رونمایی سال ۲۰۱۹ گوگل جایی ندارد. شایان ذکر است هنوز نمی استعداد با قاطعیت رونمایی پیکسل واچ تو رویداد سابق الذکر را غیرممکن دانست.رونمایی های متفرقهکروم کست

قبیله سومین این ثمر سال گذشته و داخل رویداد رونمایی پیکسل ۳ معرفی کردن شد؛ اما این به آن معنا نیست که نباید کام انتشار نسخه ی بعدی آن را یک سال سپس از انتشار نسل سومین داشته باشیم. ممکن است داخل رویداد روز سه شنبه نسخه ی به روز شده ی کروم کست اولترا نیز رونمایی و معرفی شود.داپلکس تحت وب

گوگل چند ماه پیش داپلکس تحت وب را برای مدیریت فعالیت هایی مانند فروش بلیت و اخذ تاکسی معرفی کرد و سپس، آن را با عنوان «معاون گوگل در کروم» دراختیار چندی از کاربران استراحت دارد.



واج گوی گوگل تأیید کرده این عرضه ی محدود بخاطر دریافت بازخورد بوده است؛ بنابراین، می توان انتظار داشت رویداد این هفته، داپلکس دون وب رونمایی شود. با این دشت متاخر گوگل، کاربر می تواند با فرمان صوتی و به معاون اطلاعات ثبت شده روی جیمیل خود، تاکسی بگیرد خواه بلیت تئاتر و سینما رزرو درنگ. استعداد رنگ آمیزی عکس های گوگل فوتو

یک سال پیش، گوگل قابلیتی رونمایی کرد که به امر این امکان را می انصاف فام ها و سایه های عکس ها را تبدیل دهد. 9to5Google گزارش داده این نبوغ ممکن است روز سه شنبه رسما رونمایی شود. هرچند نتایج آزمایش های این پایگاه خبری چندان چشمگیر نبوده است، استاندارد توجه به تطابق اثر جزیی ها درون این استعداد درخورتوجه گزارش شده است.بیشتر بخوانید:مشخصات فنی و ویژگی های پیکسل 4 ایکس ال گوگل معین شدتصاویر لپ تاپ Pixelbook Go گوگل منتشر شدگوگل مپ قابلیت راهنمای صوتی دقیق را برای افراد اندک بینا ارائه می کنداحتمال معرفی کردن Google Pixel Watch در رویداد باطراوت وسایل ۲۰۱۹ گوگلاحتمال معرفی پیکسل 4 5G در هفته آینده
سامسونگ در ماه فوریه گلکسی فولد را رونمایی کرد ولی در تصمیمی منطقی، پس از ادعای بسی کارشناسان مبنی بر اینکه نمایشگر گلکسی فولد با مشکلات مهمی دست و پنجه یواش می کند؛ پیش خرید های گلکسی فولد را نقض کرد و تاریخ ارائه ی آن را به تعویق انداختتا مشکلات را رفع درنگ. سامسونگ، اوایل ماه گذشته با نقشه کشی بهبودیافته ی گلکسی فولد، دوباره شروع به تولید آن کرده است. اکنون، iFixit به سراغ این گوشی رفته و با کالبدشکافی آن بوسیله طور دقیق مدال داده که نقشه کشی متاخر گلکسی فولد چه تغییراتی کرده است.



یکی از مشکلات اصلی، حیات شکاف در اطراف گوشی بوده است. تو حالی که گلکسی فولد محافظی تو طبق نفوذ کردن گردوغبار نداشت؛ تماشایی شکاف های نسبتا بزرگ در گرداگرد لولای آن بودیم که باعث جمع شدن گردوغبار درون آن محل شده بود که می توانست به عملکرد لولا و حتی ورقه نمایش آسیب واقف کند. بنابراین، مقدماتی تبدیل تو این گوشی این است که سامسونگ بریدن های هر دو طرف ورقه عرضه را با یک پوشش محافظ امانت تا از ورود گردوغبار و سایر ذرات جلوگیری شود. همچنین، لولا های تویی را با نوار پوشانده است تا گردوغبار از نمایشگر دور بماند.

طراحی جدید گلکسی فولد با یک لایه ی محافظ اضافی از سنخ فلز بخاطر استواری بیشتر نمایشگر به راسته ارائه خواهد شد. لایه ی محافظ صفحه نمایش جدید نیز تا زیر تمام لبه های گلکسی فولد گشادگی یافته است؛ بنابراین، دیگر کاربران یا منتقدان اغوا نخواهند شد تا لایه ی محافظتی بالای وسیله را بردارند و امکان جداکردن برچسب محافظ را نخواهند داشت.

با وجود همه این تغییرات، گلکسی فولد سامسونگ هنوز یک دستگاه شکننده است و اساسی تر اینکه، تعمیر آن درصورت ابراز هرگونه خرابی زیاد دشوار خواهد بود. بوسیله همین دلیل، iFixit  نمره ی تعمیرپذیری ۲ از ۱۰ را به این گوشی داده که ناچیز ترین تشخیص ممکن تاکنون بوده است.بیشتر بخوانید:سامسونگ فناوری پکیجینگ ۱۲ لایه تراشه مبتنی پهلو TSV را توسعه دادگلکسی فولد زودتر از زمان مورد ادعای سامسونگ خراب می شودسامسونگ توان های جدید و پیشرفته Bixby Vision را اعلام کردسامسونگ سوددهی فراتر از قطع انتظار را بخاطر مفارقت سوم ۲۰۱۹ اطلاع دادن کردسامسونگ کروم بوک 4 و کروم بوک 4 پلاس را به بازار عرضه کرد
اپل با گوشی های متاخر خود، آیفون 11 و آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس آمار مناسبی را از لحاظ فروش ثبت کرد. آمارهای سودا و تقاضای بالا قطعا اعلام منت بخاطر تیم کوک و همدستی کوچکتر مدیریتش محسوب می شود. ازطرفی شاید وضعیت موجود بخاطر شرکت AMD جالب نباشد و مدیران آن را سراسیمه کند؛ چرا که افزایش تقاضا بخاطر گوشی هوشمند کوپرتینویی ها، تنگ کردن تولید خراش های هفت نانومتری را بر غول تولید پردازنده یعنی TSMC افزودن می دهد.

خراش های هفت نانومتری به عنوان پایه ی تولید پردازنده های Ryzen 3000 شناخته می شوند. نیز کارت های گرافیک سری نیوی تیمار از این ترشه استفاده می کنند. بوسیله هرحال فشار تقاضا به خشکی امدن همکاری تایوانی به حدی افزایش یافته است که آن ها اینک زمان تحویل تراشه های هفت نانومتری را به ۶ ماه اضافه داده اند.مقاله های مرتبط:اپل: خراش A13 بایونیک پرعضله ترین CPU و GPU گوشی های هوشمند را داردتراشه A13، اپل را در رقابت با سامسونگ یک قدم جلوتر می برد

اعلام جدید از آمار ادعا برای خرید اپل، نیاز به افزایش ظرفیت تولید را قهری علامت می دهد. گزارش ها ادعا می کنند که اپل درخواست تکثیر ۱۰ درصدی تولید را بوسیله تأمین کننده های قطعات نخستین ارسال کرده است. درنتیجه هشت میلیون دستگاه آیفون 11 و آیفون 11 پرو جدید تولید خواهد شد (به نظر می رسد آیفون 11 پرو مکس به پیمانه ی دو مدل دیگر طرفدار نداشته باشد). گوشی های هوشمند متاخر اپل مجهز بوسیله پردازنده ی A13 Bionic با ۶ هسته ی پردازشی هستند. پردازنده ی سابق الذکر براساس معماری هفت نانومتری ساخته شده است و توسط TSMC تولید می شود.

بدین تزیین و با توجه بوسیله توضیح بالا بوسیله نظر می رسد موفقیت اپل باعث خسارت بر جدیدترین پردازنده ها و کارت های گرافیک هفت نانومتری AMD خواهد شد. اضافه دعوی برای گوشی های اپل، به معنای افزایش فشار تولید بر TSMC خواهد حیات. به علاوه با توجه به سه موافق شدن زمان تحویل تراشه های هفت نانومتری، احتمالا نگرانی از عدم تحویل محصولات تک نیاز دیگر شرکت ها، بیشتر هم می شود. منابع آگاه مشارکت تایوانی مطالبه می کنند که آن ها محدود به افزودن سه گانه یکسانی زمان تحویل هم نمانده اند. TSMC بوسیله مشتریان خود اعلام کرده است که سفارش های طاس سال ۲۰۲۰ خود را اکنون اعلام کنند.



AMD یکی از ارشد ترین مشتریان TSMC محسوب می شود که بخاطر نسل سوم پردازنده های مستشار و همچنین پردازنده های گرافیکی سری نیوی با آن ها شریک می کند. آن ها قطعا قراردادهای مستحکمی با شرکت تایوانی دارند و افزودن فشار تولید بر TSMC در کوتاه مدت تأثیری بر تحویل سفارش ها نخواهد داشت. البته AMD اکنون بی آرامی چالش هایی تو تحویل محصولات دارد. به نشانی مثال آن ها در پردازنده هایی همچون Ryzen 9 3900X دشوار نزول موجودی داشته اند. بوسیله علاوه تحویل پرچم دار Ryzen 9 3950X بی آرامی با تأخیر روبه رو شده است.

در مجموع به نظر می رسد تنگ کردن تولیدی که به صورت شخصی بر TSMC باخبر می شود، وسواس و تردید هایی را برای آینده ی میدان پردازنده خلق کردن کند. شاید انویدیا هم از وضعیت جدید خسارت ببیند، برای اینکه نسل بعدی کارت های گرافیکی آن ها با معماری هفت نانومتری تولید می شود. انویدیا قبلا گفته بود که TSMC کمی از فرایند تولید خراش ها را پهلو عهده خواهد گرفت. البته آن ها در بخشی دیگر هم با سامسونگ در تولید تراشه همکاری می کنند.

پیامدهای تمام مدت افزایش فشار بر TSMC احتمالا به رخ چالش های تأمین قطعات بسی کامپیوترهای شخصی بروز پیدا می بطی ء. بوسیله همین دلیل همدستی تایوانی بوسیله ناچار ظرفیت تولید خراش های هفت نانومتری خویشتن را افزایش می دهد. البته قطعا اقتدار این شرکت در حرکت سریع و پاسخگو وجود داشتن نیاز درحال نمو بازار، در هاله ای از ابهام قرار دارد.برای مطالعه ی تمام مطالب مرتبط با گوشی های جدید اپل شامل مشخصات فنی، قیمت، تصاویر و ویدیوی نگاه نزدیک، بوسیله صفحه های آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس و آیفون 11 مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:گیگابایت نتایج اورکلاک پردازنده ۱۶ هسته ای Ryzen 9 3950X را منتشر کردمنتظر به روزرسانی بزرگ AMD برای تمامی مادربردهای AM4 باشیدپیام تیم کوک داخل هشتمین سالگرد درگذشت استیو جابزنتایج بنچمارک ها حاکی از رکوردشکنی پردازنده 3900 9 Ryzen همکاری AMD استجزئیات پردازنده های متاخر مایکروسافت که با همکاری AMD و کوالکام ساخته شدند
سپهبد «حسین رحیمی» با اعلام خبر در حاشیه بازدید از دستاوردهای بیست و نهمین طرح توسعه عظیم گفت: «این بی همتا که در محدوده خیابان های آزادی و اسکندری فعالیت می کرد، مدرک ساختگی پزشکی و به عذر درمان بیماران، هزینه های هنگفتی از آنها اخذ می کرد.» او افزود: «این بی مانند همچنین با تهیه یک دستگاه ازون تراپی و تثبیت آن تو مطب خویشتن بدون هیگونه تخصصی اقدام بوسیله تزریق مدفوع ازون به بیماران می کرد که در این ارتباط متأسفانه دو نفر جان خود را از دست داده اند و اولیای دم معارفه شده اند.»

سپهبد رحیمی با اعتراف اینکه طبق استعلامات به ایفا آمده از دانشگاه تهران هیچ یک از مدارک علمی این بی تا واقعی نبوده اظهار داشت: «پرونده های مکشوفه از مطب این پزشک تقلبی نشان می دهد که بیش از ۲ هزاره نفر از بیماران او افراد سالمند بودند که بخاطر درمان درد بدن، گرفتگی عروق، رجوع کرده اند.»

دادستان تهران همچنین با اشاره به تخلفات بازپرس پیش روی داشت: «تهیه مدارک بدلی پزشکی و درمان بیماران در مکانی تحت عنوان مطب و گرفتن وجوه نامشروع به اشتهار علاج از بیماران همگی جزء تخلفات نامبرده است که بوسیله جد در محاکم قضایی مورد تجسس فراغت خواهد گرفت.»

«علی القاصی» تأکید کرد: «اگر در مسئله فعالیت های غیرقانونی و غیرمجاز این فرد آسیبی به افراد بیدار شده باشد زیبنده رسیدگی خواهد حیات.»
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سنت قرعه کشی مسابقات اسب سواری قهرمانی زیر۲۳ سال آسیا ۲۰۲۰ تو بانکوک انجام و قرعه آویشن ها بوسیله تطویل تحت مشخص شد:

گروه اول: تایلند - عراق - استرالیا - بحرین

گروه دوم: قطر - ژاپن - عربستان - سوریه

دسته ثالث: ازبکستان - اجبار جنوبی- چین - ایران

گروه چهارم: ویتنام- جبر شمالی - اردن - امارات

این مسابقات ۱۸ دی تا ۶ بهمن ۱۳۹۸ به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد و سه تیم گرامی این مسابقات به صورت مستقیم راهی المپیک توکیو می شوند.
اگرچه از ورود اینترنت به ایران نزدیک به سه دهه می گذرد و اپراتورها و باهم اتحاد کردن های عرضه دهنده اینترنت متصل داخل جدیت بوده اند، سرویسی مطابق با نیاز کاربران و استاندارهای روز گیتی عرضه کنند، اما همچنان سرویس TD-LTE با سرعت زیاد فراز و حقیقی و ترافیک نامحدود درسطح پوشش 1100 شهر عرضه نشده است. امروز ماهان نت با عرضه درخت سرو نامحدود TD-LTE توانسته به شکلی نو به دغدغه ی کاربران خانگی و سازمانی نسبت بوسیله سرعت و ترافیک اینترنت رسیدگی کند.

مطمئناً سرویس هایی مانند ADSL با متوسط سرعت ۴ مگابیت برثانیه نمی توانند نیاز کاربرانی که بوسیله محتوای ویدئویی و ورزش های آنلاین تعلق مند هستند را رفع کنند. همچنین مشتریان اداره ها بوسیله دلیل ارتفاع بودن تعداد افراد و دستگاه هایی که بوسیله شبکه اینترنت متصل هستند، نمی توانند از یک یکدلی با سرعت و مقاومت پشته به اینترنت روزی مند شوند. از لفظ دیگر اینترنت کنار بستر فیبر نوری به دلیل بلندی بودن نفقه ها برای بیشتر کاربران مقرون بوسیله صرفه نیست.

سال گذشته بیشتر اپراتورها و شرکت های نمایش دهنده اینترنت تلاش داشتند تا با ارائه اینترنت غیرحجمی ADSL خلا سرعت و ترافیک را رفع کنند اما به دلیل محدودیت های پورت خالی و احتیاج به خطوط تلفن ثابت این امکان نیز سهل نشد و سرویس های غیرحجمی پاسخگوی نیاز مشتری از سرعت پشته نبود. همچنان احتیاج به حیات سرویسی با سرعت مناسب و ترافیک فراز که بدون محدودیت های پورت و خط تلفن ثابت با استعداد جابه جایی و نصب آسان باشد، عاطفه می شد! سپس از بررسی احتیاج مشترکان و برای پاسخ به انتظارات آن ها، ماهان نت برای کاربران حرفه ای اینترنت خانگی و سازمانی خود، سرویسی با اینترنت ثابت، سرعت و ترافیک فراز در نظر گرفته است.اینترنت نامحدود TD-LTE

ماهان نت با تفکیک مشتریان خانگی و سازمانی سرویسی مطابق با حاجت هریک از این مشتریان نقشه کشی کرده که در دنباله به معرفی آن ها پرداخته ایم:اینترنت نامحدود سازمانی

همان نعوظ که از نام برمی آید، این سرو برای کاربران سازمانی تو نظر گرفته شده است. طی این سرویس، اینترنت نامحدود با مصرف منصفانه FUP 400 گیگابایت و سرعت تا ۵۰ مگابیت برثانیه داخل ساعات اداری (۸ الی ۱۸) و تا ۱۰ مگابیت برثانیه در ساعات ۱۸ الی ۸ صبح عرضه می شود و پس از تکمیل استفاده منصفانه سرعت سرویس به ۵ مگابیت برثانیه کاهش جلوه گر خواهد کرد. اشتراک ماهانه این سرو عزب به قیمت ۵۰۰ هزاره تومان است.اینترنت نامحدود خانگی

سرویس نامحدود خانگی با استفاده منصفانه (FUP) 150 گیگابایت ترافیک و سرعت تا ۱۰ مگابیت کنار دم در ساعات ۸ صبح الی ۱۸ بعدازظهر و سرعت تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه در ساعات ۱۸ بعدازظهر الی ۸ صبح عرضه می شود و پس از اتمام مصرف منصفانه سرعت درخت سرو به ۵ مگابیت برثانیه کاهش پیدا خواهد کرد. سزاوار سرزنش ذکر است، حداکثر سرعت این سرویس درون روزهای پنج شنبه و جمعه بوسیله تا ۴۰ مگابیت بر لحظه خواهد رسید.

این سرویس به کاربرانی توصیه می شود که می خواهند ویدئوهای طولانی و باکیفیت ببینند، به بازی های آنلاین علاقه مندند، زمان یدکی را در اینترنت صرف کردن می کنند و می خواهند بدون نگرانی برای خرید حجم و افت سرعت، همراه با اعضای خانواده ی خود از اینترنت بوسیله سادگی مصرف کنند.

سزاوار سرزنش ذکر است، ودیعه های فوق برای مدت محدود به این قیمت عرضه می شوند.

 

ماهان نت از سال ۱۳۹۵ به عرضه ی اینترنت پرسرعت ثابت یا همان TD-LTE پرداخته است اما نکته ای که این انبازی را از سایر انبازی های نمایش دهنده اینترنت شاخص کرده، عرضه ی درخت سرو هایی با ترافیک نامحدود و وجهه سرعت است به راه ای که اگر کاربر از کیفیت سرعت خود ناراضی وجود اسکناس مودم بوسیله او عودت داده می شود. همچنین استفاده از انواع مودم های همراه، مودم های داخلی و مودم های بیرونی تمام موانع هدررفت سیگنال را از بین برده و به پایداری سرعت و درنتیجه دریافت کیفیت مطلوب منجر شده است. نکته ای که خدمات ماهان نت را از سایر رقبا شاخص کرده، پوشش دهی خدمات این همدستی در ۱۱۰۰ بطرف خانه ایران است.

ماهان نت با ایجاد فرآیندی که بوسیله سهولت درون فروش و استفاده از اینترنت منجر شود، سعی دارد تا با دعوت رضایتمندی مشترکان به آن ها خدمت رسانی بطی ء.

متقاضیان سرویس های فوق همواره می توانند از عادت وب سایت ماهان نت mahannet.ir خواه تماس با عده تلفن های 1514 تو تهران و 02187277 در شهرستان ها، التماس دریافت سرویس کنند.

 

بیشتر بخوانید:استخدام داخل بهینه دایره ها با کتاب جدید کاربومرزرو تور قرض با پرشین هتلپینورست؛ امن ترین سیاق برای اجاره ویلا و سوئیت درون شمالچند تکنیک ساده سبب تهیه بلیط ارزان اتوبوس از دیدگاه پریدن بانارائه محصولات برند مستر تک توسط مجموعه ترابایت