امروزه در سازمان های بین المللی درکنار تمامی موقعیت های مدیریتی مدرن، نام یک موقعیت کاری زیاد از همگی جدید و دوست داشتنی و بنیانی بوسیله نظر می رسد. مدیر تکامل و نوآوری (Chief Innovation Office) یا CINO یا CTIO) موقعیتی مدیریتی است که احتمالا ۲۰ سال پیش هیچگاه نامی از آن در دنیای کسب وکار شنیده نمی شد. جالب است بدانید تو سال ۲۰۱۷، حدود ۲۹ درصد از شرکت های فراهم در سیاهه شریف فورچن ۵۰۰، مدیری ارشد با مسئولیت نوآوری داشتند.
مدیر نوآوری موقعیت کاری جدیدی درون دنیای کسب وکار محسوب می شود؛ به همین دلیل، هنوز تعریف و استاندارد مشخصی برای آن وجود ندارد. مسئولیت های این اشتغال بسته به جنس همدستی و مشکلات کسب وکار و پس اساس ی افراد شاغل در آن تنوع یدکی دارند. افرادی که در موقعیت مدیریت نوآوری فعالیت می کنند، از مدیران باتجربه و فارغ التحصیلان دانشگاهی و نوآوران عالی تا متخصصان مسائل مالی و مدیران خلاق و ماخذ گذاران استارتاپ را دربرگیرنده می شوند.مقاله های مرتبط:تمرینی بخاطر تهییج کردن نوآوری درون تیم های کاریروش های افزایش خلاقیت و نوآوری داخل کارمندان
بسیاری از موسسه های بزرگ امروزی بوسیله اهمیت به کارگیری مدیران نوآوری پی اسیر اند. دراین میان، آن ها با دشوار ابهت برای برگزینی فرد صحیح در موقعیت مذکور روبه رو هستند. مدیران مبصر بخاطر برگزینی فرد صحیح تو موقعیت مدیریت نوآوری، باید به این طور سؤال هایی جواب دهند: کدام نوع از مدیران نوآوری را استخدام کنیم؟ چگونه افراد را کیفیت سنجی کنیم؟ پاسخ به پرسش ها درون همان مراحل ابتدایی تغیین انتظارها مشخص می شود. کلمه ی «نوآوری» مانند «استراتژی» نشان دهنده ی المان های انواع بوسیله افراد انواع خواهد بود؛ درنتیجه، اولین مواجب در خوش نویسی استخدام مدیر نوآوری، مشخص کردن اهداف نوآوری درون سازمان است.
مدیران نوآوری تو سازمان های گوناگون، دسته بندی های شخصیتی و رویکردی متفاوتی دارند. هرچند نمی استعداد هیچ دسته بندی را به عارض خاص برای یک سازمان پیشنهاد داد، اطلاع داشتن از توضیحات و تفاوت های هریک می تواند داخل خویش نیازها و راهکارهای نوآوری راه اندازی مفید باشد. درنهایت هر مستخدم بسته به نیاز احتصاصی خویشتن باید مدیر مدنظر را رک کند یا حتی از میان مدیران موجود فراگیری دهد. درادامه ی این پیغام زومیت، خصوصیات ۶ دسته از مدیران نوآوری بخاطر اداره ها را توضیح می دهیم.محقق خواه پژوهشگر
محققان از شهرت کشف کردن کلمه ی «نوآوری» تو تیترهای خبری و هیاهوی ترقی ی کسب وکار شادمان نیستند. آن ها این عبارت را کلمه ای نو نمی دانند؛ چون سال ها درون فعالیت های خود نوآوری را به نشانی مرام منتخب اند. نوآوری داخل نظر محققان، همیشه همان «کشف کردن پدیده ی بزرگ و مهم اینده» تعریف می شود. محققان اغلب در دسته ی افراد تسکین تر قرار می گیرند و علاقه پایگاه بوسیله پوشش آزمایشگاهی و همچنین مدارج علمی متعدد، از خصوصیات ویژه محسوب می شود. آن ها نوآوری با «اختراع چیزهای کاملا جدید» معنا می کنند.
بی همتا محقق بخاطر کنترل ایده های بسیار بی نهایت ذهن خود، از وضع های علمی استفاده می یواش و بینش خویشتن را از کلکسیون های عظیم داده بوسیله مشت می آورد. آن ها داخل هوا هایی فعالیت می کنند که نوآوری علاوه به خشکی امدن پیداکردن پاسخ صحیح، به مطرح کردن پرسش صحیح حزن وابسته باشد. محققان درون سازمان هایی می توانند نقش مدیر نوآوری را با موفقیت اجرا کنند که تغییرهای وهله ای نیاز باشد. بوسیله علاوه داخل آن اداره ها باید سازوکار استقامت هم برای مسائل مالکیت قشری بود داشته باشد. صنایع دارویی، هوافضا، ساخت وتولید و فعالیت های مبتنی بر معرفت مواد می توانند از محققان به عنوان مدیران نوآوری نصیب ببرند. نوآوری در چنین اداره هایی عموما با قیمت موفقیت پایین و بررسی های موشکافانه ی قانونی همچنین همراه می شود.
محققان برای بهر ه وری هرچه بیشتر نیازمند سرمایه گذاری های صحیح هستند و باید شرکای تجاری قدرتمندی درکنارشان محضر داشته باشند. شرکای تجاری باید آن ها را به جانب ایده هایی هدایت کنند که علاوه بر جذاب وجود داشتن سودآور هم باشند. بوسیله علاوه محققان باید در موسسه هایی فعالیت کنند که حاضر به سرمایه گذاری کوتاه مدت بخاطر اهداف بلندمدت باشند.مهندس
مهندسان برخلاف محققان ربط زیادی با نظریه ها ندارند. آن ها به تعاقب ایجاد چیزی هستند که غصه اینک کارایی داشته باشد. مهندسان ایده های متنوع را آزمون و خطا می کنند تا درنهایت به مولود برسند. رویکرد معماری کردن با عبارت «همیشه تلاش برای بهترکردن چیزی بوسیله انداز ه ی حتی کوچک» تمجید می شود. مهندس عموما تو دپارتمان های ترقی ی ثمر دیده می شود و شاید او را بسیاری از اوقات مشغول مرمت برگ خودش ببینید که از این کار هم واقعا لذت می سرما.
رویکرد مهندسان عموما با بررسی تجربی ایده ها بی آرامی صنوبر می شود. آن ها ایده های بیش زیاد را با تجربه های نزدیک و طوفان های فکری و آزمایش های متعدد و بعضا گران قیمت وارسی می کنند. مهندسان داخل صنایعی موفق می شوند که پیچش فناوری نمایش ی راهکارهای سیال بهینه سازی را ممکن می کند. بوسیله نشانی مثال، می قابلیت به صنایع تولید ابدار افزار و خودرو رمز کرد.
مهندسان برای موفقیت نیازمند راه های هرچه بیشتر و کارآمدتر بخاطر آزمایش ایده ها و دستاوردهای اولیه هستند. آن ها باید بتوانند محصولات را در نمونه های اولیه و با مشتریان بی شمار آزمایش کنند. رؤسای مهندسان باید میل آن ها به تجسس انواع محصولات متاخر را کنترل کنند؛ چون درغیراین رخ شاید به هرج ومرج استفهام و توسعه منجر شود.سرمایه گذار
یکی از نادرترین دسته های مدیر نوآوری، تنخواه گذاران هستند. سرمایه گذار نوآوری را ابزاری درون مسیر هدف می داند؛ هدفی که تنها با تعبیر ی «رشد» آن غم از نوع رشد عظیم مدح می شود. نوآوری فیروز تو ذهن سرمایه گذار به معنای جمع آوری دقیق منابع با مرام بهترین سازی فرصت های منتخب است. این مدیران افردی تحلیلگر با هوش مالی درخورتوجه و متمرکز بر داده و پرانرژی هستند. بخاطر پیداکردن این طور مدیری، متعاقب فردی با لباس های رسمی کار باشید که با فایل صفحه گسترده (اکسل) دست وپنجه کند می کند؛ درحالی که همکارانش با تی شرت و شلوار جین با فایل های پاورپوینت مشغول هستند!
تنخواه گذاران تو هوا هایی موفق می شوند که نوآوری از هر سمت (مشتری، رقیب، استارتاپ و آزمایشگاه) و از هر فرم (بازارها خواه مدل های تصرف وکاری یا نوآوری های متاخر) ایجاد می شود. تمرکز آن ها روی درک مفهوم از مجموعه ای مجلل و تیره از داده است تا بهترین اسلوب از میان آن ها گزینش شود. تصرف وکارهای مبتنی کنار کالاهای مصرفی که وظیفه ی رشد حقیقی خویشتن را تو انتخاب و توسعه ی محصولات صحیح در پورتفولیو تقریر می کنند، از این طور مدیران نوآوری سود خواهند برد.
متخصصان فنی باید درکنار سرمایه گذاران حضور داشته باشند تا امکان پذیری و ظرفیت های آتی ایده ها را درکنار کارایی کنونی وارسی کنند. آن ها باید با خواست ذهنی توجه بیش از حد بوسیله نتایج کوتاه مدت و ظرفیت های کنونی ایده ها مقابله کنند. سرمایه گذاران احتمالا برخی اوقات تمرکز متجاوز از حدی روی آمار و ارقام دارند و مفاهیم ابهت را در دیدن می گیرند که برای ادا نیاز به زمان بسیار بیش خواهد داشت.حامی
افراد حامی برخلاف سرمایه گذاران با ایده ها و آرزوهای بزرگ (خصوصا از جانب مشتریان) کار ایده پردازی را مطلع می کنند. آن ها عموما پس زمینه ی بازاریابی یا خیال طراحی دارند. مدیر نوآوری سرپرست نوآوری خود را با عبارت «ارائه ی چیزی جدید بخاطر مشتریان» توصیف می کند و روی آن مرام بسیار تمرکز می یواش. حامیان مشتریان خود را به خوبی می شناسند و مأموریتشان را در برطرف کردن نیازهای آن ها ستایش می کنند.حامیان برای نوآوری به نیاز مشتری دقت می کنند
حامیان در صنایعی با سرعت پیشرفت متجاوز موفق می شوند که به سبکی از به روزبودن نیاز دارند. پوشاک و رسانه و تبلیغات از صنایعی هستند که به مدیر نوآوری حامی نیاز دارند. حفط اعتبار و تناسب برند، پیدایش هویت صحیح بخاطر برند، پیش بینی آینده و ایجاد هیاهوی خبری و اضافه فروش در جای پا آن، ویژگی های تمرکزی مدیران حامی هستند. آن ها باید نبض بازار را حساسیت کنند و یک مرحله جلوتر باشند. این طور رویکردی همیشه به سرعت و چیره دستی بسیار احتیاج دارد.
مدیران نوآور حامی اقتدار مناسبی در ارائه ی نوآوری های سریع و کاربردی دارند و خوش نویسی بعدی مشتریان را درک می کنند. البته تعلق ی اکید حامیان بوسیله نوبودن ایده ها، فدایی اوقات آن ها را بوسیله صورت اندوه زمان بوسیله ردگیری مسیرهای متعددی می کشاند. اختلاط حامی با استراتژیست ممتاز می شود؛ چراکه استراتژیست تفکر حامی را تزیین و بینش های او را بوسیله سمت فعالیت های عملیاتی بلندمدت سوق می دهد.مشوق
در دنیای رقابت، کسب وکارهای متعددی در فکر کردن خود دربند می شوند. مشوقان تو این حالت به کمک راه اندازی می آیند و روح خلاقیت کارمندان را آزاد می کنند. چنین رویکردی عموما با متمرکزکردن افراد و ادب روی چشم انداز و کاهش بروکراسی، پیجیدگی اداری و هیجان از ریسک ادا می شود. مشوقان در انواع پس شالوده های شغلی دیده می شوند و شاید در هریک از دسته بندی های مذکور غم حضرت داشته باشند. آن ها با علاقه ی شدید به روایت و انسان ها و استعدادها شناخته می شوند و اغلب رفتاری دوستانه دارند. آن ها نوآوری را با عبارت «آزادکردن نوآوری در دیگران» درود می کنند.
مشوقان را نمی استعداد در دسته ای روشن از کسب وکار جانمایی کرد. آن ها بخاطر هر مستخدم مناسب هستند که بوسیله پشت بازنوآوری خویشتن باشد. این افراد با خلق کردن فضاهای مشوق نوآوری و خلاقیت، اقتدار ایجاد تحول عظیم در سازمان ها را دارند.
تغییر داخل اتیکت کارمند قدیم مشکلات متعددی دارد. بوسیله علاوه اگر مدیرعامل سازمان نباشید، مشکلات پیچیده نمدار هم می شوند. مشوقان عموما بدون هیچ تضمین یا حتی منابع صحیحی به چنین وظایفی مشغول می شوند. درنهایت، امن مدیرعامل و هیئت مدیره شکوه بسیاری برای آن ها دارد.موسسه دهنده
افراد با خیال سازمان دهی اعتقاد دارند فرایندها اصول کار را شکل می دهند. آن ها با رفتارهایی همچون ارزیابی های مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش منظم و پایبندی بوسیله راه «ارتکاب صحیح کارها» و میزهای منظم شناخته می شوند. این طور افرادی وفاق و مداقه اضافی به نشانگرهای یکروز وری و عوامل این چنینی می کنند. سازمان دهنده ها بسیار از خود نوآوری، به ارتکاب بی عیب کارها اهمیت می دهند. درواقع، آن ها نوآوری را «فرایندی صحیح و دقیق برای الحاق بوسیله ایده های جدید» درود می کنند.سازمان دهنده اجرای صحیح برنامه ها را هدف قرار می دهد
خدمات صنف ای و سازمان های آموزشی و ساختارهای دولتی بوسیله مدیران نوآوری سازمان دهنده نیاز دارند؛ زمینه هایی که عموما با نیروی کار متمرکز بر معرفت سروکار دارند. شاید این طور افرادی بخاطر دیگر انواع افراد نوآور فرسوده کننده به نظر برسند؛ اما بود آن ها درون سازمان هایی که نوآوری نیازمند شرکت گسترده ی کارمندان باشد، برای مدیریت بهینه الزامی است. سازمان دهنده ها با دریافتن نوآوری های جدید، ساختن شتاب و جمع آوری پشتیبانی و تصویب قوانین برای علت دهی به ایده را انجام می دهند تا به واقعیت تبدیل شود.
سازمان دهنده ها کارایی فراوانی دارند؛ اما فداکار اوقات چشم انداز حقیقی را فراموش می کنند. آن ها نیازمند شرکایی هستند که با درک مشتریان، تمرکز روی مسئله ی حقیقی را ادا دهند. به علاوه مشوقان هم می توانند تکمیل کننده ی سازمان دهنده ها باشند.
شاید با نگاهی به گروه های مذکور به این نتیجه برسید که سازمان شما به جنبه هایی از همه ی این افراد نیاز دارد. این طور تصوری لغزش نیست؛ اما بخاطر برگزینی صحیح باید بین نیازهای خود ترجیح بندی کنید. مدیرانی با طولانی محدودیت های بالا قطعا وجود خارجی ندارند و اکثر دایره ها همچنین بودجه ی لازم را بخاطر استخدام همه ی انواع ندارند. درنهایت، با براق بودن درباره ی نوع نوآوری موردنیاز درون سازمان، گزینه ی مناسب را پیدا و با مهیا کردن منابع و سازوکارهای صحیح، او را بوسیله سمت توفیق هدایت کنید.بیشتر بخوانید:رهبری اثرگذار با سرمایه گذاری در تیمروش هایی برای خلق فرهنگ نوآوری مشارکتیاپل تقاضا می درنگ که ۲/۴ میلیون شغل درون آمریکا ساختن کرده استتمرینی برای تهییج کردن نوآوری داخل تیم های کاریمهم ترین جنبه های شخصیت ویژگی داخل مصاحبه های استخدامی
مدیر نوآوری موقعیت کاری جدیدی درون دنیای کسب وکار محسوب می شود؛ به همین دلیل، هنوز تعریف و استاندارد مشخصی برای آن وجود ندارد. مسئولیت های این اشتغال بسته به جنس همدستی و مشکلات کسب وکار و پس اساس ی افراد شاغل در آن تنوع یدکی دارند. افرادی که در موقعیت مدیریت نوآوری فعالیت می کنند، از مدیران باتجربه و فارغ التحصیلان دانشگاهی و نوآوران عالی تا متخصصان مسائل مالی و مدیران خلاق و ماخذ گذاران استارتاپ را دربرگیرنده می شوند.مقاله های مرتبط:تمرینی بخاطر تهییج کردن نوآوری درون تیم های کاریروش های افزایش خلاقیت و نوآوری داخل کارمندان
بسیاری از موسسه های بزرگ امروزی بوسیله اهمیت به کارگیری مدیران نوآوری پی اسیر اند. دراین میان، آن ها با دشوار ابهت برای برگزینی فرد صحیح در موقعیت مذکور روبه رو هستند. مدیران مبصر بخاطر برگزینی فرد صحیح تو موقعیت مدیریت نوآوری، باید به این طور سؤال هایی جواب دهند: کدام نوع از مدیران نوآوری را استخدام کنیم؟ چگونه افراد را کیفیت سنجی کنیم؟ پاسخ به پرسش ها درون همان مراحل ابتدایی تغیین انتظارها مشخص می شود. کلمه ی «نوآوری» مانند «استراتژی» نشان دهنده ی المان های انواع بوسیله افراد انواع خواهد بود؛ درنتیجه، اولین مواجب در خوش نویسی استخدام مدیر نوآوری، مشخص کردن اهداف نوآوری درون سازمان است.
مدیران نوآوری تو سازمان های گوناگون، دسته بندی های شخصیتی و رویکردی متفاوتی دارند. هرچند نمی استعداد هیچ دسته بندی را به عارض خاص برای یک سازمان پیشنهاد داد، اطلاع داشتن از توضیحات و تفاوت های هریک می تواند داخل خویش نیازها و راهکارهای نوآوری راه اندازی مفید باشد. درنهایت هر مستخدم بسته به نیاز احتصاصی خویشتن باید مدیر مدنظر را رک کند یا حتی از میان مدیران موجود فراگیری دهد. درادامه ی این پیغام زومیت، خصوصیات ۶ دسته از مدیران نوآوری بخاطر اداره ها را توضیح می دهیم.محقق خواه پژوهشگر
محققان از شهرت کشف کردن کلمه ی «نوآوری» تو تیترهای خبری و هیاهوی ترقی ی کسب وکار شادمان نیستند. آن ها این عبارت را کلمه ای نو نمی دانند؛ چون سال ها درون فعالیت های خود نوآوری را به نشانی مرام منتخب اند. نوآوری داخل نظر محققان، همیشه همان «کشف کردن پدیده ی بزرگ و مهم اینده» تعریف می شود. محققان اغلب در دسته ی افراد تسکین تر قرار می گیرند و علاقه پایگاه بوسیله پوشش آزمایشگاهی و همچنین مدارج علمی متعدد، از خصوصیات ویژه محسوب می شود. آن ها نوآوری با «اختراع چیزهای کاملا جدید» معنا می کنند.
بی همتا محقق بخاطر کنترل ایده های بسیار بی نهایت ذهن خود، از وضع های علمی استفاده می یواش و بینش خویشتن را از کلکسیون های عظیم داده بوسیله مشت می آورد. آن ها داخل هوا هایی فعالیت می کنند که نوآوری علاوه به خشکی امدن پیداکردن پاسخ صحیح، به مطرح کردن پرسش صحیح حزن وابسته باشد. محققان درون سازمان هایی می توانند نقش مدیر نوآوری را با موفقیت اجرا کنند که تغییرهای وهله ای نیاز باشد. بوسیله علاوه داخل آن اداره ها باید سازوکار استقامت هم برای مسائل مالکیت قشری بود داشته باشد. صنایع دارویی، هوافضا، ساخت وتولید و فعالیت های مبتنی بر معرفت مواد می توانند از محققان به عنوان مدیران نوآوری نصیب ببرند. نوآوری در چنین اداره هایی عموما با قیمت موفقیت پایین و بررسی های موشکافانه ی قانونی همچنین همراه می شود.
محققان برای بهر ه وری هرچه بیشتر نیازمند سرمایه گذاری های صحیح هستند و باید شرکای تجاری قدرتمندی درکنارشان محضر داشته باشند. شرکای تجاری باید آن ها را به جانب ایده هایی هدایت کنند که علاوه بر جذاب وجود داشتن سودآور هم باشند. بوسیله علاوه محققان باید در موسسه هایی فعالیت کنند که حاضر به سرمایه گذاری کوتاه مدت بخاطر اهداف بلندمدت باشند.مهندس
مهندسان برخلاف محققان ربط زیادی با نظریه ها ندارند. آن ها به تعاقب ایجاد چیزی هستند که غصه اینک کارایی داشته باشد. مهندسان ایده های متنوع را آزمون و خطا می کنند تا درنهایت به مولود برسند. رویکرد معماری کردن با عبارت «همیشه تلاش برای بهترکردن چیزی بوسیله انداز ه ی حتی کوچک» تمجید می شود. مهندس عموما تو دپارتمان های ترقی ی ثمر دیده می شود و شاید او را بسیاری از اوقات مشغول مرمت برگ خودش ببینید که از این کار هم واقعا لذت می سرما.
رویکرد مهندسان عموما با بررسی تجربی ایده ها بی آرامی صنوبر می شود. آن ها ایده های بیش زیاد را با تجربه های نزدیک و طوفان های فکری و آزمایش های متعدد و بعضا گران قیمت وارسی می کنند. مهندسان داخل صنایعی موفق می شوند که پیچش فناوری نمایش ی راهکارهای سیال بهینه سازی را ممکن می کند. بوسیله نشانی مثال، می قابلیت به صنایع تولید ابدار افزار و خودرو رمز کرد.
مهندسان برای موفقیت نیازمند راه های هرچه بیشتر و کارآمدتر بخاطر آزمایش ایده ها و دستاوردهای اولیه هستند. آن ها باید بتوانند محصولات را در نمونه های اولیه و با مشتریان بی شمار آزمایش کنند. رؤسای مهندسان باید میل آن ها به تجسس انواع محصولات متاخر را کنترل کنند؛ چون درغیراین رخ شاید به هرج ومرج استفهام و توسعه منجر شود.سرمایه گذار
یکی از نادرترین دسته های مدیر نوآوری، تنخواه گذاران هستند. سرمایه گذار نوآوری را ابزاری درون مسیر هدف می داند؛ هدفی که تنها با تعبیر ی «رشد» آن غم از نوع رشد عظیم مدح می شود. نوآوری فیروز تو ذهن سرمایه گذار به معنای جمع آوری دقیق منابع با مرام بهترین سازی فرصت های منتخب است. این مدیران افردی تحلیلگر با هوش مالی درخورتوجه و متمرکز بر داده و پرانرژی هستند. بخاطر پیداکردن این طور مدیری، متعاقب فردی با لباس های رسمی کار باشید که با فایل صفحه گسترده (اکسل) دست وپنجه کند می کند؛ درحالی که همکارانش با تی شرت و شلوار جین با فایل های پاورپوینت مشغول هستند!
تنخواه گذاران تو هوا هایی موفق می شوند که نوآوری از هر سمت (مشتری، رقیب، استارتاپ و آزمایشگاه) و از هر فرم (بازارها خواه مدل های تصرف وکاری یا نوآوری های متاخر) ایجاد می شود. تمرکز آن ها روی درک مفهوم از مجموعه ای مجلل و تیره از داده است تا بهترین اسلوب از میان آن ها گزینش شود. تصرف وکارهای مبتنی کنار کالاهای مصرفی که وظیفه ی رشد حقیقی خویشتن را تو انتخاب و توسعه ی محصولات صحیح در پورتفولیو تقریر می کنند، از این طور مدیران نوآوری سود خواهند برد.
متخصصان فنی باید درکنار سرمایه گذاران حضور داشته باشند تا امکان پذیری و ظرفیت های آتی ایده ها را درکنار کارایی کنونی وارسی کنند. آن ها باید با خواست ذهنی توجه بیش از حد بوسیله نتایج کوتاه مدت و ظرفیت های کنونی ایده ها مقابله کنند. سرمایه گذاران احتمالا برخی اوقات تمرکز متجاوز از حدی روی آمار و ارقام دارند و مفاهیم ابهت را در دیدن می گیرند که برای ادا نیاز به زمان بسیار بیش خواهد داشت.حامی
افراد حامی برخلاف سرمایه گذاران با ایده ها و آرزوهای بزرگ (خصوصا از جانب مشتریان) کار ایده پردازی را مطلع می کنند. آن ها عموما پس زمینه ی بازاریابی یا خیال طراحی دارند. مدیر نوآوری سرپرست نوآوری خود را با عبارت «ارائه ی چیزی جدید بخاطر مشتریان» توصیف می کند و روی آن مرام بسیار تمرکز می یواش. حامیان مشتریان خود را به خوبی می شناسند و مأموریتشان را در برطرف کردن نیازهای آن ها ستایش می کنند.حامیان برای نوآوری به نیاز مشتری دقت می کنند
حامیان در صنایعی با سرعت پیشرفت متجاوز موفق می شوند که به سبکی از به روزبودن نیاز دارند. پوشاک و رسانه و تبلیغات از صنایعی هستند که به مدیر نوآوری حامی نیاز دارند. حفط اعتبار و تناسب برند، پیدایش هویت صحیح بخاطر برند، پیش بینی آینده و ایجاد هیاهوی خبری و اضافه فروش در جای پا آن، ویژگی های تمرکزی مدیران حامی هستند. آن ها باید نبض بازار را حساسیت کنند و یک مرحله جلوتر باشند. این طور رویکردی همیشه به سرعت و چیره دستی بسیار احتیاج دارد.
مدیران نوآور حامی اقتدار مناسبی در ارائه ی نوآوری های سریع و کاربردی دارند و خوش نویسی بعدی مشتریان را درک می کنند. البته تعلق ی اکید حامیان بوسیله نوبودن ایده ها، فدایی اوقات آن ها را بوسیله صورت اندوه زمان بوسیله ردگیری مسیرهای متعددی می کشاند. اختلاط حامی با استراتژیست ممتاز می شود؛ چراکه استراتژیست تفکر حامی را تزیین و بینش های او را بوسیله سمت فعالیت های عملیاتی بلندمدت سوق می دهد.مشوق
در دنیای رقابت، کسب وکارهای متعددی در فکر کردن خود دربند می شوند. مشوقان تو این حالت به کمک راه اندازی می آیند و روح خلاقیت کارمندان را آزاد می کنند. چنین رویکردی عموما با متمرکزکردن افراد و ادب روی چشم انداز و کاهش بروکراسی، پیجیدگی اداری و هیجان از ریسک ادا می شود. مشوقان در انواع پس شالوده های شغلی دیده می شوند و شاید در هریک از دسته بندی های مذکور غم حضرت داشته باشند. آن ها با علاقه ی شدید به روایت و انسان ها و استعدادها شناخته می شوند و اغلب رفتاری دوستانه دارند. آن ها نوآوری را با عبارت «آزادکردن نوآوری در دیگران» درود می کنند.
مشوقان را نمی استعداد در دسته ای روشن از کسب وکار جانمایی کرد. آن ها بخاطر هر مستخدم مناسب هستند که بوسیله پشت بازنوآوری خویشتن باشد. این افراد با خلق کردن فضاهای مشوق نوآوری و خلاقیت، اقتدار ایجاد تحول عظیم در سازمان ها را دارند.
تغییر داخل اتیکت کارمند قدیم مشکلات متعددی دارد. بوسیله علاوه اگر مدیرعامل سازمان نباشید، مشکلات پیچیده نمدار هم می شوند. مشوقان عموما بدون هیچ تضمین یا حتی منابع صحیحی به چنین وظایفی مشغول می شوند. درنهایت، امن مدیرعامل و هیئت مدیره شکوه بسیاری برای آن ها دارد.موسسه دهنده
افراد با خیال سازمان دهی اعتقاد دارند فرایندها اصول کار را شکل می دهند. آن ها با رفتارهایی همچون ارزیابی های مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش منظم و پایبندی بوسیله راه «ارتکاب صحیح کارها» و میزهای منظم شناخته می شوند. این طور افرادی وفاق و مداقه اضافی به نشانگرهای یکروز وری و عوامل این چنینی می کنند. سازمان دهنده ها بسیار از خود نوآوری، به ارتکاب بی عیب کارها اهمیت می دهند. درواقع، آن ها نوآوری را «فرایندی صحیح و دقیق برای الحاق بوسیله ایده های جدید» درود می کنند.سازمان دهنده اجرای صحیح برنامه ها را هدف قرار می دهد
خدمات صنف ای و سازمان های آموزشی و ساختارهای دولتی بوسیله مدیران نوآوری سازمان دهنده نیاز دارند؛ زمینه هایی که عموما با نیروی کار متمرکز بر معرفت سروکار دارند. شاید این طور افرادی بخاطر دیگر انواع افراد نوآور فرسوده کننده به نظر برسند؛ اما بود آن ها درون سازمان هایی که نوآوری نیازمند شرکت گسترده ی کارمندان باشد، برای مدیریت بهینه الزامی است. سازمان دهنده ها با دریافتن نوآوری های جدید، ساختن شتاب و جمع آوری پشتیبانی و تصویب قوانین برای علت دهی به ایده را انجام می دهند تا به واقعیت تبدیل شود.
سازمان دهنده ها کارایی فراوانی دارند؛ اما فداکار اوقات چشم انداز حقیقی را فراموش می کنند. آن ها نیازمند شرکایی هستند که با درک مشتریان، تمرکز روی مسئله ی حقیقی را ادا دهند. به علاوه مشوقان هم می توانند تکمیل کننده ی سازمان دهنده ها باشند.
شاید با نگاهی به گروه های مذکور به این نتیجه برسید که سازمان شما به جنبه هایی از همه ی این افراد نیاز دارد. این طور تصوری لغزش نیست؛ اما بخاطر برگزینی صحیح باید بین نیازهای خود ترجیح بندی کنید. مدیرانی با طولانی محدودیت های بالا قطعا وجود خارجی ندارند و اکثر دایره ها همچنین بودجه ی لازم را بخاطر استخدام همه ی انواع ندارند. درنهایت، با براق بودن درباره ی نوع نوآوری موردنیاز درون سازمان، گزینه ی مناسب را پیدا و با مهیا کردن منابع و سازوکارهای صحیح، او را بوسیله سمت توفیق هدایت کنید.بیشتر بخوانید:رهبری اثرگذار با سرمایه گذاری در تیمروش هایی برای خلق فرهنگ نوآوری مشارکتیاپل تقاضا می درنگ که ۲/۴ میلیون شغل درون آمریکا ساختن کرده استتمرینی برای تهییج کردن نوآوری داخل تیم های کاریمهم ترین جنبه های شخصیت ویژگی داخل مصاحبه های استخدامی
- ۹۸/۰۸/۲۳