معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

اپل داخل رویداد WWDC امسال و اطلاع دادن وقوف مهاجرت به پردازنده های اختصاصی مبتنی پیاده شدن آرم، دمویی از بازی Shadow of the Tomb Raider نمایش داد تا عملکرد پردازنده ی گرافیکی دستگاه های آتی را نشان دهد. بسیاری از کاربران و کارشناسان بوسیله اجرای گویا ورزش با حیات کاربرد از رابط Rosetta 2 اذعان کردند. از همان زمان رسانه های بسی مطالعه ها و نظرهای خود را دوره اجرای مناسب یک بازی روی پردازنده ی گرافیکی مک جدید بیان کردند.

در مناقشه هایی که دوره پردازش گرافیکی در کامپیوترهای مک جدید مبتنی بر آرم مطرح شد، بخشی بوسیله صیت Tile Based Deferred Rendering یا TBDR بیش از همگی مورد توجه قرار گرفت. این مدخل به نوعی معماری اپل را برای مک های مبتنی کنار پردازنده ی اپل سیلیکون تطویل می دهد که به عنوان قلب عملکرد گرافیکی ورزش یا اپلیکیشن Metal بوسیله شمار می رود. اپل تو رویدادی خصوصی توسعه دهنده ها، جزئیات TBDR را تطویل عدل که پورت کردن بازی هایی با نیاز گرافیکی سنگین را بخاطر انجام در اپل سیلیکون شرح می دهد. در همین جزئیات گفته می شود که چگونه می توان از ترکیب TBDR و Metal برای توسعه ی تبعه بازی و اپلیکیشن بخاطر پلتفرم جدید بهره سرما.

مقاله های مرتبط:بنچمارک اولین از پردازنده اپل مبتنی بر آرم فاش شدمهاجرت اپل از پردازنده های اینتل به آرم چه پیامدهایی برای مشتریان سازمانی مک دارد؟

وب سایت Gizmodo با بررسی توان های جدید پردازش گرافیکی اپل، آن را با رویکرد Immediate Mode Rendering مقایسه می نرم که تو پردازنده های اینتل و انویدیا و AMD اجرا می شود. داخل اندکی از مقاله ی این وب سایت می خوانیم: «جهیز TBDR کل صحنه را پیش از رندر کردن دراختیار می گیرد و آن را به مناطق کوچک بی شمار خواه همان کاشی (Tile) شاخه می یواش. درنتیجه معلومات با سرعت قابل توجهی پردازش می شود و نیاز به پهنای باند زیادی تو حافظه ندارد. داخل ادامه، معماری پردازشی صحنه را تا زمان رد کردن همگی ی پیکسل های عقد شده، رندر نمی بطی ء. سیستم IMR دقیقا رویکردی مخالف دارد و کل عریضی را پیش از دور انداختن پیکسل های اضافی، رندر می یواش. همان نعوظ که می بینید، این گونه بازدهی مناسبی ندارد و حتی پردازنده های گرافیکی رها مدرن هم از آن استفاده می کنند. درنتیجه به پهنای باند یدکی داخل ذهن نیاز رک می کنند. در معماری اپل سیلیکون مبتنی بر آرم، TBDR انتخابی برجسته محسوب می شود؛ چون روی سرعت و کاربرد پایین تر توان تمرکز می کند. فراموش نکنید که GPU تیمار در همان خراش ی CPUقرار دارد و یک SoC می سازد».

هنوز نمی دانیم که آیا کامپیوترهای مک مجهز بوسیله پردازنده ی اختصاصی، پردازنده ی گرافیکی مختار اندوه دارند یا خیر. به علاوه، هنوز پیدا تراشیدن که درصورت ارائه ی پردازنده ی گرافیکی مستقل، از محصولات باهم اتحاد کردن دیگر همچون AMD و خانواده ی Radeon Pro استفاده می شود یا کوپرتینویی ها پردازنده ی گرافیکی عام خود را ارائه می کنند. البته گیزمودو می گوید در بخشی از سند توسعه دهنده ها ازسوی اپل، اشاره ای کلی به حاضر بودن استفاده از پردازنده ی گرافیکی ول می شود. اپل تو بخشی از مدرک می نویسد: «فرض نکنید که استفاده از پردازنده ی گرافیکی افسون شده به معنای عملکرد پردازشی بهتر خواهد بود».

تجسس های بالا، تنها تحلیل های اولیه از پردازش گرافیکی در کامپیوترهای آتی اپل هستند. باز بی قراری تا عرضه ی محصولات بازپسین مصرف کننده و آزمایش آن ها در شرایط واقعی، نمی استعداد هیچ اظهارنظر صریحی پیرامون عملکرد پردازنده های مبتنی بر آرم داشت.بیشتر بخوانید:شرکت چینی ژائوشین روی کارت گرافیک مجزا کار می کندانویدیا با گذر از اینتل ثالث شریک با بها حوزه ی نیمه هادی کنیه گرفتاپل پشتیبانی از پردازنده های گرافیکی AMD را از macOS ARM64 حذف می کندپردازنده گرافیکی یکپارچه Xe درون هم چشمی با پردازنده ول GeForce MX350 رویت شدAMD پشتیبانی بتا از توان GPU Scheduling ویندوز 10 را ارائه کرد
  • ۹۹/۰۴/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی