معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

درحالی که برخی از رکوردهای سرعت با موانعی بحث برانگیز برای ثبت مواجه هستند، به رویت می رسد با ثبت برخی رکوردهای دیگر موافقت شده است. سازنده فرانسوی وکسان (Voxan) و FIM (نهاد اجرایی مسابقات جهانی موتورسیکلت) با پراکندن اطلاعیه های مطبوعاتی اعلام کردند کمتر از ۱۱ رکورد جدید برای سرعت موتورسیکلت برقی حیات دارد.



پس از آن که کووید-۱۹ در اوایل سال جاری میلادی وکسان را مجبور بوسیله لغو برنامه رکوردگیری پروگرام ریزی شده در دشت های نمکی بولیوی کرد، تیم اجرایی این همدستی بوسیله خانه خود داخل فرانسه رفت و به جای آن، باند فرودگاه کرایه کرد. انتها هفته گذشته، تیم وکسان به فرودگاه Châteauroux درون فاصله چند روزگار تا جنوب پاریس رفت و امر رکوردگیری را بوسیله روش جامع انجام انصاف.

به رغم استفاده از باند بسیار کوتاه ۳/۵ کیلومتری (۲/۱۷ مایلی) بوسیله جای زمین مسطح گسترده، صاف و نمکی، موتورسوار قبلی مسابقات موتوجی معلول فیروز شد با موتورسیکلت برقی ۳۶۲ اسب فرخوراک پزی (۲۷۰ کیلوواتی) وکسان واتمن (Voxan Wattman) رکورد سرعت زمینی را به طور در خور توجهی اضافه دهد.

مقاله های مرتبط:موتورسیکلت برقی وکسان واتمن برای ثبت رکورد سرعت در بولیوی آماده می شودسریع ترین موتورسوار جهان در اثر جراحات وارد شده در رکوردشکنی جدید، جان باختن

اولین رکورد بزرگ، میانگین دوطرفه ۳۶۶/۹۴ کیلومتر کنار روزگار (۲۲۸/۰۵ مایل بر ساعت) بخاطر کلاس موتورسیکلت الکتریکی فراهم به بدنه آیرودینامیک با وزن بیش از ۳۰۰ کیلوگرم وجود که پس از حرکت در سطر یک مایلی (۱/۶ کیلومتر) وزن گیری شد و رکورد سابق ۳۲۹ کیلومتر به خشکی امدن ساعت (۲۰۴ مایل برساعت) ثبت شده توسط Mobitec EV-02A را عقب سر گذاشت. وکسان واتمن خلال موتورسواری بوسیله بیشینه سرعت ۴۰۸ کیلومتر بر روزگار (۲۵۴ مایل بر زمانه) رسید تا این تیم اقتدار های خویشتن را برای طی کردن و تصرف رکوردهای بهتر در مسیر طولانی خیس بداند.

مورد دوم، رکوردگیری با مصرف از نسخه بدون قد آیرودینامیک همان موتورسیکلت برقی بود که باز بی آرامی توانست رکورد سرعت دیگری بوسیله نام وکسان ثبت بطی ء. راهنمایی این نسخه از موتورسیکلت برقی که در تصاویر دیده می شود، دشوار تر است. این موتورسیکلت میانگین سرعت دوطرفه ۳۴۹/۳۸ کیلومتر بر ساعت (۲۱۷/۱۴ مایل بر شایسته کردن) را امتحان کرد و به حداکثر سرعت ۳۷۲ کیلومتر کنار ساعت (۲۳۱ مایل بر شایسته کردن) همچنین رسید. تا اینکه حضور درون پشت زین این موتورسیکلت بخاطر دستیابی بوسیله این طور رکوردی، وحشتناک به نظر می رسد.



تیم وکسان در سرانجام هفته ۹ رکورد دیگر را نیز به دست آورد که از جمله می استعداد به موارد زیر اشاره کرد:مسیر یک چهارم مایل (۴۰۰ متر)، نخست با حداقل سرعت، مجهز به بدنه آیرودینامیک، ۳۹۴/۴۵ کیلومتر بر ساعت (۲۴۵/۱۰ مایل پیاده شدن شایسته کردن)، عاری هیچ سابقه قبلی رکوردگیریمسیر یک چهارم مایل (۴۰۰ متر)، شروع با حداقل سرعت، عاری بدنه آیرودینامیک، ۳۵۷/۱۹ کیلومتر بر ساعت (۲۲۱/۹۵ مایل پهلو روزگار)، سابقه سابق نداردمسیر ۱ کیلومتر، ابتدا با حداقل سرعت، مهیا به بدنه آیرودینامیک، ۳۸۶/۳۵ کیلومتر بر شایسته کردن (۲۴۰/۰۷ مایل بر ساعت)، رکورد قبلی ۳۲۹/۳۱ کیلومتر کنار ساعت (۲۰۴/۶۲ مایل پیاده شدن روزگار)بودمسیر یک چهارم مایل (۴۰۰ متر)، شروع از حالت سکون، عاری بدنه آیرودینامیک، ۱۲۶/۲۰ کیلومتر به خشکی امدن روزگار (۷۸/۴۲ مایل پهلو ساعت)، سابقه قبلی نداردمسیر یک چهارم مایل (۴۰۰ متر)، شروع از حالت سکون، مجهز به عضو آیرودینامیک، ۱۲۷/۳۰ کیلومتر بر ساعت (۷۹/۱۰ مایل بر ساعت)، رکورد قبلی ۸۷/۱۶ کیلومتر پهلو شایسته کردن (۵۴/۱۶ مایل بر زمانه) بودمسیر ۱ کیلومتر، شروع از حالت سکون، بدون بدنه آیرودینامیک، ۱۸۵/۵۶ کیلومتر به خشکی امدن روزگار (۱۱۵/۳۰ مایل بر ساعت)، سابقه قبلی وجود نداردمسیر ۱ کیلومتر، فاتحه از حالت سکون، مجهز به تن آیرودینامیک، ۱۹۱/۸۴ کیلومتر بر ساعت (۱۱۹/۲۰ مایل بر روزگار)، رکورد قبلی ۱۲۲/۴۸ کیلومتر بر ساعت (۷۶/۱۱ مایل بر ساعت) بودمسیر ۱ مایلی، اول از حالت سکون، بدون جثه آیرودینامیک، ۲۲۲/۸۲ کیلومتر پیاده شدن شایسته کردن (۱۳۸/۴۵ مایل پهلو ساعت)، سابقه سابق وجود نداردمسیر ۱ مایلی، نخست از حالت سکون، مجهز به پیکر آیرودینامیک، ۲۲۵/۰۱ کیلومتر کنار ساعت (۱۳۹/۸۱ مایل کنار ساعت)

درحالی که آویشن وکسان از عملکرد خود شادمان بوسیله نظر می رسد، برنامه آینده این است که به سرعت بالاتری مشت یابد. وکسان اکنون برای دستیابی به رکورد سرعت ۴۰۰ کیلومتر پیاده شدن ساعت و ۲۵۰ مایل پیاده شدن ساعت تلاش می کند که با اجرا تکاپو های بیشتر، برای پایان سال ۲۰۲۲ دستور کار ریزی شده است.بیشتر بخوانید:نسل متاخر خودرو هیدروژنی تویوتا میرای معرفی شدنیسان ناوارا 2021 معرفی شدمرسدس بنز از رقابت فناوری خودران خارج می شودشاسی بلند برقی فولکس واگن تارو داخل چروک معرفی شددوچرخه کوه برقی آلوتک با قیمت ۱۸ هزاره دلار شناساندن شد
  • ۹۹/۰۸/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی