معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

شماری از طرفداران مایکروسافت همواره از این شریک درخواست کرده اند امکان استفاده از والپیپرهای روزانه ی اتومبیل جست و جوی بینگدر سیستم عامل ویندوز را ازطریق اپلیکیشنی رها فراهم کند. پس از مدت ها انتظار، ته ردموندی ها بوسیله درخواست های بی حد کاربران گوش دادند و اپلیکیشنی مستقل برای این امر منتشر کردند. این اپلیکیشن که از آن با شهرت بینگ والپیپر (Bing Wallpaper) یاد می شود، بوسیله شما امکان می دهد والپیپرهایی که به عارض یومیه تو موتور جست و جوی بینگ راحتی می گیرند، به طورخودکار به ویندوز بیاورید تا رایانه تان نیز به رخ یومیه والپیپر خویشتن را بوسیله روز بطی ء.

بینگ والپیپر اپلیکیشن ساده ای است که امکان دانلود آن با رجوع به وب سایت رسمی مایکروسافت وجود دارد و در کمال تعجب، ازطریق فروشگاه آنلاین این شرکت نمایش نشده است. این اپلیکیشن پس از نصب روی رایانه، به بسرنوشت شوم دچار کردن سینی سیستم (System Tray) تکثیر می شود که پنجره ای کوچک در سمت ضایع منوی تسکبار است و آیکونی شبیه به فلش روبه بالا دارد.

به لطف این اپلیکیشن، والپیپرهای ویندوز به صورت خودکار با والپیپرهای بینگ همگام سازی می شوند. ناگفته نماند مایکل شکتر، مدیرکل واحد رشد و توزیع موتور جست و جوی بینگ در شرکت مایکروسافت، با انتشار توییتی رسما آغاز به کار اپلیکیشن Bing Wallpaper را اعلام کرده است.



پس از گمارش بینگ والپیپر، آیکون این اپلیکیشن به منو System Tray اضافه می شود.

مایکروسافت درباره ی این اپلیکیشن متاخر می گوید: اپلیکیشن Bing Wallpaper مجموعه ای از تصاویر زیبا از بکلی گیتی را دربرگیرنده می شود که روی ورقه ی حقیقی سواری جست و جوی بینگ فراغت خمود اند. با نصب این اپلیکیشن، نه تنها بوسیله صورت روزانه والپیپرهای جدیدی روی صفحه ی دسکتاپ رایانه مشاهده خواهید کرد؛ بلکه می توانید اطلاعاتی درباره ی والپیپرها کسب کنید و بفهمید متعلق به کجا هستند.

داخل نظر داشته باشید اپلیکیشن جدید مایکروسافت در مراحل گمارش از شما می خواهد صفحه ی اصلی مرورگر و البته اتومبیل نبض و رود اصلی را به بینگ دگرگونی دهید. اگر می خواهید والپیپرهای روزانه ی بینگ به ورقه ی دسکتاپ رایانه تکثیر شوند؛ ولی تمایلی بوسیله استفاده از بینگ ندارید، می توانید بوسیله فراغت تشنج دو گزینه ی مربوط به آن را بردارید. با این همه ، گوش فرادادن مایکروسافت به درخواست کاربران و افزودن کردن رسمی این قابلیت اتفاقی خوشایند است. ردموندی ها پیش پر حرارت رویکردی شبیه بخاطر مایکروسافت لانچر (Microsoft Launcher) در سیستم عامل اندروید اتخاذ کرده بودند. در مایکروسافت لانچر تنظیمات خاصی بود دارد که با اتکا پیاده شدن آن ها می توان والپیپر گوشی را با والپیپرهای روزمره ی بینگ همگام سازی کرد.

ناگفته نماند پیش تر ازطریق اپلیکیشن Bing Desktop نیز امکان افزودن کردن والپیپرهای بینگ بوسیله ورق ی دسکتاپ وجود داشت؛ اما این اپلیکیشن توان های دیگری همچنین نمایش می داد که از بین آن ها می توانیم بوسیله امکان جست و جو داخل بینگ بدون نیاز به مرورگر و ازطریق خویشتن اپلیکیشن و تنظیم فید خبری اشاره کنیم. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی اپلیکیشن Bing Wallpaper چیست؟بیشتر بخوانید:قرارداد همکاری NBA و مایکروسافت بخاطر پیدایش سرویس پخش حی انحصاری سازی شدهپلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس با چه بانوا عرضه خواهند شد؟مایکروسافت تا نوامبر ۲۰۲۰ به پشتیبانی از نسخه ۱۸۰۹ ویندوز ۱۰ ادامه می دهدتوسعه دهندگان موفق به اجرای ویندوز 10 روی گلکسی S8 شدندسرفیس بوک 3 مایکروسافت احتمالا بوسیله ۳۲ گیگابایت رم مجهز می شود
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، محمدحسن باقری شکیبایی روز پنجشنبه ۲۸ فروردین افزود: بر بنیاد مطالعه داده ها و اطلس های پیش یابی هواشناسی، گردون بیشتر نقاط استان در ۲۴ شایسته کردن آینده، بی پیرایه تا قسمتی ابری و درون زمانه های بعدازظهر افزایش ابر بلافاصله پیش بینی می شود.

وی با تقریر این که از عصر جمعه سامانه بارشی محلی همدان را فرامی گیرد، پیش بینی کرد: این سامانه بیشتر در جانب شمال شرق این استان فعال و بارش های آن در رزن بیشتر از سایر نقاط است.

باقری شکیب ادامه عدل: دمای هوای استان روند افزایشی دارد و دمای کمینه بیشتر نقاط استان هر روز بین یک تا سه درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

ممیز سازمان طاس هواشناسی همدان افزود: در ۲۴ زمانه گذشته نهاوند با ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر بیشترین و بهار با یک درجه سانتی گراد دون صفر، سردترین دمای استان را داشته اند.

باقری شکیب اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و دمای کمینه این ولایت یک درجه سانتی گراد بالای صفر بوسیله ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در مولود وجود کوهستان های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت جابجا شده است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های صبور دارد.
AASGHAASGHAاسترلینگOOOONOOOONGHAROOOON کرافورد ماس (Sir Stirling Craufurd Moss) ۱۷ سپتامبر ۱۹۲۹ متولد شد. در سال ۱۹۴۸ و ۱۹ سالگی، اولین تجربه ی رانندگی حرفه ای خود را با قهرمانی در رقابت های بریتیش فرمول ۵۰۰ سی سی آغاز کرد. سر استرلینگ ماس از همان ابتدای فعالیت داخل دنیای موتوراسپرت، رانندگی و مدیریت تیم S. S. C Moss را برعهده داشت و تا سال ۱۹۵۰، تقریبا درون هر رقابتی که همدستی می کرد، به رتبه های اول تا ثالث آن می.



رسید سر استرلینگ ماس با عبارت «کنیه بزرگ ترین راننده ای که هرگز قهرمان» نشد در دنیای فرمول یک شناخته می. شود او اولین بار داخل سال ۱۹۵۱ با آویشن HW موتورز بیدار هم چشمی های عطیه بزرگ. شد در فصل ۱۹۵۵، استرلینگ ماس به تیم فرمول یک مرسدس پیوست و عنوان وکیل قهرمانی گیتی را کسب. کرد در سه سال بعد هم با رانندگی بخاطر آویشن های مازراتی و (واندرول) Vanderwell R.R.و R R C جمعا چهار مرتبه نایب پیروز. فرمول یک شد همچنین بین سال های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۱، سه بار بوسیله عنوان سومی جهان رسید تا ناکام بزرگ تاریخ. فرمول یک باشد استرلینگ ماس تا ۸۲ سالگی در رقابت های متنوع سواری رانی حرفه ای و آماتور. مشارکت می کرد او با رکورد ۲۱۲ قهرمانی درون ۵۲۹ مسابقه، ۴۰ درصد رقابت هایی که آغاز کرد، با رتبه ی شروع.



به پایان رساند مشهورترین راننده ی بریتانیایی فرمول یک در دوران کلاسیک با سه گانه رکورد جالب تو سال های دهه ی. ۱۹۵۰ معروف شد در سال ۱۹۵۰، او به همراه لسلی جانسون با یک وسیله جگوار XK120 بوسیله مدت ۲۴ ساعت با سرعت ثابت ۱۷۳ کیلومتربرساعت در پیست بیضی شکل نزدیک. پاریس رانندگی کرد این رکورد درون حالی ثبت شد که رانندگان هر سه روزگار عوض می شدند و خودرو بخاطر سوخت گیری و تعویض لاستیک. اسکان می کرد درنهایت، مجموع مسافت هنگام شده ی استرلینگ ماس و لسلی جانسون به.

۴،۱۲۷ کیلومتر رسید سال ۱۹۵۵، ماس و جانسون همراه دو راننده ی دیگر رکورد سال ۱۹۵۰. را ارتقا دادند آن ها به پیست اتودروم پاریس بازگشتند و هفت شبانه روز کامل با سرعت ثابت ۱۶۱ کیلومتربرساعت رانندگی کردند و ۲۷،۱۲۰. کیلومتر را پیمودند این رکورد حزن متعاقب فرمان جگوار.



XK120 ثبت شد ثالث رکورد باورنکردنی استرلینگ ماس در سال ۱۹۵۷ با رانندگی روی دریاچه ی نمک بانویل و رسیدن بوسیله نهایت سرعت. ۳۹۳ کیلومتربرساعت وجود در آن سال، خودروتک سرنشین (پیدایش ام) جی MG EX181 به ماس معاون کرد تا پنج رکورد مختلف تو کلاس.

F ثبت درنگ مرسدس بنز SLR مک لارن استرلینگ

ماس کد Z199 سال ۱۹۹۰، استرلینگ ماس کالبد سالن مشاهیر بین المللی موتور اسپرت شد و سال ۲۰۰۰ به تفکر ثبت رکوردهای متنوع و افتخارآفرینی بخاطر مردم انگلستان، از ولی عهد بریتانیا. عنوان شوالیه گرفت سال ۲۰۰۹، مشارکت خودروسازی مرسدس بنز نسخه ای ویژه از سوپراسپرت SLR مک لارن را با اسم قاعده استرلینگ ماس شهرت گذاری کرد که ۷۵ دستگاه از آن تولید و با قیمت یک میلیون.دلار نمایش:شد بیشتر بخوانید مرسدس AMG E53 تیونینگ Hofele رونمایی شدبازسازی مرسدس بنز 600 Pullman کلاسیک با هزینه ی سه میلیون یوروگرندپری مجازی استرالیا با پیروزی چارلز لکلرک به پایان رسیدمرسدس AMG G63 با اتاقک چوبی کارلکس دیزاین رونمایی شدمرسدس AMG GT63S با تیونینگ
به گزارش همشهری آنلاین کاپیتان پرسپولیس درون اقدامی ارزشمند به یاری آدم شهرش شتافت. مالک جلال حسینی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال، بازیکن و کاپیتان پرسپولیس که تبعه بندرانزلی است به مناسبت نیمه شعبان ۲ هزار بسته مواد غذایی، مواد بهداشتی، ماسک و دستکش به ارزش یک میلیارد تومان بوسیله نیازمندان این شهرستان اهدا کرد.

حسینی پیش از این هم هر شب ۴۰۰ وعده غذای گرم بین نیازمندان بندر انزلی توزیع کرد. اهدای دستگاه های ضد عفونی، تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی و تولید ماسک از دیگر اقدامات خیریه این بازیکن هندبال است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار محسن خانچرلی، حاکم انتظامی غرب استان تهران افزود: شب گذشته درون پی رصد اطلاعاتی انجام شده توسط همکارانم در پلیس اطلاعات و امن عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان چیره به فنا یک باند پارتی کوشا در یکی از باغ های باغستان از توابع شهرستان شهریار شدند.

وی ادامه عدل: درون این عملیات ۹۱ مرد و ۲۰ زن، از جمله مالک باغ و لیدر این باند محبوس و برای سیر مراحل پرونده، تحویل مقام قضایی شدند.

سردار خانچرلی تصریح کرد: برگزاری پارتی های مختلط، خط قرمز پلیس است و داخل صورت مشاهده، بدون هیچگونه اغماض ضمن پلمپ نگرش برگزاری عوامل برگزار کننده دستگیر و بخاطر اعمال قانون در اصالت مرجع قضایی صبر می گیرند

فرمانده انتظامی مغرب استان تهران گفت: از آدم فهیم و برومند باختر استان خواستاریم مانند گذشته با پلیس شریک شدن اطلاعاتی  داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد قرین مراتب را از سر مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در اختیار خدمت گزاران خویشتن راحتی دهند.

به گزارش ایرنا،  شهرستان شهریار داخل غرب استان تهران واقع شده، این شهرستان متشکل از یک بخش، هفت دهکده از جمله شهریار، اندیشه، باغستان، فردوسیه، وحیدیه، صباشهر و شاهدشهر است. همچنین شهرستان شهریار دارای شش دهستان و حدود ۴۰ بخانه برگشتن و شهرک مسکونی است.  این شهرستان با توجه به سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیتی بیش از ٧٤٤ هزار و ٢١٠ نفر است.
مهران کرمی، مدیر مسئول همشهری: شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ بخاطر تاریخچه مطبوعات ایران روزی منحصربه فرد و اندوه بار خواهد بود. نصیب که چرخ مطبوعات ایران برای نخستین مرحله از زمان آمدن این صنف به ناحیه پس از ۱۷۰ سال از حرکت ایستاد. مطبوعات ایران تو این ۱۷۰ سال ماندگی ها و تحولات فروانی همچون انقلاب مشروطیت، هیاهو جهانی اول و دوم و اشغال کشور بوسیله دست قوای متفقین، کودتای ۲۸ مرداد، انقلاب اسلامی، جنگ، سازندگی، اصلاحات و حوادث سال های پس از آن را از سرگذراند. سال هایی که برای نشریات کاغذی تجربیات تلخ و شیرین فراوانی داشت ولی هیچ کدام نتوانستند مطبوعات را از تک و تا بیندازند. در همگی این ۱۷۰ سال فردی ها و تنگناهای دیپلماتیک بخاطر مطبوعات وجود داشت اما این تنش دیجیتالی و سربرآوردن رسانه ها و شبه رسانه های دنیای مجازی وجود که با گسترش استفاده از فن آوری هوشمند موبایلی، رسانه های مکتوب را به گردابی بی برگشت کشاند. گران جانی مطبوعات ایران تا همین چند هفته پیش و جهانگیر شدن ویروس کرونا به مقاومت در طبق فشارها امتداد داشت و مطبوعات با حیات چالش های فراوان کاغذ و طبع و مشکلات اقتصادی بوسیله عمر خود ادامه می دادند. 

کرونا با مطبوعات ایران و نیز برخی از دیگر کشورها کاری کرد که تا پیش از آن هیچ جنگ و نهضت مدنی و سیاسی و دیجیتالی نکرده بود تا بدانجا که از کیهان تا شرق و از بالغ تا همشهری را به یک قسمت دچار کرد. این سرنوشت چنانچه چه درگیر موقت است و مطبوعات داخل این سال ها و دهه ها توقیف موقت کم ندیده است اما این بار همچون خود کرونا، خودی و غیر مانوس و مسئول و معمولی نکرد و همگی را بوسیله یک امر راند. 

بوسیله هر حال چنانچه چه هیچ روزنامه و روزنامه نگاری از بسته شدن روزنامه و ارگان اش اقناع نمی شود اما از آنجا که بوسیله ضعف سوق دادن ویروس مرگبار کرونا نیازمند گسستن زنجیره ارجاع است و نشر کاغذ به دست خواننده نیز می توانست درون این گسست وقفه ابداع یواش ما مطبوعاتی ها به غرض ستاد ملی مبارزه با کرونا گردن نهادیم و تا زمانی که مسئولان امر اختتام اپیدمی کرونا را اخبار کنند داخل پهلو آنان بوسیله مخاطبان خود با حفظ بور گذاری فیزیکی بوسیله تلاش پی انسداد بخاطر روشنگری و اطلاع رسانی در حوزه های دیگر همچون آنلاین، ویدیوکست و پادکست و حضور در فضای مجازی ادامه خواهیم انصاف.

مخاطبان همشهری همچنان می توانند اطلاع دادن و فعالیت های خبرنگاران همشهری را از طریق قدم های کوچکتر اثر گیری کنند:
۱) کانال تلگرام مجله به نشانی:
(@hamshahrinews)

۲) همشهری آنلاین که به طور مرتب اخبار و گزارش های خبرنگاران همشهری را در اختیار خوانندگان لایق می گذارد.
(hamshahrionline.ir) و (@hamshahrionlinenews)

۳) همشهری تی وی که فایل های صوتی و تصویری تولید شده را منتشر می یواش.
(@Hamshahri_TV)

۴) وب سایت روزنامه همشهری:
newspaper.hamshahrionline.ir 

توییتر:
twitter.com/hamshahrinews

اینستاگرام:
instagram.com/hamshahrinewspaper

امیدوارم در آینده نزدیک و با ضعف دادن کرونا و جشن پیروزی بتوانیم جنین دیگر با نسخه چاپی روزنامه به میان خوانندگان بیاییم.
وان پلاس هنگام شناساندن گوشی وان پلاس ۶ درون سال ۲۰۱۸، نسخه ای ویژه از این دستگاه را داخل اختیار کارشناسان مرزوبوم ی فناوری بوسیله نیت تدارک ی نقد و معاینه فراغت داد. مایه های موردبحث به نسخه ی پیش تولید درنگ اسباب بازپسین مجهز شده بودند که از قابلیت نمایشگر ابد روشن (Always-On Display) روزی می گرفت. با این حال داخل نسخه ی نهایی رابط کاربری گوشی وان پلاس ۶، استعداد یادشده حذف شد.

برهان حذف نمایشگر همیشه برملا این بود که وان پلاس می ترسید این طور قابلیتی انرژی بسیار یدکی از باتری سلب بطی ء و کارکرد گوشی را دامن تأثیر قرار دهد. از آن زمان تاکنون، کاربران OxygenOS همواره خواستار اضافه شدن نبوغ نمایشگر همیشه روشن به این رابط کاربری بوده اند.

حال پس از عبور دو سال از عرضه ی وان پلاس ۶، ظاهرا چینی ها عاقبت تصمیم محزون اند قابلیت نمایشگر همیشه مشخص را به دستگاه هایشان اضافه کنند. وان پلاس با انتشار توییتی جدید گفته است که افزودن کردن این توان به دستگاه ها جزو برنامه های فعلی به شمار می آید و در یکی از به روزرسانی های آتی، شاهد حضور آن درون گوشی های وان پلاس خواهیم بود. 

در توییت منتشرشده از لفظ وان پلاس، داده ها نکته سنج مربوط بوسیله زمان پاشیدن به روزرسانی حاوی قابلیت نمایشگر همیشه روشن تذکر نشده است. بنابراین فعلا نمی دانیم که کاربران گوشی های این همدستی برای دسترسی به قابلیت موردبحث باید چقدر منتظر بمانند. احتمال دارد به روزرسانی حاوی نمایشگر قدیم معین همزمان با معرفی کردن گوشی های خانواده ی وان پلاس ۸ در دسترس راحتی گیرد. البته این موضوع فعلا در قطع حدس و حدس است و نمی توانیم در این زمینه به نعوظ جدی نظر دهیم.

شما کاربران زومیت درمورد تکثیر شدن قابلیت نمایشگر همیشه معلوم بوسیله گوشی های وان پلاس چه دیدگاهی دارید؟

ارج به روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید کم قیمت و آگاهانه ی گوشی موبایل نیاز دارید را تو مقدر شدن محصولات زومیت بیابید. درون این بخش، علاوه بر مشخصات متخصص دقیق و پاسخ بوسیله سوالات شما، امکان مقایسه ی دو خواه چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می توانید برای اطلاع از آخرین  قیمت گوشی سامسونگ،  گوشی شیائومی،  گوشی هواوی و  آیفون های اپل از بخش محصولات زومیت کاربرد کنید. مشاهده لیست نرخ گوشیبیشتر بخوانید:ریلمی و وان پلاس گارانتی محصولات خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا تسلسل کردندمشخصات سخت افزاری وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو نمودار شدآغاز به کار فعالیت سرو OnePlus Payسامسونگ توان های یواش افزاری دوربین گلکسی S20 را بوسیله S10 و Note 10 می آوردتصاویر جدیدی از وان پلاس 8 پرو ظاهر شد
به گزارش همشهری آنلاین، مهتر جمهور امروز پنجشنبه، ۷ فروردین،  در جلسه ستاد اقتصادی طالع به منظور بررسی آثار عالمگیر بلای ناگهانی کرونا اطلاع دادن کرد که نوبت بخاطر آن دسته از تصرف و کارهایی که پهلو معلول شیوع بلای ناگهانی کرونا آسیب دیده اند، مشروط به خشکی امدن اینکه کارگر و یا کارگران خویشتن را در این دوره زمانی اخراج نکرده باشند، تسهیلات ارزان نرخ داخل دیدن اندوهناک است.

بوسیله گزار ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن فقیه با اظهار اینکه نصیب و قسمت در کنار اقداماتی که در حصه بهداشت و تداوی انجام داده در زمینه اقتصادی و معیشت آدم و دستیار بوسیله کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا نیز فعال است و هیچکدام از اینها فدای دیگری نخواهند شد، گفت: رقم تسهیلاتی که برای این منظور اختصاص یافته است،  ۷۵ هزار میلیارد تومان است که با قیمت ترجیحی ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت دو ساله در اختیار مشمولان این طرح استراحت می گیرد.

مهتر جمهور همچنین تقریر داشت: کمک تک حاجت بخش بهداشت و درمان و کمک ۵ هزار میلیارد تومانی به قوطی بیمه، در مجموع رقمی یک میلیارد دلاری است که صبر است از صندوق توسعه ملی برداشت شود که نامه درخواست آن، تقدیم رهبر معظم انقلاب می شود.

متن کامل سخنان روحانی درون جلسه ستاد اقتصادی دولت به مشیت تجسس آثار شیوع بیماری کرونا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در مساله کرونا همانطور که مردم توجه دارند در دو بخش مهم می بایست تلاش می کردیم یکی درون مقدر شدن بهداشت و درمان وجود که درون این زمینه تصمیمات دهش اتخاذ کردیم و قبل از ایام فروردین بر مبنای یک تخیل بدبینانه، بسیاری از اماکن مستعد را برای نقاهتگاه آماده کردیم.

اکنون دهها هزار تخت نقاهتگاهی داخل سراسر ملک آماده است که تقریبا از این اورنگ ها استفاده نشده و این تخت ها را برای شرایط بسیار بدبینانه پیش بینی کرده بودیم.

۴ هزار اورنگ بیمارستانی نیروهای مسلح را هم آماده کردیم که از این تعداد بی آرامی تاکنون استفاده نشده است. امروز کامل تخت های بیمارستانی سرزمین را آماده کردیم و از این تخت ها اندوه حدود ۱۳هزار تخت تاکنون کاربرد نشده است.

بنابراین امروز یک رقم و عدد بسیار بالایی از تخت های بیمارستانی و اورنگ های نقاهتگاهی در اختیار داریم که استفاده نشده است. از پروگرام ریزی بسیار مرحمت که داخل این کشور انجام پژمان سپاسگزاری می کنم و فکر نمی کنم هیچ کشوری شرایط قلمرو ایران را داشته باشد که درون حال فراهم در باطراوت ترین شرایطی که همه کشورهای جهان با آن مواجه هستند ما حدود ۲۰هزار تخت بیمارستانی خالی را در اصالت داریم.

پزشکان و پرستاران ما غصه که روزهای اولیه روند فرمان برای آنها بیش فرسوده کننده بود با آماده کردن ۱۰هزار پرستار جدید این مساله را غم حل کردیم و امروز وضعیت به گونه ای است که پرستارهای ما می توانند برابر معمول در بیمارستانها فعالیت خود را ادامه دهند. البته این بوسیله آن معنا نیست که پزشکان و پرستاران ما کار عادی ایفا دادند، هم از روز اول و هم امروز کارشان کار بیش ارزشمند، فوق العاده، مجاهدانه و فداکارانه است و از همه آنها تشکر و سپاسگزاری می کنیم.

از امروز هنجار باطراوت تری هم برای فاصله گذاری اجتماعی اعمال می شود تا بتوانیم تا حدود ۲۰ فروردین و دو هفته ای که برای فاصله گذاری اجتماعی مدنظر فراغت دادیم ان شاءالله برای شکستن زنجیره کرونا در قلمرو اطمینان بیشتری پیدا کنیم.

ولی علاوه پهلو آنچه که در بن فعالیت های بهداشتی و درمانی انجام دادیم لازم بود در زمینه اقتصادی، هم بخاطر معیشت آدم و غم برای زندگی مردم و هم برای کسب و کارهایی که آسیب دیدند تفکر کنیم و این هیچگاه کدام فدای یکدیگر نخواهند شد یعنی ما داخل مقدر شدن بهداشت و تداوی امر و وظایف خویشتن را صددرصد ارتکاب می دهیم و در مقدر شدن اقتصادی بی قراری تو حد امکان و استعداد فعالیت خود را عمل خواهیم رحم تا این محنت ها برای آدم تا پیمانه امکان پذیر سهل تر شود.

بخاطر اینکار امروز تصمیماتی اتخاذ کردیم که علاوه بر آن تصمیماتی بود که در جلسه سابق اقتصادی اتخاذ شده حیات. طرح تسهیلاتی که در وارستگی ۴ میلیون نفر استراحت داده می شد و بسته معیشتی که تو وارستگی ۳ میلیون قرار داده می شد، مربوط به گذشته بود یعنی برای قبل از سال جدید بود و اولین رفتار آن حزن در هفته انتها اسفند انجام گرفت. آن طرح ارتکاب می شود و دنباله بی پرده می کند.

حدود ۶هزار میلیارد تومان هم احترام مدنظر فراغت دادیم و ان شاءالله انجام خواهیم انصاف.

امروز تصمیمات دیگری را اتخاذ کردیم. اولین تصمیم این بود که نسبت به کسب و کارهایی که کبود شدگی دیدند مشروط بر اینکه کارگری را طرد نکرده باشند و نکنند، اگر بنگاهی لطمه دیده و کارگری را طرد نکرده باشد تسهیلات کم ارزش قیمتی را در جوانمردی آنها استراحت می دهیم. در این شالوده  وزارتخانه های صمت و رفاه و بسرنوشت شوم دچار کردن اقتصادی دولت، برنامه ریزی و تعیین  و جدول آن را مشخص می کنند و در مجموع   ۷۵ هزار میلیارد تومان را برای این امر مدنظر قرار دادیم. ان شاءالله بانک مرکزی با همکاری بانکها این اقدام را ایفا خواهد داد.

 ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات را با مقدار ترجیحی ۱۲درصد در جوانمردی بنگاه های خدماتی و تولیدی قرار می دهیم و زمان بازپرداخت آن ۲ سال هست. لذا نرخ این تسهیلات ۱۲درصد و مجموع رقمی که مدنظر صبر دادیم  ۷۵هزار میلیارد تومان است.

علاوه بر این اقدامی که انجام دادیم، مواردی هم لازم است که از صندوق بیمه بیکاری مصرف کنیم، مواردی بوده و مقدور است مواردی حزن پیش رو داشته باشیم، برای این کار غصه رقمی حدود ۵هزار میلیارد تومان مدنظر قرار دادیم برای اینکه این مجری بتواند بیمه بیکاری را برای ۳ ماهی که پیش رو داریم البته ماه فروردین و اردیبهشت، امیدواریم از این مسائل عبور کنیم و وضعیت عادی شود.

یک رقمی هم مقدر شدن بهداشت و درمان حاجت دارد که این رقم را اطلاع دادن کردند و اداره دستور کار و بودجه بی قراری رسیدگی کرده است. مجموع آنچه که بهداشت و درمان و همچنین کمکی که مجری بیمه بیکاری نیاز دارد، رقم یک میلیارد دلاری است ان شاءالله امروز این نامه را خواهیم نوشت و امیدواریم مقام معظم رهبری بی قراری موافقت کنند که یک میلیارد دلار از جعبه توسعه ملی در وارستگی معضلات و پیچیدگی های بحث کرونا مخصوصا داخل زمینه بحث بهداشت و درمان که فقر های فراوانی بخاطر تجهیز بیمارستانها و اقداماتی که باید در این زمینه ارتکاب بگیرد، وجود دارد.

بنابراین به هموطنان عزیزمان اطمینان می دهیم که دولت، حصه اقتصادی و همچنین زندگی آدم را  به نشانی یک نگرانی همواره مدنظر دارد یعنی از یک طرف بحث اشتی مردم مدنظر است و از طرف دیگر نیز بحث چرخش اقتصاد و تولید قلمرو مدنظر قرار دارد.

الحمدالله تا امروز اسلوب تولید در قلمرو خوب بوده و ذخایر ما مکفی است و بوسیله اندازه کافی همه ذخایر بوسیله وضع ای است که فقر ها را تامین کند. فروشگاهها همگی مواد ضروری مخصوصا مواد غذایی ضروری انسان را تامین می درنگ. الحمدالله در این اساس اندوه شرایط قلمرو از شرایط بسیاری از کشورهای دیگر دنیا بهتر است علی رغم اینکه در فشار تحریم موکد بودیم و کشورهای دیگر نه تنها تو معرض تحریم نیستند بلکه هم گذاری هایی دارند و با کشورهایی مرتبط هستند و منابع مالی فراوانی را داخل جوانمردی دارند. علی رغم همه مشکلاتی که داشتیم کشور تا امروز با افتخار و آبرومندانه پیش رفته و این مسیر را ان شاءالله ادامه خواهیم داد.

امیدوارم خداوند به ما معاون بطی ء تا بتوانیم از این بلیه و دشوار سریع پر حرارت عبور کنیم. ان شاءالله.

والسلام علیکم و بخشش الله و برکاته.
AMD به فتح بازارهای جدید در دنیای پردازش دنباله می دهد. طبق ادعای اطلاعات جدید، مایکروسافت در لپ تاپ متاخر سری سرفیس از پردازنده ی دوده ثالث Ryzen 4000 به همراه پردازنده ی گرافیکی Radeon RX مبتنی کنار معماری Navi یکروز خواهد سرما. سیاهه افشاشده ی 3DMark نشان می دهد ثمر جدید ردموندی ها کاملا از اکوسیستم AMD استفاده می کند.مقاله های مرتبط:AMD برای سرفیس لپ تاپ 3 پردازنده اختصاصی مصنوع استجزئیات پردازنده های جدید مایکروسافت که با همکاری AMD و کوالکام ساخته شدند

سال گذشته، مایکروسافت اولین سرفیس لپ تاپ (3) خود با پردازنده های اختصاصی رایزن را معرفی کرد که از پردازنده با معماری Zen و پردازنده ی گرافیکی با معماری Vega روزی می سرما. ردموندی ها امسال غرض گرفته اند نسخه ای بهینه تیز از لپ تاپخود را با آخرین خراش های AMD بوسیله میدان نمایش کنند. تراش ای که سال گذشته در لپ تاپ مایکروسافت کاربرد شد، Winston نام داشت و امسال پردازنده ای با نام اختصاری Acton در محصول این همدستی بوسیله کار خمود خواهد شد.

مشخصات منتشرشده نشان می دهند پردازنده ی Ryzen 5 4500U، عضوی از قوم ی Ryzen 4000U تیم قرمز، در لپ تاپ سرفیس استعمال خواهد شد. پردازنده ی سابق الذکر از ۶ هسته و ۶ رشته ی پردازشی بهره می سرما و سرعت کلاک آن ۲/۳ گیگاهرتز و تا چهار گیگاهرتز تکثیر پذیر است. ذهن ی کش ۱۱ مگابایتی دربرگیرنده هشت مگابایت L3 و سه مگابایت L2 از مشخصات دیگر پردازنده ی AMD هستند.



پردازنده های سری رایزن ۴۰۰۰ براساس معماری Zen 2 طراحی و بوسیله کمک فناوری هفت نانومتری FinFET شرکت تایواتی TSMC تولید می شوند که بازدهی و عمر باتری بیشتر را عرضه می کند. استعداد نقشه کشی گرمایی (TDP) پردازنده ی Ryzen 5 4500U تقریبا ۲۵ واتی است که توان پیکربندی و کاهش تا ۱۰ وات را دارد. ظاهرا مایکروسافت برای لپ تاپ سرفیس متاخر از نبوغ نقشه کشی گرمایی پیکربندی شده (cTDP) کاربرد خواهد کرد تا عمر باتری مناسب با قدرت و کارایی خرسند بخش را به کاربران ارائه نرم.جدول مشخصات انواع پردازنده های موبایل AMD Ryzen 4000 Renoirنام پردازندههسته/رشتهسرعت کلاک پایهحداکثر سرعت کلاکواحد پردازشی و واحد پردازش سیلان پردازنده مرکزی (CU/SP)توان نقشه کشی گرمایی (TDP)AMD Ryzen 9 4900H۸/۱۶۳ گیگاهرتز۴/۳ و ۴/۴ گیگاهرتز۸/۵۱۲۴۵ وات یا ۳۵ وات (HS)AMD Ryzen 7 4800H۸/۱۶۲/۹ گیگاهرتز۴/۲ گیگاهرتز۷/۴۴۸۴۵ وات یا ۳۵ وات (HS)AMD Ryzen 5 4600H۶/۱۲۳ گیگاهرتز۴ گیگاهرتز۶/۳۸۴۴۵ وات یا ۳۵ وات (HS)AMD Ryzen 9 4900U۸/۱۶نامشخصنامشخصنامشخص۱۵ واتAMD Ryzen 7 4800U۸/۱۶۱/۸ گیگاهرتز۴/۲ گیگاهرتز۸/۵۱۲۱۵ واتAMD Ryzen 7 4700U۸/۸۲ گیگاهرتز۴/۱ گیگاهرتز۷/۴۴۸۱۵ واتAMD Ryzen 5 4600U۶/۱۲۲/۱ گیگاهرتز۴/۱ گیگاهرتز۶/۳۸۴۱۵ واتAMD Ryzen 5 4500U۶/۶۲/۳ گیگاهرتز۴/۰ گیگاهرتز۶/۳۸۴۱۵ واتAMD Ryzen 3 4300U۴/۴۲/۷ گیگاهرتز۳/۷ گیگاهرتز۵/۳۲۰۱۵ وات

پردازنده ی AMD Ryzen 5 4500U داخل مقدر شدن پردازش گرافیکی از ۶ هسته ی پردازشی مبتنی به خشکی امدن معماری وگا روزی می برد که آن ها هم با معماری نیکوترین سازی شده ی هفت نانومتری تولید شده اند و ۳۸۴ واحد پردازش روانی را با حداکثر سرعت کلاک ۱،۵۰۰ مگاهرتز ارائه می کنند. البته لپ تاپ جدید ردموندی ها برای وظایف سنگین گرافیکی از پردازنده ی گرافیکی مجزای مبتنی بر معماری Navi بهره خواهد سرما. این عملی نیز طبق افشاسازی داده ها از 3DMark مطرح می شود که Ryzen 5 4500U را داخل دستگاهی نامشخص درکنار پردازنده ی گرافیکی Radeon RX 5300M Navi نشان می دهد. پردازنده ی گرافیکی سابق الذکر سه گیگابایت حافظه ی رم GDDR6 دارد. البته این احتمال وجود دارد که سرفیس جدید با پیکربندی های مختلف برای پوشش نیاز انواع کاربران بوسیله بازار ارائه شود.

احتمالا سرفیس لپ تاپ جدید با پیکربندی های مختلف و تجهیز پرچم داران به پردازنده های حرفه ای عرضه می شود

ازآنجاکه لپ تاپ جدید خانواده ی سرفیس در ابعاد ۱۳/۵ و ۱۵ اینچی بوسیله میدان عرضه خواهد شد، احتمال دارد داخل نسخه های حرفه ای تر آن از پردازنده های زورمند برنده شبیه Ryzen 7 4700U خواه Ryzen 7 488U استفاده شود. نیز درون نسخه های حرفه ای، شاید از پردازنده های گرافیکی قوی زیرفون مانند Radeon RX 5500M یا Radeon RX 5600M استفاده شود. ناگفته نماند کارایی نسخه های ارزان خیس نیز بخاطر مصارف روزمره و معمولی عالی خواهد بود؛ چون به کاررفته هسته های عام وگا به جای پردازنده ی گرافیکی ادغامی وگا در نسخه های متاخر ۵۰ درصد بهبود کارایی و قدرت را به همراه دارد. معلومات منتشرشده ی 3DMark تشخیص پرداشی لپ تاپ متاخر مایکروسافت را هم مدال می دهد. داخل بخش اصلی 3DMark 11، نمره ۱۳،۸۸۵ بخاطر لپ تاپ مهیا بوسیله Ryzen 5 4600 و Radeon RX 5300M و در بخش های Graphycs و Physics نیز بوسیله تزیین امتیازهای ۱۶،۴۴۵ و ۹،۴۴۲ ثبت شد.



درون مقام مقایسه، اینتل Core i7-1065G7 در 3DMark 11 و بخش Pysics، تشخیص ۱۱،۰۰۰ را به دست می آورد؛ درحالی که پردازنده ی گرافیکی داخلی Iris آن خراش مبتنی بر معماری Gen 11، امتیازی حدود ۵،۰۰۰ را کسب می بطی ء که کمی ضعیف پر حرارت از Ryzen 7 4800U است. درنتیجه، می بینیم Vega iGPU تو پردازنده های آیس لیک اینتل عملکردی برابر با معماری بهینه سازی شده ی وگا AMD دارد. پردازنده ی Ryzen 7 4800U واحدهای پردازشی بیشتری همچنین دارد و تو مقایسه با رقبا باید آن ها را هم در رویت بگیریم.



نتایج و مفروضات منتشرشده ی ابتدایی ی درباره ی مایکروسافت سرفیس لپ تاپ جدید امیدواری به علیه آتی ردموندی ها را اضافه می دهد. فراغت بود لپ تاپ متاخر در بهار ۲۰۲۰ معرفی شود؛ ولی باتوجه به وضعیت کنونی و مسری ویروس کرونا، احتمالا برنامه ی معرفی چند ماهی به تعویق خواهد افتاد.بیشتر بخوانید:پشتیبانی از رهگیری پرتو مبتنی به خشکی امدن Nvidia RTX بوسیله Vulkan API افزوده شدAMD جزئیات پردازنده موبایل Ryzen 4000 را منتشر کردپردازنده های Alder Lake اینتل معماری گوشی های هوشمند را بوسیله دنیای دسکتاپ می آورداینتل تو معلول دستیابی به لیتوگرافی پنج نانومتری داخل سال ۲۰۲۳کشف آسیب پذیری امنیتی تو پردازنده های AMD
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمدمهدی صالحی، دستیار فرهنگی- سیاسی طبیعت نمایندگی رهبری در دانشگاهها که از هفته گذشته در یکی از بیمارستان های تهران بستری بود متعاقب امروز درگذشت.