معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

در ۱۰ هفتگی ابستنی سلین نگ چانگ، ویروس کرونا در او امتیاز داده شد. درون آن زمان (مارس)، درباره ی تأثیر ویروس کرونا روی زنان باردار و نوزادان آن ها مفروضات زیاد اندکی دردسترس بود. نگ چانگ که در سنگاپور معلم مخصوص است، پسرش، آلدرین را اوایل نوامبر به دنیا آورد. آزمایش ها مدال دادند که آلدرین سالم و همراه با آنتی بادی تولد شده است و این خبر بی قراری برای نگ چانگ و هم برای سایر زنانی زیاد دلگرم کننده بوسیله نظر می رسد که طی بارداری دچار کووید ۱۹ می شوند.

نگ چانگ به استریت تایمز گفت:آلدرین دچار کووید ۱۹ نیست و به رویت می رسد حداقل موقتا ازطریق بلای ناگهانی غلام آنتی بادی محافظ معلوم کرده است. بیماری کووید ۱۹ من هنگام زایمان مثبت نبود. بارداری غلام و تولد پسرم با وجود تشخیص کووید ۱۹ تو سه ماهه ی اول که ناپایدارترین مرحله ی ابستنی است، زیاد متصل و بدون مشکل بود. از تولید آلدرین و سالم بودنش بسیار خوشحالم. احساس صبر می کنم که ماجرای کووید ۱۹ غلام سرانجام به ته رسیده است.

حکیم جسیکا مادن، متخصص اطفال و نوزادان، مدیر پزشکی Aeroflow Breastpumps به اینسایدر گفت:ادبیات نگ چانگ نشان می دهد احاله کووید ۱۹ از مام به نوزاد بسیار نادر است. همچنین، مادرانی که به این بلای ناگهانی مبتلا می شوند، نوزادانی به گیتی می آورند که تا حدی محافظت شده هستند. 

مطالعات کوچک علامت می دهد مادرانی که دچار کووید ۱۹ می شوند و آنتی بادی IgG (آنتی بادی بهبودی) آن ها مثبت می شود، این آنتی بادی را به جنین در رحم خود منتقل می کنند. به عنوان مثال، در مقاله ای که ماه مارس منتشر شد، آمده است از ریه زنی که هنگام زایمان آزمایش ویروسی آن ها مثبت بود، هویدا شد پنج هیکل از نوزادان سطح آنتی بادی IgG چشمگیری دارند؛ تا اینکه چنانچه هیچ یک دچار کووید ۱۹ نشوند. همه ی این مادران ماسک زده بودند و نوزادان خود را ازطریق بخش C حجره های فشار سلبی ایزوله به دنیا آوردند. بلافاصله پس از زایمان از فرزندانشان استثنا شدند؛ موضوعی که تحقیقات اخیر مدال داده غیرضروری است.



همچنین، گزارش ها نشان می دهد ماه اکتبر نوزادی از مادر مبتلا به کووید ۱۹ عاری علامت متولد شد که آنتی بادی IgG داشت؛ ولی آزمایش کرونایش منفی بود. این تک ارجاع حمایت غیرفعال را ازطریق جفت علامت می دهد.

مادن می گوید: به فداکار دلایل می قابلیت انتظار داشت آنتی بادی های IgG دشت سایر باکتری ها و ویروس ها از جنین و نوزادان دربرابر مصیبت های عفونی مراقبت می کنند؛ بوسیله همین دلیل، توصیه می شود برخی از واکسن ها مانند سیاه سرفه و آنفلوانزا درون دوران بارداری تزریق شود. آنتی بادی IgG در اواخر بارداری، به اختصاص پس از علائم حاملگی ۳۶ هفتگی، داخل جنین افزایش می یابد.

بااین حال، تحقیقات بیشتری بخاطر حساسیت چگونگی شدت بیماری مؤثر بر میزان آنتی بادی و چگونگی نقش عفونت تو دوران بارداری و معیار قوی و طولانی مدت بودن اشتی نوزادان ادامه دارد. بررسی ای درون ووهان چروک روی ۲۴ زوجه باردار با کووید ۱۹ مثبت نشان داد که هرگونه مصونیت در نوزادان به سرعت کاهش می یابد.

علاوه به خشکی امدن این، مادن گفت:نمی دانیم ابتلا به کووید ۱۹ قبل از بارداری باعث ایجاد پناه IgG برای جنین هایی می شود که پس از بهبودی والده متولد می شوند.

اعتقاد بر این است شیر مادرانی که اخیرا به کووید ۱۹ مبتلا شده اند، از فداکار از نوزادان مراقبت می یواش. همچنین، بررسی ای که ماه سپتامبر منتشر شد، نشان می دهد از ۳۷ نمونه شیر، هیچگاه یک ویروس تشخیص پذیر ندارند؛ اما همه ی آن ها آنتی بادی هایی دارند که فرض می شود کووید ۱۹ را خنثی می نرم. این موضوع نیز تعجب آور نیست؛ چرا که ثابت شده است شیر پاپا به محافظت از نوزادان دربرابر بلای ناگهانی هایی مانند سرخک کمک می کند؛ درحالی که برای قبض واکسن بسیار کم سن هستند. درون نهایت، شیردهی با مخاطره کمتری از مصیبت هایی نظیر دیابت، آسم، سندرم اجل تصادفی صغیر و برخی بلای ناگهانی های گوارش همراه است.

برابر گفته ی سازمان های بهداشتی، شبیه مرکز کنترل و پیشگیری بلای ناگهانی ها، ممکن است خطرهای شیردهی با کووید ۱۹ هنوز شناخته شده نباشد؛ پس تا زمانی که مادران به این بیماری مبتلا نشده اند، باید اقدامات احتیاطی مانند کوفتن ماسک، شستن مشت و پستان قبل از شیردادن را اجرا دهند.بیشتر بخوانید:ویروس کرونا ممکن است دسامبر ۲۰۱۹ بوسیله آمریکا فصیح باشندداروی HIV با طعم توت فرنگی برای نوزادان آماده استتهران از شنبه درون شرایط نارنجی شیوع کرونا قرار می گیردبیمه شدگان تأمین اجتماعی بدون دفترچه اندوه می توانند خدمات درمانی و دارو دریافت کنندنتیجه ی تجزیه و تفریق نهایی: واکسن کرونای مدرنا بسیار مؤثر است
  • ۹۹/۰۹/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی