معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رییس دایره منابع طبیعی و آبخیزداری ایذه بامداد سه شنبه ۳۱ نشانه اظهار کرد: از ساعات پایانی شب گذشته آتش تو ارتفاعات اطراف روستای تلخاب سوسن شعله ور شده است. این آتش سوزی در گرداگرد طرح بادام کاری منابع غریزی رخ داده است و نیروهای این اداره بوسیله همراه افراد داوطلب و مردم درون جدیت برای خاموش کردن آتش هستند.

فرزاد حسین پور اصرار کرد: این آتش سوزی یک وعده مهار شده است ولی به برهان وزش ورم شاید مجددا خاکستر گرم ور شد. هنوز علت آتش و میزان زیان آن هویدا نشده است و فرمان مهار آتش با جدیت ادامه دارد.

حصه سوسن یکی از مقدر شدن های شهرستان ایذه است که مرکز آن تو فاصله ۳۵ کیلومتری ولایت ایذه در استان خوزستان واقع شده است.

اواخر خردادماه نیز درخت ها و مراتع جزیره لولو تو پاره سوسن ایذه طعمه آتش شدند.

شهرستان ایذه متجاوز از ۳۲۰ هزار هکتار منابع غریزی شامل جنگل و علفزار دارد.
طی روزهای اخیر باهم اتحاد کردن های چینی اوپو، آیکو و ریلمی به معرفی فناوری های جدید شارژ زننده پرداختند و توجهات یدکی را به سمت خود طلبیدن کردند. فناوری جدید اوپو توان ۱۲۵ وات داردو طبق ادعای این شرکت، باتری ۴٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی را در عزت ۲۰ دقیقه شارژ می کند. ریلمی نیز از همین فناوری با نام متفاوت بهره می گیرد. آیکو به نشانی زیرشاخه ی ویوو فناوری جدیدی با توان ۱۲۰ وات معرفی کرده که می تواند باتری ۴٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی را تو مدت زمان ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ درنگ. 

این گفته ها علامت می دهند که طی روزهای اخیر راسته شارژ نوک تیز بوسیله شدت مشتعل بوده است. اوپو در قضیه برگزاری مراسم اختصاصی خود اعلام کرد فناوری شارژ سریع العمل ۱۲۵ وات آماده ی بهره برداری تجاری شده است. با وجود اطلاع دادن جزئیات کثرت درمورد این فناوری، هنوز نمی دانیم نخستین گوشی اوپوبا شارژ سریع ۱۲۵ وات در چه تاریخی معرفی و عرضه می شود. بوسیله تازگی یقین ای جدید ازسوی افشاگری نام آشنا با صیت کاربری دیجیتال چت استیشن منتشر شده است که به شیائومی تماس دارد. این حساب کاربری تقاضا می کند شیائومی احتمالا ماه آینده ی میلادی گوشی هوشمند جدیدی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ وات در دسترس قرار می دهد.

درون همین راستا ظاهرا بوسیله تازگی گوشی جدیدی از شیائومی در نهاد 3C گره ثبت و برخی مشخصات آن تو وب سایت رسمی این نهاد نمایان شده است. این گوشی هوشمند که از شماره میزان M2007J1SC مصرف می بطی ء استراحت است با شارژر ۱۲۰ وات در مجری روانه ی راسته شود. این شارژر دارای شدت قضیه ۶ آمپر و ولتاز ۲۰ وات خواهد وجود. بر اساس گزارشی که ازسوی رسانه ی XDA Developers منتشر شده است، شیائومی از گوشی جدید خویشتن با کدنام «Cas» یاد می کند و احتمالا قصد دارد آن را به خراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ یا اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز کند. در دیدن داشته باشید که موافق ادعاها گوشی متاخر شیائومی تحت پشتیبانی فناوری 5G است؛ با این حال هیچ یک از دو خراش ای که از آن ها معروفیت بردیم مودم 5G مجتمع ندارند.

تو کنار این ها گفته می شود جدیدترین گوشی شیائومی دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی درون پنل پشتی دارد و از دوربینی دیگر همچنین با بزرگ نمایی اپتیکال استفاده می کند. ظاهرا دوربین ثانویه حالتی خاص بخاطر عکس برداری از ماه دارد. گفته می شود دوربین سوم پنل پشتی از لنز فراخ استفاده می کند؛ این دوربین احتمالا توانایی ثبت تصاویر ماکرو را بی قراری خواهد داشت.

شیائومی تنها مشارکت گوشی ساز گیتی بوسیله شمار نمی آید که داخل اثر عرضه ی گوشی با فناوری شارژ بالاتر از ۱۰۰ وات است. گفته می شود آیکو نیز می خواهد ماه آینده اولین گوشی خود را با پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۲۰ وات در چین معرفی نرم. شیائومی برخلاف ویوو، آیکو و اوپو هنوز به صورت رسمی فناوری شارژ سریع جدید معرفی نکرده است. این همدستی چند ماه پیش، نسخه ی آزمایشی شارژ ۱۰۰ وات خود را به رسانه ها نشان داده حیات. با توجه به روزی مندی از دوربین سه گانه، تراشه ی گران قیمت اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و البته مودم 5G مجزا، انتظار داریمقیمت گوشی شیائومی Cas رفعت باشد. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی داخل این ماخذ دارید؟زومیت را درون شبکه های اجتماعی ظهر کنید:اینستاگرام توییتر یوتیوب تلگرامبیشتر بخوانید:گلکسی S20 تدبیر ادیشن احتمالا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز نمایش می شودپشتیبانی گلکسی نوت 20 از ارتباطات 5G و Wi-Fi 6 تایید شدتصویر جدیدی از مایکروسافت سرفیس دوئو منتشر شدگلکسی M01s سامسونگ رونمایی شدبررسی هواوی جای پا ۴۰ پرو
به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا  به نقل از اسپوتنیک نوشت: در حالی که ویروس کرونا کماکان روی تمامی فعالیت های جهانی تاثیر می گذارد، بسیاری از قضا و قدر ها مجبور به اضافه فاش مخارج خویشتن برای امان از بخش های مختلف اقتصادی شده اند و همین مساله نیز کسری بودجه آن ها را افزودن داده است. حالا جمعی از میلیونرها در کشورهای مختلف داخل نامه ای مشترک بوسیله دولت ها از آن ها خواسته اند بوسیله منظور تامین هزینه لازم برای موسسه درمانگاه ها، ابتیاع ملزومات بهداشتی و خرید آمبولانس ها، از میلیونرها مالیات بیشتری دریافت کنند. 

در این نامه آمده است: اکنون پول زیادی لازم است و داخل سال های پیش رو همچنین بوسیله پول حاجت خواهد بود. داخل حالی گیتی از بحران کنونی خارج خواهد شد که مشکل نقدینگی تشدید می شود و ما از اقبال های خود می خواهیم عوارض بیشتری از افراد دارا بگیرند. 

موافق تالیف امضاکنندگان این نامه، تاثیر کرونا روی اقتصاد جهانی طولانی خواهد بود و احتمالا برای چندین دهه دیگر طول خواهد کشید. در نتیجه این نزاع میلیون ها نفر بوسیله ورطه نیازمندی کمبود خواهند کرد. در شرایطی که احصائیه زیادی از محصلان درون گیتی از تحصیل باز مانده اند، باید امکانات آموزشی لازم برای آن ها تامین شود.

موافق این بیانیه مشترک، ظرفیت سرمایه گذاری ها در مدخل آموزش و درمان در حاصل بحران کرونا کاهش محسوسی یافته و همین روانی باعث کمبود تخت های بیمارستانی، ماسک، دستگاه تنفسی و سایر اقلام لازم برای مقابله با این ویروس شده است. 

به گفته این افراد، هزینه لازم برای مقابله با کرونا از طریق خیرات مطمئن نخواهد شد و رهبران دولتی باید رویه های تامین مالی قابل اتکاتری بخاطر پیشبرد اهداف خود پیدا کنند که یکی از بهترین ابزارهای موجود، اخذ مالیات بیشتر از ثروتمندان است. 

این نامه توسط ۸۰ میلیونر معروف امضا شده است. ثروتمندترین نسوان و مردان جهان را بشناسید
اپل داخل رویداد WWDC امسال و اطلاع دادن وقوف مهاجرت به پردازنده های اختصاصی مبتنی پیاده شدن آرم، دمویی از بازی Shadow of the Tomb Raider نمایش داد تا عملکرد پردازنده ی گرافیکی دستگاه های آتی را نشان دهد. بسیاری از کاربران و کارشناسان بوسیله اجرای گویا ورزش با حیات کاربرد از رابط Rosetta 2 اذعان کردند. از همان زمان رسانه های بسی مطالعه ها و نظرهای خود را دوره اجرای مناسب یک بازی روی پردازنده ی گرافیکی مک جدید بیان کردند.

در مناقشه هایی که دوره پردازش گرافیکی در کامپیوترهای مک جدید مبتنی بر آرم مطرح شد، بخشی بوسیله صیت Tile Based Deferred Rendering یا TBDR بیش از همگی مورد توجه قرار گرفت. این مدخل به نوعی معماری اپل را برای مک های مبتنی کنار پردازنده ی اپل سیلیکون تطویل می دهد که به عنوان قلب عملکرد گرافیکی ورزش یا اپلیکیشن Metal بوسیله شمار می رود. اپل تو رویدادی خصوصی توسعه دهنده ها، جزئیات TBDR را تطویل عدل که پورت کردن بازی هایی با نیاز گرافیکی سنگین را بخاطر انجام در اپل سیلیکون شرح می دهد. در همین جزئیات گفته می شود که چگونه می توان از ترکیب TBDR و Metal برای توسعه ی تبعه بازی و اپلیکیشن بخاطر پلتفرم جدید بهره سرما.

مقاله های مرتبط:بنچمارک اولین از پردازنده اپل مبتنی بر آرم فاش شدمهاجرت اپل از پردازنده های اینتل به آرم چه پیامدهایی برای مشتریان سازمانی مک دارد؟

وب سایت Gizmodo با بررسی توان های جدید پردازش گرافیکی اپل، آن را با رویکرد Immediate Mode Rendering مقایسه می نرم که تو پردازنده های اینتل و انویدیا و AMD اجرا می شود. داخل اندکی از مقاله ی این وب سایت می خوانیم: «جهیز TBDR کل صحنه را پیش از رندر کردن دراختیار می گیرد و آن را به مناطق کوچک بی شمار خواه همان کاشی (Tile) شاخه می یواش. درنتیجه معلومات با سرعت قابل توجهی پردازش می شود و نیاز به پهنای باند زیادی تو حافظه ندارد. داخل ادامه، معماری پردازشی صحنه را تا زمان رد کردن همگی ی پیکسل های عقد شده، رندر نمی بطی ء. سیستم IMR دقیقا رویکردی مخالف دارد و کل عریضی را پیش از دور انداختن پیکسل های اضافی، رندر می یواش. همان نعوظ که می بینید، این گونه بازدهی مناسبی ندارد و حتی پردازنده های گرافیکی رها مدرن هم از آن استفاده می کنند. درنتیجه به پهنای باند یدکی داخل ذهن نیاز رک می کنند. در معماری اپل سیلیکون مبتنی بر آرم، TBDR انتخابی برجسته محسوب می شود؛ چون روی سرعت و کاربرد پایین تر توان تمرکز می کند. فراموش نکنید که GPU تیمار در همان خراش ی CPUقرار دارد و یک SoC می سازد».

هنوز نمی دانیم که آیا کامپیوترهای مک مجهز بوسیله پردازنده ی اختصاصی، پردازنده ی گرافیکی مختار اندوه دارند یا خیر. به علاوه، هنوز پیدا تراشیدن که درصورت ارائه ی پردازنده ی گرافیکی مستقل، از محصولات باهم اتحاد کردن دیگر همچون AMD و خانواده ی Radeon Pro استفاده می شود یا کوپرتینویی ها پردازنده ی گرافیکی عام خود را ارائه می کنند. البته گیزمودو می گوید در بخشی از سند توسعه دهنده ها ازسوی اپل، اشاره ای کلی به حاضر بودن استفاده از پردازنده ی گرافیکی ول می شود. اپل تو بخشی از مدرک می نویسد: «فرض نکنید که استفاده از پردازنده ی گرافیکی افسون شده به معنای عملکرد پردازشی بهتر خواهد بود».

تجسس های بالا، تنها تحلیل های اولیه از پردازش گرافیکی در کامپیوترهای آتی اپل هستند. باز بی قراری تا عرضه ی محصولات بازپسین مصرف کننده و آزمایش آن ها در شرایط واقعی، نمی استعداد هیچ اظهارنظر صریحی پیرامون عملکرد پردازنده های مبتنی بر آرم داشت.بیشتر بخوانید:شرکت چینی ژائوشین روی کارت گرافیک مجزا کار می کندانویدیا با گذر از اینتل ثالث شریک با بها حوزه ی نیمه هادی کنیه گرفتاپل پشتیبانی از پردازنده های گرافیکی AMD را از macOS ARM64 حذف می کندپردازنده گرافیکی یکپارچه Xe درون هم چشمی با پردازنده ول GeForce MX350 رویت شدAMD پشتیبانی بتا از توان GPU Scheduling ویندوز 10 را ارائه کرد
هامر تو آستانه برقی شدن است و این موضوع بخاطر برخی افراد که با تولید خودروهای عظیم الجثه و بنزینی توسط خودروساز آمریکایی طریق کرده اند، کمی بی حرمتی آمیز به دید می رسد. بااین حال نمایش نسخه برقی از این خودرونظامی تحت برند جی ام سی (GMC) اجتناب ناپذیر است و دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد. 

بااین حال بخاطر کسانی که از نسخه برقی هامر لذت چندانی نمی برند، شرکت تیونینگ خودرو Mil-Spec Automotive علیه جدیدی دارد. این شرکت مستقر داخل میشیگان، از آخرین ثمر خود یعنی هامر اچ وان (Hummer H1) رونمایی کرده است که از جمله ویژگی های بازر آن می قابلیت به بازگشت پیشرانه دیزلی اشاره کرد. مسئولان Mil-Spec درون مجمع مطبوعاتی خویشتن به فدایی از جزئیات مربوط به هامر H1 دیزلی اشاره کرده اند. البته توجه داشته باشید که این ابتدایی هامر H1 اصلاح شده توسط Mil-Spec حلق. در اوایل سال ۲۰۱۸، این تیونر آمریکایی نسخه های مختلفی از شاسی اهتزاز الهام خمود از Humvee به میدان ارائه کرد.



امسال Mil-Spec تمرکز خویشتن را روی کیفیت استراحت داده و محصولات خود را بهتر از همیشه کرده است. جدیدترین خودرو Mil-Spec Automotive H1 از پیشرانه دیزلی ۶/۶ لیتری توربوشارژ Duramax با ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۱،۳۵۶ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. این پیشرانه قدرت خود را ازطریق جعبه دنده ۶ سرعته خودکار Allison به چرخ ها منتقل می یواش. اگرچه پیش از این شاهد بودیم که پیشرانه هامر H1 تو مشق درگ با جیمنی (jimny) مغلوب می شد، بوسیله دیدن می رسد که به روزرسانی پیشرانه توسط Mil-Spec Automotive نتایچ را تغییر داده است و با وجود وزن وزین خودرو، آن را فاتح رقابت می کند.مقاله های مرتبط:شاسی بلند هامر برقی با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و باتری آلتیوم تولید می شودمدل جدید شاسی بلند هامر با تیونینگ Mil-Spec معرفی شد

از جمله امکانات جدید هامر Mil-Spec Automotive می توان به باک اضافی آلومینیومی با ظرفیت ۱۱۳ لیتر برای سفر به مسیرهای دور و دراز و آف رود، روکش بیرونی پلی اورتان Deep Sky Black Kevlar و نیز تزئینات دارای روکش پودری مشکی نصف براق برای پیدا خودرو رمز کرد. سایر امکانات این خودرو آف جوی شاسی اهتزاز شامل بازطراحی میل گاردان جلو و عقب، یاتاقان ها، قسمت قسمت کردن موتورها، فرمانبردار شاسی و همچنین پکیج ترمز قدرتمند ۶ پیستونی Wilwood، دوربین عقب، قلاب یدک کشی، سیستم تعلیق شخصی باجا و فنرهای کویل می شود. برابر اظهارات مسئولان Mil-Spec، تعلیق این خودرو دارای مقیاس جابجایی عمودی ۳۳ سانتی متر است که باعث می شود تا تو سفرهای خارج از جاده، عملکرد لرزه گیری بی بسان در سرعت های بالا و هندلینگ ممتاز در رانندگی ارائه دهد.

در تو کابین نیز با مشارکت شرکت Formawerx، امکاناتی مانند چرم عقیق رنگ ناپا با دوخت متمایز، پکیج داخلی عام Mil-Spec، محافظ کمر صندلی ها، غربیلک فرمان سفارشی، نشانگرهای جدید، به همراه سیستم صوتی JL Audio وجود دارد. تمامی امکانات داخلی به متد ای نقشه کشی شده اند تا با ظاهر خشن و آف رود خودرو هامر اندوه خوانی داشته باشند.



توجه داشته باشید که Hummer H1 جدید Mil-Spec Automotive کم ارزش ازاله و با قیمت ۳۰۰،۰۰۰ دلار به فروش می رسد. نسخه ای که در تصاویر دیده می شود، به طور اختصاصی برای یکی از مشتریان باریک شده است و سایر دلبستگی مندان می توانند سفارش های سلیقه خود را ثبت کنند. بیشتر بخوانید:رودستر AC Cobra بنزینی و برقی معرفی کردن شدندمزدا 3 توربو دودیفرانسیل معرفی شدسوزوکی اکراس پلاگین هیبرید برای بازار اروپا رونمایی شدتسلا ارزشمندترین خودروساز جهان شددوج چلنجر SRT Super Stock با پیشرانه ۸۰۷ اسب بخاری رونمایی شد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مریم داودوندی اظهار داشت: اخیراً با تبدیل الگوی ارجاع کروناو مشغول شدن کودکان نیز به این بیماری، موجی از نگرانی در بین خانواده ها ایجاد شده است, به طوری که برخی از والدین برای نگهداری از فرزندان خویشتن به جای پرداختن به آموزش های «خود مراقبتی بهداشتی»، بچه ها را از هوا اطراف می ترسانند و شیفته تلاش می کنند هیجان از تماس با اشیا و دوستان را در آنها خفیه سازی کنند.

وی تصریح کرد: ورزش فقط برای سرگرمی نیست بلکه بازی کردن پشیز بنیادی از زندگی و راهی برای نمو کودکان است. از طریق ورزش است که کودکان یاد می گیرند به اشیا معنی دهند، روابط را دستکاری و کشف کنند، اجتماعی شدن را مانور کنند، نقش های متفاوتی را ادا و بیاموزند و هویت خود را بسازند. نوزاد ها در تعامل و ملاقات با قسمت قسمت کردن همسالان, یافته های خویشتن را بوسیله اشتراک می گذارند، فن بیان خود را ارتقا می بخشند و با جامعه آشنا می شوند بوسیله همین دلیل نباید آنها را از مواجهه با محیط ترساند.

کودکان را از قلق کرونا دستخوش شک فکری نکنیم

داودوندی ادامه عدل: خویشتن مراقبتی و تجلیل پروتکل های بهداشتی را نباید بوسیله شکل بیم و وحشت از فضا و دوستان به کودکان آموزش انصاف, چرا که اگر قلق از محیط درون کودکان درونی سازی مجرد شود آنها به سرعت افرادی درونگرا، منزوی، گوشه گیر و مضطرب خواهند شد.

این فنی مشاوره روانشناسی اضافه کرد: والدین باید سعی نمایند به فرزندان خود آموزش هایی را عرضه دهند, از جمله وابستگی با اشیا و وسایل ورزش با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعامل با دوستان که البته با مراعات فاصله مدنی و یا ماسک می تواند بهینه هدیه و آموزش پدر و مادرها به کودکانشان باشد.

داودوندی با بیان اینکه حاصل هر مواجهه ذهنی با محیط، ربط به شرایط محیطی موجود و ویژگی های محیطی دارد، افزود: درون این میان باید یادآور شد که قوم های درونگرا اغلب فرزندانی با همین خلق و خو راهنمایی می کنند, پس چنانچه بازی و محیط بیرون از ساختمانی را نیز برای بچه ها باک آور کنید و آنها رفتار به درونی سازی معنی و پذیرش بی تابی تو خروج از ساختمانی کنند، بی وسواس تو آینده با مشکلات شخصیتی بسیاری مواجه خواهند شد.

وی گفت: برابری و سازگاری دو ویژگی منحصر به فرد در بود هر فردی است که باعث می شود مردم داخل موافق محیط و تغییر شرایط, خویشتن را وفق داده و با شرایط متاخر به تعادل برسد. از آنجایی که ساده ترین و البته گاه برنگ خون ترین روال رفتاری والدین برای یکسانی کشف کردن فرزندانشان تهدید آنها است, در این میان برخی از والدین تلاش می کنند به جای پرورش شیوه های فرزندپروری کارآمد، ساده ترین روش ناکارآمد را برای مراقبت از کودکان خود داخل برابر مخاطرات احتمالی برگزینند که آن هم فقط رویه ترساندن بچه ها در طبق موضوعاتی همانند کرونا است.

داودوندی خاطرنشان کرد: آموزش های لازم به کودکان تو خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از ایجاد هرگونه ترس و سست شدن در کودکان، دریافت آموزش های ضروری نخستین تو خصوص طریق های فرزندپروری متناسب با ویژگی های هر خردسال از یکسره اقدامات اثر پاره هر والدینی است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس جهانگیرزاده افزود:  با توجه به اینکه اراضی زراعی منطقه دچار خسران و تنش شده و تولید دشت کشاورزان همچنین کاهش چشمگیری یافته است؛ قرار به خشکی امدن این شد تا خسارت زارعان از سوی صندوق بیمه کشاورزی جبران شده و تسهیلات مالی نیز به آنها صیقل شود.

وی افزودن کرد: همچنین فراغت شد تا  ۱۰ هزاره هکتار از اراضی زهدار  منطقه مغان  زهکشی شود.

جهانگیرزاده با رمز به اختلافات عشایر ساکن درون محدوده همدستی های کشاورزی و صنعتی مغان و پارس با این شرکت ها گفت: وزیر جهاد کشت در تک رفع و حل و فصل عادلانه این اختلافات تا سه گانه ماه آینده تعهد مساعد عدل.

وی همچنین به اجرای طرح ارشد لنگ سد خداآفرین درون سه شهرستان پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز مغان درون اردبیل اشاره کرد و گفت: با دستور رییس جمهوری و پیگیری وزیر جهاد کشاورزی اعتبارات لازم بخاطر اتمام این پروزه  تامین خواهد شد.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، فریدون همتی درون نشست برگزینی اختیارات ستاد ملی مدیریت کرونا به استانداران، شهرهای بندرعباس، حاجی آباد، قشم، رودان، بندرلنگه، میناب و کیش را شهرهای در شرایط قرمز استان هرمزگان اعلام کرده است. به گفته او در عارض موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا این شهرها حداقل بوسیله مدت یک هفته تعطیل خواهند شد. این در حالی است که صبح امروز همچنین مهتر جمهور از احتمال تعطیلی شهرهای در وضعیت قرمز معارفه داده بود. 

تو همین حال رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش، بوسیله ایرنا گفت که جلسه این شورا فردا برگزار می شود و داخل این باره تصمیم گیری خواهد شد. 

گفته می شود تاکنون ۵ نفر تو جزیره کیش جان خویشتن را بر پی ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، ۲ هفته آینده، هفته های پرخطر این استان از نظر شیوع و ابتلا بوسیله ویروس کرونا هستند و مردم باید هشدارها را کاملا جدی اندوهناک و نسبت به حفظ مصونیت خود و اطرافیانشان احساس مسوولیت داشته باشند.

این در حالی است که به گفته سخنگوی وزارت بهداشت در طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۴۴ نفر دیگر بر معلول ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از مشت دادند و مجموع مبتلایان بوسیله این ویروس در سرزمین نیز بوسیله بیش از ۲۲۲ هزار نفر رسا است.

به گفته او به مگر استان هرمزگان، وضعیت استان های خوزستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی نیز قزل است و خراسان رضوی، ایلام، آذربایجان شرقی و بوشهر در شرایط زرد قرار دارند.
گزارش های منتشرشده نشان می دهند که نیکون از مدتی پیش فقره روی دوربینبدون آینه ی فول فریم جدیدی را برای هم چشمی مستقیم با EOS RP کانن آغاز کرده است. EOS RP درون گروه ی دوربین های میان رده جای می گیرد و توانسته معامله مناسبی را امتحان کند. براساس جدیدترین شایعه ها، دوربین متاخر نیکون که با نام نیکون زد ۵ (Nikon Z5) شناخته می شود مهیا به حسگر فول فریم ۲۴ مگاپیکسلی خواهد حیات و از جناب کارت حافظه دوگانه بهره خواهد گرفت. همچنین آن نعوظ که شایعه ها تقاضا می کنند، Z5 دارای سیستم لرزش گیر در در قامت (IBIS)، سیستم فوکوس خودکار پیشرفته و موارد دیگر است.

مشخصات فنی منتسب به نیکون زد ۵ توسط یکی از رسانه های صیت آشنا و شایان توکل با اشتهار نیکون رومرز منتشر شده است. نیکون رومرز می گوید ازطریق چند ذات متنوع توانسته بوسیله اطلاعات دوربین متاخر نیکون دسترسی پیدا کند. درون نظر داشته باشید که مشخصات علنی شده فعلا مشخصات اولیه هستند، بنابراین احتمالا بخشی از آن ها نکته سنج نباشند و دوربین نهایی با آنچه در گزارشی نیکون رومرز آمده، متفاوت باشد. بااین حال مقابل ادعای نیکون رومرز، دوربین Z5 دارای مشخصات دون است:مشخصات متخصص منتسب به دوربین نیکون Z5 ازنگاه وب سایت نیکون رومرزحسگر CMOS فول فریم ۲۴ مگاپیکسلی سیستم لرزش انسداد در تو قامت (IBIS)درگاه دوگانه ی کارت ذهن ی UHS-II SDنداشتن پنل LCD بالاییمجهز بوسیله جهیز فوکوس خودکار دوربین Z6مجهز به منظره یاب الکترونیکی دوربین Z6صفحه نمایش LCD با یک میلیون نقطهتوانایی ثبت تصاویر پشت سر بی قراری با نرخ ۶ فریم پهلو ثانیهکراپ ×۱٫۷ در حالت فیلم برداری 4Kعدم پشتیبانی از فیلم برداری حرکت آهسته

براساس مشخصات معلوم شده ازسوی نیکون رومرز، به رویت می رسد که نیکون قصد دارد ازطریق ارائه ی دوربین Z5 بازار عکاسان میان رده (خواه حتی اقتصادی) را هدف بگیرد. پهلو همین ماخذ نیکون برای پایین آوردن قیمت نهایی دوربین، فدایی از توان های حوزه ی فیلم برداری را داخل دوربین Z5 جای نداده و روی تصویربرداری بی جنبش تمرکز کرده است. به همین دلیل است که می توانیم در Z5 انتظار حضرت قابلیت هایی کاربردی همانند IBIS و جناب کار SD دوگانه باشیم.

اگر مشخصات یادشده درون جدول اوج حقیقی باشند و نیکون نرخ مقرون به صرفه ای روی دوربین خود بگذارد، می توانیم از Z5 به عنوان رقیبی مناسب برای دوربین کانن EOS RP یاد کنیم. Z5 می تواند درون نقش گزینه ای منطقی و جذاب بخاطر کاربرانی مشخص شود که غصه زمان حال درون حال استفاده از دوربین های APS-C DSLR نیکون هستند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی تو این زمینه دارید؟ بوسیله رویت شما قیمت دوربین نیکون Z5 چقدر خواهد بود؟بیشتر بخوانید:دوربین پاناسونیک لومیکس DC-G100 برای ولاگرها معرفی شدامتیاز پایین کانن 1D X Mark III در تست DXOMark انتقادها به سیستم امتیازدهی این وب سایت را برانگیختالمپوس کسب و کار دوربین خود را واگذار کردمزایا و معایب حسگر بزرگ دوربین گوشی هوشمندکانن احتمالا ۱۹ آماج دوربین های EOS R5 و EOS R6 را معرفی می یواش
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، کاوه بامروت وکیل ترانه علیدوستی هنرپیشه سینما داخل ورقه توییتر خویشتن از ابلاغ فقره این هنرمند وقوف عدل و نوشت: «حکم دادگاه خانم ‎ترانه علیدوستی دیروز بوسیله ما ابلاغ شد. او زمستان سال گذشته با شکایت نیروی انتظامی و ستاد کار بوسیله معروف اصفهان به اتهام اقدام تبلیغی علیه نظام، نشر اکاذیب، افترا و بی حرمتی به ماموران در حین انجام شهریه به دادسرا احضار شده بودند.»

کاوه راد در دنباله نوشت: «دادسرای رسانه و دادگاه انقلاب پس از ‏استماع دفاعیات، او را داخل خصوص اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، افترا و نشر اکاذیب مقصر ندانستند و پرونده با موضوع هتک حرمت به ماموران در حین اجرا وظیفه به دادگاه کیفری ۲ ارسال شد. نمایندگی ۱۰۵۹ دادگاه کیفری ۲ استان تهران، مادام علیدوستی را به دلیل انتشار توییت هایی دشت نیروی انتظامی و عزا ارشاد، به پنج ماه زندانی تعزیری محکوم کرد. این حکم به مدت دو سال تعلیق شده است.» قصد علیدوستی بوسیله ۵ ماه زندان محکوم شد | پای تفرج ارشاد تو میان است