معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

طی روزهای اخیر باهم اتحاد کردن های چینی اوپو، آیکو و ریلمی به معرفی فناوری های جدید شارژ زننده پرداختند و توجهات یدکی را به سمت خود طلبیدن کردند. فناوری جدید اوپو توان ۱۲۵ وات داردو طبق ادعای این شرکت، باتری ۴٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی را در عزت ۲۰ دقیقه شارژ می کند. ریلمی نیز از همین فناوری با نام متفاوت بهره می گیرد. آیکو به نشانی زیرشاخه ی ویوو فناوری جدیدی با توان ۱۲۰ وات معرفی کرده که می تواند باتری ۴٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی را تو مدت زمان ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ درنگ. 

این گفته ها علامت می دهند که طی روزهای اخیر راسته شارژ نوک تیز بوسیله شدت مشتعل بوده است. اوپو در قضیه برگزاری مراسم اختصاصی خود اعلام کرد فناوری شارژ سریع العمل ۱۲۵ وات آماده ی بهره برداری تجاری شده است. با وجود اطلاع دادن جزئیات کثرت درمورد این فناوری، هنوز نمی دانیم نخستین گوشی اوپوبا شارژ سریع ۱۲۵ وات در چه تاریخی معرفی و عرضه می شود. بوسیله تازگی یقین ای جدید ازسوی افشاگری نام آشنا با صیت کاربری دیجیتال چت استیشن منتشر شده است که به شیائومی تماس دارد. این حساب کاربری تقاضا می کند شیائومی احتمالا ماه آینده ی میلادی گوشی هوشمند جدیدی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ وات در دسترس قرار می دهد.

درون همین راستا ظاهرا بوسیله تازگی گوشی جدیدی از شیائومی در نهاد 3C گره ثبت و برخی مشخصات آن تو وب سایت رسمی این نهاد نمایان شده است. این گوشی هوشمند که از شماره میزان M2007J1SC مصرف می بطی ء استراحت است با شارژر ۱۲۰ وات در مجری روانه ی راسته شود. این شارژر دارای شدت قضیه ۶ آمپر و ولتاز ۲۰ وات خواهد وجود. بر اساس گزارشی که ازسوی رسانه ی XDA Developers منتشر شده است، شیائومی از گوشی جدید خویشتن با کدنام «Cas» یاد می کند و احتمالا قصد دارد آن را به خراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ یا اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز کند. در دیدن داشته باشید که موافق ادعاها گوشی متاخر شیائومی تحت پشتیبانی فناوری 5G است؛ با این حال هیچ یک از دو خراش ای که از آن ها معروفیت بردیم مودم 5G مجتمع ندارند.

تو کنار این ها گفته می شود جدیدترین گوشی شیائومی دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی درون پنل پشتی دارد و از دوربینی دیگر همچنین با بزرگ نمایی اپتیکال استفاده می کند. ظاهرا دوربین ثانویه حالتی خاص بخاطر عکس برداری از ماه دارد. گفته می شود دوربین سوم پنل پشتی از لنز فراخ استفاده می کند؛ این دوربین احتمالا توانایی ثبت تصاویر ماکرو را بی قراری خواهد داشت.

شیائومی تنها مشارکت گوشی ساز گیتی بوسیله شمار نمی آید که داخل اثر عرضه ی گوشی با فناوری شارژ بالاتر از ۱۰۰ وات است. گفته می شود آیکو نیز می خواهد ماه آینده اولین گوشی خود را با پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۲۰ وات در چین معرفی نرم. شیائومی برخلاف ویوو، آیکو و اوپو هنوز به صورت رسمی فناوری شارژ سریع جدید معرفی نکرده است. این همدستی چند ماه پیش، نسخه ی آزمایشی شارژ ۱۰۰ وات خود را به رسانه ها نشان داده حیات. با توجه به روزی مندی از دوربین سه گانه، تراشه ی گران قیمت اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و البته مودم 5G مجزا، انتظار داریمقیمت گوشی شیائومی Cas رفعت باشد. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی داخل این ماخذ دارید؟زومیت را درون شبکه های اجتماعی ظهر کنید:اینستاگرام توییتر یوتیوب تلگرامبیشتر بخوانید:گلکسی S20 تدبیر ادیشن احتمالا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز نمایش می شودپشتیبانی گلکسی نوت 20 از ارتباطات 5G و Wi-Fi 6 تایید شدتصویر جدیدی از مایکروسافت سرفیس دوئو منتشر شدگلکسی M01s سامسونگ رونمایی شدبررسی هواوی جای پا ۴۰ پرو
  • ۹۹/۰۴/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی