معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

برخی از افراد برای ماجراجویی سفر می کنند و بعضی دیگر برای قرار و تجدید قوا و برخی نیز مجبور هستند به فکر کردن شغلشان به سیر بروند. دلیل سفر، هر چیزی که باشد، انتخاب اقامتگاه بخش مهمی از آن به احصائیه می آید. در دنیای امروز، بوسیله سادگی می استعداد هتل را به عارض آنلاین، تلفنی خواه اپلیکیشن های موبایل رزرو کرد؛ اما قبل از رزرو باید داده ها کافی راجع به گوناگون اتاق ها داشت.

اگر درون حال برنامه ریزی برای تعطیلات آخر هفته هستید یا می خواهید بوسیله یک مسافرت طولانی بروید، قطعا بوسیله این احتیاج دارید که هتل و اتاق کم قیمت را گزینش کنید. تفویض های شما به مواردی چون بودجه، تعداد همراهان و البته سلیقه شما وفاق دارد. اگر تعداد افرادی که قرار است با آن ها بوسیله سفر بروید را می دانید، پس می توانید اندازه اتاق را انتخاب کنید و سپس به معاینه قیمت ها بپردازید.

حجره ها درون هتل با توجه بوسیله جنس و تعداد تخت، تعداد مسافران، دکور، مبلمان یا ویژگی های خاص گروه بندی و قیمت گذاری می شوند. جالب است بدانید این روزها تا اینکه می قابلیت رنگ و دکوراسیون اتاق را نیز تو بعضی هتل ها گزینش کرد.

مسئول تصویب هتل باید قبل از چسبیدگی مهمان از تمام فردی های حجره مهمان و گوناگون حجره های در دسترس در هتل، آگاهی داشته باشد تا بتواند به مشتری راهنمایی های لازم را بدهد. وی نیز نباید التماس های ویژه مهمان درباره اتاق را فراموش کند؛ درخواست هایی چون نزدیک نبودن در حجره به آسانسور، حجره با سریر سایز کینگ، اتاق توئین (twin)، اتاق سیگار ممنوع و غیره.

در ادامه با کجارو همراه باشید تا با تحسین های رایج انواع اتاق و دسته بندی های مختلف در صنعت هتلداری آشنا شوید.درک مفهوم انواع حجره

هیچ دو هتلی را نمی استعداد یافت که تعریف های مساوی داشته باشند. فضایی که داخل یک هتل سوئیت خوانده می شود، ممکن است یک اتاق ساده درون هتلی دیگر باشد. با این بود می توان حجره ها را به دسته های جداگانه تقسیم کرد.گروه بندی پهلو بنیان تعداد تخت

بسیاری از افراد، حجره هتل خود را بر اساس تعداد اورنگ رزرو می کنند. یک اتاق ممکن است دارای یک تخت دونفره، دو تخت یک نفره یا دو اورنگ یک و نصف نفره، یک اورنگ کویین، یک اورنگ کینگ و یک اورنگ یک نفره خواه غیره باشد.

داخل حالی که هتل ها از واژه های مختلفی برای دسته بندی حجره ها استفاده می کنند، اما مرجع همه آن ها، کم و بیش تعداد مهمانانی است که فراغت است درون آن اتاق اقامت کنند.اتاق یک نفرهاتاق دو نفرهاتاق سه گانه نفرهاتاق چهار نفره

هتل تعیین می نرم که چند مهمان می توانند در هر اتاق سکونت داشته باشند. در دید داشته باشید که بهتر است از قوانین هتل در این مورد، تبعیت کنید بجای در جاهل این صورت هتل از شما بابت مهمان اضافه، هزینه خواهد گرفت.

برخی از هتل ها این امکان را در اختیار شما می گذارند که تعداد را اضافه کنید. بوسیله طور مثال در اتاقی با دو تخت، ممکن است امکان اقامت تا پنج مهمان فراهم باشد.دسته بندی بر بنیاد مساحت

هتل ها معمولا اندازه اتاق را علنی می کنند. بهتر است بدانید که حتی یک حجره دوتخته، مقدور است به اندازه کافی بخاطر جای اعطا کردن یک خانواده کوچک یا یک گروه دوستانه چهار نفره، بزرگ نباشد.

توجه داشته باشید که بسته بوسیله مقصد، حجره های هتل ممکن است کوچک برنده یا بزرگ تر از استانداردهای کشور شما باشند. برای اطمینان از کمیت مناسب، اتاقی را انتخاب کنید که تعداد کچل مهمانان را درون خود جای دهد.اتاق میزان/استودیواتاق دلوکساتاق مشترکسوئیت: مینی، جونیور، مسترآپارتماندسته بندی به خشکی امدن مبنا امکانات اتاقبا منظره سیل گرفتن (Sea view hotel room)با منظره ساحل غرق کردن (Sea side view hotel room)با منظره باغ (Garden view room)با شبح کوه (Mountain View room)با شبح رو بوسیله زمین (Land view)با نگار بخانه برگشتن (City view)با منظره اقیانوس (Ocean view)با منظره استخر (Pool view)با نگار رودخانه (River view)آشپزخانهمناسب برای افراد توان یابورودی در فضای باز: کابانا، ویلاتراس خواه بالکنوان حماممبل تختخواب شواداریدسته بندی بر ماخذ تجملات

پس از تصمیم گیری در مورد تعداد تخت ها، اندازه اتاق و امکانات موجود، نوبت به میزان تجملات در حجره شما می رسد.سوئیت نمونه: یک حجره خوابسوئیت دو خوابهسوئیت پرزیدنتالپنت هاوسویلا

در دنباله بوسیله شناساندن و جزئیات بیشتر انواع اتاق ها تو هتل می پردازیم.۱. اتاق یک نفره یا سینگل (Single)



اتاق یک نفره یا سینگل برای حضور یک مهمان طراحی شده است. این سنخ اتاق، بسته به هتلی که در آن اقامت دارید می تواند دارای یک سریر یک نفره، دو تخت یک نفره، یک تخت دابل یا حتی یک تخت کوئین باشد، اما معمولا در بیشتر هتل ها، حجره سینگل دارای یک تخت است.

برای کسب داده ها بیشتر و شفاف سازی، قبل از رزرو با هتل موردنظر رابطه بگیرید و برای کسب اطلاعات بیشتر از آن ها سوال کنید. اندازه خواه مساحت حجره های سینگل معمولا بین ۳۷ تا ۴۵ متر مربع است.۲. حجره دونفره دابل (Double)



اتاق دونفره خواه دابل برای حضور دو مهمان نقشه کشی شده است. این نوع اتاق، دارای یک تخت دونفره است و حد یا مساحت اتاق های دابل معمولا بین ۴۰ تا ۴۵ متر مربع است.۳. حجره دو نفره توئین (Twin)

اتاق توئین به اتاقی گفته می شود که دارای دو تخت یک نفره است و یک نفر یا بیشتر می توانند درون آن اقامت کنند. اندازه خواه مساحت اتاق های توئین معمولا بین ۳۲ تا ۴۰ متر مربع است.۴. اتاق سه نفره خواه تریپل (Triple)

اتاق سه نفره خواه تریپل بخاطر حضور سه مهمان طراحی شده است و ودیعه به نوع هتل، می تواند دارای سه تخت یک نفره، یک تخت دونفره و یک سریر یک نفره یا دو اورنگ دونفره باشد. قطع خواه مساحت اتاق های تریپل معمولا بین ۴۵ تا ۶۵ متر مربع است.۵. اتاق چهارنفره (Quad)



همان طور که از نام اتاق چهارنفره برمی آید، این اتاق بخاطر حضور چهار نفر طراحی شده است و ودیعه به نوع هتل، می تواند دارای دو تخت خواه بیشتر باشد. اندازه خواه مساحت حجره های چهارنفره معمولا بین ۷۰ تا ۸۵ متر مربع است.۶. حجره کوئین (Queen)

حجره کوئین دارای یک اورنگ کوئین است. ابعاد این تخت ۱۶۰ درون ۲۰۰ سانتی متر است و با توجه به قوانین هتل، یک نفر یا بیشتر می توانند تو این سنخ حجره اقامت کنند. کمیت یا مساحت اتاق های کوئین معمولا بین ۳۲ تا ۵۰ متر مربع است.۷. حجره کینگ (King)



اتاق کینگ دارای یک تخت کینگ استو ابعاد این تخت حداقل ۱۸۰ درون ۲۰۰ سانتی متر است. با توجه به قوانین هتل، یک نفر یا بیشتر می توانند در این جنس اتاق اقامت کنند. اندازه یا مساحت اتاق های کینگ معمولا بین ۳۲ تا ۵۰ متر مربع است.۸. اتاق توئین هالیوود (Hollywood Twin Room)



اتاق توئین هالیوود به اتاقی گفته می شود که دارای دو تخت یک نفره است که با یک سرتختی بوسیله هم متصل هستند و دو نفر می توانند درون آن اقامت کنند. بیشتر هتل های اقتصادی، تعداد یدکی از این اتاق ها را به مهمان های خویشتن ارائه می دهند که هم برای زوج ها و حزن برای شناخت ها خواه همکاران تجاری مناسب است.

اندازه یا مساحت حجره های توئین هالیوود معمولا بین ۳۲ تا ۴۰ متر مربع است.۹. اتاق های دابل دابل (Double-double)



اتاق های «دابل دابل» دارای دو تخت دونفره خواه دو تخت کوئین هستند. دو تا چهار نفر می توانند درون این جنس اتاق اقامت کنند. با توجه به نوع هتل، ممکن است این نوع اتاق، دارای دو اورنگ یک نفره و یک اورنگ دابل یا تخت های کوئین باشد.

حجره های دابل دابل برای خانواده هایی که با بچه های کوچک خود سفر می کنند، انتخابی عالی بوسیله شمار می آید. قطع یا مساحت اتاق های دابل دابل معمولا بین ۵۰ تا ۷۰ متر مربع است.۱۰. اتاق استودیو (Studio) 



اتاق استودیو، کمی کوچک تر از یک سوئیت و مانند آپارتمان های مبله است. این نوع اتاق دارای یک تخت و گاهی یک مبل تختخواب شو است که بخاطر مهمانان اضافه استفاده می شود. بسته به نوع هتل، ممکن است اتاق های استودیو دارای یک آشپزخانه کوچک با یخچال، اجاق سرگین و امکانات اولیه یک آشپزخانه باشند.

اندازه خواه مساحت اتاق های استودیو معمولا بین ۲۵ تا ۴۰ متر مربع است.۱۱. اتاق دلوکس (Deluxe)



اتاق های دلوکس دارای دو نوع یک نفره و دابل (دونفره) هستند. این اتاق های مبله، فضایی متجاوز راحت به همراه امکانات پیشرفته بخاطر مهمان ها فراهم می کنند. اتاق های دلوکس دارای اورنگ های کینگ هستند.

از امکانات داخل اتاق های دلوکس می قابلیت به سرویس بهداشتی داخل اتاق، پاتختی، میز اتو، یک میز کوچک، تلویزیون و یک یخچال کوچک اشاره کرد. کف این جنس اتاق با فرش یا موکت پوشانده شده است و انتخابی عالی برای قوم ها به حساب می آید.۱۲. حجره دوبلکس (Duplex Room)

حجره دوبلکس، همان طور که از نام آن پیدا است، از دو اتاق در دو طبقه مختلف تشکیل می شود که توسط یک رویه پله تویی به یکدیگر همواره می شوند.۱۳. اتاق پارلر (Parlor Room)

حجره پارلر برای مقاصد تفریحی کاربردی ندارد و بیشتر برای اهداف تجاری و مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش تک مصرف استراحت می گیرد.۱۴. سوئیت و سوئیت دوخوابه (Suite/ Executive Suite )



سوئیت های هتل، مساحت ها و امکانات مختلفی دارند، ولی همه آن ها دربرگیرنده یک پذیرایی یا تالار می شوند که بوسیله یک حجره خواه بیشتر متصل است. سوئیت ها به آشپزخانه همچنین مهیا هستند و کمیت خواه مساحت آن ها معمولا بین ۷۰ تا ۱۰۰ متر مربع است.۱۵. سوئیت مینی خواه جونیور (Mini Suite or Junior Suite)

سوئیت مینی یا جونیور دارای یک حجره یک نفره با یک اورنگ و یک محوطه نشیمن است. در فداکار سوئیت های جونیور، اتاق رویا از سالن خوش آمد یا هال جدا است. مساحت اتاق های سوئیت مینی یا جونیور معمولا بین ۶۰ تا ۸۰ متر مربع است.۱۶. سوئیت پرزیدنتال (Presidential Suite)

سوئیت پرزیدنتال، گران ترین و مجلل ترین حجره یک هتل است

آیا تاکنون کنیه سوئیتی که در عزم ها گفته می شود را شنیده اید؟ سوئیت پرزیدنتال، گران ترین اتاق یک هتل است. معمولا، تنها یک سوئیت پرزیدنتال داخل یک هتل حیات دارد. این نوع سوئیت، امین متشابه دیگر سوئیت های معمولی دارای یک یا چند اتاق خواب، یک تالار پذیرایی و همچنین دکوراسیونی عظیم و لوکس، امکانات با چونی و خدمات سفارشی شبیه پیشگاه یک خدمتکار اختصاصی درون طول پیرامون اقامت است.

نام گذاری سوئیت پرزیدنتال به دوره ریاست جمهوری «وودرو ویلسون» (Woodrow Wilson) برمی گردد. وی معمولا به بیرون از بطرف خانه واشینگتن سفر می کرد واحساس کرد که هتل ها باید اتاقی در سطح حاجت مهتر جمهور داشته باشند. اندازه یا مساحت اتاق های سوئیت پرزیدنتال معمولا بین ۸۰ تا ۳۵۰ متر مربع است.۱۷. سوئیت های پنت هاوس (Penthouse Suite)



سوئیت های پنت هاوس از سوئیت های معمولی عظیم تیز هستند و معمولا به یک تراس دسترسی دارند. این سوئیت ها فضایی آرام و بوسیله دور از شلوغی برای مهمان ها مهیا می کنند و دارای چشم اندازی خارق العاده درون بالاترین طبقه هتل از فضای خارج هستند. امکانات و ساختار این سوئیت ها شبیه بوسیله سوئیت عادی است.۱۸. آپارتمان ها یا حجره هایی برای اقامت تمام



آپارتمان ها یا اتاق هایی برای اقامت طولانی را می توان درون مجموعه اقامتگاه های آپارتمانی و هتل ها پیدا کرد. این نوع حجره ها برای مهمان هایی که مشیت اقامت طولانی مدت دارند، طراحی شده اند. شما تو این سنخ اتاق ها بوسیله تمام امکاناتی که درون یک اقامت تمام احتیاج دارید دسترسی خواهید داشت.

از امکانات آن ها می توان به آشپزخانه های اپن، تجهیزات آشپزی، خشک کن، سامان لباسشویی، سالن پذیرایی، میز نهارخوری و غیره رمز کرد. خدمات نظافت اتاق، تنها یک بار یا دو بار در هفته به مهمان ها ارائه می شود.

اندازه خواه مساحت آپارتمان ها خواه این نوع اتاق ها معمولا بین ۹۶ تا ۲۵۰ متر مربع است.۱۹. اتاق های درون در داخل (Connecting rooms)



اتاق های تو در در به اتاق هایی گفته می شود که هریک دارای در ورودی جداگانه از خارج و یک درون مرتبط تو بین خودشان هستند. مهمان ها می توانند به راحتی عاری نیاز بوسیله عبور از راهروی هتل در این دو اتاق تردد کنند.

حجره های درون درون در برای خانواده هایی که با صغیر هایشان سفر می کنند، انتخابی فوق العاده است. آن ها می توانند به راحتی تو حجره ها عاری احتیاج به عبور از لژ بالا جابه جا شوند. اندازه خواه مساحت اتاق های تو داخل در معمولا بین ۳۰ تا ۵۰ متر مربع است.۲۰. اتاق مورفی (Murphy Room)



اتاق مورفی بوسیله اتاقی گفته می شود که دارای یک مبل خواه کمد تختخواب شو است که می تواند در کشش شب به یک اتاق خواب تغییر شود و در کشش روز، یک صحن نشیمن باشد. معادل یا مساحت حجره های مورفی معمولا بین ۲۰ تا ۴۰ متر مربع است.۲۱. اتاق مناسب برای افراد توان یاب (Accessible Room / Disabled Room)

اتاق «اکسسیبل» یا «باکله ایبلد» برای مهمان های توان یاب طراحی شده است و هتل ها از نظر عرفی باید تعدادی از این نوع اتاق را برای جلوگیری از تبعیض برای مهمان های خود فراهم کنند. اندازه خواه مساحت این نوع حجره ها معمولا بین ۳۰ تا ۴۲ متر مربع است.۲۲. کابانا (Cabana)



به متعاقب یک ارم گرمسیری هستید؟ اتاق کابانا همیشه تو مجاورت استخر شنای مرکزی هتل استراحت دارد خواه دارای یک  ورودی خصوصی متصل به اتاق است. کابانا انتخابی بی نظیر برای عزل تابستان به شمار می آید. معادل یا مساحت اتاق های کابانا معمولا بین ۳۰ تا ۴۵ متر مربع است.

علی رغم اینکه معمولا در هتل ها، حجره های لوکس تر در طبقات بالاتر قرار دارند، اما تو هتل های مناطق گرمسیری و خصوصی استراحت، این نوع از حجره درون طبقه همکف قرار دارد، اما گزینه ای لوکس و مجلل محسوب می شود. ۲۳. اتاق های مجاور (Adjoining rooms)

اتاق های مجاور دارای یک دیوار مشترک هستند و دری میان آن ها حیات ندارد. کمیت یا مساحت اتاق های مجاور معمولا بین ۳۰ تا ۴۵ متر مربع است.۲۴. حجره های همسایه (Adjacent rooms)

اتاق های همسایه بوسیله حجره هایی گفته می شود که به یکدیگر نزدیک هستند و مقدور است در یک اطاق نقاشی باشند. معادل یا مساحت حجره های همسایه معمولا بین ۳۰ تا ۴۵ متر مربع است.۲۵. ویلا



ویلا، نوعی ویژه از مکان های اقامتی است که در برخی از مجتمع های اقامتی (Resort Hotel) حیات دارد. ویلا، یک خانه جداگانه و تنها است که حریم خصوصی و فضای بیشتری را بخاطر مهمانان هتل مجهز می کند. یک ویلای کاملا مجهز، علاوه بر اتاق خواب ها و یک سالن پذیرایی، دارای یک حوض شنای خصوصی، جکوزی و تراس نیز می شود.

ویلاها برای که ها، خانواده ها و گروه های بزرگ، انتخابی عالی به شمار می آیند و تعطیلاتی به یادماندنی بخاطر شما رقم خواهند زد. پیمانه یا مساحت ویلاها معمولا بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر مربع است.۲۶. حجره های اشکوب اصلی (Executive Floor/ Floored Room)مقاله ی مرتبط:راهنمای انتخاب بین اتاق و سوئیت داخل هتل

بوسیله اتاق هایی که درون مرتبه واقعی هتل صبر دارند و دسترسی آسان به امکانات واقعی هتل را حاضر می کنند، اتاق های اشکوب اصلی می گویند. به علاوه، برخی از هتل ها دارای طبقات عام بانوان هستند که اتاق های آن، فقط به بانوان داده می شود تا فضایی کنف و کم قیمت برای آن ها فراهم کنند.

قطع یا مساحت اتاق های اشکوب حقیقی معمولا بین ۳۲ تا ۵۰ متر مربع است.۲۷. اتاق هایی سیگار ممنوع یا سیگار مجاز (Smoking / Non-Smoking Room)



بسیاری از هتل ها دو مقیاس حجره بخاطر مهمان ها حاضر می کنند که داخل دسته اول می توان سیگار کشید و در دیگری، سیگار مشروع زدودن. دلیل تعبیه این جنس اتاق ها به حداقل رساندن نشت رایحه خواه دود سیگار به اتاق هایی است که مهمانان آن سیگار نمی کشند. معادل یا مساحت این نوع اتاق ها معمولا بین ۳۰ تا ۲۵۰ متر مربع است.
به گزارش همشهری آنلاین، دکتر مهران امینی فرد در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: پس از اطلاع از حادثه و مجروح شدن تعدادی از خدمه و کارکنان ناوچه کنارک تعداد ۱۰ دستگاه آمبولانس بخاطر واگذاری مجروحان بوسیله بیمارستان به بارانداز شهید کلانتری، استان سیستان و بلوچستان گسیل شدند.

وی افزود: داخل مجموع ۱۵ نفر به بیمارستان امام علی (ع) واگذاری یافتند که بی آرامی اینک یک نفر در بخش مردان رنجور و حال عمومی وی رضایت حصه است.

به گزارش ایرنا تو واقعه بحری ناوچه کنارک ۱۹ نفر از منطقه سومین نیروی دریایی لشکر جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.

تشییع شهدای حادثه شناور کنارک سه گانه شنبه ۲۳ اردیبهشت با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، مسئولان استان، بی آرامی رزمان و قوم معظم شهدا تو منطقه سوم نبوت دریایی کنارک برگزار شد.

تو این سرگذشت ناخدا دوم الکترونیک جعفرکوهی، ناوبان دوم عرشه اسماعیل پور خسرو، ناخدا دوم مکانیک مصطفی پویانفر، ناخدا سوم صاعقه مهدی رازی، متین ذیل حسین سپهری اهرمی، ناو مقاوم عرشه منصف قاسم زاده، ناو متین دوم برق کارفرما منصور موسوی نژاد،  ناو معتمد دوم مکانیک سعید خویش احمدی،  ناو مستقر دوم تحت های سید حامد جعفری، مهناوی یکم برق مهدی هاشمی خواه،  مهناوی یکم مکانیک آرش پاکدل، کارمند آشپزخانه محمد ابراهیم کاظمی، سرباز وظیفه فخرالدین کرسی نازی، ناودان استوار یکم تفنگدار سید مرتضی خادمی حسینی،  مهناوی یکم تفنگدار رضا دهقانی، مهناوی یکم تفنگدار محمد افشون فر،  شناگر محمد اردنی، جوشکار آرمان سرحدی و  معتمد صاعقه محمد صیادی به شهادت رسیدند.  



به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، شناگر پشتیبانی ریختگی کنارک در جریان اجرای تمرین دریایی با همدستی چندی از شناورهای نیروی بحری خیل در آبهای جاسک و چابهار دچار حادثه شد و چندی از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند.

پس از این رخداد تیم های امداد و رهایی دریایی داخل بور کوتاه تو محل حضور یافته و مجروحان و شهدا را از شناگر تهی سازی و به مراکز درمانی منتقل کردند. نیروهای مستقر در شناور مذکور رشادت مثال زدنی داخل رهایی جان همرزمان خود بوسیله هزینه دادند. پیکر شهید حادثه «ناوچه کنارک» تو اهر تشییع شد تشییع پیکر مطهر شهید سرگذشت شناور کنارک تو داراب
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا شایقی،  تو بازدید از عملیات اجرایی این هتل در استان اردبیل اعتراف کرد: این پروژه با سرمایه گذاری بسرنوشت شوم دچار کردن مخصوص در خیابان حافظ اردبیل درون ۱۰ مرتبه با زیربنای ۹ هزار مترمربع در حال اجراست.  

وی ظرفیت تنخواه گذاری عمل شده در این پروژه را ۸۵ میلیارد تومان اطلاع دادن کرد و افزود: ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق ترقی ملی نیز برای پیدایش این هتل تو نظر پژمرده شده که برای دریافت بوسیله مجری معرفی کردن شده ولی هنوز پرداخت نشده است.  

شایقی اظهارکرد: این پروژه دستور کار ریزی شده تا در دهه سپیده دم سال ۹۹ بهره برداری و آماده مقبول گردشگران و مسافران شود.  

وی گفت: این هتل داری مجموعه های اقامتی در ۲ طبقه با ۲۴ اتاق و ۸۰ اورنگ و نیز رستوران ایرانی و اجنبی در مرتبه های مجزا خواهد بود.  

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل افزود: سالن کنفرانس، شهر بازی، تالار، فروشگاه با برندهای معتبر و پارکینک جداگانه از دیگر بسرنوشت شوم دچار کردن های این هتل است که آخرین طبقه تو این کلکسیون روف گاردن خواهد بود.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، موندو دپورتیوو نوشت: آلباسته اولین تیمی بود کهلیونل مسیتوانست پشه اش را باز کند. این پیوستگی درون یکم می سال ۲۰۰۵ در لالیگا صورت داد. ۱۵ سال از این گل می گذرد. بازی بی اهمیتی برایبارسلونا نبود. آبی اناری ها به پیروزی نیاز داشتند تا فاصله شش امتیازی خود را با رئال مادرید حفظ کنند. مادرید توانسته بود رئال سوسیداد را تو آنتوئتا شکست دهد و اختلاف را به سه امتیاز برساند. با وجود این که آلباسته تیم قدرتمندی نبود و به هبوط نزدیک بود اما نوکمپ لبریز از گواه شده وجود.

آنهایی که در ورزشگاه حضور داشتند تماشایی تماشای ائتلاف مهمی بودند و خواست نداشتند تو شروع ماه می چنین چیزی را ببینند. پیروزی به محنت به مشت آمد و آرامش زمانی برقرار شد که مسی جوان مقدماتی گل خویشتن را با پیراهن آبی اناری ها به ثمر رساند. او فرمان خویشتن را با حضور فرانک رایکارد (سرمربی بارسا) شروع کرد و توانست خراج را یک پیاده شدن صفر کند. گل ارزشمند مسی با هدف "قهرمان قهرمان" در ورزشگاه همراه شد.

رونالدینیو طی حمله یک پاس به هنرپیشه کبیر آرژانتینی داد. مسی با پای چپ توپ را کنترل  و با یک ضربه آن را از روی سر مروارید بان رد کرد که توپ هوشیار درب شد. با این حال تراب آفساید اطلاع دادن شد. دقایقی بعد صحنه مشابهی تکرار شد. مجدد رونالدینیو به مهاجم آرژانتینی بزرگداشت عدالت و این ورزشکار جوان به تزیین دروازه هماورد را باز کرد تا اولیه گلش را با پیراهن بارسا جشن بگیرد.

آن گل آغاز گر ابتدا درخشان مسی حیات. او اکنون برترین گلزن  بارسا با ۶۲۷ تراب است. مهاجم  آرژانتینی با هت تریک مقابل گرانادا در بیستم مارس ۲۰۱۲ توانست از رکورد سسار عبور کند. سسار تو دهه ۵۰ توانسته بود ۲۳۲ گل بوسیله میوه برساند و تقریبا ۷۰ سال طول کشید تا رکوردش شکسته شده شود.

احتمالا شکستن رکورد مسی متجاوز از این زمان خواهد سرما. علاوه بر آن گل مهم، بازیگر بارسا توانست پانصدمین گل خود را درون سانتیاگو برنابئو به ثمر برساند. در بیست و سومین آوریل ۲۰۱۷ با باز کردن دروازه مادرید پیروزی ۳ بر ۲ تیمش را رقم زد و با نمایش پیراهنش فرح کرد تا یکی از به یادماندنی ترین لحظات تاریخ پیاده روی به ثبت برسد.

کاملا اتفاقی ششصدمین گلش تو یکم می به دشت رسید. دقیقا یک سال پیش. سومین گل مسی برابر لیورپول بود. او توانست از طریق یک ضربه آزاد فوق العاده دروازه آلیسون بکر را باز کند. یک هفته بعد، آن شادی به بدترین شکل ممکن با ناروایی همراه شد (بارسلونا درون آنفیلد شکست خورد و از لیگ قهرمانان حذف شد). با این حال شاید آن گل انگیزه شد ششمین توپ طلایش را از دست ندهد.

شش توپ طلا، شش کفش طلا، چهار لیگ قهرمانان، ۱۰ لالیگا، سه جام جهانی محفل ها، سه سوپرجام اروپا، ریه کوپا دل ری و هشت سوپرجام اسپانیا برای مسی در این سال ها به دست آمد. با این حال مهم تر از همه این است که پس از بخشیدن ۱۵ سال از بدوی گلش به یک قصه داخل حلقه تحول شده است. واکنش مسی بوسیله پیشنهاد اینتر و آزادی رونالدینیو

وب سایت بارسلونا به همین ارتباط ۱۵ عکس از لیونل مسی به همین ارتباط منتشرکرد که تو دنباله مشاهده می کنید
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رسول زراعت پور گفت: بارها شهرداری منطقه ۲ به این داروخانه مهلت داده وجود که مالیات خود را صیقل کند.

وی با اقرار اینکه داروخانه ها فعالیت رایگانی برای انسان ندارند و باید مثل سایر صنوف مالیات خود را پرداخت کنند گفت: شهرداری منطقه ۲ صرفا به این دلیل که این واحد، داروخانه بوده بارها به وی زود داده تا عوارض خود را صیقلی کنند اما متاسفانه با اینکه بارها به وی زود داده شد اما عوارض خود را صیقل نکرد.

شهردار منطقه ۲ افزود: تمامی صنوف در برابر اجرای سر همسان هستند و در صورتی که به قانون تمکین نکنند در خصوص آنها اعمال قانون می شود.

وی با بیان اینکه این واحد کسبی قرضه داشته و باید مقابل قانون با آن تلاقی می شد، گفت: داروخانه فعالیت رایگانی برای مردم ندارد و پول داروهایش را از مردم می گیرد و با این که بارها به این واحد مهلت داده شده تا مالیات خود را بپردازد اما تمکین نشد و مردم از ما انتظار دارند که طبق ضوابط با مالکان متخلف برخورد کنیم و تفاوتی بین صنوف قائل نشویم.

 تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که مقابل یک داروخانه در پیرامون خیابان ستارخان شهرداری اقدام به نصب نیوجرسی کرده و مسئولان داروخانه از قفا نیوجرسی به فعالیت خود مشغولند.
ویروس کرونا جدید، عامل بیماری تنفسی جدیدی بوسیله شهرت کووید ۱۹ است که تقریبا سه گانه ماه پیش از چروک منشاء گرفت و تاکنون تو زیاد از ۲۰۰ کشور و قلمرو دنیا منتشر شده است. وزارت بهداشت ایران نخستین مورد ابتلا و اجل دراثر ویروس چینی را در واپسین روز ماه بهمن داخل قم گزارش کرد. تو این مدت دوماهه، ویروس کرونا همچنان درون حال سرایت تو کشور بوده و موافق آمار رسمی، زیاد از ۸۰ هزار نفر را مبتلا کرده است. در این صفحه، می توانید جدیدترین آمار کرونا شامل اطلس ی استان های درگیر، تعداد افراد مبتلا، جان باخته و قضیه مسری ویروس کرونا جدید در ایران را مشاهده کنید.آمار کرونا در ایران

قضیه شیوع ویروس کرونا در ایران (صریح سرزمین ای و خطی)

مجموع موارد ابتلا، بهبودی و مرگ ومیر کووید ۱۹

موارد ابتلا، بهبودی و مرگ ومیر یومیه کووید ۱۹ درون ایران

دنیاگیری ویروس کرونا متاخر (کووید ۱۹)

راهنمای قرنطینه

رادیکال ترین مقالات زومیت درباره ویروس کروناویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه انتقال و مسئله شیوعویروس کرونا جدید چگونه منتشر می شود؟شیوع ویروس کرونا با گرمای هوا ایستا می شود؟ویروس کرونا دربرابر آنفولانزا؛ کدام یک واقعا خطرناک تر است؟تفاوت سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا چیست؟ویروس کرونا در ایران؛ بخاطر پیشگیری از ابتلا چه کنیم؟آموزش همگانی ویروس کرونا: پیشگیری و دانستنی های ضروریچگونه با اضطراب شاگرد از شیوع ویروس کرونا مقابله کنیم؟ویروس کرونا؛ مصرف مکمل ویتامینی می تواند از ابتلا پیشگیری کند؟ویروس کرونا؛ چگونه بوسیله نعوظ صحیح از ماسک استفاده کنیم؟

نیز درون ادامه می توانید تمامی اخبار و مقالات زومیت در خصوص ویروس کرونا را مشاهده کنید.