معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا شایقی،  تو بازدید از عملیات اجرایی این هتل در استان اردبیل اعتراف کرد: این پروژه با سرمایه گذاری بسرنوشت شوم دچار کردن مخصوص در خیابان حافظ اردبیل درون ۱۰ مرتبه با زیربنای ۹ هزار مترمربع در حال اجراست.  

وی ظرفیت تنخواه گذاری عمل شده در این پروژه را ۸۵ میلیارد تومان اطلاع دادن کرد و افزود: ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق ترقی ملی نیز برای پیدایش این هتل تو نظر پژمرده شده که برای دریافت بوسیله مجری معرفی کردن شده ولی هنوز پرداخت نشده است.  

شایقی اظهارکرد: این پروژه دستور کار ریزی شده تا در دهه سپیده دم سال ۹۹ بهره برداری و آماده مقبول گردشگران و مسافران شود.  

وی گفت: این هتل داری مجموعه های اقامتی در ۲ طبقه با ۲۴ اتاق و ۸۰ اورنگ و نیز رستوران ایرانی و اجنبی در مرتبه های مجزا خواهد بود.  

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل افزود: سالن کنفرانس، شهر بازی، تالار، فروشگاه با برندهای معتبر و پارکینک جداگانه از دیگر بسرنوشت شوم دچار کردن های این هتل است که آخرین طبقه تو این کلکسیون روف گاردن خواهد بود.
  • ۹۹/۰۲/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی