معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

سال ۲۰۰۸ بیت کوین به عنوان بدوی واحد پول دیجیتال توسط فردی ناشناس با شهرت مستعار ساتوشی ناکاموتو معرفی کردن شد و از آن موقع، تغییراتی در شیوه ی پرداختی و حتی ترتیب اقتصادی ساختن کرده است. درون ابتدا بیت کوین هیچگاه ارزشی نداشت؛ اما داخل طی این چند سال نوسانات یدکی تجربه کرده است و اکنون هر بیت کوین حدود ۱۵ هزار دلار قیمت دارد. ویژگی های منحصربه بی نظیر و ماهیت غیر متمرکز بیت کوین، توجهات زیادی به سوی این ارز دیجیتال معطوف کرده است و افراد و باهم اتحاد کردن های زیادی تصمیم بوسیله سرمایه گذاری روی آن گرفتند.

۲۸ آگوست سال جاری میلادی (۷ شهریور ۱۳۹۹)، شرکت اکوینور (Equinor) اخبار کرد از ظرفیت گاز حاصل از مشعل سوزی می کاهد و برای تولید برق و ماینینگ (حصول) بیت کوین از گازهای افزایش استفاده می یواش. این غول نروژی صنعتی نفت و گاز داخل پیشبرد این اهداف با Crusoe Energy Systems همدستی می یواش. شرکت Crusoe داخل دنور بخانه برگشتن کلرادو مستقر است و با یکروز گیری از سیستم های فلرینگ DFM، گاز طبیعی هدررفته را بوسیله برق تبدیل می کند. فلرینگ فرایند سوزاندن گاز غریزی به خلال استخراج نفت است. این فرایند بوسیله کاهش خطرات ناشی از آتش سوزی تجهیزات کمک می کند و عایق از تولید محصولات بی اختیار می شود. حال اکوینور قصد دارد به جای هدررفتن آن، از این سرگین طبیعی بخاطر ماینینگ بیت کوین استفاده کند.

پیش از این، نیروگاه تولید صاعقه از سرگین طبیعی Greenidge Generation LLC مستقر در نیویورک از تأسیس پاره اختصاصی برای استخراج بیت کوین خبر رحم و اعلام کرد با به کارگیری کارمایه اضافه در انجام این فرایند، می تواند یومیه ۵۰ هزار دلار درآمد تصرف درنگ. این کارخانه هفت هزار ماینر بیت کوین تأسیس کرد و برای به حداکثر رساندن مقیاس انرژی گاز طبیعی برای استخراج این ارز دیجیتال، تجهیزاتش را ارتقا انصاف.مقاله های مرتبط:۷ نیروگاه هسته ای بخاطر تأمین کارمایه حصول بیت کوین احتیاج استبیت کوین؛ بهترین سرمایه گذاری در بطرف خانه سال گذشته

اقدامات اخیر دو شرکت بزرگ Greenidge Generation و Crusoe Energy Systems ، اول ای بر تحول بیت کوین در صنعت انرژی است که اهمیت صنعت ماینینگ ارز رمزپایه را نشان می دهد. شکل گیری ادعا از صنعت کارمایه برای استخراج بیت کوین می تواند منابع تک استفاده ی تولیدکنندگان کارمایه در آینده را متحول یواش. برخی از این تولیدکنندگان از جمله ایران و ونزوئلا، کشورهایی هستند که در صنعت ماینینگ صعود هایی داشته اند.پتانسیل گازهای طبیعی هدررفته در استخراج بیت کوین

یکی از بازارهای عمودی رادیکال تو صنعت انرژی، بخش تولید برق مشابه نیروگاه های تولید برق از گاز طبیعی و سوخت زغال عقل است. این نیروگاه ها با تجهیزات عریض علاوه پیاده شدن اینکه داخل وهله ی اول برق شهرها را تأمین می کنند، به صنایع و مردمان روستایی که تو مناطق دورافتاده و داخل حال صعود هستند نیز خدمات ارائه می دهند.

مقیاس گاز طبیعی هدررفته داخل خصیصه آمریکا باعث شده است همدستی هایی برای پاسخ بوسیله تقاضای روبه افزودن بخاطر برق سازگار و استوار حتی داخل مناطق دورافتاده، به فکر سرمایه گذاری و تأمین برق از این گاز طبیعی بیفتند.

این ادعا ممکن است از سوی تولیدکنندگانی باشد که درون کارخانه های تولید خودکار فعالیت می کنند که نفقه ی عملیاتی حقیقی آن ها برق است. علاوه براین، زیرساخت های کشاورزی درون خارج از شهرها برای تأمین برق مورد نیازشان درخواست می دهند. می توان گفت تقاضا برای برق اقتصادی و قرص ابد وجود دارد؛ اما تأمین برق مناطق دورافتاده از دیدن اقتصادی به صرفه نیست؛ البته شرکت های تولید صاعقه با ادغام استخراج بیت کوین در فرایندهایشان می توانند این سیلان را حل کنند.

بوسیله دلیل کمبود زیرساخت خط لوله، با روش های معمول نمی توان به گاز غریزی دسترسی بی پرده کرد؛ ولی می قابلیت آن را فشرده و بخاطر تولید برق استعمال کرد؛ روشی که به نعوظ درون خور توجهی هزینه ی صاعقه را کاهش می دهد.حصول بیت کوین می تواند برای نیروگاه های تأمین برق متحرک درآمد به همراه داشته باشد

شرکت ها در تأمین برق مناطق خوش نشین با توجه به منبع مدفوع هدررفته، عواملی را باید درون نظر بگیرند که مهم ترین آن ها نیاز به زیرساخت مدولار است. به عبارت دیگر، سرمایه گذاری در تأسیس زیرساخت دائمی به صرفه محو و درون قیافه تمام شدن جوهر مدفوع طبیعی، به هزینه ی ازدست رفته تبدیل می شود. علاوه براین، درصورتی که نیروگاه مدولار به جای افزایش درآمد ازطریق معامله صاعقه با قیمت کمینه بوسیله مناطق بیرون از شهر، با هدف کاهش هزینه تو تولید برق تأسیس شده باشد، ساختن سودآوری بیشتر از نفقه ی صرف شده برای تنخواه گذاری روی تأسیس آن زمان می برد. اغلب اوقات، تأمین صاعقه مناطق دورافتاده با قیمت کمینه برای ایجاد چنین زیرساختی صرفه ندارد؛ مگر اینکه با جریان درآمد همراه باشد.

همان طور که گفته شد، همکاری های صنعت نفت و سرگین تصمیم گرفتند این صنعت را با ماینینگ ادغام کنند. درواقع نیروگاه های مدولار می توانند از گازهای طبیعی هدررفته صاعقه تک نیاز استخراج بیت کوین و راه اندازی ماینرهای ASIC را تأمین کنند که در نهایت به درآمدزایی منجر می شود ومی تواند برای این نیروگاه ها سیلان درآمد ایجاد کند.

حال این سؤال پیش می آید که آیا تأسیس نیروگاه مدولار تولید برق از گاز غریزی اقتصادی است؟ پاسخ مثبت است؛ هرچند باید به اینکه نکته رمز کرد که سودآوری به طور سنتی به تأمین مالی و بدهی کم موقوف است و مدل صاعقه تولیدشده تأثیر چندانی در آن ندارد؛ اما با ظهور میدان تقاضای جدید و تأمین برق برای استخراج بیت کوین، تحولاتی ساختن می شود و هرگونه سرمایه گذاری در تأسیس زیرساخت تولید انرژی جنبه ی اقتصادی به خویشتن می گیرد.

ناگفته نماند نیروگاه های تولید صاعقه مدولار درون مقایسه با نیروگاه های بزرگ که به پری اضافی خدمات عرضه می دهند، برق کمتری تولید می کنند. بااین حال، این نیروگاه های مدولار متحرک از سرگین طبیعی می توانند بها تو خور توجه بیش از ۲۵ مگاوات برق تولید کنند. پس شرکت ها می توانند در زمان نبود زیرساخت شیار لوله و برای تأمین برق اقتصادی و پایدار روی آن ها تنخواه گذاری کنند.

صاعقه اضافه ای که بخاطر تأمین مناطق دورافتاده استفاده می شود، می تواند داخل نحو اندازی وسیله های استخراج بیت کوین موسوم بوسیله انت ماینر کاربرد داشته باشد. منظور از برق اضافه، میزان بیش از حد دعوی است که استعداد ذخیره شدن ندارد. ماینرها به ازای کار عمل شده درآمد تصرف می کنند و می توانند مقیاس درآمدشان را محاسبه کنند.

ظاهرا بیت کوین علاوه پهلو دنیای مالی، به زودی وارد صنعت انرژی می شود و سرمایه گذاری های بیشتری روی آن انجام خواهد شد. ارز دیجیتال و بیت کوین، تیتر اخبار اخیر رسانه ها را تشکیل می دهند و شرکت های میکرواستراتژی، اسکوئر و جای پا پال تنخواه گذاری هایی در بیت کوین کرده اند؛ البته، صنعت صاعقه هنوز توجهات را به خودش معطوف می کند و از صنایع مطرح جهان است.

نوآوری در حال وقوع است. رسانه ها از گمان تبدیل بیت کوین بوسیله دارایی پس انداز خزانه شریک ها خبر می دهند و شرکت ها در این اموال دیجیتال سرمایه گذاری هایی می کنند. این علامت می دهد دنیای ارز دیجیتال داخل حال توسعه است و باید نظر چه شریک دیگری از ادغام حصول بیت کوین تو تصرف وکارش خبر می دهد.بیشتر بخوانید:ویندوز ۱۰ و مرورگر اج سهم متناسب توجهی از بازار کسب کرده اندفروش تراش 5G به اپل برای کوالکام درآمد هنگفتی ایجاد کرده استدولت آمریکا یک میلیارد دلار بیت کوین از یک لذت پول دیجیتال ضبط کرده استعلی بابا با درآمد ۲ میلیارد دلاری طی انفصال سوم ۲۰۲۰، در زیرساخت ابری از IBM پیشی گرفتآمار فروش نینتندو سوئیچ به ۶۸ میلیون دستگاه رسید
  • ۹۹/۰۸/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی