معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز دانمارکدر اوائل این ماه دستور کشتار همه مینک های پرورشی تو این ناحیه پس از یافتن کروناویروسجهش یافته در آنها صادر کرد. این کروناویروس جهش یافته که از مینک ها به ۱۲ انسان منتقل شده بود، نسبت به انتی بادی ها حساسیت کمتری نشان می دهد و بالفعل می تواند اثربخشی واکسن ها را کاهش دهد.

مینک ها پستانداران کوچکی از خانواده راسوها هستند که برای خزشان یادگیری داده می شوند.

اداره طعام و دامپزشکی دانمارک اخبار کرد اندک از دو هفته پس از جنایت هزاران مینک که در یک منطقه نظامی درون مغرب دانمارک، صدها جسد این حیوانات که در حال شورش بودند، بوسیله روی زمین آمده اند.

بوسیله گفته این سازمان مینک ها در خندق هایی به عمق ۲.۵ متر دفن شده  و با دو متر مزار پوشانده شده بود. این گورستان ۲۴ ساعته محافظت می شد تا از دسترس مردم ها و حیوانات دور بماند.

مقامات می گونید خطری انتشار کروناویروس از این گورها وجود ندارد، ولی ساکنان درباره سربزرگی احتمالی آلودگی آب آشامیدنی و یک دریاچه نگرش شنای مردم در نزدیکی این محل هشدار دادند.

چند قانونگذار دانمارکی هم از این جنایت شتابزده انتقالد کرده اند و عاشق آن شده اند این جسدها از دامن خاک بیرون آورده بوسیله خاکروبه سوز نقل مکان شوند.
  • ۹۹/۰۹/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی