معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

به گزارش همشهری آنلاین دیرو زو بعد از رد التماس پژوهش النصر توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا مدیران این کمیسیون عربستانی اخبار کردند که تو ادامه شکایت های سریالی خویشتن بایگانی پرسپولیس را به محکمه عالی بازی خواهند سرما. موکمیته ولی دو  وکیل بین آلملیی در این خصوص به النصر پیشنهاد کرده اند لمحه و پول خویشتن را هدر ندهد.



نصر الدین حزام، کارپرداز مصری و علی عباس وکیل تونسی در گفت و گویی که با روزنامه الاقتصادیه عربستان داشتند تاکید کردند که شکایت النصر به دادگاه حکمیت ورزشی هیچگاه فایده ای نخواهد داشت.

علی عباس گفت: النصر نباید به CAS شکایت نرم چرا که تعرض این باشگاه نفوذ کردن ای نخواهد داشت و حتی چنانچه CAS جلسه اضطراری اندوه برگزار نرم به سود پاسبان عربستان رای نخواهد داد. سرکشی فدراسیون اسب سواری ایران ربطی بوسیله باشگاه پرسپولیس ندارد.

وکیل مصری بی آرامی گفت: شکایت النصر به CAS وضع به جایی نخواهد برد و در پیاده شدن هزینه مالی بالایی که بخاطر محفل دارد پاسخ مثبتی اندوه ستاندن نخواهد کرد.بهتر است که النصر این شکایت را دنبال یواش. شکایت متاخر داخل کنار هزینه ای که برای النصر دارد زمان بر هم است و این دادگاه سپس از ۳۳ روز دیگر پاسخ خواهد رحم و تا آن زمان بازی فینال برگزار می شود و به همین خاطر بهتر است که این داستان به پایان رسد.
  • ۹۹/۰۸/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی