معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از wiki How، وقتی دمای هوا خیلی پایین می آید، زندگی و کار کردن می تواند آزاردهنده و سخت شود. با به کارگیری ترفندهایی که در دنباله می آید، می توانید با بود سرمای هوا، همچنان گرم بمانید.

۱- زیرپوش بپوشید

نهفتن زیرپوش یکی از راه های آسان گرم ماندن است بدون این که فقره اضافی انجام دهید. زیرپوش می تواند شما را مدت زیادی گرم نگه دارد. شکل های تحت یا زیرپوش های رایج شامل جوراب شلواری، انواع ساق پا و دست، زیرپوش های تی شرتی و شلوار زیرهای بلند است. طی پوشاندن این سنخ لباس ها به این نکته توجه کنید که اگر بوسیله عنوان مثال در دفتر کارتان که دمای مطلوبی دارد مدتی بمانید، وضعیت آزاردهنده خواهد شد.

۲- بارانی یا کاپشن ضد آب بپوشید

درون فصول پاییز و زمستان که شاهد باران برف و باران هستید، پوشیدن شکل نقیض آب کاملا ضروری است. اگر آب درون لباستان نفوذ کند، بیشتر سردتان شود. زمانی که کت می خرید، دنبال جنسی باشید که بسیار گرم و مخالف آب باشد. 

۳- لباس محافظ گرما بپوشید

صرف نظر از خشک ماندن، مسلما برای گرم ماندن بهتر است لباس هایتان مانند مانع انجام بطی ء. احتمالا درون تک پشم گوسفند شنیده اید، ولی این جنس پارچه بخاطر همگی مناسب نیست. اگر می توانید جنس پشمی بپوشید. یکی از بهترین مانع های گرما به احصائیه می آید. این جنس حتی اگر گران باشد، برگزینی نیکی است.



۴- از قاعده و مشت های خود محافظت کنید

این دست افزار که شما ایکس درصد از گرمای بدنتان را از شیوه سر خویشتن یا پای خویشتن و یا هر بخش دیگری از مشت می دهید پای علمی دقیقی ندارد؛ اما بوسیله هر حال نپوشاندن این نواحی، گرم ماندن را برایتان سخت می کند. زمانی که بیرون هستید مجاهدت کنید سر، مشت ها و پاهایتان را با شال و کلاه و دستکش و جوراب های چاق و چکمهبپوشانید. بهتر است عرشه لباستان دو لایه لباس زیر یا شلوار بپوشید. مسلما با این پوشش چندان رو رایج نخواهید بود، اما گرم خواهید ماند. این که تاج و دستکشتان مخالف آب باشد، نکته مهمی است، چون دقیقا تر یا سرد شدن را ابتدا داخل این نواحی  احساس می کنید.

۵- از خودتان در مقابل سرما محافظت کنید

تا جایی که می توانید از قرار گرفتن تو معرض باران، برف، چاله های آب، یخ و باد دور بمانید. این عوامل بسیار در سرد شدنتان تاثیرگذارند. از بین ساختمان ها سریع حرکت کنید، اگر امکان دارد از ماشین مصرف کنید و اگر پیاده هستید سعی کنید پایین تر یک سایبان روش بروید.

۶- وسایل گرم کننده همراهتان داشته باشید

اگر فکر می کنید احتیاج به گرم شدن برملا خواهید کرد، می توانید منبع گرمای کوچکی با خودتان همراه داشته باشید. مثلا می توانید وسایل کوچکی مانند گرمکن های دستی برازنده استفاده مکرر را در جیبتان راحتی دهید. این وسایل بخاطر زمان هایی که دستکش بوسیله حد کافی گرمتان نمی کند، معاون کننده هستند. تا اینکه اگر نتوانستید گرمکن دستی  با ارج کم ارزش مشهود کنید، می توانید خودتان آن را بسازید. سایت های زیادی آموزش ساخت این گرمکن ها را دارند و می توانید خودتان با مواد اولیه خوب آنها را بسازید.

۷- لباس های سایز مناسب و ترجیحا اندکی گشاد بپوشید

مسلما می خواهید خوش تیپ به نظر برسید، اما این که اسکیموها آن کتف های بزرگ و شلوارهای آزاد را می پوشند دلیل دارد. زمانی که لباستان کثرت چسبان و کوزه است، نمی تواند بی نهایت گرم و راحت نگه تان دارد. نهفتن لباس گرم آزاد باعث می شود یک لایه محافظ از هوای گرم بین پوست و محیط شما داخل طرف دیگر پارچه بوسیله وجود بیاید.

۸- تحرک داشته باشید

اگر شکل هایتان نمی توانند گرمتان کنند، طرز کار کنید خود بدنتان گرما تولید کند. تحرک داشتن باعث سوزاندن انرژی در بدنتان و تولید گرما می شود.

۹- لایه لایه لباس بپوشید تا بتوانید خودتان را با هوا های متنوع منطبق کنید

رادیکال ترین کاری که می توانید هم برای گرم ماندن در خیابان و اندوه داخل خانه یا نگرش فقره انجام دهید، این است که لایه لایه لباس بپوشید. افرادی که تو مناطق سردسیر قرین آلاسکا و نروژزندگی کرده اند همیشه می گویند: لایه لایه لباس بپوشید. با این گونه در کشش روز که بدنتان باید با هوای سرد بیرون منطبق شود، شکل مناسبی به اندام خواهید داشت و در عین حال همچنین زمانی که به محل کار گرم و نرمتان می رسید می توانید لباس هایتان را دربیاورید و با دمای هوای دفتر کارتان منطبق شوید. برای لایه لایه پوشاندن می توانید از جوراب شلواری، شلوار جین، پیراهن آستین بلند، پیراهن دکمه دار تا بالا، ژاکت و کت استفاده کنید. با کاربرد از این لباس ها یا ترکیبی از این ها می توانید در یک کلاس درس گرم، یک دفتر خنک، یک مغازه با دمای عادی خواه دمای منجمدکننده بیرون احساس راحتی داشته باشید.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا‏، غلامحسن احمدی، اظهار کرد: گرمخانه زنجان با امکانات تمام آماده پذیرایی از افراد بی خانمان و درون سیاق ماندگان است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان تصریح کرد: این درون حالی است که معتادان متجاهر شامل این خدمات نبوده و این افراد باید به شلترها مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه در صورت تکمیل شدن ظرفیت گرمخانه، شهرداری آمادگی دارد تا افراد را تو مناطق از پیش تعیین شده اسکان دهد، افزود: شهرداری زنجان برای روزهای سرد سال آمادگی تمام دارد و مشکلی بخاطر یام ایام نخواهیم داشت.

این مسئول تاکید کرد: همگی تلاش مان را به فقره می گیریم تا در گسستگی سرد سال افراد بی خانمان برای رسیدن به روال امن با مشکل مواجه نشوند.
امروزه در سازمان های بین المللی درکنار تمامی موقعیت های مدیریتی مدرن، نام یک موقعیت کاری زیاد از همگی جدید و دوست داشتنی و بنیانی بوسیله نظر می رسد. مدیر تکامل و نوآوری (Chief Innovation Office) یا CINO یا CTIO) موقعیتی مدیریتی است که احتمالا ۲۰ سال پیش هیچگاه نامی از آن در دنیای کسب وکار شنیده نمی شد. جالب است بدانید تو سال ۲۰۱۷، حدود ۲۹ درصد از شرکت های فراهم در سیاهه شریف فورچن ۵۰۰، مدیری ارشد با مسئولیت نوآوری داشتند.

مدیر نوآوری موقعیت کاری جدیدی درون دنیای کسب وکار محسوب می شود؛ به همین دلیل، هنوز تعریف و استاندارد مشخصی برای آن وجود ندارد. مسئولیت های این اشتغال بسته به جنس همدستی و مشکلات کسب وکار و پس اساس ی افراد شاغل در آن تنوع یدکی دارند. افرادی که در موقعیت مدیریت نوآوری فعالیت می کنند، از مدیران باتجربه و فارغ التحصیلان دانشگاهی و نوآوران عالی تا متخصصان مسائل مالی و مدیران خلاق و ماخذ گذاران استارتاپ را دربرگیرنده می شوند.مقاله های مرتبط:تمرینی بخاطر تهییج کردن نوآوری درون تیم های کاریروش های افزایش خلاقیت و نوآوری داخل کارمندان

بسیاری از موسسه های بزرگ امروزی بوسیله اهمیت به کارگیری مدیران نوآوری پی اسیر اند. دراین میان، آن ها با دشوار ابهت برای برگزینی فرد صحیح در موقعیت مذکور روبه رو هستند. مدیران مبصر بخاطر برگزینی فرد صحیح تو موقعیت مدیریت نوآوری، باید به این طور سؤال هایی جواب دهند: کدام نوع از مدیران نوآوری را استخدام کنیم؟ چگونه افراد را کیفیت سنجی کنیم؟ پاسخ به پرسش ها درون همان مراحل ابتدایی تغیین انتظارها مشخص می شود. کلمه ی «نوآوری» مانند «استراتژی» نشان دهنده ی المان های انواع بوسیله افراد انواع خواهد بود؛ درنتیجه، اولین مواجب در خوش نویسی استخدام مدیر نوآوری، مشخص کردن اهداف نوآوری درون سازمان است.

مدیران نوآوری تو سازمان های گوناگون، دسته بندی های شخصیتی و رویکردی متفاوتی دارند. هرچند نمی استعداد هیچ دسته بندی را به عارض خاص برای یک سازمان پیشنهاد داد، اطلاع داشتن از توضیحات و تفاوت های هریک می تواند داخل خویش نیازها و راهکارهای نوآوری راه اندازی مفید باشد. درنهایت هر مستخدم بسته به نیاز احتصاصی خویشتن باید مدیر مدنظر را رک کند یا حتی از میان مدیران موجود فراگیری دهد. درادامه ی این پیغام زومیت، خصوصیات ۶ دسته از مدیران نوآوری بخاطر اداره ها  را توضیح می دهیم.محقق خواه پژوهشگر

محققان از شهرت کشف کردن کلمه ی «نوآوری» تو تیترهای خبری و هیاهوی ترقی ی کسب وکار شادمان نیستند. آن ها این عبارت را کلمه ای نو نمی دانند؛ چون سال ها درون فعالیت های خود نوآوری را به نشانی مرام منتخب اند. نوآوری داخل نظر محققان، همیشه همان «کشف کردن پدیده ی بزرگ و مهم اینده» تعریف می شود. محققان اغلب در دسته ی افراد تسکین تر قرار می گیرند و علاقه پایگاه بوسیله پوشش آزمایشگاهی و همچنین مدارج علمی متعدد، از خصوصیات ویژه محسوب می شود. آن ها نوآوری با «اختراع چیزهای کاملا جدید» معنا می کنند.



بی همتا محقق بخاطر کنترل ایده های بسیار بی نهایت ذهن خود، از وضع های علمی استفاده می یواش و بینش خویشتن را از کلکسیون های عظیم داده بوسیله مشت می آورد. آن ها داخل هوا هایی فعالیت می کنند که نوآوری علاوه به خشکی امدن پیداکردن پاسخ صحیح، به مطرح کردن پرسش صحیح حزن وابسته باشد. محققان درون سازمان هایی می توانند نقش مدیر نوآوری را با موفقیت اجرا کنند که تغییرهای وهله ای نیاز باشد. بوسیله علاوه داخل آن اداره ها باید سازوکار استقامت هم برای مسائل مالکیت قشری بود داشته باشد. صنایع دارویی، هوافضا، ساخت وتولید و فعالیت های مبتنی بر معرفت مواد می توانند از محققان به عنوان مدیران نوآوری نصیب ببرند. نوآوری در چنین اداره هایی عموما با قیمت موفقیت پایین و بررسی های موشکافانه ی قانونی همچنین همراه می شود.

محققان برای بهر ه وری هرچه بیشتر نیازمند سرمایه گذاری های صحیح هستند و باید شرکای تجاری قدرتمندی درکنارشان محضر داشته باشند. شرکای تجاری باید آن ها را به جانب ایده هایی هدایت کنند که علاوه بر جذاب وجود داشتن سودآور هم باشند. بوسیله علاوه محققان باید در موسسه هایی فعالیت کنند که حاضر به سرمایه گذاری کوتاه مدت بخاطر اهداف بلندمدت باشند.مهندس

مهندسان برخلاف محققان ربط زیادی با نظریه ها ندارند. آن ها به تعاقب ایجاد چیزی هستند که غصه اینک کارایی داشته باشد. مهندسان ایده های متنوع را آزمون و خطا می کنند تا درنهایت به مولود برسند. رویکرد معماری کردن با عبارت «همیشه تلاش برای بهترکردن چیزی بوسیله انداز ه ی حتی کوچک» تمجید می شود. مهندس عموما تو دپارتمان های ترقی ی ثمر دیده می شود و شاید او را بسیاری از اوقات مشغول مرمت برگ خودش ببینید که از این کار هم واقعا لذت می سرما.



رویکرد مهندسان عموما با بررسی تجربی ایده ها بی آرامی صنوبر می شود. آن ها ایده های بیش زیاد را با تجربه های نزدیک و طوفان های فکری و آزمایش های متعدد و بعضا گران قیمت وارسی می کنند. مهندسان داخل صنایعی موفق می شوند که پیچش فناوری نمایش ی راهکارهای سیال بهینه سازی را ممکن می کند. بوسیله نشانی مثال، می قابلیت به صنایع تولید ابدار افزار و خودرو رمز کرد.

مهندسان برای موفقیت نیازمند راه های هرچه بیشتر و کارآمدتر بخاطر آزمایش ایده ها و دستاوردهای اولیه هستند. آن ها باید بتوانند محصولات را در نمونه های اولیه و با مشتریان بی شمار آزمایش کنند. رؤسای مهندسان باید میل آن ها به تجسس انواع محصولات متاخر را کنترل کنند؛ چون درغیراین رخ شاید به هرج ومرج استفهام و توسعه منجر شود.سرمایه گذار

یکی از نادرترین دسته های مدیر نوآوری، تنخواه گذاران هستند. سرمایه گذار نوآوری را ابزاری درون مسیر هدف می داند؛ هدفی که تنها با تعبیر ی «رشد» آن غم از نوع رشد عظیم مدح می شود. نوآوری فیروز تو ذهن سرمایه گذار به معنای جمع آوری دقیق منابع با مرام بهترین سازی فرصت های منتخب است. این مدیران افردی تحلیلگر با هوش مالی درخورتوجه و متمرکز بر داده و پرانرژی هستند. بخاطر پیداکردن این طور مدیری، متعاقب فردی با لباس های رسمی کار باشید که با فایل صفحه گسترده (اکسل) دست وپنجه کند می کند؛ درحالی که همکارانش با تی شرت و شلوار جین با فایل های پاورپوینت مشغول هستند!

تنخواه گذاران تو هوا هایی موفق می شوند که نوآوری از هر سمت (مشتری، رقیب، استارتاپ و آزمایشگاه) و از هر فرم (بازارها خواه مدل های تصرف وکاری یا نوآوری های متاخر) ایجاد می شود. تمرکز آن ها روی درک مفهوم از مجموعه ای مجلل و تیره از داده است تا بهترین اسلوب از میان آن ها گزینش شود. تصرف وکارهای مبتنی کنار کالاهای مصرفی که وظیفه ی رشد حقیقی خویشتن را تو انتخاب و توسعه ی محصولات صحیح در پورتفولیو تقریر می کنند، از این طور مدیران نوآوری سود خواهند برد.



متخصصان فنی باید درکنار سرمایه گذاران حضور داشته باشند تا امکان پذیری و ظرفیت های آتی ایده ها را درکنار کارایی کنونی وارسی کنند. آن ها باید با خواست ذهنی توجه بیش از حد بوسیله نتایج کوتاه مدت و ظرفیت های کنونی ایده ها مقابله کنند. سرمایه گذاران احتمالا برخی اوقات تمرکز متجاوز از حدی روی آمار و ارقام دارند و مفاهیم ابهت را در دیدن می گیرند که برای ادا نیاز به زمان بسیار بیش خواهد داشت.حامی

افراد حامی برخلاف سرمایه گذاران با ایده ها و آرزوهای بزرگ (خصوصا از جانب مشتریان) کار ایده پردازی را مطلع می کنند. آن ها عموما پس زمینه ی بازاریابی یا خیال طراحی دارند. مدیر نوآوری سرپرست نوآوری خود را با عبارت «ارائه ی چیزی جدید بخاطر مشتریان» توصیف می کند و روی آن مرام بسیار تمرکز می یواش. حامیان مشتریان خود را به خوبی می شناسند و مأموریتشان را در برطرف کردن نیازهای آن ها ستایش می کنند.حامیان برای نوآوری به نیاز مشتری دقت می کنند

حامیان در صنایعی با سرعت پیشرفت متجاوز موفق می شوند که به سبکی از به روزبودن نیاز دارند. پوشاک و رسانه و تبلیغات از صنایعی هستند که به مدیر نوآوری حامی نیاز دارند. حفط اعتبار و تناسب برند، پیدایش هویت صحیح بخاطر برند، پیش بینی آینده و ایجاد هیاهوی خبری و اضافه فروش در جای پا آن، ویژگی های تمرکزی مدیران حامی هستند. آن ها باید نبض بازار را حساسیت کنند و یک مرحله جلوتر باشند. این طور رویکردی همیشه به سرعت و چیره دستی بسیار احتیاج دارد.



مدیران نوآور حامی اقتدار مناسبی در ارائه ی نوآوری های سریع و کاربردی دارند و خوش نویسی بعدی مشتریان را درک می کنند. البته تعلق ی اکید حامیان بوسیله نوبودن ایده ها، فدایی اوقات آن ها را بوسیله صورت اندوه زمان بوسیله ردگیری مسیرهای متعددی می کشاند. اختلاط حامی با استراتژیست ممتاز می شود؛ چراکه استراتژیست تفکر حامی را تزیین و بینش های او را بوسیله سمت فعالیت های عملیاتی بلندمدت سوق می دهد.مشوق

در دنیای رقابت، کسب وکارهای متعددی در فکر کردن خود دربند می شوند. مشوقان تو این حالت به کمک راه اندازی می آیند و روح خلاقیت کارمندان را آزاد می کنند. چنین رویکردی عموما با متمرکزکردن افراد و ادب روی چشم انداز و کاهش بروکراسی، پیجیدگی اداری و هیجان از ریسک ادا می شود. مشوقان در انواع پس شالوده های شغلی دیده می شوند و شاید در هریک از دسته بندی های مذکور غم حضرت داشته باشند. آن ها با علاقه ی شدید به روایت و انسان ها و استعدادها شناخته می شوند و اغلب رفتاری دوستانه دارند. آن ها نوآوری را با عبارت «آزادکردن نوآوری در دیگران» درود می کنند.

مشوقان را نمی استعداد در دسته ای روشن از کسب وکار جانمایی کرد. آن ها بخاطر هر مستخدم مناسب هستند که بوسیله پشت بازنوآوری خویشتن باشد. این افراد با خلق کردن فضاهای مشوق نوآوری و خلاقیت، اقتدار ایجاد تحول عظیم در سازمان ها را دارند.



تغییر داخل اتیکت کارمند قدیم مشکلات متعددی دارد. بوسیله علاوه اگر مدیرعامل سازمان نباشید، مشکلات پیچیده نمدار هم می شوند. مشوقان عموما بدون هیچ تضمین یا حتی منابع صحیحی به چنین وظایفی مشغول می شوند. درنهایت، امن مدیرعامل و هیئت مدیره شکوه بسیاری برای آن ها دارد.موسسه دهنده

افراد با خیال سازمان دهی اعتقاد دارند فرایندها اصول کار را شکل می دهند. آن ها با رفتارهایی همچون ارزیابی های مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش منظم و پایبندی بوسیله راه «ارتکاب صحیح کارها» و میزهای منظم شناخته می شوند. این طور افرادی وفاق و مداقه اضافی به نشانگرهای یکروز وری و عوامل این چنینی می کنند. سازمان دهنده ها بسیار از خود نوآوری، به ارتکاب بی عیب کارها اهمیت می دهند. درواقع، آن ها نوآوری را «فرایندی صحیح و دقیق برای الحاق بوسیله ایده های جدید» درود می کنند.سازمان دهنده اجرای صحیح برنامه ها را هدف قرار می دهد

خدمات صنف ای و سازمان های آموزشی و ساختارهای دولتی بوسیله مدیران نوآوری سازمان دهنده نیاز دارند؛ زمینه هایی که عموما با نیروی کار متمرکز بر معرفت سروکار دارند. شاید این طور افرادی بخاطر دیگر انواع افراد نوآور فرسوده کننده به نظر برسند؛ اما بود آن ها درون سازمان هایی که نوآوری نیازمند شرکت گسترده ی کارمندان باشد، برای مدیریت بهینه الزامی است. سازمان دهنده ها با دریافتن نوآوری های جدید، ساختن شتاب و جمع آوری پشتیبانی و تصویب قوانین برای علت دهی به ایده را انجام می دهند تا به واقعیت تبدیل شود.



سازمان دهنده ها کارایی فراوانی دارند؛ اما فداکار اوقات چشم انداز حقیقی را فراموش می کنند. آن ها نیازمند شرکایی هستند که با درک مشتریان، تمرکز روی مسئله ی حقیقی را ادا دهند. به علاوه مشوقان هم می توانند تکمیل کننده ی سازمان دهنده ها باشند.

شاید با نگاهی به گروه های مذکور به این نتیجه برسید که سازمان شما به جنبه هایی از همه ی این افراد نیاز دارد. این طور تصوری لغزش نیست؛ اما بخاطر برگزینی صحیح باید بین نیازهای خود ترجیح بندی کنید. مدیرانی با طولانی محدودیت های بالا قطعا وجود خارجی ندارند و اکثر دایره ها همچنین بودجه ی لازم را بخاطر استخدام همه ی انواع ندارند. درنهایت، با براق بودن درباره ی نوع نوآوری موردنیاز درون سازمان، گزینه ی مناسب را پیدا و با مهیا کردن منابع و سازوکارهای صحیح، او را بوسیله سمت توفیق هدایت کنید.بیشتر بخوانید:رهبری اثرگذار با سرمایه گذاری در تیمروش هایی برای خلق فرهنگ نوآوری مشارکتیاپل تقاضا می درنگ که ۲/۴ میلیون شغل درون آمریکا ساختن کرده استتمرینی برای تهییج کردن نوآوری داخل تیم های کاریمهم ترین جنبه های شخصیت ویژگی داخل مصاحبه های استخدامی
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری؛ فیلمنامه های"الماس" به تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و کارگردانی و نویسندگی حجت قاسم زاده، "هزار دست" به تهیه کنندگی آزاده مدنی، کارگردانی مالک علی اجتماعی و نویسندگی یونس لطفی، "اویی که میشناسمش" به تمهید کنندگی، کارگردانی و نویسندگی رهبر قنبری و "ارم تبهکاران" به تهیه کنندگی مشترک فتح الله جعفری جوزانی و علی قائم مقامی، کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی موافقت شورای تاسیس سازمان سینمایی را دریافت کردند.
اوایل آبان ماه گفته شد، صوت 6 5G با دو روزنه خصوصی دوربین سلفی معرفی می شود و نخستین رندرهای گوشی هوشمند جدید هواوی با رنگ آبی بوسیله ارائه گذاشته شد. 

جدیدترین رندر رک شده ی گوشی هواوی نوا ۶ با استعداد اتصال به شبکه ی 5G، دستگاه متاخر را با رنگ جزیی قزل نشان می دهد. لوگو و همچنین طرح نغمه در پنل پشتی وسیله به نوع دوستی در تصویر دیده می شود.

مقاله های مرتبط:رندرهای هواوی مدیاپد M7، اولین تبلت با صفحه نمایش حفره دار را مدال می دهندهواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ تاییدیه TENAA را قبض کرد

همان طور که در تمثال ملاحظه می کنید، پنل جلویی دستگاه حاضر به روزنه ی دوربین سلفی دوگانه روی نمایشگر است. نیز درون پنل پشتی دستگاه دوربین چهارگانه دیده می شود. دکمه ی پاور وسیله در نقش حسگر معلول انگشت اجرا می نرم. باتوجه بوسیله مستندات TENAA، نسخه ی 5G صوت ۶ هواوی بوسیله همراه پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی نیز بوسیله راسته ارائه خواهد شد.

معمولا هواوی دو وهله در سال، گوشی هوشمند جدیدی از سری نوا معرفی می کند. بنابراین باتوجه به اینکه گوشی های هوشمند سری قبلی نوا ماه ژوئیه معرفی کردن شد، احتمالا منفصل تعطیلات باید منتظر دستگاه بعدی نغمه باشیم. 



اخیرا گوشی های هوشمند صوت فروش دهش را درون بازار از آن خود کرده اند و هواوی روی خرید مایه های صوت حساب می کند.بیشتر بخوانید:رابط کاربری EMUI 10 ماه جاری برای هواوی پی 30 و خانواده ی میت 20 منتشر خواهد شدویوو X30 با تراش اکسینوس 980 5G سامسونگ ۱۶ آبان معرفی می شودشبکه 5G به رخساره گشاد در چین آغازبه حکم کردتراشه میان رده 5G مدیاتک با لیتوگرافی 7 نانومتری تولید می شودپی اسمارت 2020، نوا 6 و میت پد پرو هواوی در رندرهای جدیدی دیده شدند
شبکه ی اجتماعی مکان مناسبی است تا روابط خود را با مخاطبان منیع کنید و مدال دهید متوجه نیاز آنان هستید و آن را تأمین می کنید. کامنت هایشان را بررسی کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن به آن ها پاسخ دهید. مطمئنا شما اندوه متوجه نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی محصولات خواه خدمات خویشتن شده اید. تنها مشکل جایی است که بوسیله نشانی صاحب کسب و کار، زمان بخاطر مدیریت تمام شبکه های اجتماعی خود کم می آورید.آیا می توانید درون همه ی شبکه های مدنی فعالیت کنید؟

اینکه در کدام شبکه ی اجتماعی فعالیت داشته باشید، وابستگی بوسیله سنخ کسب و کار و مخاطب شما دارد. البته می توانید داخل همه ی شبکه های اجتماعی فعال باشید؛ اما احتمالا برای کسب و کار کوچک و متوسط، این فقره بسیار لمحه گیر است. اگر تصرف و کار شما کوچک یا متوسط است، پرداخت هزینه بخاطر نیروی امر مخصوص شبکه های اجتماعی، برایتان مشکل خواهد بود؛ اما به هرحال باید در یک یا چند شبکه ی مدنی حضور داشته باشید.تعامل با مخاطبان

یکی از اهداف شبکه های اجتماعی، تعامل یمین با مخاطبان است. تعامل دلیل عمده همگی گیرشدن شبکه های اجتماعی است. مردم جایی را پیدا کردند که می توانند درباره ی هر محصول و خدماتی که استفاده می کنند، آزادانه رویت بدهند و نظراتشان دیده شود.

هدف تولید محتوا در شبکه های اجتماعی، دیده شدن و ابونمان گذاری و مذاکره و نظردادن درباره ی آن است. مصاحبت کردن مخاطب درباره محتوای شما و دریافت بازخورد از آن ها موجب بهبود نمایش خدمات شما می شود. مثل یک مانوس به حرف ها و درواقع درد دل هایشان شنوایی دهید و باحوصله و صبر به آن ها جواب دهید.زمان پاسخ گویی

کامنت خالص ترین نوع رابطه را در شبکه ی مدنی مدال می دهد؛ به شکلی که پاسخ مناسب مشتری وفادار به همراه دارد؛ ولی پاسخ نامناسب به آن می تواند وجهه شما را ویران بطی ء. سرعت در پاسخ گویی به کامنت ها مفتاح موفقیت شما است. مردم دم زیادی صرف گشتن درون شبکه های اجتماعی می کنند و تأخیر شما داخل پاسخ گویی نارضایتی آن ها را به دنبال خواهد داشت. بهترین زمان پاسخ گویی یک ربع است؛ اما چنانچه امکان این امر وجود ندارد، حداکثر تا یک روزگار بوسیله کامنت ها جواب دهید.چگونه اصابت کنیم؟

شما درون اتاق خود و دور از خریدار می توانید لوزی ها را بشکانید و برگه مدخل کنید و فریاد بکشید؛ زیرا همه می دانیم چقدر باطراوت است پس از تکاپو شب هنگام نصیب و صادقانه ، کسی ناخرسندی خویشتن را ابراز کند؛ ولی در شبکه های اجتماعی مهم است که با متانت و آرامش و احترام پاسخ دهید؛ زیرا چشمان هزاران نفر به عملکرد شما است. از ربات پاسخ گو استفاده نکنید

شاید برای کسب و کارها استعمال از جواب های آماده و ربات ها سهل برنده باشد؛ اما تأثیر خوشایندی روی کاربران نمی گذارد. همچنین، از کپی کردن جواب های تکراری بپرهیزید؛ از طرف پاسخ گویی صمیمانه و واقعی براساس شخصیت کاربر تأثیر بیشتری کنار او می گذارد.ابزار مدیریت کامنت ها داخل نوین هاب

نوین هاب پلتفرم مدیریت شبکه های اجتماعی است. تو نوین هاب می توانید تمام شبکه های مدنی خود را داخل یک داشبورد بوسیله راحتی مدیریت کنید. ابزار مدیریت کامنت ها داخل نوین هاب،یکی از امکانات آن است. این ابزار راه حلی متجاوز میسر و جامع است که با استفاده از آن می توانید مناسبت خویشتن با کاربران را سرعت ببخشید و در شبکه های اجتماعی مختلف نظرات و سؤالات کاربران را پاسخ دهید.

وزن ی کسب و حکم شما چه کوچک باشد و چه بزرگ، با استفاده از ابزار مدیریت کامنت نوین هاب، خیلی از دغدغه هایتان برای مدیریت شبکه های اجتماعی برطرف خواهد شد. داخل نوین هاب می توانید کامنت های شبکه های اجتماعی اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، لینکدین و... را در یک ورق غصه زمان ببینید و در کمترین زمان و بوسیله سادگی به صورت جداگانه بوسیله آن ها پاسخ دهید تا مشتریان و کاربران راضی تازگی داشته باشید. حتی می توانید درصورت لزوم کامنتی را از صفحه ی خویشتن حذف کنید که البته حذف کامنت را توصیه نمی کنیم.خروجی دریافت از کامنت ها

یکی از طرز های محبوب جذب مخاطب تو شبکه های اجتماعی، راه اندازی مسابقه است. این نوع محتوا کاربر را ترغیب می کند که فعالیت و شما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کردن کند. دانلود کامنت ها برگزاری مسابقه تو شبکه های اجتماعی را برای شما راحت خیس می یواش.

با کاربرد از ابزار نوین هاب می توانید کامنت های شبکه های اجتماعی خویشتن را به قیافه فایل PDF یا EXEL دانلود و برای قرعه کشی و مشق از آن ها استفاده کنید و به افراد برگزیده جایزه دهید. با این کار پست های شما بیشتر دیده می شود و شریک صفحات شبکه های مدنی شما افزایش می یابد.بیشتر بخوانید:شبکه مترجمین ایران؛ ارائه دهنده خدمات برگردان فوری بوسیله عارض آنلاینچرا آموزش موسیقی بیتستان را تفویض کنیم؟کتاب پلاس؛ مهمانی مبصر تاریخ خوانی «مهرآبان با کتاب»عصر ویزا؛ سامانه تمامیت ویزای آنلاینجشنواره ویژه فروش اقساطی گوشی های سامسونگ تو آترامارت
فیسبوک در گزارش مالی فصل سوم سال ۲۰۱۹، از افزایش تعداد کاربران تو بازارهای پردرآمد خبر داد. آمار جدید، نشان دهنده ی سومین فصل نمو معامله برای غول شبکه های مدنی بود. زاکربرگ پس از انتشار گزارش مالی، مصاحبت هایی با تحلیل گران داشت که بوسیله نوعی افزایش فروش شرکت را درون سایه ی تبلیغات سیاسی مذاکره برانگیز قرار داد.

پس از نشر گزارش مالی فیسبوک، بها سهام این شریک شدن با نمو ۴/۵ درصدی به ۱۹۶/۶۴ دلار رسید؛ عددی که رکورد سابق شرکت درون ماه ژوئن ۲۰۱۸ و رسیدن به ارزش ۱۹۴/۳۲ دلار را شکست. افزایش نفقه ها داخل سال گذشته باعث شد تا مقدار سهام پس از ماه ژوئن، کاهش نمودار کند. فیسبوک درون سه گانه سال گذشته هدف انتقادهای قطعی از سوی کاربران و کارشناسان وجود که دو موضوع مدیریت داده های کاربران و ناتوانی آن ها در حفظ یکپارچگی فید خبری را هدف قرار می دادند.مقاله های مرتبط:گزارش مالی فیسبوک از فصل مقدمه ۲۰۱۹؛ افزایش کاربران و درآمد با بود شورش های متعددفیسبوک به خاطر رسوایی کمبریج آنالیتیکا جزا ۶۴۳ هزار دلاری پرداخت می نرم

مارک زاکربرگ در سخنرانی پس از سرایت گزارش مالی، از گستردن تبلیغات سیاسی تو پلتفرم شرکتش دفاع کرد. اخیرا انتقادهای زیادی به خاطر گستردن تبلیغات سیاسی با وعده ها و ادعاهای دروغین به فیسبوک می شود. زاکربرگ می گوید شرکتش فراهم به ایجاد ویژگی های سیاسی نیست، هرچند رقیب آن ها، توییتر، اخبار کرد که تمامی تبلیغات سیاسی پلتفرمش را تو سرتاسر جهان، ایستا می یواش.

فیسبوک تأیید کرد که برخی از کارمندان، تو نامه ای داخلی نسبت بوسیله اشاعه تبلیغات دیپلماتیک انتقاد کرده اند. ازطرفی زاکربرگ تقویم می زند که این قسمت قسمت کردن از تبلیغات و درآمد از لفظ دادرسی مداران، سال آینده تنها ۰/۵ درصد از درآمد مشارکت را تشکیل دهند. او داخل دنباله پیش دماغ کرد که اضافه انتقادها به تبلیغات سیاسی، موجب بازرسی هایی از عملکرد شرکت شود. درنهایت مدیرعامل فیسبوک، این طور سبکی از انتقادها را باعث ایجاد هیاهو قطعی و دشوار کردن سال آینده ی میلادی دانست.



مارک زاکربرگ هفته ی گذشته تو نشست ی گوش دادن کنگره ی آمریکا شرکت داشت و با سؤال های تهاجمی از سوی قانون گذاران روبه رو شد. آن ها اطراف اقدام های فیسبوک در سبب مقابله با مفروضات غلط در پلتفرم، پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ی آمریکا، انتقادهای شدیدی را مطرح کردند. غول شبکه های مدنی درحال مهیا همچنین بازرسی های جدی را به خاطر رویکردهای رقابتی تجربه می یواش. وزارت دادگستری، محفل بورس و اوراق بهادار و ۴۷ دادستان، روندی عرفی را نسبت به رویکردهای رقابتی فیسبوک درون پیش گرفته اند.

مدیرعامل فیسبوک تو بسرنوشت شوم دچار کردن دیگری از مصاحبت های خود به توضیح نظارت ها پیرامون رویکردهای رقابتی پرداخت و ابتیاع اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ را یکی از موضوعات واقعی مورد مذاکره دانست. او می گوید اگرچه فیسبوک یک رقیب را خریداری کرد، موفقیت بازپسین آن ها داخل آن زمان تضمین شده نبود.

مدیران اجرایی اجرایی فیسبوک که از نگاه تحلیل گران، عموما راهکارهایی محافظه کارانه ارائه می کنند، چالش های اجنبی را از دلایل احتمالی کاهش درآمد در آینده بیان کردند. آن ها می گویند نبوغ های متاخر فیسبوک و مرورگرهای اینترنتی که امکان مسدودسازی ردگیری آنلاین را به کاربران می دهد، احتمالا خطراتی را بخاطر وضعیت مالی به همراه خواهد داشت. ردگیری آنلاین، بخشی مهیب از الگوریتم های تبلیغات هدفمند در فیسبوک محسوب می شود.



تحلیل گران با وجود پیش دماغ ها باور دارند فیسبوک هنوز محبوبیت زیاد بالایی نزد کاربران دارد؛ درنتیجه اعلان دهنده ها از سودا تبلیغات درون این پلتفرم، غافل نخواهند شد. دبرا آهو، تفریق گر بزرگ eMarketer درباره ی درآمد تبلیغاتی فیسبوک می گوید:قطعا فیسبوک با چالش های بسیاری مواجه است، ولی افزودن درآمد و تعداد کاربران، هیچ گاه چالشی جدی برای آن ها محسوب نمی شود.کنترل هزینه ها

مجموع خرج های فیسبوک در فصل ثالث سال جاری میلادی بوسیله ۱۰/۵ میلیارد دلار رسید که نسبت به سال گذشته رشد ۳۲ درصدی را مدال می دهد. البته حاشیه ی سود عملیاتی ۴۱ درصد گزارش شد که اندک از آمار ۴۲ درصدی سال گذشته بود.انتقادها به نقض حریم خصوصی، جهت افزایش خرج های فیسبوک شده است

فیسبوک مجموع خرج های سال ۲۰۱‍۹ را ۴۶ تا ۴۸ میلیارد دلار پیش بینی می درنگ که نمو ۵۵ درصدی را نسبت به حداکثر خرج ها در سال ۲۰۱۸ مدال می دهد. بوسیله علاوه مجموع هزینه ها برای سال ۲۰۲۰، ۵۴ تا ۵۹ میلیارد دلار پیش بینی شد که ۲۳ درصد بیشتر از سال سیال خواهد حیات.

نگرانی ها پیرامون حریم خصوصی، اضافه هزینه ها را داخل تأمین نیروی انسانی مرتبط با حفظ کردن حریم خصوصی و توسعه ی قوانین اجرایی پلتفرم ها به همراه داشته است. فیسبوک، توییتر و گوگل همه از سال ۲۰۱۶ و ادعای دخالت کشورهای خارجی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، فشارهای متعددی را با موضوع سیاست گذاری های باریک بین پر حرارت روی پلتفرم هایشان، معتدل شده اند.



درآمد فیسبوک در فصل سوم سال ۲۰۱۹، رشد ۲۹ درصدی را نسبت به گسستگی مشابه سال گذشته نشان قسط و بوسیله ۱۷/۶۵ میلیارد دلار رسید. تفریق گران، مقابل گزارش IBES و Refinitiv درآمد ۱۷/۳۷ میلیارد دلاری را برای غول شبکه های اجتماعی تخمین زده بودند که گزارش اخیر، رقمی بالاتر را ثبت کرد.

فیسبوک، دومین فروشنده ی بزرگ تبلیغات آنلاین محسوب می شود. این باهم اتحاد کردن پیش بینی تکثیر کندتر فروش را برای فصل چهارم سال جاری اقرار می کند که ۲۰ تا ۲۵ درصد خواهد بود. بخشی از کاهش سرعت رشد، احتمالا به ایجاد ویژگی ردگیری آنلاین از لفظ کاربران بازمی گردد. همان نعوظ که گفته شد، ردگیری آنلاین نقش مهمی در عرضه ی تبلیغات کمال مطلوب مند در فیسبوک دارد.

گزارش مالی غول شبکه های اجتماعی، سود ۶/۰۹ میلیارد دلاری را علامت می دهد که به معنای ۲/۱۲ دلار منفعت برای هر سهم است. دراین میان، تحلیل گران پیش بینی سود ۵/۴۷ میلیارد دلاری یا ۱/۹۱ دلار برای هر سهم را ارائه کرده بودند. فیسبوک در عزل سوم سال ۲۰۱۹، آمار۲/۸ میلیارد کاربر ماهانه را ثبت کرد. مجموع آمار کاربران ماهانه تو فیسبوک، مسنجر، اینستاگرام و واتس اپ نیز بوسیله ۲.۲ میلیارد دلار رسید. هر دو آمار اخیر، رشدی قابل پذیرش را نسبت به خلع قبل نشان دادند.

پلتفرم فیسبوک، آمار یومیه ی ۱/۶۲ میلیارد کاربر را ثبت کرد که ارزیابی ۱.۶۱ میلیارد نفری تحلیل گران را تعاقب سر گذاشت. آن ها درون مفارقت های گذشته با رکود رشد کاربران در اروپا و ایالات متحده روبه رو بودند. گسستگی سوم، رشد کاربران را داخل تمام مناطق دنیا نسبت به فصل دوم ثبت کرد که بخاطر اولین بار در سال جاری وجود.



ارج سهام فیسبوک در سال جاری میلادی، رشد ۴۳/۶ درصدی را تجربه کرد. درآمد آن ها در نیمه ی مبدا سال، بسیار از پیش دماغ انتزاع گران بود که نقش مهمی در افزایش ارزش سهام همکاری داشت. البته غول شبکه های مدنی با جریمه ی پنج میلیارد دلاری از لفظ کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا روبه رو شد که افزایش هزینه ها را در بخشی از سال بوسیله همراه داشت.شاید سال آینده شاهد کاهش خرید و درآمد فیسبوک باشیم

تصرف وکار کنونی فیسبوک با سرعت چشمگیری رشد می یابد. البته با بود فعالیت های جدید همچون پیام رسانی متمرکز بر حریم خصوصی، توسعه ی سرویس های ارتباط و آشنایی، افزودن حجم های پیام رسانی گروهی و مرکز ابتیاع متشابه eBay، توانایی آن ها در حفظ سرعت رشد، تو هاله ای از پیچش استراحت دارد.

فیسبوک، هفته ی گذشته به عارض آزمایشی از سرویس Facebook News رونمایی کرد که به نشانی اندکی عام و متمرکز پهلو «اخبار با کیفیت» معرفی کردن شد. تو این بخش، ناشران بوسیله ازای انتشار اخبار، هزینه قبض می کنند. آن ها ناشری از بال حق ایالات متحده بوسیله صیت Breibart News را در درخت سرو جدید پذیرفتند که فعالان سیاسی، انتقادهایی اکید را نسبت به این تصمیم مطرح کردند. البته فیسبوک مطالبه می کند که رسانه ی مذکور، تو دسته ی رسانه های رایگان فراغت خواهد گرفت.

درون اعلام دیگر منتشرشده در حاشیه نویسی ی گزارش مالی فیسبوک می توان بوسیله در رو یکی از اعضای هیئت مدیره بوسیله نام سوزان دزموند هلمن اشار کرد که مدیر اجرایی بن بیل و ملیندا گیتس نیز محسوب می شود. جایگزین او در ماه های آتی گزینش خواهد شد. زاکربرگ می گوید کالبد قبلی به فکر مشکلات انحصاری و سلامتی، از هیئت مدیره بیرون شد.بیشتر بخوانید:هک گوشی برخی از مقامات دولتی دنیا از طریق اپلیکیشن واتساپرشد تراکنش های اپل پی و استعداد معامله اقساطی عاری کارمزد آیفون با اپل کارتسامسونگ در گزارش مالی اخیرش، منفعت فروش گلکسی نوت 10 را درخورتوجه اعلام کرده استفیسبوک به خاطر فضاحت کمبریج آنالیتیکا جریمه ۶۴۳ هزار دلاری پرداخت می کندگوگل و مایکروسافت و آمازون درآمد خویشتن از بازار سرو های ابری را افزودن می دهند
به گزارش ایرنا، استعفای حریری درون سیزدهمین روز از تظاهرات اعتراض آمیز مردم روی داده است.

استعفای حریری منوط به موافقت رئیس جمهوری لبناناست.

"حسن شقیر" کارشناس و تحلیلگر سیاسی لبنان به گزارش المیادین، درباره استعفای حریری گفت: پس از استعفای حریری این سوال مطرح است: آیا وی دوباره مامور تشکیل کابینه خواهد شد؟ آیا دولت تکنو کرات (شایسته سالار) ری فقره خواهد آمد؟

حریری تو حالی استعفای خود را وقف میشل عون مهتر جمهوری این کشور می نرم که "نبیه بری" رئیس پارلمان لبنان استعفای او و تغییر دولت را جهت سوق یافتن سرزمین بوسیله جانب نامعلوم دانست  و تاکید کرده بود درشرایط کنونی باید اصلاحات اقتصادی را هرچه سریع تر به ارتکاب تو آورد تا بتوان اعتماد از دست رفته آدم به قضا و قدر را احضار کرد.

پس از سخنرانی حریری و اعلام شناسایی تقدیم استفعای خود به رئیس جمهوری، تعداد بخشی از تظاهرکنندگان به بازار "ریاض الصلح"  نزدیک مقر نخست وزیری واقع داخل مرکز بیروت بازگشتند.

این نگرش امروز صحنه برخی برخوردها بین مردم عادی با تظاهرکنندگان وجود و مردم برای گذر از مرکز قصبه به برهان مسدود وجود داشتن راه با مشکل روبه رو شده و تلاش کردند سیاق را که توسط وانمودسازی کنندگان بست شده بود، باز کنند اما  تو مسئله تلاش بخاطر باز کردن راه بین دو طرف برخوردهایی پیش آمد تو نتیجه پلیس و نیروهای امنیتی با حضور در این میدان تلاش کردند به درگیری بین دو طرف پایان دهند. نفوذ کردن ها به استعفای سعد حریری

"سعید سید" کارشناس عادت اساسی لبنان نیز گفت: بر شالوده قانون اساسی، در صورت استعفای مطلع وزیر دولت مستعفی بوسیله حساب می آید و تقدیم استعفا موضوعی ثابت و نهایی است و لیس قبول آن مدخل اختیارات رئیس جمهور حلق.

"ریا الحسن" وزیر کشور لبنان گفت: استعفای سعد حریری برای جلوگیری از سوق یافتن ملک بوسیله سمت درگیری های تویی که امروز سربزرگی آن را در مرکز بیروت گواه بودیم، ضروری وجود.

وزارت خارجه فرانسه همچنین اطلاع دادن کرد: استعفای حریری شورش در لبنان را مرموز می کند و باید محرر نهادها و یکدلی لبنان را وجهه کرد و  دست افزار مردم را شنید.
"سمیر جعجع" پیشقدم حزب "نیروهای لبنانی" که به عربستان سعودی نزدیک است نیز در نفوذ بوسیله استعفای حریری استعفای ا و را اقدامی خوب و در راستای خواست آدم برشمرد.

"ولید جنبلاط"  رئیس حزب "سوسیالیست ترقیخواه" نیز گفت: در این لحظه قسمت ساز درون اثر استعفای سعد حریری و پس از آن که وی بخاطر حل و فصل بحران بسیار سعی کرد، باید به سمت  گفت و گو و آرامش حرکت کرد.

در اثر استعفای حریری جمعی از انسان بیروت با آستان در خیابان ها به فرح پرداختند. سعد حریری استعفا کرد | ویدئوی اظهارات حریری در حین اعلام بی کاری
واضح محو که این بیانیه داخل خصوص چه چیزی است و از طرف دیگر مشهود نیست آنچه برای ترامپ بنیادی است برای دیگران حزن بنیادی باشد ولی یکی از پیش بینی ها این است که وی درون باره کشته شدن ابوبکر البغدادی سرکرده داعشبیانیه خواهد داد.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، دستیار امور عمرانی استاندار مازندران امروز بامداد در کارگروه راهبردی مدیریت پسماند مازندران از تأمین اعتبار ۸۰ میلیارد تومانی برای حل مشکل مدیریت پسماند شهرستان ساری و تکمیل نیروگاه زباله سوز مرکز استان اطلاع داد.
«مهدی رازجویان» با بیان این که ۶۰ میلیارد تومان دیگر از محل اعتبارات دولتی برای تکمیل این نیروگاه اختصاص یافته و شهرداری جاری همچنین ۲۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده است، گفت: پروژه اساسی نیروگاه خاشاک سوز سیال تاکنون بوسیله دلیل مشکلات اعتباری نیمه کاره مانده و انتظار می جوی با توجه به اعتبار ویژه داده شده به زودی شاهد یکروز برداری از این پروژه مهم شمال ناحیه باشیم.

وی با اشاره بوسیله تاخیر تمام در اجرای این پروژه اظهار کرد: اتمام نشدن این پروژه مشکلات اضافی را برای انسان منطقه ایجاد کرده که امیدواریم با اختصاص این ۸۰ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری برسد. این مسئول تصریح کرد: بدون هیچگاه تعارفی دیگر جای بهانه ای برای معطل ماندن این پروژه نباید وجود داشته باشد. از شهردار ساری و مدیرعامل دایره مدیریت پسماند مرکز استان گرایش داریم هر چه زودتر برای به سرانجام رسیدن نیروگاه زباله سوز و حل مشکل مردم منطقه پشتکوه چهاردانگه اقدام کنند.

کمک امور عمرانی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: البته اختصاص این عزت و سرعت دادن به روند ساخت نیروگاه خاشاک سوز ساری، تکلیف شهرداری جاری تو ارزان سازی سایت زباله پشتکوه را ناچیز نمی بطی ء و اقدامات لازم برای بهسازی این سایت باید ارتکاب شود. خوشبختانه توسط شهرداری مرکز استان اقداماتی شبیه فنس کشی محوطه و آهک پاشی انجام شده است.

رازجویان با اشاره به جدیت طالع بخاطر محلول صعب پسماند در استان های شمالی اظهار کرد: یکی از اولویت های جدی دولت به ویژه درون استان های شمالی حل مشکل زباله است که اخیرا همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این موضوع خاص داده شد. سال ۱۳۸۸ پیدایش نیروگاه زباله سوز ساری پذیرش شد و مقرر شد که این پروژه مهم با ظرفیت سوزاندن یومیه ۴۵۰ تن خاشاک شهرستان جاری و برخی مناطق اطراف این شهرستان خلال ۲ سال بوسیله بهره برداری برسد. اما عملیات اجرایی پروژه ۴ سال پس از پسند آغاز شد. با حیات بار های متعددی که تو تک زمان بهره برداری این پروژه داده شد، درون حال حاضر پس از ۶ سال این پروژه روی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف الباقی است. نیز از دید نصب تجهیزات نیز فقط ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.  

زباله شهر ساری از حدود ۱۴ سال پیش تاکنون به منطقه پشتکوه داخل سرحد مازندران و سمنان و از توابع بخش چهاردانگه ساری منتقل می شود. فراغت حیات زباله ها تو مدتی حدود ۹ ماه به این منطقه انتقال داده شود، ولی این روند همچنان ادامه دارد. تعدادی پیش اهالی روستاهای بخش چهاردانگه در اعتراض به آلوده شدن آب و خاک و هوای منطقه ازدحام های اعتراض آمیزی را تشکیل داده بودند که منجر به حضور مسئولان استان شد. «حسین حسن نژاد» معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در بازدیدی که از این منطقه داشت به مردم جزء چهاردانگه شرط داد که نیروگاه زباله سوزش ساری تا خرداد ۱۳۹۹ به یکروز برداری برسد.  بنا به اعلام مسئولان شهرداری ساری سالانه حدود ۴۰ میلیارد تومان بابت احاله خاکروبه های ساری بوسیله منطقه پشتکوه هزینه می شود.