معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

فیسبوک در گزارش مالی فصل سوم سال ۲۰۱۹، از افزایش تعداد کاربران تو بازارهای پردرآمد خبر داد. آمار جدید، نشان دهنده ی سومین فصل نمو معامله برای غول شبکه های مدنی بود. زاکربرگ پس از انتشار گزارش مالی، مصاحبت هایی با تحلیل گران داشت که بوسیله نوعی افزایش فروش شرکت را درون سایه ی تبلیغات سیاسی مذاکره برانگیز قرار داد.

پس از نشر گزارش مالی فیسبوک، بها سهام این شریک شدن با نمو ۴/۵ درصدی به ۱۹۶/۶۴ دلار رسید؛ عددی که رکورد سابق شرکت درون ماه ژوئن ۲۰۱۸ و رسیدن به ارزش ۱۹۴/۳۲ دلار را شکست. افزایش نفقه ها داخل سال گذشته باعث شد تا مقدار سهام پس از ماه ژوئن، کاهش نمودار کند. فیسبوک درون سه گانه سال گذشته هدف انتقادهای قطعی از سوی کاربران و کارشناسان وجود که دو موضوع مدیریت داده های کاربران و ناتوانی آن ها در حفظ یکپارچگی فید خبری را هدف قرار می دادند.مقاله های مرتبط:گزارش مالی فیسبوک از فصل مقدمه ۲۰۱۹؛ افزایش کاربران و درآمد با بود شورش های متعددفیسبوک به خاطر رسوایی کمبریج آنالیتیکا جزا ۶۴۳ هزار دلاری پرداخت می نرم

مارک زاکربرگ در سخنرانی پس از سرایت گزارش مالی، از گستردن تبلیغات سیاسی تو پلتفرم شرکتش دفاع کرد. اخیرا انتقادهای زیادی به خاطر گستردن تبلیغات سیاسی با وعده ها و ادعاهای دروغین به فیسبوک می شود. زاکربرگ می گوید شرکتش فراهم به ایجاد ویژگی های سیاسی نیست، هرچند رقیب آن ها، توییتر، اخبار کرد که تمامی تبلیغات سیاسی پلتفرمش را تو سرتاسر جهان، ایستا می یواش.

فیسبوک تأیید کرد که برخی از کارمندان، تو نامه ای داخلی نسبت بوسیله اشاعه تبلیغات دیپلماتیک انتقاد کرده اند. ازطرفی زاکربرگ تقویم می زند که این قسمت قسمت کردن از تبلیغات و درآمد از لفظ دادرسی مداران، سال آینده تنها ۰/۵ درصد از درآمد مشارکت را تشکیل دهند. او داخل دنباله پیش دماغ کرد که اضافه انتقادها به تبلیغات سیاسی، موجب بازرسی هایی از عملکرد شرکت شود. درنهایت مدیرعامل فیسبوک، این طور سبکی از انتقادها را باعث ایجاد هیاهو قطعی و دشوار کردن سال آینده ی میلادی دانست.



مارک زاکربرگ هفته ی گذشته تو نشست ی گوش دادن کنگره ی آمریکا شرکت داشت و با سؤال های تهاجمی از سوی قانون گذاران روبه رو شد. آن ها اطراف اقدام های فیسبوک در سبب مقابله با مفروضات غلط در پلتفرم، پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ی آمریکا، انتقادهای شدیدی را مطرح کردند. غول شبکه های مدنی درحال مهیا همچنین بازرسی های جدی را به خاطر رویکردهای رقابتی تجربه می یواش. وزارت دادگستری، محفل بورس و اوراق بهادار و ۴۷ دادستان، روندی عرفی را نسبت به رویکردهای رقابتی فیسبوک درون پیش گرفته اند.

مدیرعامل فیسبوک تو بسرنوشت شوم دچار کردن دیگری از مصاحبت های خود به توضیح نظارت ها پیرامون رویکردهای رقابتی پرداخت و ابتیاع اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ را یکی از موضوعات واقعی مورد مذاکره دانست. او می گوید اگرچه فیسبوک یک رقیب را خریداری کرد، موفقیت بازپسین آن ها داخل آن زمان تضمین شده نبود.

مدیران اجرایی اجرایی فیسبوک که از نگاه تحلیل گران، عموما راهکارهایی محافظه کارانه ارائه می کنند، چالش های اجنبی را از دلایل احتمالی کاهش درآمد در آینده بیان کردند. آن ها می گویند نبوغ های متاخر فیسبوک و مرورگرهای اینترنتی که امکان مسدودسازی ردگیری آنلاین را به کاربران می دهد، احتمالا خطراتی را بخاطر وضعیت مالی به همراه خواهد داشت. ردگیری آنلاین، بخشی مهیب از الگوریتم های تبلیغات هدفمند در فیسبوک محسوب می شود.



تحلیل گران با وجود پیش دماغ ها باور دارند فیسبوک هنوز محبوبیت زیاد بالایی نزد کاربران دارد؛ درنتیجه اعلان دهنده ها از سودا تبلیغات درون این پلتفرم، غافل نخواهند شد. دبرا آهو، تفریق گر بزرگ eMarketer درباره ی درآمد تبلیغاتی فیسبوک می گوید:قطعا فیسبوک با چالش های بسیاری مواجه است، ولی افزودن درآمد و تعداد کاربران، هیچ گاه چالشی جدی برای آن ها محسوب نمی شود.کنترل هزینه ها

مجموع خرج های فیسبوک در فصل ثالث سال جاری میلادی بوسیله ۱۰/۵ میلیارد دلار رسید که نسبت به سال گذشته رشد ۳۲ درصدی را مدال می دهد. البته حاشیه ی سود عملیاتی ۴۱ درصد گزارش شد که اندک از آمار ۴۲ درصدی سال گذشته بود.انتقادها به نقض حریم خصوصی، جهت افزایش خرج های فیسبوک شده است

فیسبوک مجموع خرج های سال ۲۰۱‍۹ را ۴۶ تا ۴۸ میلیارد دلار پیش بینی می درنگ که نمو ۵۵ درصدی را نسبت به حداکثر خرج ها در سال ۲۰۱۸ مدال می دهد. بوسیله علاوه مجموع هزینه ها برای سال ۲۰۲۰، ۵۴ تا ۵۹ میلیارد دلار پیش بینی شد که ۲۳ درصد بیشتر از سال سیال خواهد حیات.

نگرانی ها پیرامون حریم خصوصی، اضافه هزینه ها را داخل تأمین نیروی انسانی مرتبط با حفظ کردن حریم خصوصی و توسعه ی قوانین اجرایی پلتفرم ها به همراه داشته است. فیسبوک، توییتر و گوگل همه از سال ۲۰۱۶ و ادعای دخالت کشورهای خارجی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، فشارهای متعددی را با موضوع سیاست گذاری های باریک بین پر حرارت روی پلتفرم هایشان، معتدل شده اند.



درآمد فیسبوک در فصل سوم سال ۲۰۱۹، رشد ۲۹ درصدی را نسبت به گسستگی مشابه سال گذشته نشان قسط و بوسیله ۱۷/۶۵ میلیارد دلار رسید. تفریق گران، مقابل گزارش IBES و Refinitiv درآمد ۱۷/۳۷ میلیارد دلاری را برای غول شبکه های اجتماعی تخمین زده بودند که گزارش اخیر، رقمی بالاتر را ثبت کرد.

فیسبوک، دومین فروشنده ی بزرگ تبلیغات آنلاین محسوب می شود. این باهم اتحاد کردن پیش بینی تکثیر کندتر فروش را برای فصل چهارم سال جاری اقرار می کند که ۲۰ تا ۲۵ درصد خواهد بود. بخشی از کاهش سرعت رشد، احتمالا به ایجاد ویژگی ردگیری آنلاین از لفظ کاربران بازمی گردد. همان نعوظ که گفته شد، ردگیری آنلاین نقش مهمی در عرضه ی تبلیغات کمال مطلوب مند در فیسبوک دارد.

گزارش مالی غول شبکه های اجتماعی، سود ۶/۰۹ میلیارد دلاری را علامت می دهد که به معنای ۲/۱۲ دلار منفعت برای هر سهم است. دراین میان، تحلیل گران پیش بینی سود ۵/۴۷ میلیارد دلاری یا ۱/۹۱ دلار برای هر سهم را ارائه کرده بودند. فیسبوک در عزل سوم سال ۲۰۱۹، آمار۲/۸ میلیارد کاربر ماهانه را ثبت کرد. مجموع آمار کاربران ماهانه تو فیسبوک، مسنجر، اینستاگرام و واتس اپ نیز بوسیله ۲.۲ میلیارد دلار رسید. هر دو آمار اخیر، رشدی قابل پذیرش را نسبت به خلع قبل نشان دادند.

پلتفرم فیسبوک، آمار یومیه ی ۱/۶۲ میلیارد کاربر را ثبت کرد که ارزیابی ۱.۶۱ میلیارد نفری تحلیل گران را تعاقب سر گذاشت. آن ها درون مفارقت های گذشته با رکود رشد کاربران در اروپا و ایالات متحده روبه رو بودند. گسستگی سوم، رشد کاربران را داخل تمام مناطق دنیا نسبت به فصل دوم ثبت کرد که بخاطر اولین بار در سال جاری وجود.



ارج سهام فیسبوک در سال جاری میلادی، رشد ۴۳/۶ درصدی را تجربه کرد. درآمد آن ها در نیمه ی مبدا سال، بسیار از پیش دماغ انتزاع گران بود که نقش مهمی در افزایش ارزش سهام همکاری داشت. البته غول شبکه های مدنی با جریمه ی پنج میلیارد دلاری از لفظ کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا روبه رو شد که افزایش هزینه ها را در بخشی از سال بوسیله همراه داشت.شاید سال آینده شاهد کاهش خرید و درآمد فیسبوک باشیم

تصرف وکار کنونی فیسبوک با سرعت چشمگیری رشد می یابد. البته با بود فعالیت های جدید همچون پیام رسانی متمرکز بر حریم خصوصی، توسعه ی سرویس های ارتباط و آشنایی، افزودن حجم های پیام رسانی گروهی و مرکز ابتیاع متشابه eBay، توانایی آن ها در حفظ سرعت رشد، تو هاله ای از پیچش استراحت دارد.

فیسبوک، هفته ی گذشته به عارض آزمایشی از سرویس Facebook News رونمایی کرد که به نشانی اندکی عام و متمرکز پهلو «اخبار با کیفیت» معرفی کردن شد. تو این بخش، ناشران بوسیله ازای انتشار اخبار، هزینه قبض می کنند. آن ها ناشری از بال حق ایالات متحده بوسیله صیت Breibart News را در درخت سرو جدید پذیرفتند که فعالان سیاسی، انتقادهایی اکید را نسبت به این تصمیم مطرح کردند. البته فیسبوک مطالبه می کند که رسانه ی مذکور، تو دسته ی رسانه های رایگان فراغت خواهد گرفت.

درون اعلام دیگر منتشرشده در حاشیه نویسی ی گزارش مالی فیسبوک می توان بوسیله در رو یکی از اعضای هیئت مدیره بوسیله نام سوزان دزموند هلمن اشار کرد که مدیر اجرایی بن بیل و ملیندا گیتس نیز محسوب می شود. جایگزین او در ماه های آتی گزینش خواهد شد. زاکربرگ می گوید کالبد قبلی به فکر مشکلات انحصاری و سلامتی، از هیئت مدیره بیرون شد.بیشتر بخوانید:هک گوشی برخی از مقامات دولتی دنیا از طریق اپلیکیشن واتساپرشد تراکنش های اپل پی و استعداد معامله اقساطی عاری کارمزد آیفون با اپل کارتسامسونگ در گزارش مالی اخیرش، منفعت فروش گلکسی نوت 10 را درخورتوجه اعلام کرده استفیسبوک به خاطر فضاحت کمبریج آنالیتیکا جریمه ۶۴۳ هزار دلاری پرداخت می کندگوگل و مایکروسافت و آمازون درآمد خویشتن از بازار سرو های ابری را افزودن می دهند
  • ۹۸/۰۸/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی