معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

اضافه تعداد مبتلایان روزمره کووید-۱۹ و ابراز موج ثالث کرونا در کشور، بوسیله اضافه مرگ ومیر ناشی از بلای ناگهانی منجر شد. ایرج حریرچی، معاون بی مو وزارت بهداشت، طی گفت وگوی تلویزیونی اعلام کرد که دیگر رنگ بندی کرونایی معنایی ندارد و وضعیت کل ناحیه با عبور از رنگ های زرد و نارنجی، به قرمز تحول شده است. ایران با ۱۷۵ هزاره و ۹۲۷ مبتلای کرونایی، در رده ی دهم ابتلا داخل جهان استراحت دارد. ایران در میان کشورهای آسیایی دارای بیشترین مقیاس اجل ومیر است و دومین سرزمین آسیایی و آلوده ترین سرزمین در خاورمیانه به محاسبه مقیاس ابتلا به کرونا محسوب می شود. به خشکی امدن اساس آمارهای رسمی کشوری، تاکنون ابتلای متجاوز از ۴۱۳ هزار نفر بوسیله کرونا در کشور تأییدشده و ۲۳ هزار و ۸۰۸ نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته اند. البته همان گونه که، علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزیر بهداشت پیش خیس اطلاع دادن کرده بود، در هیچگاه کشوری امکان برآورد دقیق همه ی مبتلایان به ویروس کرونا وجود ندارد؛ زیرا تعداد تست ها محدود است. به گفته ی او آمار واقعی بیشتر از آمار رسمی است.حریرچی: ته رنگ بندی کرونایی دیگر معنایی ندارد

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه انفجار کرونایی درون برخی شهرها پیوستگی محذوف است، اذعان کرد که تو رخساره امتداد دار بودن این روانی و لیس کاهش تردد و تماس فیزیکی و همچنین کاهش استفاده از ماسک، شمار کل قربانیان ویروس کرونا در کشور بوسیله ۴۵ هزار نفر نیز خواهد رسید که به معنای اجل ومیر روزانه بیش از ۲۰۰ نفر است.

ایرج حریرچی درباره ی امواج جدید شیوع ویروس کرونا اعلام کرد که ناحیه با امواج متعددی از کووید ۱۹ مواجه شده و داخل چند ماه گذشته، یومیه اجل متجاوز از ۱۰۰ نفر را امتحان کرده است. حریرچی اذغان داشت که داخل روز پنجشنبه، ۳۵ هزار و ۵۰۰ نفر علیل کرونایی بوسیله ثبت رسیده که از آمار بستری ها در ۱۷ فروردین و زمان موج ابتدا کرونا غم بیشتر است.

به گفته ی حریرچی، چنانچه استفاده از ماسک به ۹۵ درصد اضافه پیدا کند و معیار تردد نیز کاهش ۵۰ درصدی داشته باشد، می توان به کاهش موارد مرگ ومیر امیدوار بود. معاون کل وزارت بهداشت، «تعقیب و مطالبه و بحث و ادعاهای بی مورد» درباره ی دارو و واکسن کرونا را اتلاف وقت دانست و افراد را تشجیع کرد تا ثانیه خود را انگیزه آموزش خود، قوم و جامعه بخاطر رعایت حداکثری دستورالعمل های مبارزه با کرونا صرف کردن کنند. حریرچی ویروس کرونا را ویروسی بدون ایدئولوژی دانست و هرگونه مناسبت اجتماعی را که بدون رعایت دستورالعمل باشد، در این دوران خطرناک اعلام کرد.

افزایش شلوغی ها و همچنین باز شدن مدارس، موجی از نگرانی ها از گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا را در ایران برانگیخته است. معاون کچل وزارت بهداشت داخل سخنان خود، شمار علم آموزان کشور را ۱۴.۵ میلیون نفر و احصائیه معلمان را ۱.۲ میلیون نفر نشانی کرد و با احتساب کادر خدمات، راننده و والدین، حدود یک پنجم جامعه را متشکل از همین افراد دانست. به گفته ی حریرچی، در صورت عدم رعایت دستورالعمل ها، معرفت آموزان می توانند عامل انتقال سزاوار سرزنش توجه ویروس تو سطح اجتماع باشند. حریرچی نیز افزودن کرد که شهر تبریز از دامن ۴۰ بستری روزانه به ۱۶۰ بستری و در قم نیز از ۱۰ بستری روزانه به ۱۶۰ بستری رسا است.تو هفته جاری، تعداد شهرستان های دارای شرایط قرمز از ۸۸ به ۱۰۹ شهرستان افزودن یافته است

سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت نیز از معارفه ۲۸۴۵ مورد ابتلا و ۱۶۶ فوتی ناشی از کووید-۱۹ تو شبانه روز گذشته خبر عدالت. به گزارش ایسنا، حکیم سیماسادات لاری اطلاع دادن کرد که از دیروز تا امروز ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای موکد تشخیصی، دو هزار و ۸۴۵ بیمار متاخر مشغول به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۱۴۹ نفر از آن ها علیل شدند. وی مجموع بیماران کووید۱۹ درون کشور را ۴۱۹ هزاره و ۴۳ نفر اطلاع دادن کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت نیز اضافه کرد که موارد ابتلا و علیل داخل اغلب استان های کشور تکثیر یافته و تو هفته جاری، تعداد شهرستان های دارای وضعیت قزل از ۸۸ به ۱۰۹ شهرستان تکثیر یافته و شهرستان های با وضعیت هشدار از ۹۰ به ۱۰۸ شهرستان رسا است. لاری اذعان داشت که تاکنون ۳۵۷ هزاره و ۶۳۲ نفر از بیماران، گشایش یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و ۳۸۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت اکید این بیماری دون مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت کشور، از انجام سه میلیون و ۷۱۹ هزاره و ۲۱۰ آزمایش امتیاز کووید ۱۹ در ناحیه همچنین خبر عدالت. وی خاطرنشان کرد که بر اساس آخرین داده ها کرونا در کشور، استان های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت سرخ و همچنین استان های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان درون وضعیت هشدار قرار دارند. این درحالی است که پیش از این گفته شده بود آزمایش کرونا تنها از تعداد محدودی افراد با داشتن وضعیت خاصی همچون افراد سرپایی علامت دار با سن بالای ۶۰ سال و با حیات مصیبت ماخذ ای (گروه های پرخطر ازنظر مالیات کووید ۱۹)، زنان باردار، زندانیان علامت دار و افراد درون رابطه با فرد مبتلا با سن بالای ۶۰ سال و با وجود بیماری بنیاد ای، گرفته می شود.

بوسیله گزارش ایسنا، پس از فراغت گرفتن مکرر قم در وضعیت قرمز کرونایی طی روزهای اخیر، تعداد بستری ها و سریر های اختصاص پیدا کرده به کرونا نیز اضافه یافته و بنا بر استاندارد شرایط قرمز مبنی بر بستری ۳ نفر در قرن هزار نفر، استان قم با بستری ۱۲ نفر در هر صد هزاره نفر بنا پیاده شدن گفته ی رئیس علوم پزشکی قم، در وضعیت سیاه کرونایی صبر پژمان است. بهرام سرمست، استاندار قم اعلام کرده است که کلاس های یادگیری در مدارس قم تا اطلاع مربوط باینده تعطیل خواهد شد و بر زمینه گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم باید سخت گیری های بیشتری درون مدارس اعمال شود. بااین حال، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، ضمن رد دریافت هرگونه گزارش درباره ابتلای خرد آموزان به کرونا کنار برگزاری حضوری کلاس ها تأکید دارد.مقاله های مرتبط:تهران تو آستانه شیوع موج ثالث کرونا قرار داردمعاون مرکز مدیریت بیماری های منتقل کننده: تا ۶ ماه آینده از واکسن کرونا خبری نیست

حاجی میرزایی روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه درون کنفرانس با مدیران مدارس سراسر کشور تأکید کرد که اولویت اول آموزش وپرورش بر آموزش حضوری دانش آموزان است و مدارس همچنین باید تقدم را به آموزش حضوری بینش آموزان ویژه دهند. بوسیله گفته ی وزیر بهداشت، تاکنون از هیچ دبستان ای گزارشی مبنی پیاده شدن ابتلای دانش آموزانش بوسیله کرونا دریافت نشده است. پیش از این، در برخی شهرستان ها پس از گزارش موارد ابتلای معلمان و دانش آموزان به کرونا، مسئولان آموزش و تدریس ارتباط آن با بازگشایی مدارس را بزه شدند.

نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی صبح شنبه ۲۹ شهریور درون وزارت کشور برگزار شد. حسین ذوالفقاری، رئیس ستاد اربعین، در پایان این مجمع با اشاره به تداوم مسری ویروس کرونا، تأکید کرد که در وضعیت هشدار کرونا در ایران و جهان، موکب داران و آدم به یاوه و فراخوان های اربعین توجه نکرده و به جانب مرزهای عراق حرکت نکنند. موضع رسمی عراق، لیس پذیرش زائر از خارج از این کشور است.

با افزایش یافتن آمار ابتلا، اجل ومیر، افزایش مسافرت و شلوغی ها و نیز بازگشایی مدارس، اکنون ظرفیت تخت های بیمارستانی هم درحال تکمیل است و در برخی بیمارستان ها امکان پذیرش بیمار غیرکرونایی وجود ندارد. پیام طبرسی، معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری اطلاع دادن کرده که کادر علاج بیمارستان مسیح دانشوری بوسیله دلیل پر بودن تمام بخش های بیمارستان از بیماران کرونایی، با کاهش لحظه قرار مواجه شده است. طبرسی از اضافه شدن دو تا سه گانه بخش دیگر به بیمارستان مسیح دانشوری برای رنجور این بیماران اطلاع انصاف و باتوجه به وضعیت موجود، پر شدن این بخش ها را نیز متجاوز مهلت پیش بینی کرد. مدیر تداوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین با اعتراف اینکه به زودی ظرفیت بیمارستان الزهرای اصفهان تکمیل می شود، از فراهم کردن ظرفیت های جدیدی برای بیماران کرونایی در بیمارستان ها خبر قسط. وی همچنین تصریح کرد که خمینی قصبه در صدر بروز بلای ناگهانی در استان راحتی گرفته و حجم های خدمات غیرکرونایی را از دست داده است.بیشتر بخوانید:آیا مصرف از عینک می تواند خطر ابتلا بوسیله کووید ۱۹ را کاهش دهد؟چرا کودکان بیش می خوابند؟افزایش چشمگیر نرخ مایه تسلی زایی در عهد دنیاگیری کووید ۱۹پژوهشگران خواستار توضیح درمورد داده های سؤال برانگیز کارآزمایی واکسن کرونای روسیه شدندواکسن آنفلوانزا چگونه بوسیله مبارزه علیه کووید ۱۹ کمک می کند
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، میثم هاشم خانی درباره حمایت اقبال از میدان سهام، اقرار کرد: منطقی نیست که دولت اقدامی ادا دهد تا قیمت سهام ها بی وقفه روند تصاعدی هنگام کند از طرف با این اقدام افرادی که تنخواه بیشتری در این میدان دارند، سود بیشتری و افراد دارای تنخواه خردتر منافع کمتری می برند. همچنین، برداشت از جعبه توسعه ملی یا ویژه هر پولی از بیت المال برای حمایت از بورس خیر تنها نمی تواند به رشد مستمر بورس منجر شود بلکه، منصفانه هم حلق. 

وی تنقیه منابع جعبه توسعه ملی به بورس به خشکی امدن رشد بازار دارای نفوذ کوتاه مدت دانست و گفت: پس از تحدید منابع صندوق توسعه ملی به بورس، افرادی گلچین می شوند تا سهام یکسری از انبازی ها را خریداری کنند و اینکه چه زمانی این سهام ها را بخرند خواه بفروشند، منجر می شود تا رانت اطلاعاتی شکل بگیرد که از این سپس غم رفتار مثبتی زدودن و اغتشاش و رانت ایجاد می کند.  دخالت های پولی و قیمتی حال بورس را خوب نمی کند

این کارشناس اقتصادی افزود: با دخالت های پولی و بانوا نصیب و قسمت اتفاق مثبتی در بازار سهام رخ نمی دهد زیرا، همانگونه که تعیین ارز ۴۲۰۰ تومانی واکنش مثبتی تو سکون و کنترل قیمت ها درون میدان ارز نداشت، این اقدام غم مولود بخش نیست. 

به گفته هاشم خانی، تو شرایطی که کشورها از دید منابع مالی با ویژگی روبرو هستند، تزریق منابع قوطی توسعه ملی به بورس فسادزاست و بانک ها حق ادخال به تنخواه گذاری های پرریسک ندارند زیرا، نمی توانند پول سپرده گذاران خود را بازگردانند بنابراین، ورود بانک ها به بورس برای استواری بازار تاثیرگذار و درست نیست.  

وی در دنباله با اشاره به بازارگردانی، خرید اوراق تبعی و سهام خزانه، تصریح کرد: در دنیا این محاکمه ها جزو زنهار های اثربخش و مفید از میدان سهام هستند. اوراق تبعی بوسیله کاهش سربزرگی ها در بازار سرمایه کمک می کند بوسیله نحوی که دارنده سهام یک شرکتی می تواند با پرداخت سکه ناچیزی، جوانمردی بیع و معامله سهام خویشتن را بخرد که اوراق تبعی هم از این جهت قیمت سهام را بیمه می درنگ و هم از آنجا که رانتی داخل مسئله آن توزیع نمی شود، اقدام مثبتی است اما باید شرایطی مهیا شود تا حداکثر ۵۰ شریک شدن یا همدستی های مهم بورسی اوراق تبعی را منتشر کنند.  صف ابتیاع و فروش در بورس رانت می آورد 

این تحلیلگر اقتصادی معتقد است که جلوگیری از ایجاد ردیف خرید و فروش، یک اقدام موثر در تقویت بلندمدت بورس است زیرا، بی آرامی سهامداران بنیادی و بی قراری سهامداران معرفت می توانند از آن روزی ببرند. در بورس های دنیا، اجازه داده نمی شود تا داخل بازار سهام صف لباس بگیرد زیرا، سهامداران معرفت به سادگی کوچکتر نفوذ ردیف ها، هیجانی می شوند و رانت خلق می شود که برای محلول آن داخل شرایط ایده آل باید قوانین مرتبط بوسیله قدم نوسان و ظرفیت شالوده حذف شود.

هاشم خانی درباره چشم انداز بازار سرمایه در ماه های آینده، گفت: برآورد غلام این است که تا اختتام امسال نمو متمایز بورس تقریبا بوسیله کمیت تورم خواهد حیات به عبارت دیگر، در آن زمان میانگین قیمت سهام با میانگین بها خدمات و کالاها برابری می کند. ارتباط ریزش های بورس با افزایش بها دلار و خودرو 

به گفته این تحلیلگر اقتصادی رشد بها ها در سایر بازارهای اقتصادی ربطی به ریزش بورس و در رو نقدینگی از آن ندارد زیرا تو زمان هایی که بورس رشد داشت تیمار سایر بازار افزایش ارج داشتند. وقتی که داخل فروردین ماه متمایز بورس مثبت بود، قیمت دلار از ۱۶ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان رسید.

هاشم خانی ادامه رحم: با ریزش های بورس، نقدینگی جذب شده به آن خارج نمی شود بجهت خرید سهام به معنای فروش سهام از سمت فرد دیگری است و کسی که بخواهد سهام خویشتن از بازار خارج یواش باید بوسیله فرد دیگری بفروشد بنابراین، به همان میزانی که با ابتیاع سهام نقدینگی از بازار خارجی می شود با معامله آن به همان میزان حزن نقدینگی باخبر بازار سهام می شود.

وی داخل پایان سخنانش خاطرنشان کرد که اضافه قیمت ها تو راسته خودرو را تیمار نمی توان با زکام های بورس مرتبط دانست زیرا، خودرو در ماه های گذشته بی آرامی اضافه های چشمگیری داشته است.
بیشتر ما این موضوع را شنیده ایم که نشستن طولانی مدت مضر است. مطالعات نشان می دهند که نشستن باعث افزایش خطر ابتلا به بلای ناگهانی های قلبی عروقی و مرگ، دیابت نوع ۲ و سرطان می شود.

شرایط مجهز که تو آن مردم بسیاری از مناطق جهان نسبت به قبل کم تحرک نمدار شده اند، سراسیمه کننده است. حتی پیش از کووید ۱۹ نیز بسیاری از مردم ریختگی زندگی کم تحرکی داشتند. اما زمان حال دنیاگیری اوضاع را بدتر کرده است. کمتر شدن دفعات بیرون شدن از خانه، نرفتن بوسیله سالن های ورزشی، کار کردن از خانه و نشستن های تمام مدت ظهر کامپیوتر و استفاده از برنامه های ارتباطی آنلاین برای بیشتر ما سبب شده است که بیش از قبل در حالت نشسته راحتی داشته باشیم. سوالی که گاهی اوقات در این اساس مطرح می شود، این است که: آیا به جای نشستن عقب میز، دراز کشیدن روی مبل یا شرایط های راحت تر دیگر سالم تیز است؟ هرچه باشد، شرایط بدن متفاوت می شود. آیا این تفاوت اهمیتی دارد؟

من (آرتور ولتمن) به عنوان فیزیولوژیست ورزشی می توانم پاسخ کوتاهی بوسیله آن بدهم: خیر. بوسیله جای نشستن بیشتر شاید باید از اصطلاح رفتار کم تحرک استفاده کنیم که شامل هرگونه رفتاری حین بیداری می شود که با سطوح پایین استعمال انرژی همراه است. براساس دستورالعمل های فعالیت بدنی سال ۲۰۱۸، این موارد شامل نشستن و همچنین دراز کشیدن می شود.تحرک داشته باشید

آیا فعالیت بدنی معلول منفی اقدام کم تحرک را کاهش داده یا آن را برطرف می کند؟ در مطالعه ای که درون سال ۲۰۱۶ منتشر شد، اطلاعات بسیار از یک میلیون مرد و عیال مورد بررسی فراغت خمود بود. ظن مرگ براثر تمام عوامل تو کسانی که بیش می نشستند و فعالیت بدنی شدید و متوسط کمی داشتند، والاتر وجود. کسانی که زیاد نمی نشستند و دارای سطوح فوقانی از فعالیت بدنی متوسط یا موکد بودند، درمعرض کمترین خطر قرار داشتند. اما سؤال این جاست که درمورد افرادی که داخل بین این قدم راحتی دارند یعنی کسانی که بسیار می نشینند اما فعالیت های بدنی یدکی همچنین دارند، چطور؟

یافته ها نشان می دهد بدون توجه به مدت زمان نشستن، وقتی فعالیت بدنی اضافه می یابد، خطر اجل کاهش معین می کند. اما بهترین راه آن است که سطح فوقانی از فعالیت و سطوح پایین از اقدام اندک تحرک داشته باشیم. به چه استاندارد فعالیت احتیاج دارید؟ برآورد کنونی ۶۰ تا ۷۵ دقیقه تو روز فعالیت متوسط خواه ۳۰ تا ۴۰ دقیقه فعالیت شدید است. حداقل یکی از این دو مورد را انجام دهید.فعالیت بدنی: برای همه خوب استمقاله های مرتبط:آیا نداشتن نفس بهانه خوبی ورزش نکردن است؟بهترین ورزش برای افرادی که دم ندارندنشستن کامل مدت اثرات مفید بازی را خنثی می درنگ

براساس تعریف اداره جهانی بهداشت، فعالیت بدنی عبارت است از حرکات بدنی که به مصرف انرژی نیاز دارد. این تعریف موارد زیادی را درون برمی گیرد: هرگونه حرکت هنگام فرمان خواه بازی، حساب می شود. کارهای خانه خواه قدم کوفتن داخل اطراف محله همچنین به عنوان فعالیت بدنی محسوب می شود. مزایای حاصل از این فعالیت ها بالافاصله آغاز می شود و هر مقدار حرکتی مفید است. اساسی حلق که خیلی جوان، خیلی پیر یا اینکه دچار ناتوانی های مزمن هستید.

توجه داشته باشید که هنوز از اصطلاح ی بازی استفاده نکرده ام. بدیهی است که ورزش نوعی فعالیت بدنی است که برای بهبود انعطاف پذیری، موازنه و سرعت همراه با آمادگی قلبی و عضلانی سازماندهی شده است. ورزش یکی از نیکوترین کارهایی است که می توانید برای بهبود سلامتی و کیفیت عمر خویشتن انجام دهید.

مزایای حاصل از فعالیت های بدنی شامل کاهش خطر اجل ناشی از تمامی علل می شود: بیماری قلبی، سکته، دیابت نوع ۲، سرطان، چاقی، ضیق خون بالا و پوکی عظم. سلامت مغز شما همچنین بهتر خواهد شد؛ شاید به آن حد که بخاطر پیشگیری از افسردگی، اضطراب، زوال عقل و آلزایمر کافی باشد. خواب شما نیز بهبود می یابد.

درباره خواب: رفتار کم تحرکی که پیش پر حرارت بوسیله آن اشاره شد، شامل رویا نمی شود. برای سلامتی بهینه، خواب کاملا ضروری است. همه ی افراد درمعرض کمبود خواب یا رویا کوتاه (خواب اندک از ۶ ساعت) و مشکلات ناشی از آن قرار دارند. سقوط خواب تو تمام دسته های سنی با مشکلاتی درزمینه ی رفتار، کنترل عاطفی، تصمیم گیری و حل سیلان همراه است. سقوط خواب همچنین می تواند روی سیستم ایمنی افراد همه ی سنین معلول بگذارد و منجر به آسیب پذیری دربرابر عفونت ها شود. این وضعیت می تواند در خودکشی، افسردگی و رفتارهای پرخطر نقش داشته باشد.

نزول رویا همچنین می تواند موجب چاقی شود. اساسا این هبوط موجب افزایش سطوح هورمون گرسنگی (گرلین) و کاهش سطوح هورمون سیری (لپتین) شود. این فقره حدس ابراز پرخوری را بیشتر می نرم. در افراد بزرگسال، نزول رویا با افزایش خطر بیماری قلبی، فشار خون بالا، سکته و بیماری کلیوی همراه است. بزرگسالان به ۷ تا ۸ ساعت رویا دارند. کودکان نیز وقتی بوسیله قطع ی کافی نمی خوابند، دچار مشکل می شوند. نزول خواب باعث کاهش آزاد شدن هورمون نمو می شود. نوجوانان به ۸ تا ۱۰ ساعت و کودکان ۶ تا ۱۲ ساله به ۹ تا ۱۲ روزگار خواب احتیاج دارند.

فعالیت بدنی و خواب خوب با مشارکت هم جای پا گذارند. فعالیت متوسط تا شدید بوسیله شما کمک می نرم تا سریع زیرفون به خواب رفته و خواب عمیقی داشته باشید. این امر همچنین خواب آلودگی طی روز و میزان کاربرد داروهای خواب را کاهش می دهد.

علم رفتار کمینه تحرکی کاملا شناخته شده نیست و هنوز نمی استعداد توصیه های بهداشت عمومی جدی ارائه کرد. ولی برای شرایط حاضر، نمایش ی این توصیه منطقی است: از خواب صرف کردن دیدن نکنید. درون فعالیت های بدنی ازجمله ورزش باهم اتحاد کردن بیشتری داشته باشید. ناچیز بنشینید و کمتر دراز بکشید. وقتی تعاقب میز یا شرایط های ساکن دیگر هستید، برای چند دقیقه بلند شوید و از حالت ساکن بیرون شوید.بیشتر بخوانید:توزیع واکسن آنفلوآنزا به رخساره نوبتی و محدود انجام می شوددیابت و مصیبت های قلبی عروقی؛ مهم ترین عامل اجل ومیر مبتلایان به کرونا تو ایراننتایج غیرمنتظره در داده های متاخر طوفان سیتوکین کووید 19کدام چربی پخت وپز سالم تر است؟چگونه در زمان دنیاگیری کرونا با افزار حمل و نقل عمومی مصون عروج کنیم؟
مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک، درون مصاحبه ی اخیر خود گفته است که اپ استور اپل صلاحیت لازم بخاطر بررسی کنجکاو را دارد. پرسش مطرح شده برای زاکربرگ این وجود که آیا او معتقد است اپ استور عملکرد انحصارطلبانه دارد و باید با تلاقی اقبال براساس قانون ضدانحصارطلبی مواجه شود؟

مارک زاکربرگ از پاسخ مستقیم به این سئوال خودداری کرد؛ اما قاطعانه سرنخ هایی از پیوستگی خویشتن با این پرسش ابراز عدل.

زاکربرگ درون مصاحبه با Axios این طور گفت:مطمئنا من نیز معتقدم که آن ها روی اپلیکیشن هایی که در گوشی کاربران گمارش می شوند، کنترل یک طرفه دارند. براساس آمار، فکر می کنم حدود ۵۰ درصد از آمریکایی ها و پاره زیادی از انسان سایر کشورهای جهان از گوشی های هوشمند آیفون استفاده می کنند. شاید به صورت تقریبی رقمی درحدود یک میلیارد دستگاه اپلی دراختیار کاربران باشد. بنابراین، بوسیله نظرم انسان باید استفسار های اضافی درباره ی کنترل اپ استور داشته باشند و اینکه آیا قوانین حاکم فضای پویای رقابتی ساختن می بطی ء یا خیر.

به گزارش Business Insider، مؤسس فیسبوک، اپ استور را داخل قیاس با گوگل پلی استور قرار رحم و گفت:ترقی دهنده حتی اگر عضو گوگل پلی استور نباشد، همچنان امکان نصب اپلیکیشن های خویشتن را روی گوشی اندرویدی دارد. این بدین معنا است که افراد بوسیله سبب ارجحیت ندادن به اولویت های گوگل، فراغت نیست به کلی حذف شوند. و بوسیله نظرم این موضوع بی حد مهم است که توسعه دهندگان می توانند آزادانه آنچه را درسر دارند بسازند و دراختیار سایر کاربران راحتی دهند.مقاله های مرتبط:هرآنچه گوگل و فیسبوک در تک شما می دانندهفت نبوغ جدید iOS 14 که پیش نم در اندروید وجود داشتند

این پاسخ سنجیده تازگی از صحبتی است که درون میتینگ ا ی آنلاین شرکتی مدیرعامل فیسبوک بیان کرد. درون آن جلسه ی آنلاین، مارک زاکربرگ درمقابل متجاوز از ۵۰ هزار کارمند خود چنین گفته است:[اپل] رفتار خصمانه ای دربرابر نرم افزارهای گمارش شده روی گوشی ها دارد؛ کاملا شبیه نگهبانی سخت گیر.

وی درادامه درباره ی شریک شدن کوپرتینویی و اپ استور گفت:این موضوع باعث جلوگیری از شکوفایی خلاقیت می شود و رقابت سالم را سرکوب می کند و به اپل اجازه می دهد رانت های انحصارطلبانه ای اخذ درنگ. فقط خلاقیت سبب رشد و بهبود زندگی افراد می شود و اپل از ترقی ی خلاقیت جلوگیری می بطی ء.

عده ای معتقدند که زاکربرگ به علت تغییرات حریم انحصاری در iOS 14 دچار مشکلاتی شده است. تغییرات حریم شخصی تو iOS 14 ردیابی تبلیغاتی را دشوارتر خواهد کرد؛ البته صنعتی تبلیغات درحال حاضر طرز حلی بخاطر این شاق توسعه داده است و نگرانی زیادی از این موضوع ندارد.

شرکت اپل زمان حال ذیل تحقیقات ضدانحصارطلبانه داخل برخی کشورها قرار گرفته است و در همین هفته ای که گذشت، دو پرونده ی جدید افزایش شد.بیشتر بخوانید:کارمندان مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ چقدر حقوق گرفتند؟ایمیل تبلیغاتی اپراتور بریتانیایی، تاریخچه ارائه آیفون 12 را فاش کردتولید اپل سیلیکون از سه گانه ماهه چهارم ۲۰۲۰ آغاز می شودچرا دوربین های بدون آینه کوچک نمدار نیستند؟اولین عکس دیجیتالی ۳۲۰۰ مگاپیکسلی دنیا ثبت شد
مدل سازی و توسعه ی وب سایت از زمان پیدایش وب به عنوان یکی از مهارت های کاربردی شناخته می شد. در دنیای آنلاین کنونی، اگر داشتن وب سایت برای هر کسب وکار اکراه نباشد، حداقل مزیتی رقابتی محسوب می شود. انواع کسب وکارها و حتی افراد خوداشتغال و فریلنسر با روش اندازی وب سایت، به کانالی عفیف و تحت مدیریت و مالکیت خودشان دسترسی پیدا می کنند که بخاطر جذب مخاطب و مشتری نقشی اساسی انجام می کند. قطعا رویه اندازی وب سایت درمقایسه با فعالیت درون شبکه های اجتماعی و جذب مخاطب، در تمام مدت بازدهی بیشتری دارد و نگرانی از مسدودسازی شبکه ی مدنی یا حذف محتوا به خاطر قوانین شبکه نیز وجود نخواهد داشت. درواقع، کارشناسان بازاریابی دیجیتال وب سایت را کانال اصلی جذب مخاطب می دانند که در ترکیب با شبکه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین، جریانی تمام خلق می کند.

تصرف وکارهای کوچک یا افراد تقریبا ناآشنا با برنامه نویسی در روش اندازی وب سایت با موانع متعددی روبه رو می شوند. همچنین، اغلب تصرف وکارهای نوپا نیز سرمایه و تخصص لازم را بخاطر استخدام یا باهم اتحاد کردن با آویشن های طراحی و توسعه به رخساره برون سپاری ندارند. در این طور مواقعی، استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده همچون وردپرس پیشنهاد می شود که البته آن ها هم محظور های اختصاص خویشتن را دارند و درنهایت، احتیاج بوسیله آویشن پشتیبانی را از بین نمی برند.وبزی طراحی وب سایت را با ادوات کشیدن و رهاکردن آسان می یواش

سایت سازهای آنلاین ابزارهایی هستند که راه اندازی وب سایت را داخل سطوح گوناگون برای افراد و کسب وکارها تسهیل می کنند. این سرویس ها با بهره گیری از ابزارهای آسان، نوعی رابط کاربری را برای طراحی ساختار وب سایت دراختیار کاربر فراغت می دهند که طراحی گوناگون وب سایت از مقیاس های ساده و شخصی تا حرفه ای و فروشگاهی را مقدور می درنگ. درواقع، مدیر وب سایت با استفاده از سایت ساز آنلاین فقط جزء کاربری وب سایت را طراحی می بطی ء و انتظام مقدر شدن های برنامه نویسی و ارتباط بلوک ها خودکار انجام می شود. از میان سایت سازهای آنلاین ایرانی، می توان بوسیله وبزی رمز کرد که استعداد های پایه ای را غم به رایگان دراختیار کاربران استراحت می دهد.

وبزی امکان مدل سازی وب سایت را برای انواع کاربری ها فراهم می کند. افراد خوداشتغالی که به دنبال مدل سازی وب سایت بخاطر ارائه مقیاس کارهایشان هستند، گروه ای مهم از مشتریان وبزی محسوب می شوند. از دسته های مهم دیگر، می استعداد به کسب وکارهایی اشاره کرد که برای معرفی کردن خدمات و محصولات خود به وب سایت احتیاج دارند. حتی همدستی ها و سازمان هایی که به فروشگاه آنلاین حاجت دارند، می توانند از خدمات وبزی برای طراحی و را ه اندازی سریع العمل وب سایت کاربرد کنند. وبزی با مرام «در کم از دَه دقیقه سایت دلخواه خودتان را به صورت آنلاین بسازید»، خدمات خویشتن را به مشتریان شناساندن می کند. شروع مدل سازی وب سایت در وبزی آنلاین است و سپرده به خدمات موردنیاز، هزینه هایی دریافت می شود.



از نکات مهم وب سایت هایی که بوسیله کمک سایت ساز آنلاین وبزی ساخته می شوند، می توان به هماهنگی آن ها با عرضه درون موبایلاشاره کرد. داخل دموهای اولیه ی که در وب سایت رسمی وبزی عرضه داده شده اند، هماهنگی طراحی و قالب ها با ابعاد موبایل بوسیله خوبی دیده می شود. فراموش نکنید که امروزه اغلب کاربران و مخاطبان وب سایت از موبایل بخاطر ممارست وب سایت کاربرد می کنند و هماهنگی با آن یکی از عوامل مهم گشایش رتبه در موتورهای جست وجو غم محسوب می شود.

طراحی وب سایت در وبزی با روش کشیدن و رهاکردن (Drag and Drop) انجام می شود. مشتری خواه نقشه کش وب سایت به راحتی می تواند باکس ها، جلوه ها، متون و دیگر بلوک های مدنظرش در طراحی بازپسین را از داشبورد واقعی وبزی برگزینی کند و بوسیله صفحه ی اصلی بکشد. درواقع درون سایت ساز آنلاین مانند وبزی، آنچه در زمان مدل سازی می بینید، همان طرح نهایی وب سایت شما خواهد بود.



از مزیت های مهم دیگر سایت ساز آنلاین وبزی می استعداد به هماهنگی کدهای وب سایت با ساختارهای سئو اشاره کرد. وبزی پس شالوده ی وب سایت را بسته بوسیله طراحی اصلی کاربر به سیاق ای پیکربندی می نرم که کدهایی کم ارزش برای مرور ربات های موتور خیز وجو داشته باشد. از قابلیت های دیگر می استعداد به سرعت بیشتر سایت های طراحی شده با وبزی رمز کرد که قطعا روی گشایش تجربه ی کاربران و رتبه ی وب سایت داخل موتورهای جست وجو تأثیر می گذارد. همچنین، وبزی جهیز امنیتی چندلایه را بوسیله همراه پروتکل امنیتی SSL تو وب سایت های مدل سازی شده اعمال می کند تا مالکان وب سایت بابت نفوذ کردن بوسیله سرویس ناراحت نباشند. تو سرورهای اختصاصی وبزی، سایت ها به رخ ایزوله نگه داری می شوند که امنیت آن ها را دوچندان می کند. درواقع، مشتریان وبزی علاوه کنار سایت ساز آنلاین هاست همچنین دریافت می کنند.

نقشه کشی وب سایت در سایت ساز آنلاین وبزی در چند مرحله خلاصه می شود. پس از ورود به وب سایت، شروع قالب مدنظرتان را برگزینی می کنید. قالب های آماده از طراحی های پیش فرض بخاطر انواع کاربری برخوردار هستند. از کاربری های مرسوم می توان به قالب های شرکتی برای انواع کسب وکار از دکوراسیون داخلی، کافه، رستوران و محفل ورزشی تا مرکز پزشکی و شرکت ساختمانی و صنایع غذایی اشاره کرد. قالب های شخصی و استاندارد کار نیز مناسب انواع افراد خوداشتغال از طراحان و نویسندگان تا برنامه نویسان هستند. ناگفته نماند قالب های فروشگاهی حزن مدخل ویژه ای از امکانات وبزی را بوسیله خود ویژه می دهند. نکته ی مهم اینکه وبزی امکان رویه اندازی وب سایت خبری را بی آرامی با قالب نامه ی خبری دراختیار کاربران قرار می دهد.

پس از انتخاب قالب مدنظر از میان کلکسیون ی وبزی، باید با واردکردن عده تماس و نام درون وبزی ثبت نام کنید که این حکم رایگان است. سپس در کم از سه دقیقه، تنظیمات اولیه ی وب سایت شما ارتکاب می شود و وارد مرحله ی طراحی می شوید. نکته ی مهم دیگر اینکه پیش از انتخاب قالب، می توانید پیش نمایشی از آن را به صورت زنده مشاهده کنید. داخل ورق ی طراحی، فاش واقعی وب سایت را می بینید که درون دوره آن، ابزارهایی برای انحصاری سازی قالب دیده می شوند. هریک از بلوک های متنی و عکسی موجود در قالب نیز شخصی سازی شدنی هستند.

پکیج ها توان افزایش کردن قدم و فضای بیشتر ذخیره سازی را دراختیار کاربران قرار می دهند

با انتخاب هریک از بلوک های موجود در قالب، تنظیمات خصوصی بوسیله آن مثل متن، ابعاد و... هویدا می شوند. همچنین، از نوار ابزار سمت چپ می توانید تنظیمات هر بلوک را پیکربندی یا به راحتی با کشیدن و رها کردن، بلوک ها را جابه جا کنید. در منو بالایی مدخل ویرایش، گزینه های پیش نمایش، پشتیبان گیری و بازیابی، ذخیره و ذخیره و نشر دیده می شوند. تو هر کود از طراحی، می توانید با مشاهده ی پیش نمایش وب سایت، تغییرات را پیش از پس انداز سازی مشاهده کنید. نیز درون منو بالا سمت راست، امکان انتخاب صفحات داخلی و بهسازی هریک از آن ها را دراختیار دارید. از نوار سمت راست نیز، می توانید گزینه ها و قابلیت هایی همچون فروشگاه را به وب سایتتان افزودن کنید. پس از اتمام طراحی، با کلیک روی گزینه ی ذخیره و انتشار، تغییرات طراحی روی نسخه ی نهایی وب سایت اعمال می شوند که تو زیردامنه ای در وب سایت webzi ثبت شده است.

برای اعمال تغییرات بیشتر روی وب سایت ساخته شده با وبزی، باید خبردار پنل مدیریت شوید. از منو ارتفاع با انتخاب پنل مدیریت، به تنظیمات بیشتری بخاطر وب سایت دسترسی بی پرده می بطی ء. همان طور که داخل تصویر می بینید، انواع توان ها از ارتقا و اخذ پشتیبانی همیشگی و فروشگاه و آموزش سئو داخل پنل مدیریت وجود دارد. از تنظیمات اساسی پاره مدیریت می نبوغ بوسیله ارتقای پکیج اشاره کرد. کاربران ودیعه به احتیاج خویشتن با صیقلی هزینه، می توانند از فضای ذخیره سازی بیشتر در وب سایت، ایمیل های اختصاصی، تکثیر کردن همکار و حتی دامین هدیه استفاده کنند. برای اتصال دامین اختصاصی کسب وکار خود به وب سایت طراحی شده تو وبزی باید یکی از پکیج ها را بخرید. مناسب ترین پکیج وبزی همچنین به سکه سالانه ی ۵۸۰ هزاره تومان بخاطر افراد خوداشتغال و تصرف وکارهای کوچک پیشنهاد می شود. نکته ی مهم این است که بسته به نیاز، می توانید بعدا پکیج خود را تبدیل دهید.

وبزی برای معاون بیشتر به افراد و سازمان هایی که از وب سایت به نشانی کانال اصلی بازاریابی کاربرد می کنند، آموزش های محور ای و تکمیلی را نمایش می کند. آموزش های وبزی از پایه ای ترین مراحل راه اندازی کسب وکار آنلاین تا مدیریت و توسعه ی فعالیت را پوشش می دهند. بیشتر بخوانید:وب سایت های ضروری در زمان اختلال اینترنت بین الملل یا تحریمبهترین درخت سرو های تصاویر پس اساس بخاطر دسکتاپ و موبایلردیت (Reddit) چیست و ساختار آن چگونه استوبگرد: با وب سایت هایی برای بهبود و تقویت واژه انگلیسی آشنا شویدوبگرد: نقاشی خودکار با هوش مصنوعی گوگل
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، آغاز سال جدید تحصیلی آن غصه در وضعیت خاص این روزها، بهانه ای شد تا با نرم کردن کوتاهی پیاده شدن پیشنیه تصویرگری کتاب های درسی درون ایران، برخی از تصاویر سزا تاریخ های درسی را بار دیگر ورق بزنیم.

تصویرگری کتاب های درسی بــه معنای حرفــه ای کلمه به دهه ۴۰ برمی گردد. شاید بتوان گفت پیش از آن بوسیله تصویرسازی کتاب های درسی به صورت جدی نگاه نمی شد و به همین تامل بی قراری اغلب تصاویر کتاب های درسی در آن دوران بدون تجلیل استاداردهای علمی و حرفه ای با داستان هایی همنشین می شدند که شاید همخوانی چندانی بی آرامی با محتوا نداشتند.

تو آن دوره هنرمندان زیادی در حوزه هایی همچون نقاشی، مینیاتور و خوشنویسی و ... فعالیت می کردند، ولی کمینه کسی درون مملکت تصویرسازی کتاب های درسی به قیافه تخصصی و حرفه ای فعالیت می کرد. همین موضوع بهانه ای شد تا انتشارات «فرانکلین» از میان نقاشانی که گرایش های تصویرسازی داشتند، تعدادی را خبر کند و به آنها آموزش بدهد. به ممارست زمان هنرمندانی همچون پرویز کلانتری، مرتضی ممیز، زمانی، غلامعلی مکتبی، نورالدین زرکلک، آراپیک باغداساریان، ژانت میخاییلی، منوچهر درفشه، صادق صندوقی، مهرنوش معصومیان و... تصویرگری کتاب های درسی را برعهده گرفتند و نقش های ماندگاری داخل حافظه و خاطر علم آموزان به یادگار گذاشتند.

در ادامه می توانید فداکار از تصاویر خاطره انگیز تاریخ های درسی دوران مدرسه را داخل دهه های نخست بعد از قیام مشاهده کنید:
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، با اضافه شدن جزئی از جمله جدید مسابقه «دست فرمون»، سری جدید «تاریخچه باز»، برنامه «با بابا»، «کارستون» و مجموعه نمایشی «خانه سبز» در بر پخش شب هنگام «چهل تیکه» کنداکتور شبکه توفان تبدیل خواهد کرد. پخش گزیده دستور کار های شبکه نسیم تو این روزهای کرونایی

چهل تیکه

دستور کار چهل تیکه به پخش خود به صورت شبانه دنباله می دهد و با میزبانی از چهره های فرهنگی و خاطره سازه دهه های گذشته، خوبی ها و دریافتن زیبای گذشته را بوسیله عرضه خواهد گذاشت. این برنامه با تدارک کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمد رضا علیمردانی  هر شب ساعت ۲۳ پخش می شود.

دست فرمون

سری جدید مانور دست فرمون با حضور علاقمندان و چهره های صنف ای اتومبیلرانی و موتور سواری، از شنبه ۱۵ شهریور پخش می شود. دست فرمون درون این سری به محاسبه ساختاری تغییرات بسیاری داشته و با تکثیر شده بخش های متنوع، برخلاف منفصل نخست «مشت فرمون» فقط محدود به فتنه سواری رانی نیست. در این فصل، مخاطبان علاوه پهلو مسابقات سواری رانی،  تماشایی رقابت موتورسواران و آرسی خواهند حیات.
در این دوره، شروین یگانه، محسن جعفری، نادر جعفری، بیژن خراسانی و بهنام صفاریان به نشانی مربی و کارشناس در این خلع از «دست فرمون» محضر دارند.
انبازی کننده های این گسستگی از بین ۱۲ هزار نفر متقاضی و پس از چند کود راستی آزمایی و بررسی های کثرت انتخاب و نهایتا ۴۰۰ نفر جواز شرکت داخل این هم چشمی را کسب کردند. کامران تفتی مجری این برنامه و محمود محمودی تدارک کنندگی آن را به خشکی امدن عهده دارند.
علاقمندان می توانند این برنامه را هر شب روزگار ۲۱:۳۰ از شبکه نشاط و مشغولیت بوسیله تماشا بنشینند

با بابا

این برنامه جدید با تمرکز به خشکی امدن مهارت های ارتباطی بابا با فرزندان طراحی و تولید شده است و در هر قسمت تماشاگر تعامل و همکاری پدر خانواده با فرزند خواهیم بود. با بابا شنبه تا سه شنبه به تمهید کنندگی محمد جواد اسدی و کارگردانی مجید خسرو انجم  در ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه نسیم پخش می شود.

کارستون

میثم درویشان پور تو کارستون با آستان در فضاهای کسب و کار، با گپ و گفت درباره شغل و صنف کارآفرینان صحبت می نرم. هر برنامه با نمایش اطلاعات، روند تکامل شغل، نسبت آن حرفه با اجتماع امروزی را از دریچه متفاوت به ارائه خواهد گذاشت و با آیتم نمایشی این حکم را داخل فضایی متلک سیاق منتقل خواهد کرد. این دستور کار چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۰:۴۵ به تهیه کنندگی فرهاد خان استادی روی آنتن می رود.

بناء سبز

مجموعه خاطره انگیز خانه سبز، پیش بینی باکس سریال شبکه نسیم در روز های پایانی تابستان است. این پی محصول امر مشترک بیژن بیرنگ و زنده یاد مسعود رسام است که روایت شیرین از یک زندگی ساده تو فضایی ثابت و محدود است.

خانه سبز با بازی زنده یادان خسرو شکیبایی، داریوش اسدزاده و حمیده خیرآبادی، مهرانه مهین ترابی، رامبد جوان، اکرم محمدی، آتنه شیخ نصیری و ... مسائلی چون عدم سختگیری جوانان درون ازدواج، جاه  به بزرگترها، روح خانواده های ایرانی و درگاه بابا بزرگ ها و مادربزرگ ها، مقبول خواست کوچکتران، قهر و آشتی های زن و همسر و ... را پیش روی می درنگ.
این مجموعه نمایشی از شنبه ۱۵ شهریور هر شب ساعت ۲۰ پخش می شود.

کتاب باز

تاکنون چهار فصل از تاریخچه باز با محوریت ترویج ادب معاینه و کتاب خوانی از شبکه نسیم پخش شده است. این دستور کار با اجرای سروش صحت در سری پنجم مثل گذشته به فعالان عرصه نشر و کتاب بازان نگاه دارد.
تاریخ باز با تهیه کنندگی محمد رضا رضائیان و اجرای سروش صحت شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ از شبکه توفان پخش می شود.

توفان آوا

پخش موسیقی همراه با طرح آخرین رویدادها داخل این عرصه از رویکردهای نسیم آوا است. نسیم آوا با اجرای محمدرضا محبی پجشنبه و جمعه ساعت ۱۹ برای مخاطبان علاقمند موسیقی پخش می شود.

بی سیم

علاقمندان بوسیله دنیای مجازی، بازی ها رایانه ای و محیط های نوین مشغولیت را می توانند داخل بستری طنز مشاهده کنند. نمایش، بررسی ترندهای شبکه های اجتماعی، معرفی سایت و یواش افزار، اخبار و تازه های فناوری و بررسی بازی های ویدئویی و بردگیم ها بخش های دیگر این برنامه را تشکیل می دهند.
بی سیم بوسیله تمهید کنندگی کارفرما مصعب لواسانی و نقش آفرینی متین نصیری روزهای بی مانند زمانه ۱۸:۳۰ پخش می شود.

نسیم علم

توفان دانش، آخرین دستاوردهای علم و فناوری  و شرکت های بصیرت بنیان را در عرصه های تویی به مخاطبان معرفی می کند و تلاش دارد تا اتیکت بینش و فناوری را  نشر یواش. این پروگرام بوسیله فعالیت های خرد بنیان، تجاری سازی و تولید ثروت از علم می پردازد. نسیم دانش به تهیه کنندگی روزبه زاهدی  و اجرا آریا طاهری روزهای زوج ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن می رود.
ASGHARسامسونگOOONSGHAROOOON چند سال پیش قوم ی جدیدی از گوشی های هوشمند را با نام گلکسی M رونمایی کرد تا به طور ویژه بازار گوشی های اقتصادی را شعار راحتی دهد. بااین حال هرچه زمان گذشت، برش بین قوم ی گلکسی M و گلکسی A A سامسونگ کاهش یافت و دستگاه های عضو خانواده ی گلکسی M نیز ناچیز ناچیز به سمت میان رده ها حرکت. کردند تاکنون، سامسونگ توانسته تعداد درخورتوجهی از گوشی های سری گلکسی M را تو بازارهایی مثل هند. بفروشد سامسونگ استراتژی مشخصی برای صنعت موبایل: دارد عرضه ی گوشی های پرتعداد و عموما قرین یکدیگر برای پوشش دادن انواع سلایق و بودجه. 

ها استراتژی سامسونگ به نعوظ موکد داخل خانواده ی گلکسی M اجرا شده و این شرکت تنوع بسیاری از گوشی های اقتصادی و میان رده داخل قالب این خانواده دردسترس مخاطبان استراحت داده است که از بین آن ها می توانیم بوسیله گلکسی M31s و گلکسی M21s اشاره. کنیم از مدت ها پیش، شایعه های منتسب به مدل جدید گوشی های این خانواده با اشتهار گلکسی ام (۵۱ Samsung Galaxy) M51 منتشر شد و به تازگی شعبه ی هند حساب کاربری رسمی سامسونگ در توییتر تیزر ویدئویی گوشی را پخش کرده. است این گوشی هوشمند که به زودی شناساندن می شود، قطعا بزرگی اضافی برای تعلق مندان به گوشی های میان رده دارد؛ بوسیله ویژه برای بازارهایی شبیه. 

ایران مدتی پیش، آمازون میکروسایتی برای گلکسی M51 ابداع. کرد در این میکروسایت، اطلاع دادن شده بود که گوشی میان رده ی جدید سامسونگ بوسیله زودی معرفی کردن می. شود براساس گزارشی که رسانه ی IANS منتشر کرده، سامسونگ عزم دارد گلکسی M51 را در دومین هفته ی سپتامبر ۲۰۲۰ رونمایی. کند همچنین، این گزارش ادعا می کند گلکسی M51 سامسونگ قرار است بین ۲۵،۰۰۰ تا ۳۰،۰۰۰ (روپیه تقریبا ۳۴۱ تا ۴۱۰) دلار قیمت داشته. باشد گلکسی M51 تو این بازه ی زیاده چرب یا شیرین فراغت است با گوشی هایی مثل وان پلاس نورد و ریلمی X3 اوپو مستقیما هم چشمی. 

نرم سامسونگ جریان گستردن جزئیات اولیه ی گلکسی M51 را ازطریق میکروسایت آمازون آغاز. کرد در این میکروسایت، جبر ای تصویری دردسترس قرار دادند که پنل جلویی گلکسی M51 را به تصویر می. کشید این تصویر علامت می قسط مدخل بالایی ورق نمایش گلکسی M51 از حفره ای دایره ای شکل بخاطر میزبانی از دوربین سلفی استفاده می. نرم درکنار این تصویر، سامسونگ به رطوبت تیزر ۲۳ لمحه ای گوشی گلکسی M51 را نیز منتشر کرده است تا کاربران را کمینه ناچیز برای رونمایی بازپسین گوشی آماده. نرم این تیزر کوتاه امکان می دهد بهتر از قبل گوشی جدید را از زاویه های مختلف.

ببینیم طبق اعلام ویدئو رسمی سامسونگ، گلکسی M51 قرار است مجموعه دوربین چهارگانه در پنل پشتی داشته. باشد ازآنجاکه در پنل پشتی گوشی حسگر اثرانگشت خازنی بوسیله چشم نمی خورد، ظن می دهیم گلکسی M51 از حسگر اثر انگشتِ یکپارچه با دکمه ی پاور خواه حسگر جای پا انگشت تو زیر صفحه نمایش بهره مند. باشد همچنین، تیزر ویدئویی سامسونگ اعلام می کند که داخل میان رده ی جدید شریک از تراشه ی سری اسنپدراگون مشارکت کوالکام و ورق ارائه سوپر AMOLED پلاس از نوع O اینفینیتی O استفاده.

شده است مقاله:های مرتبط گلکسی M51 احتمالا دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشتمشخصات ابدار افزاری گلکسی M51 درون سیاهه کنسول گوگل پلی

فاش شد مدتی پیش، یکی از رسانه های نزدیک به سامسونگ به معروفیت سم موبایل گزارشی منتشر و در آن، اعلام کرد گلکسی M51 قرار است صفحه ارائه ۶٫۷ اینچ سوپر AMOLED پلاس با وضوح ۲،۴۰۰ درون ۱،۰۸۰ پیکسل و حداکثر سو ۴۲۰ نیت و بها ترمیم ۶۰ هرتز. داشته باشد یکی از افشاگران صنعت موبایل می گوید سامسونگ درون این گوشی میان رده از تراشه ی اسنپدراگون 730G استفاده. کرده است براساس ادعای سم موبایل، گلکسی M51 از شش یا هشت گیگابایت حافظه ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی برخوردار است که کاربر درصورت مقصود می تواند آن را ازطریق کارت میکرو SD تا ۵۱۲ گیگابایت. 

ارتقا دهد گفته می شود گلکسی M51 سامسونگ بوسیله صورت پیش فرض با رابط کاربری One.UI 2 0 به خشکی امدن محور ی جهیز عامل اندروید ۱۰ و باتری ۷،۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع العمل ۲۵ وات. عرضه شود طبق شایعه ها، مجموعه دوربین گلکسی M51 از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و سه دوربین ۱۲ و ۵ و ۵ مگاپیکسلی از سنخ زبر عریض و عمق سنح و ماکرو تشکیل.  شده است باتوجه به اشاعه تیزر رسمی، ظن می دهیم گلکسی M51 در روزهای آینده.رونمایی شود:بیشتر بخوانید رندرهای.نوکیا 3 4 و اطلاعات مربوط آن فاش شدمایکروسافت سه ویدئو آموزشی از سرفیس دوئو منتشر کردوان پلاس Clover می تواند درون میدان بوسیله توفیق برسد؟ایسوس احتمالا روی ۴ گوشی اقتصادی متاخر امر می کندویدیوی تبلیغاتی روشن شده از اکسپریا 5 مارک 2 سونی نقشه کشی کامل آن را بوسیله ارائه
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از موجودی خبر رسانی وزارت بهداشت، دکتر سعید نمکی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن عرض دلداری ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان تصریح کرد: صمیمانه مراتب قدردانی و سپاس بیکران خویشتن و همه همکارانم را خدمت حضرتعالی که در برگزاری تشریفات عزای حسینی، نمادین و همچون همیشه درس آموز و افسانه وار عمل فرمودید تقدیم می دارم.

متن این نامه به تطویل زیر است:

محضر مبارک محضر آیت الله العظمی خامنه ای
مقام معظم رهبری متداول ظله العالی
سلام علیکم

ضمن شرف تسلیت ایام سوگواری آقا و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، صمیمانه مراتب قدردانی و شکر بیکران خویشتن و همگی همکارانم را خدمت حضرتعالی که درون برگزاری مراسم عزای حسینی، نمادین و همچون قدیم درس آموز و قصه وار اجرا فرمودید وقف می دارم.

بی تردید خیل عظیم علمای عالیقدر ، وعاظ ارجمند، مداحان بزرگوار و هیآت مذهبی عزادار با پیروی از این سر بزرگوارانه و خردمندانه، محرمی با جلال و دور از آفت بیماری با ویروس منحوس در تاریخ کشور مان رقم خواهند زد.

طول عمر با حرمت و سرشار از تندرستی برای حضرتعالی، بزرگواران همراه و امت شریف ایران از خداوند منان مسالت دارم.

طبیب سعید نمکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمد پیوندی کارگردان «شوتبال» درباره این مسابقه و ویژگی های آنکه تا پیش از محرم روی آنتن رفت بیان کرد: پروگرام سازی در تلویزیون فقره آسانی نیست و بوسیله نظرم در میان ساختارهای متنوع دستور کار سازی، مسابقه رقیق ترین ژانر است.

وی که پیش از این در تیم برنامه های گفتگومحور قرین «ماه شیرینی» یا «دعوت» محضر داشته است، بیان کرد: این اولین کود حیات که فضای ساختار مسابقه پایه را امتحان می کردم و این امتحان برایم موثر و مثبت وجود.

پیوندی با اشاره بوسیله تغییراتی داخل جزئی از جمله اخیر «شوتبال» و افسانه های تیم هایی که در پروگرام واقف شده است، اقرار کرد: صبر بود تا حدی شوتبال را تغییر دهیم و خاطر کردیم مخاطبی که عقب فتنه و خوف است به روال تمام مخاطبان فتنه ها برایش وقار دارد که چه تیمی زیرفون و مغلوب است. سعی کردیم سراغ آویشن ها و مردم هایی برویم که حتی اگر ورزشی هستند زندگیشان زوایایی داشته باشد که مخاطب با آن هم نسب پنداری کنند.

تغییر «شوتبال» از سلبریتی محوری به مردمی شدن

وی با رمز به رویکرد این مانور در جزئی از جمله جدید که از رویکرد سلبریتی محور بیرون شد و بوسیله سمت مردم پایه رفت، عنوان کرد: ما فکر کردیم چنانچه صبر است انسان این فتنه را دنبال کنند باید خودشان را در تمرین ببینند. دید من این است که همگی مردم ها عادی هستند سوا اینکه بخشی از حرف هایشان را بشنوید و وارد دنیای آنها شوید.

پیوندی درباره مردمی کردن مسابقه نیز گفت: ابتدا تردیدهایی نسبت به این حکم وجود داشت که تمرین ای که سلبریتی ها در آن محضر یافته اند و مخاطب هم داشته است با تحول رویکرد دچار ریزش مخاطب شود. اما خدا را تشکر مسابقه با قضا و قدر خوبی برخوردار شد و تجربه برنامه های پیشین هم ثابت کرده که هر آدمی که درون عمر به حرفشان شنوایی کنید و کشفشان کنید می توانند انسان با آن ها همذات پنداری کنند.

وی درباره قصه آدم ها داخل مسابقه و اینکه چقدر مخاطب توانست با آن ها همراه شود، گفت: تو برنامه های گفتگو محور فرصت دارید این مردم ها را به چالش بکشید و مخاطب را با زوایای متنوع عمر وی همراه کنید اما «شوتبال» یک محک بود که تو حدود ۳۷ قسمت پخش شد و مخاطب به تدریج در مراحل پایانی ما را محسوس کرد و اتفاقاً اضطراب داشت که چه آدم هایی با چه عمر ها و افسانه هایی با یکدیگر مسابقه می دهند بدون اینکه ما شوآف خواه هیاهویی داشته باشیم.

انسان هایی که وقتی به تلویزیون طلبیدن می شدند بوسیله آن ها می گفتند گریه کنید

کارگردان «شوتبال» افزودن کرد: مخصوصاً که این انسان ها مثلاً گروهی از معتادانی بودند که به زندگی بازگشته بودند یا سرطانی هایی بودند که خوب شده بودند. یا ما تیمی از صغیر های بهزیستی را آوردیم که همه این ها بازخورد اضافی داشتند و در بر کودک های دومیدانی یا تیم های ورزشی هم چشمی کردند که به آن ها اعتماد به ثانیه می داد. این ها آدم هایی بودند که اگر پیش از این بوسیله تلویزیون فراخوانی شدند به آن ها می گفتند گریه کنید و حرف های زندگی تان را بزنید. ولی حالا توانمندی هایشان دیده شده حیات و این دیده شدن بوسیله آن ها فرصت می دهد که روحیه بگیرند.

پیوندی اشعار کرد: بخاطر مردم هم دوست داشتنی است که این توانمندی ها را ببینند. تو پیاده شدن این ها پزشکان و یا تیم های ورزشی را هم داشتیم که آن ها غم بازخوردهای خوبی گرفته بودند و اصلاً قدری از مخاطبان برنامه اطرافیان همین همدستی کنندگان بودند که به آنها بازخوردهای خوب می دادند.

وی درباره شرایط ضبط برنامه تو وضعیت کرونایی همچنین گفت: ضبط این گسستگی از برنامه تقریباً درون وضعیت کرونایی بود اما تلاش کردیم پروتکل ها بزرگداشت شود. مثلاً هر ۱۰ روز آویشن اصلی عوامل تست می دادند. خود شریک شدن کننده هایی هم که مسابقه می دادند با پاسداری اصول بهداشتی حیات.

پروتکل های بهداشتی «شوتبال» مشابه اسب سواری

پیوندی در امتداد درباره فداکار از آیتم های این مانور که افراد عاری ماسک و در جوهر حال درون فاصله های نزدیک در به خشکی امدن بی آرامی به رقابت می پرداختند و مخاطره این حکم اشعار کرد: «شوتبال» را نباید چندان با دیگر پروگرام ها مقایسه کرد. خود شبکه پروتکل هایش را برای ما بوسیله شکل یک برنامه ورزشی ابلاغ کرد. اگر پیاده روی اندوه ببینید تست ها انجام می شود و درون نهایت رقابت می کنند ما تیمار برای مشارکت کننده ها سعی کردیم پروتکل های ورزشی پیش از مسابقه ارتکاب شود و به همین دلیل شرکت کننده ها فقط ماسک نمی زدند و همیشگی موارد انجام می شد. حتی مجری هم ماسک می زد او درون منبع حال این مسابقه را هم باید متشابه فوتبال دیده شود که ما هم بور اجتماعی و سایر پروتکل ها را تا جایی که مقدور بود رعایت کردیم.

وی درباره امکان تحول برخی از این آیتم ها تو وضعیت کرونایی تصریح کرد: از آنجایی که «شوتبال» یک رقابت ورزشی حیات آیتمی را حذف نکردیم و از این حیث باید به «شوتبال»  متشابه یک هم چشمی واقعی ورزشی نگاه شود.

پیوندی داخل آخر به دیگر ویژگی های این مسابقه و جناب بانوان درون آن بوسیله عنوان یک مزیت اشاره و اظهار کرد: یکی از ویژگی های این مسابقه محضر بانوان بود که در استودیو می دویدند و حرکت داشتند و شاید پیش از این دیده نشده وجود.