معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، میثم هاشم خانی درباره حمایت اقبال از میدان سهام، اقرار کرد: منطقی نیست که دولت اقدامی ادا دهد تا قیمت سهام ها بی وقفه روند تصاعدی هنگام کند از طرف با این اقدام افرادی که تنخواه بیشتری در این میدان دارند، سود بیشتری و افراد دارای تنخواه خردتر منافع کمتری می برند. همچنین، برداشت از جعبه توسعه ملی یا ویژه هر پولی از بیت المال برای حمایت از بورس خیر تنها نمی تواند به رشد مستمر بورس منجر شود بلکه، منصفانه هم حلق. 

وی تنقیه منابع جعبه توسعه ملی به بورس به خشکی امدن رشد بازار دارای نفوذ کوتاه مدت دانست و گفت: پس از تحدید منابع صندوق توسعه ملی به بورس، افرادی گلچین می شوند تا سهام یکسری از انبازی ها را خریداری کنند و اینکه چه زمانی این سهام ها را بخرند خواه بفروشند، منجر می شود تا رانت اطلاعاتی شکل بگیرد که از این سپس غم رفتار مثبتی زدودن و اغتشاش و رانت ایجاد می کند.  دخالت های پولی و قیمتی حال بورس را خوب نمی کند

این کارشناس اقتصادی افزود: با دخالت های پولی و بانوا نصیب و قسمت اتفاق مثبتی در بازار سهام رخ نمی دهد زیرا، همانگونه که تعیین ارز ۴۲۰۰ تومانی واکنش مثبتی تو سکون و کنترل قیمت ها درون میدان ارز نداشت، این اقدام غم مولود بخش نیست. 

به گفته هاشم خانی، تو شرایطی که کشورها از دید منابع مالی با ویژگی روبرو هستند، تزریق منابع قوطی توسعه ملی به بورس فسادزاست و بانک ها حق ادخال به تنخواه گذاری های پرریسک ندارند زیرا، نمی توانند پول سپرده گذاران خود را بازگردانند بنابراین، ورود بانک ها به بورس برای استواری بازار تاثیرگذار و درست نیست.  

وی در دنباله با اشاره به بازارگردانی، خرید اوراق تبعی و سهام خزانه، تصریح کرد: در دنیا این محاکمه ها جزو زنهار های اثربخش و مفید از میدان سهام هستند. اوراق تبعی بوسیله کاهش سربزرگی ها در بازار سرمایه کمک می کند بوسیله نحوی که دارنده سهام یک شرکتی می تواند با پرداخت سکه ناچیزی، جوانمردی بیع و معامله سهام خویشتن را بخرد که اوراق تبعی هم از این جهت قیمت سهام را بیمه می درنگ و هم از آنجا که رانتی داخل مسئله آن توزیع نمی شود، اقدام مثبتی است اما باید شرایطی مهیا شود تا حداکثر ۵۰ شریک شدن یا همدستی های مهم بورسی اوراق تبعی را منتشر کنند.  صف ابتیاع و فروش در بورس رانت می آورد 

این تحلیلگر اقتصادی معتقد است که جلوگیری از ایجاد ردیف خرید و فروش، یک اقدام موثر در تقویت بلندمدت بورس است زیرا، بی آرامی سهامداران بنیادی و بی قراری سهامداران معرفت می توانند از آن روزی ببرند. در بورس های دنیا، اجازه داده نمی شود تا داخل بازار سهام صف لباس بگیرد زیرا، سهامداران معرفت به سادگی کوچکتر نفوذ ردیف ها، هیجانی می شوند و رانت خلق می شود که برای محلول آن داخل شرایط ایده آل باید قوانین مرتبط بوسیله قدم نوسان و ظرفیت شالوده حذف شود.

هاشم خانی درباره چشم انداز بازار سرمایه در ماه های آینده، گفت: برآورد غلام این است که تا اختتام امسال نمو متمایز بورس تقریبا بوسیله کمیت تورم خواهد حیات به عبارت دیگر، در آن زمان میانگین قیمت سهام با میانگین بها خدمات و کالاها برابری می کند. ارتباط ریزش های بورس با افزایش بها دلار و خودرو 

به گفته این تحلیلگر اقتصادی رشد بها ها در سایر بازارهای اقتصادی ربطی به ریزش بورس و در رو نقدینگی از آن ندارد زیرا تو زمان هایی که بورس رشد داشت تیمار سایر بازار افزایش ارج داشتند. وقتی که داخل فروردین ماه متمایز بورس مثبت بود، قیمت دلار از ۱۶ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان رسید.

هاشم خانی ادامه رحم: با ریزش های بورس، نقدینگی جذب شده به آن خارج نمی شود بجهت خرید سهام به معنای فروش سهام از سمت فرد دیگری است و کسی که بخواهد سهام خویشتن از بازار خارج یواش باید بوسیله فرد دیگری بفروشد بنابراین، به همان میزانی که با ابتیاع سهام نقدینگی از بازار خارجی می شود با معامله آن به همان میزان حزن نقدینگی باخبر بازار سهام می شود.

وی داخل پایان سخنانش خاطرنشان کرد که اضافه قیمت ها تو راسته خودرو را تیمار نمی توان با زکام های بورس مرتبط دانست زیرا، خودرو در ماه های گذشته بی آرامی اضافه های چشمگیری داشته است.
  • ۹۹/۰۶/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی