معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، امروز حاشیه نویسی ای بی سابقه شطرنج ایران را زیر تاثیر خود قرار داد؛ حاشیه نویسی ای که پرهام مقصودلو درخصوص آن اظهار داشت: ممکن است این حرفم را عده ای باور کنند و عده ای باورشان نشود اما واقعیت این است که تو مسابقات سنگین و فشرده شطرنج، گاهی حتی لقب و فامیل حریفان مان را هم دقیق و درست نمی بینیم؛ چه برسد به ملیت شان. از اینکه یکی از حریفانم از رژیم صهیونیستی بوده، اطلاعی نداشتم. به رطوبت و از سر رسانه ها از جزئیات تصادف آگاه شدم.

یکی از تصاویری که از مسابقات حصه رعدآسا مسابقات سیتجس مربوط به دیدار میز یک دور چهارم بین پرهام مقصودلو و لارنس ترنت، استاد بین المللی منتشر شده نشان می دهد که اظهارات استاد بزرگ شطرنج ایران دور از واقعیت هم نیست.

معمولاً در برگه های قرعه کشی بسرنوشت شوم دچار کردن بلیتس خواه برق آسا مسابقات که داخل حاشیه بسرنوشت شوم دچار کردن اصلی است، ۹ دور در مدت زمان ۲ یا ۳ زمانه برگزار می شود. تو این هم چشمی ها خبری از پرچم یا اشتهار ملک حریف تراشیدن و دیدارها بوسیله فاصله زمانی بسیار کوتاهی متعاقب سرهم برگزار می شوند. حتی به میز برگزاری محک نیز لیبل و معروفیت و نشان شطرنج بازان الصاق نشده و تنها نکته ای که درون برگزاری این رقابت ها ترجیح دارد، زمان است.

پاسبان شطرنج ایران بخاطر حضور تو این تورنمنتِ آزاد با نفقه شخصی گسیل شده بود و هیچ فردی را به عنوان مربی یا سرپرست همراه خویشتن نداشت. معمولا درون مسابقات شطرنج مربی مواجب بررسی فضای اطراف هر جسمی و پیش دماغ حریفان آتی را بر عهده دارد ولی در این مسابقات هیچ فردی مقصودلو را همراهی نمی کرده است.  

به این نظام به حدس فراوان پرهام متوجه این مسئله نشده؛ ضمن اینکه حریف رژیم صهیونیستی غم جز شطرنج بازان سرشناس گیتی نبوده که بتوان او را از قبل خودی.
نتایج استیناف های مختلف علامت داده است که صبر قبض درمعرض آلودگی هوا، داخل کوتاه مدت یا بلندمدت می تواند تاثیر منفی بر ریه ها، بیرونی و مغز بگذارد. تخمین زده می شود که آلودگی هوای موجود درون فضای باز هرسال منجر به مرگ ۳ میلیون نفر داخل سرتاسر گیتی می شود. در واکنش بوسیله این موضوع فداکار شهرهای گیتی سیاست هایی را با مرام کاهش آلودگی هوای شهری درنظر گرفته اند مانند شارژ ترافیک در لندن، ابونمان دوچرخه داخل فرانسه و خاص نیروی پلیس زیست محیطی تو پکن.

از آنجا که اجرای سیاست هایی که بوسیله منظور بهبود چونی فضا گلچین شده و تاثیرگذاری آن ها زمان پهلو است، بسیاری از عابران پیاده و دوچرخه سوارها غرض گرفته اند از ماسک ها یا دیگر وسایلی که مطالبه می کنند سبب کاهش خطرات ناشی از آلودگی هوا می شوند، استفاده کنند.

گزینه های موجود در این بنیان عبارتند از ماسک های ضد گرد و غبار ساده ی کاغذی تا ماسک هایی که با مجهز کردن هوای پاک، از مواجهه با بدترین آلاینده های آسمانی نظیر آن هایی که در مشاغل خطرناک دیده می شوند، پیشگیری می کنند. ماسک هایی که برای مصرف در فضای باز کم ارزش هستند، چیزی بین این دو مورد هستند.خطرات و کاهش خطر

آلاینده های موجود در هوا از ذرات و گازها تشکیل شده اند. گازها شامل ازن، کربن مونوکسید، نیتروژن دی اکسید، سولفور دی اکسید و گروه بزرگی از مواد شیمیایی هستند که با شهرت ترکیبات آلی فرار (VOCs) شناخته می شوند. درحالی که گازها همچنین می توانند تاثیرات مضری داشته باشند، استیناف ها نشان می دهد که ما باید بیش از همه درمورد اثرات منفی ناشی از ذرات ریزی که دارای قطع ای کمتر از ۲/۵ میکرون هستند، ناراحت باشیم. بر این اساس، آیا ماسک ها در کاهش خواه پیشگیری از مواجهه با آلودگی محیط طرز کار هستند؟ اقتدار آن ها بخاطر محدود کردن نمونه مواجهه بوسیله نوع آلاینده، نوع ماسک و نحوه ی استفاده از آن مناسبت دارد.مقاله های مرتبط:آلودگی فضا و راهکارهای مقابله با آننانوذرات؛ قاتلان سمی ناپیدا تو هواآلودگی محیط چگونه می تواند پیاده شدن سلامت روند انسان تاثیر بگذارد

برای ماسک ها یک «فاکتور نگهداری» تعریف می شود که درصدی از آلاینده است که ماسک آن را حذف نمی کند. فاکتور محافظت ۱۰ بوسیله معنای این است که با فرض اینکه ماسک به طور درست روی صورت راحتی داده شود، به سوا ۱۰ درصد از آلاینده ها، بقیه فیلتر می شوند. ماسک های کاغذی سهل ازنظر واداشتن از آلودگی هوا تاثیر چندانی ندارند. اگرچه برخی از ماسک های دارای فیلتر مناسب نرخ HEPA می تواند تو محدود کردن مواجهه با ذرات ریز موثر باشند، بوسیله خصوص انواعی که با نشانی «ماسک های تنفسی N95» شناخته می شوند چون دارای فاکتور محافظت ۵ هستند، بناراین می توانند تا ۹۵ درصد از ذرات را فیلتر کنند. مقیاس اثربخشی برای ذرات ریزتر از ۰/۳ میکرون کاهش پیدا می کند (باکتری ها از این اندازه بزرگ تر هستند اما ویروس ها و بسیاری از ذرات ریز موجود در انتشارات حاصل از وسایل نقلیه ی موتوری کوچک مرطوب هستند).

درحالی که ماسک های N95 گازهای مضر موجود داخل محیط را حذف نمی کنند، می توانند با ویژگی هایی مانند زغال کوشا ترکیب شوند تا مواجهه با گازها کاهش واضح کند. این ماسک ها گرانبها زیرفون بوده و باید دقت کرد که کدام گازها را فیلتر کرده و تا چه پیمانه کارگر هستند.

پژوهش ها چه می گویند؟

تعداد محدودی مطالعه درمورد توانایی ماسک ها برای پیشگیری خواه کاهش اثرات منفی شاگرد از مواجهه با آلودگی هوا انجام شده است و مولود گیری آن ها باید با هشیاری تفسیر شود. داخل دو مورد از سه بررسی ی آزمایشی که همه در کشور گره ادا شده است، هنگام پوشیدن ماسک های N95 در زمان قدم زدن تو مرکز شهر پکن، فشار خون کمینه از زمانی حیات که بی همتا از ماسک کاربرد نمی کرد (هم درون شرکت کنندگان سالم و هم در افرادی که دچار بیماری قلبی بودند). در شریک کنندگانی که دستخوش بلای ناگهانی قلبی بودند، جریان خون و تحویل اکسیژن به بیرونی در خلال پوشیدن ماسک های N95 بهتر وجود. در تجسس ی ثالث که در شانگهای انجام شده بود، شرکت کنندگان تندرست نیز درون زمان پوشیدن ماسک های N95، از ضیق خون پایین لطافت برخوردار بودند.

مطالعات مذکور مدال می دهند که پوشیدن ماسکی که ذرات آلاینده ی موجود در هوا را فیلتر می کند، می تواند اثرات کوتاه مدت شاگرد از آلودگی هوا را روی دل و عروق خونی کاهش دهد.

علت اصلی که چرا یافته های مورداشاره باید با مال اندیشی تفسیر شود، این است که شرکت کنندگان از این موضوع آگاه بودند که درحال تنفس هوای تصفیه شده هستند. آگاهی از این موضوع می تواند در نتایج مشاهده شده تاثیر داشته باشد.

تاکنون مطالعه ای درزمینه ی پاسخ گویی بوسیله این سوال ها که آیا ماسک ها ی مذکور اثرات سلبی خراج از آلودگی روی شش را نیز کاهش می دهند و اینکه آیا ماسک ها از اثرات بلندمدت ناشی از مواجهه با آلودگی هوا پیشگیری می کند خواه نه، منتشر نشده است.

بخاطر اطمینان بیشتر بوسیله چنین نتایجی، باید داخل مطالعات دیگری به خاصیت استفاده از ماسک روی مصونیت ریه نیز پرداخته شود و نیز تجسس به گونه ای انجام شود که تو آن شرکت کنندگان از تنفس هوای تصفیه شده آگاه نباشند. علاوه پیاده شدن این، ما باید بدانیم که آیا پوشیدن ماسک هایی که علاوه بر ذرات ریز، آلاینده های گازی را همچنین فیلتر می کنند، مزایای بیشتری دارند خواه نه.ملاحظات و فردی ها

پوشاندن ماسک برای کاهش مواجهه با آلودگی هوا بخاطر برخی افراد دشوار است؛ آن ها درون این شرایط احساس ناراحتی می کنند و به نظر می رسد که نفس کشیدن برای آن ها دشوار شده است. علاوه پیاده شدن این، ماسک تنها درصورتی کاملا موثر است که دوره رخ را به منت بگیرد. داخل مردانی که ریش دارند، ممکن است بور ای بین ماسک و پوست ایجاد شود و عملکرد ماسک در حذف آلودگی کامل نباشد. علاوه به خشکی امدن این، درحالی که مواجهه ی ما با آلودگی هوا معمولا در فضای بیرون بیشتر است، بیشتر زمان خود را درون فضای داخل سپری می کنیم و داخل آنجا نیز با آلاینده های فضا شامل مدفوع و ذرات ریز مواجه هستیم. از آنجا که درون فضای داخلی بوسیله ندرت از ماسک استعمال می شود، استعمال از پاک کننده ی هوای تویی که دارای توان های تصفیه ی گاز و ذرات هستند، برای حراست کامل درون برابر آلاینده های موجود در محیط ضروری است.بیشتر بخوانید:چگونه از میزان آلودگی هوای نگرش عمر خود مطلع شویم؟کشف معنای زندگی با میزان مصونیت و تندرستی ما در رابطه استارتباط عجیب بین مسواک کوفتن و سلامت قلباثر مثبت محدود کردن بازه زمانی غذا اشامیدن بر سلامتیمکمل های غذایی که ادعا می کنند موجب کاهش وزن می شوند: علم چه می گوید؟
ولی برای علاج زخم های ناشی از سرگین دریافت حیوانات، بریدگی های عمیق و زخم هایی که خونریزی زیادی می کنند را باید به دکتر رجوع کرد.

این باید و نبایدا را درباره درمان زخمی های لخت داخل بناء به یاد داشته باشید:

- فاجعه را زیر آب بگیرید، به آرامی بشویید و با یک پارچه تمیز خشک کنید.

- روی تباره های باز وازلین بمالید و سپس آن را به یک پانسمان پاکدامن بپوشانید.

- زخم را هر روز با آب و صابون بشویید.

- فراموش نکنید که روی زخمی که داخل حال بهبود یافتن است، کرم نقیض آفتاب بمالید تا از جاگذاری زخم روی پوست جلوگیری شود.

- روی زخم آنتی بیوتیک موضعی نمالید.

- ضغطه های قلیل را با مواد ضدعفونی کننده نشویید.
AMD در ماه دسامبر یک به روزرسانی مهم بخاطر درایور کارت های گرافیک رادئون ارائه می کند. فداکار شایعه ها ادعا می کنند که پشتیبانی رسمی از رهگیری پرتو همچنین درون به روزرسانی متاخر ارائه خواهد شد. صرف نظر از صحت بینایی ها، ظاهرا قابلیت جدید هوشمندانه ای نیز برای بهبود نرخ فریم داخل کارت های گرافیکی شرکت ارائه خواهد شد. قابلیت های جدید، خصوصا برای پردازنده های گرافیکی با قدرت کمتر، بهترین سازی قابل توجهی را بوسیله همراه خواهد داشت. اخبار دیگر ادعا می کنند که AMD مدل های جدیدی اقتصادی را نیز درون دست طراحی و ترقی دارد.مقاله های مرتبط:نسخه رسمی برنامه AMD Radeon Software روی مایکروسافت استور قرار گرفتAMD: کارت گرافیک RX 5500 تا ۳۷ درصد کندرو تر از GTX 1650 است

قابلیت Radeon Boost، موضوعی است که مقابل ادعای رسانه ها می تواند ظرفیت پردازشی کارت های گرافیکی را بهبود دهد. این اسم در اطلاعات بازاریابی منتشر شد که به شبکه های مدنی همچون ردیت و توییتر بخیه روشن کرده است. باتوجه به ادعاهای تبلیغاتی فاش شده، قابلیت جدید می تواند «بازی ها را توربوشارژ بطی ء». باتوجه بوسیله هدف تبلیغاتی و اسمی که برای قابلیت سابق الذکر تذکر می شود، می استعداد شوق بهبود کارایی و قدرت را از آن داشت.

همان نعوظ که در تصاویر منتشرشده می بینیم، یکی از تصاویر به Radeon Software Adrenalin ۲۰۲۰ Edition اشاره می بطی ء که قطعا جزوی از پکیج درایور بنیادی ماه دسامبر خواهد حیات. به هرحال نمی قابلیت هیچ اظهارنظر واضح و دقیقی از ماهیت و استعداد های Radeon Boost داشت. مفروضات منتشرشده عزب به نام و انتشار استعداد اشاره می کنند و هیچ جزئیات تکمیلی از آن در مشت تراشیدن.

AMD در سال ۲۰۱۶ شرکتی به نام HiAlgo را خریداری کرد که دو فناوری عمده را ترقی داده بودند. HiAlgo Chill و HiAlgo Boost، صیت فناوری های شرکت مذکور بودند. در عاقبت همان سال، AMD Radeon Chill شناساندن شد. باتوجه به رویکردهای گذشته می استعداد ادعا کرد که Radeon Boost همان فناوری دوم HiAlgo خواهد بود که درنهایت توسط AMD یکروز برداری شده است. البته قطعا بهینه سازی هایی در آن انجام خواهد شد.

رزولوشن انطباقی

اگر فرضیه ی بخش پیشین را تصویب کنیم، می قابلیت فداکار قابلیت های Radeon Boost را باتوجه به قابلیت های HiAlgo Boost پیش بینی کرد. HiAlgo Boost فرایندی است که شامل تنظیم پویای رزولوشن بازی بوسیله رخ زنده می شود. چنین فرایندی را بوسیله اشتهار رزولوشن انطباقی نیز می شناسند.

HiAlgo درباره ی قابلیت خود اینگونه تشریح می دهد:Boost دستورهای ارسال شده از بازی بوسیله کارت گرافیک را به رخ حی اخذ کرده و نیکوترین سازی می درنگ. با چنین رویکردی، کارایی بوسیله قیافه فریم به فریم بهبود می یابد. وقتی در عریضی ی اکشن قرار دارید و دوربین حرکت می کند، Boost رزولوشن را کاهش می دهد تا ارج فریم تقویت شود. وقتی دوربین متوقف شد، رزولوشن بوسیله وضعیت قبلی باز می گردد. این رویکرد پاسخ گویی بهینه و صافی لول ها و اکشن ها را در بازی به همراه دارد که حتی با کارت های گرافیک کوفته نیز مقدور خواهد حیات.قابلیت جدید، احتمالا رزولوشن ورزش را نسبت بوسیله صحنه و اکشن، تحول می دهد

باتوجه به توضیح بالا، وقتی گیمر تو حالت ساکن است و مثلا به یک عریضی ی لطیف در بازی نگاه می کند، رزولوشن طولانی با جزئیات دقیق ارائه می شود. درمقابل وقتی حرکت می کنید خواه اکشن اضافی درحال رخ دادن باشد و اقتدار شناسایی جزئیات بیشتر را ندارید، رزولوشن برای رسیده پر حرارت کردن مقدار فریم، کاهش می یابد.

نمی توان با قطعیت مطالبه کرد که قابلیت جدید AMD، همان HiAlgo Boost باشد. ازطرفی درصورت صحت پیش بینی نیز نمی دانیم که چه مقدار از نبوغ از زمان خریداری شدن شرکت توسعه دهنده تغییر کرده است. درنهایت عزب می نبوغ پیش بینی کلی از ظرفیت های احتمالی بوسیله روزرسانی آتی نمایش کرد. صرف نظر از تمامی پیش بینی ها، ظاهرا AMD تصمیم دارد تا با قابلیتی جدید تو جهت نیکوترین سازی نرخ فریم گرافیکی، محصولات کنونی خود را گشایش دهد.



اگر پیش بینی بالا بی عیب باشد، چگونگی پیاده سازی قابلیت تو کارت های گرافیکی AMD نیاز به وارسی دارد. بوسیله علاوه باید ببینیم آیا کاهش کیفیت تصویر تو جهت بهینه سازی بها فریم، توسط کاربران شایان تشخیص خواهد بود؟

AMD به احتمال زیاد نیکوترین سازی نرخ فریم را با درنظرگرفتن کارت های ارزان قیمت ارتکاب می دهد. قابلیتی که بوسیله آن ها امکان می دهد تا بازی های نیازمند پردازش گرافیکی بیشتر را به صورت بهترین تازگی مدیریت کنند. فراموش نکنید که مشتاقان دنیای بازی و کاربران حرفه ای، محصولات درفش دار و قدرتمند را برای پردازش گرافیکی خریداری می کنند. به علاوه آن ها هیچ اسلوب کاهش کیفیت در جهت بهبود نرخ فریم را نمی پذیرند. به هرحال اکنون هم نگرانی هایی پیرامون پیاده سازی احتمالی قابلیت HiAlgo وجود دارند. برخی نگران شناسایی حرکت یا مدلل بودن دوربین توسط نرم افزار هستند و چالش های احتمالی محبوس درون فرایند را سراسیمه کننده می دانند.

تغییر رزولوشن و چونی با مرام روان زیرفون کردن مقدار فریم، شاید از نظر کاربران تیزبین و حرفه ای مخفی نماند، ولی بوسیله هرحال اکثر کاربران مشکلی با آن نخواهند داشت. درواقع تغییرها و مشاهده ی آن ها وابستگی زیادی بوسیله کاربر و حس او خواهد داشت.

AMD به زودی میزان های اقتصادی از محصولات خود را به بازار نمایش می کند. کارت های گرافیک RX 5500 و 5500 XT احتمالا در آینده ی نه چندان دور به بازار می رسند. دراین میان معرفی Radeon Boost با اقتدار بهینه سازی عملکرد کارت های گرافیک میان رده، می تواند خطری جدی برای انویدیا و محصولات خانواده ی GTX 16 باشد.بیشتر بخوانید:AMD باز هم تعداد هسته پردازنده های مستشار را افزایش می دهدپردازنده های پنج نانومتری AMD Zen 4 تا سال ۲۰۲۱ به بازار می آیندمحبوبیت ۲/۵ برابری پردازنده های AMD نسبت به دو سال قبلبنچمارک های پردازنده گرافیکی موبایل AMD Radeon RX 5300M فاش شدAMD کارت گرافیک Radeon RX 5600 XT را برای گیمینگ اقتصادی معرفی کردن می کند
رندرهایSGHAROOOONجدیدیGHAROOOON منتسب بوسیله یکی از گوشی های آینده ی سامسونگ محسوس شده است این. کود افشاگر نامی OnLeaks موفق به کشف رندرهای گلکسی نوت ۱۰ لایت شده و مشخص می کند که بی پرده این گوشی چگونه است شاید. نکته ی اصلی که در این تصاویر نمایان است، این بوده که گلکسی نوت ۱۰ لایت برخلاف برادر پرچم دارش دارای جک هدفون است هرچند. این ائتلاف به دلیل میان رده بودن نوت ۱۰ لایت متناسب پیش بینی بود و سامسونگ هنوز داخل گوشی های میان رده ی خویشتن از جک هدفون استفاده می نرم مقاله.های مرتبط سامسونگ:گلکسی نوت 10 لایت دارای قلم اس پن بلوتوثی خواهد بودسامسونگ، گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی اس 10 لایت را به محصولات خویشتن افزودن می کند رندرهای

نوت ۱۰ لایت نسبتا تاریک هستند؛ اما به استراحت می توان دریافت که طراحی کلی این گوشی میان رده با فرم گلکسی A91، گلکسی اس ۱۰ لایت، گلکسی A51 و حتی گلکسی اس ۱۱ شباهت های یدکی دارد؛ مشابه آن وسیله ها، نوت ۱۰ لایت تا اینکه با وجود دوربین سه گانه، از چهارچوب وسیع و مستطیلی شکل برخوردار است این. ریختگی طراحی را سامسونگ بخاطر اولیه وهله در گوشی میان رده ی گلکسی M30s کاربرد کرد و به دید می رسد که از آن در طولانی گوشی های آینده ی خود بهره خواهد کرد بنا.



بوسیله گفته ی OnLeaks، ابعاد گلکسی نوت ۱۰ لایت ۱۶۳ ۹/تو ۷۶ در ۸ ۶/میلی متر بوده که ابعاد طاسی آن باگلکسی نوت ۱۰ پلاس که ۱۶۲ ۳/در ۷۷ ۲/در ۷ ۹/میلی متر است، برابر خواهد بود وزن. ی ورقه نمایش فعلا نامشخص است؛ ولی بوسیله نظر می رسد که از پنل ۶ ۷/خواه ۶ ۸/اینچی مصرف می کند در. بخش مشخصات فنی، نوت ۱۰ لایت دارای خراش ی اگزینوس ۹۸۱۰ با ۶ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۲۸ گیگابایت ذهن ی ذخیره سازی در کنار اندروید ۱۰ است قلم. اس پن بلوتوثی و حسگر معلول انگشت درون صفحه نمایش، از دیگر مشخصات این گوشی است در.



حال حاضر هیچ اطلاعاتی داخل مورد قیمت و زمان ارائه ی گلکسی نوت ۱۰ لایت در دست نیست؛ البته قبلا سررشته شده بود که میان رده ی سامسونگ اواخر این ماه درون هند به صورت رسمی معرفی می شود باید. منتظر ماند و نظر که تا چه اندازه این خبر صحت دارد و نسخه ی لایت «گلکسی» نوت ۱۰ چقدر مقرون به صرفه است دید.

شما داخل مورد طراحی گلکسی نوت ۱۰ لایت چیست؟ نظرات خویشتن را با ما و دیگر کاربران زومیت به پول اعانه بگذارید قیمت.

بوسیله روز و مشخصات فنی و هر داده ها موردنیاز دیگر برای سودا مناسب و آگاهانه ی انواع گوشی سامسونگ را درون بخش محصولات زومیت بیابید   تو. این بخش، مقایسه ی مشخصات فنی گوناگون گوشی های سری نوت، S S ، M و A A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس خواهد. بود مشاهده مسوده گوشی های سامسونگبیشتر:بخوانید گوشی هوشمند تاشدنی اسکوبار فولد وان با ارج ۳۵۰ دلار معرفی شدگلکسی A91 از پنل جلویی شبیه به گلکسی نوت 10 روزی خواهد بردسامسونگ گوشی های سری A گلکسی A مقیاس ۲۰۲۰ را ۲۱ آذر رونمایی می کندگوشی تاشوی بعد اینده سامسونگ از آیفون 11 پرو مناسب برنده خواهد بودبررسی گلکسی واچ اکتیو
داده های مربوط بوسیله بانک اطلاعاتی حاوی ده ها میلیون پیامک متنی (SMS) که بیشتر آن ها را تصرف وکارهای متنوع به مشتریانشان ارسال کرده اند، در فضای رمزی و اینترنت در حال پراکندن است. مشارکت TrueDialog مدیریت این پایگاه داده ها را برعهده دارد و مسئول ارسال پیامک های تجاری برای کسب وکارهای مختلف و مراکز آموزشی است. شرکت ها و مؤسسه های آموزشی و دانشگاه ها با دستیار TrueDialog می توانند پیامک های متنی مدنظر خویشتن را به صورت انبوه برای مشتریان و دانشجویان خویشتن ارسال کنند.

مقاله های مرتبط:اسکن چهره کاربران چینی برای استفاده از سرویس های تلفن همراه اجباری شدمایکروسافت: بدافزار جدید Dexphot بیش از ۸۰ هزار کامپیوتر را آلوده کرده است

یکی از مزایای ارسال پیامک انبوه ازطریق همدستی TrueDialog واقع درون آستین آن است که دریافت کنندگان پیامک می توانند درصورت نیاز بخاطر ارسال کننده ی پیام، پیامک متنی ارسال کرده و وابستگی دوسویه ای بین ارسال کننده پیامک و دریافت کننده بود دارد. در سال های اخیر، حجم زیادی از داده های مربوط بوسیله پیامک های ارسال و دریافت شده را این شان داده پس انداز و TrueDialog پردازش کرده است. باتوجه بوسیله اینکه داده های مرتبط عاری سیستم حفاظتی و رمزگذاری و پسورد درون پایگاه داده بوسیله عارض آنلاین دردسترس هستند، هر کسی می تواند به این داده ها دسترسی داشته باشد.

نوام روتم (Noam Rotem ) و ران لوکار (Ran Locar ) از متخصصان حوزه ی امنیت، اوایل ماه جاری مخبر شدند داده های این موجودی بوسیله عارض آنلاین دردسترس سایر کاربران استراحت دارد. سایت TechCrunch نیز برای معاینه موضوع، بخشی از داده ها ی ذخیره شده ی شان داده هایش را وارسی کرد. این بخش از داده ها محتوی گزارش های مفصلی از پیام های ارسال شده ی مشتریانی وجود که از سیستم TrueDialog استفاده می کردند و شماره تلفن و محتوای پیام کوتاه را شامل می شد. همچنین اطلاعات دیگری همچون برنامه های مالی دانشگاه، پیام های بازاریابی مربوط به مشاغل دارای کد تقلیل و اعلان های مربوط بوسیله مشاغل مختلف نیز داخل بین داده های دردسترس دیده می شدند.



داخل بین داده های دردسترس پایگاه، برخی پیامک های دارای محتوای احساساتی مشابه کدهای دومرحله ای و رمزهای گذر دیده می شد. همان طورکه گفته شد، اطلاعات به صورت آنلاین دردسترس دیگران فراغت دارد. درنتیجه هرکسی امکان دسترسی به این داده های حساس و امنیتی را دارد و می تواند ازطریق آن بااطلاع احصائیه کاربری کاربران شوند. 

در برخی از پیامک های بررسی شده، اطلاعات و کدهای مربوط به خدمات پزشکی آنلاین مشاهده شد که شامل نام کاربری و رمزعبور برای استفاده از برخی خدمات پزشکی حیات. همچنین، کدهای دخول به سایت هایی ازجمله حساب های کاربری فیسبوک و گوگل داخل بین داده ها دیده می شد. در فداکار از داده های دردسترس، نام کاربری و رمزعبور مشتریان TrueDialog نیز وجود داشت و این بدان معنی است که هرکسی با دراختیارداشتن این داده ها می تواند با هویت قلابی به حساب کاربری مشتریان TrueDialog دسترسی داشته باشد.

ناگفته نماند بخاطر اخذ و ارسال پیام های دوطرفه، کدی دراختیار کاربران و مشتریان صبر محزون بود که داده های مربوط به این کدها همچنین به رخساره آنلاین و عاری جهیز حفاظتی امنیتی دردسترس همه راحتی داشت؛ درنتیجه امکان مشاهده ی زنجیره ی مکالمات برای هر کسی وجود داشت. جالب است بدانید عزب داخل یکی از جداول مربوط بوسیله این پایگاه داده ها، بیش از ده ها میلیون پیامک وجود داشت.

البته پس از نمایان شدن موضوع، TrueDialog به سرعت داده های پایگاه را از دسترس خارج کرد. حفظ کردن حریم خصوصی افراد و پناه داده های کاربران برعهده ی شرکت TrueDialog قرار دارد و باید به آن توجه نشان می عدل. ظاهرا شرکت از مصاحبه با رسانه ها امتناع ورزیده و به هیچگاه یک از سؤالات مطرح شده همچنین جواب نداده است.

بی شک، TrueDialog تنها شرکتی نیست که پیامک های انبوه ارسال می کند؛ ولی سندیت داده هایش از امنیت لازم برخوردار نیست. تو ماه های اخیر، اعلام مختلفی درباره ی افشای داده های مربوط به چنین شرکت ها مطرح شده است که داده های احساساتی آن ها معلوم شده و نتوانسته اند ایمنی لازم را امین کنند.بیشتر بخوانید:تهدیدهای امن سایبری اینترنت اشیاء داخل سال ۲۰۲۰ را بیشتر بشناسیمامکان دزدی مفروضات گوشی در رله های شارژ مکان های عمومیبیشتر آمریکایی ها حفاظت از اطلاعات انحصاری خود را ممکن نمی دانندفیسبوک از ماه آوریل بیشتر از سه گانه میلیارد شمار کاربری جعلی حذف کرده استجایزه ۶۰ هزار دلاری بخاطر دو هکر نمایشگر Show 5 آمازون
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی لاریجانی که بعد از قفا امروز بوسیله قم سفر کرده است، در جمع خبرنگاران درمورد حضور در انتخابات مجلسگفت: علیرغم محضر ۳ دوروبر ای درون مجلس بوسیله عنوان نماینده انسان قم، دستور کار ای برای شرکت در انتخابات پیرامون آینده باشگاه شورای اسلامی ندارم.

وی افزود: تقریباً سه حوالی وکیل مردم شریف قمبوده ام که بخاطر من مباهات بود، انسان قم عبث بسیار یدکی بر گردن ایرانی ها دارند زیرا پیشرو تو تشیّع و انقلاب بودند امّا بوسیله قیافه کلی برنامه ای بخاطر آینده و حضور در مجلس ندارم.
بوسیله نظر می رسد انقلاب خودرو الکتریکی در حال چسبیدگی به عمه ی عطف خود است. اگرچه برخی خودروسازان جهانی ازجمله بی ام و، هنوزهم هیدروژن را به نشانی جایگزینی بالقوه برای خودروهای احتراق داخلی در دیدن می گیرند، مشتریان بیش ازپیش عاشق خودروهای برقی هستند و باید خواسته های آن ها برآورده شود. سال گذشته، بی ام و از امضای بزرگ ترین پیمان نامه سفارش باتری خودرو الکتریکی تاریخ با تولیدکننده ی چینی CATL خبر داد؛ اما امروز این نقطه ی عطف مکرر بیشتر از گذشته شد.

بی ام و اطلاع دادن کرد پند CATL بوسیله تنهایی ۷/۳ میلیارد یورو (حدود ۸/۰۴ میلیارد دلار) اضافه یافت؛ درحالی که ظرفیت توصیه اضافه ازطریق سامسونگ SDI تقریبا ۲/۹ میلیارد یورو (حدود ۳/۲ میلیارد دلار) اطلاع دادن شده است. باتری های سفارشی طبق مشخصات موردنیاز بی ام و باریک می شوند و در خودروهای برقی سلسله پنجم این شریک شدن استفاده می شوند که از سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهند شد. در ژوئن ۲۰۱۸، بی ام و اولین بار قراردادی با CATL بوسیله ارزش چهارمیلیارد یورو (معادل ۴/۴ میلیارد دلار) امضا کرد؛ اما باتوجه به افزایش تقاضا بخاطر خودروهای برقی، این همکاری بوسیله برابری با شرایط جدید مجبور حیات که تقریبا به دوبرابر برآوردهای مقدماتی می رسد.  



موعظه اخیر بی ام و بین سال های ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۱ انجام خواهد شد و درون کارخانه ی باتری CATL که تیمار اکنون درون آلمان ساخته می شود، بوسیله کود ی تولید خواهد رسید. باتری های CATL بوسیله ارزش ۴/۵ میلیارد یورو (حدود ۴/۹۶ میلیارد دلار) برای بی ام و خاص می یابد و ۲/۸ میلیارد یورو (حدود ۳/۰۸ میلیارد دلار) نیز برای همکاری سرمایه گذاری مشترک بی ام و و برلیانس تو شن یانگ چین داخل رویت محزون شده است. حکیم آندریاس ونت، تنه هیئت مدیره ی بی ام و و مسئول شبکه ی ابتیاع قطعات این همدستی گفت:نقش مهمی درون رشد CATL داخل آلمان عمل و به شدت از این حکم حمایت کردیم.

 سفارش ۲/۹ میلیارد یورو (حدود ۳/۲ میلیارد دلار) با سامسونگ به بی ام و این امکان را می دهد از تأمین باتری در شیار تولید خودروهای برقی و پیاده سازی آخرین فناوری ساخت درون این باتری جدید مطمئن شود. بی ام و همچنین کبالت موردنیاز این باتری ها را به تنهایی تأمین و برای شفافیت تمام درباره ی منشأ مواد اولیه به CATL و سامسونگ ارسال می نرم. 

 مقاله های مرتبط:پورشه و بوش با CATL همکاری می کنندمذاکره آئودی با BYD بخاطر تأمین باتری خودرو برقی

شرکت کانتمپورری امپیرکس تکنالوجی (Contemporary Amperex Technology) که به خلاصه CATL نامیده می شود، شرکت چینی فناوری و سازنده ی باتری خودرو برقی است که درون سال ۲۰۱۱ تأسیس شد و از آن زمان درزمینه ی تولید باتری های لیتیوم یون برای خودروهای برقی و سیستم های پس انداز ی انرژی و سیستم های مدیریت باتری (BMS) تخصص دارد.

مقر CATL در ایالت نینگده استان فوجیان چین است و مراکز تولید باتری آن در نینگده و کینگ های و لی یانگ فعالیت می کنند. سه مرکز اصلی تفحص و توسعه CATL داخل نینگده و شانگهای و برلین مستقر است. ظرفیت فروش سالانه ی CATL در سال ۲۰۱۷، ۱۱/۸۴ گیگاوات زمانه ظرفیت ذخیره ی انرژی بوده است. ناگفته نماند این همکاری ثالث سازنده ی بزرگ گیتی درزمینه ی باتری خودروهای برقی و هیبریدی و پلاگین هیبریدی به شمار می رود که پس از پاناسونیک (سانیو) و بی وای دی (BYD) قرار می گیرد. CATL قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ ظرفیت تولید جهانی باتری های لیتیوم یون خود را به ۵۰ گیگاوات ساعت افزایش دهد.بیشتر بخوانید:جعبه گشایی گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگفروش خودروهای باهم اتحاد کردن چینی بایتون در امریکا از سال ۲۰۲۱ شروع می شودآئودی ای ترون اسپرت بک شناساندن شدگلکسی S11 5G با تراشه اکسینوس 990 و ۱۲ گیگابایت رم معرفی کردن می شودرندر جدید گلکسی اس 11 خبر از ماژول دوربین مستطیلی شکل می دهد
حساب کاربری TweetDeck دو روز پیش با انتشار توییتی جدید به قیافه رسمی اخبار کرد که توییترقابلیت زمان بندی ارسال توییت ها را به رخ آزمایشی آغاز کرده است؛ ظاهرا این قابلیت آزمایشی فعلا به صورت محدود تنها از طریق نسخه ی ذیل وب توییتر (Twitter) درون دسترس قرار دارد. چنین قابلیتی می تواند بخاطر انبازی هایی که محصول متاخر معرفی می کنند زیاد مفید باشد؛ این همکاری ها خواهند توانست پیش از معرفی رسمی محصول، متن توییت آن را آماده و پس ازآن توییت را زمان بندی کنند تا رأس ساعت، منتشر شود. 

تا روز ۲۰ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آبان ۱۳۹۸) امکان زمان بندی ارسال توییت ها از روال نسخه ی مادون وب توییتر وجود نداشت. کاربران بخاطر استفاده از چنین قابلیتی مجبور بودند از TweetDeck یا سرویس های متفرقه ای همانند Buffer استعمال کنند. اگر شما نیز بخشی از آزمایش جدید توییتر هستید و قابلیت موردبحث برای تان درون دسترس قرار گرفته است، می توانید از ضابطه دریچه ی مربوط به ارسال توییت جدید، توییت خودتان را زمان بندی کنید تا در ساعتی خاص منتشر شود. 



در توییت جدید حساب کاربری TweetDeck آمده است: از امروز به سپس (۲۰ نوامبر)، به صورت آزمایشی یکی از کاربردی ترین قابلیت های TweetDeck را که درون صرفه جویی زمان تأثیر به سزایی دارد، بوسیله توییتر اضافه می کنیم. چنانچه جزوی از این آزمایش هستید، دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید.

داخل حال مجهز به نعوظ دقیق علنی نیست که چه تعداد از کاربران توییتر نبوغ زمان بندی ارسال توییت ها را درون نسخه ی زیر وب اخذ کرده اند. با در رویت گرفتن این موضوع که توییتر می گوید فعلا زمان بندی ارسال توییت ها را بوسیله رخساره آزمایشی راه انداخته است، نمی توان بوسیله طور دقیق فهمید که این نبوغ برای چه تعداد کاربر در دسترس قرار پژمان است. داخل ضمن با توجه به آزمایشی وجود داشتن نبوغ موردبحث، هیچ تضمینی برای در دسترس قرار گرفتن آن برای تمامی کاربران در آینده وجود ندارد.

حدس می رود توییتر بخواهد ویژگی زمان بندی توییت ها را بوسیله زودی به شکلی گسترده تر مورد آزمایش قرار دهد تا گنجایش های مختلف آن را بهتر بسنجد و بازخوردهای کاربران را اخذ کند. اگر اضافه شدن این قابلیت به پلتفرم توییتر به صورت رسمی تأیید شود، احتمالا داخل آینده کاربران نسخه های موبایلی نیز بوسیله آن دسترسی برملا خواهند کرد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درون این مبنا دارید؟ بیشتر بخوانید:گوگل کروم با کمال مطلوب امتحان کاربری زننده و شبیه بوسیله اپلیکیشن توسعه می یابدMastodon چیست و چرا کاربران توییتر داخل حال مهاجرت بوسیله آن هستند؟ادوبی با همکاری توییتر و نیویورک تایمز، طرح احراز اصالت محتوا راه اندازی کرده استتوییتر: درخواست های دولتی برای افشای اطلاعات کاربران داخل حال اضافه استتوییتر نمایش تبلیغات دیپلماتیک را راکد می یواش