معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، امروز حاشیه نویسی ای بی سابقه شطرنج ایران را زیر تاثیر خود قرار داد؛ حاشیه نویسی ای که پرهام مقصودلو درخصوص آن اظهار داشت: ممکن است این حرفم را عده ای باور کنند و عده ای باورشان نشود اما واقعیت این است که تو مسابقات سنگین و فشرده شطرنج، گاهی حتی لقب و فامیل حریفان مان را هم دقیق و درست نمی بینیم؛ چه برسد به ملیت شان. از اینکه یکی از حریفانم از رژیم صهیونیستی بوده، اطلاعی نداشتم. به رطوبت و از سر رسانه ها از جزئیات تصادف آگاه شدم.

یکی از تصاویری که از مسابقات حصه رعدآسا مسابقات سیتجس مربوط به دیدار میز یک دور چهارم بین پرهام مقصودلو و لارنس ترنت، استاد بین المللی منتشر شده نشان می دهد که اظهارات استاد بزرگ شطرنج ایران دور از واقعیت هم نیست.

معمولاً در برگه های قرعه کشی بسرنوشت شوم دچار کردن بلیتس خواه برق آسا مسابقات که داخل حاشیه بسرنوشت شوم دچار کردن اصلی است، ۹ دور در مدت زمان ۲ یا ۳ زمانه برگزار می شود. تو این هم چشمی ها خبری از پرچم یا اشتهار ملک حریف تراشیدن و دیدارها بوسیله فاصله زمانی بسیار کوتاهی متعاقب سرهم برگزار می شوند. حتی به میز برگزاری محک نیز لیبل و معروفیت و نشان شطرنج بازان الصاق نشده و تنها نکته ای که درون برگزاری این رقابت ها ترجیح دارد، زمان است.

پاسبان شطرنج ایران بخاطر حضور تو این تورنمنتِ آزاد با نفقه شخصی گسیل شده بود و هیچ فردی را به عنوان مربی یا سرپرست همراه خویشتن نداشت. معمولا درون مسابقات شطرنج مربی مواجب بررسی فضای اطراف هر جسمی و پیش دماغ حریفان آتی را بر عهده دارد ولی در این مسابقات هیچ فردی مقصودلو را همراهی نمی کرده است.  

به این نظام به حدس فراوان پرهام متوجه این مسئله نشده؛ ضمن اینکه حریف رژیم صهیونیستی غم جز شطرنج بازان سرشناس گیتی نبوده که بتوان او را از قبل خودی.
  • ۹۸/۰۹/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی