معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

بوسیله نظر می رسد انقلاب خودرو الکتریکی در حال چسبیدگی به عمه ی عطف خود است. اگرچه برخی خودروسازان جهانی ازجمله بی ام و، هنوزهم هیدروژن را به نشانی جایگزینی بالقوه برای خودروهای احتراق داخلی در دیدن می گیرند، مشتریان بیش ازپیش عاشق خودروهای برقی هستند و باید خواسته های آن ها برآورده شود. سال گذشته، بی ام و از امضای بزرگ ترین پیمان نامه سفارش باتری خودرو الکتریکی تاریخ با تولیدکننده ی چینی CATL خبر داد؛ اما امروز این نقطه ی عطف مکرر بیشتر از گذشته شد.

بی ام و اطلاع دادن کرد پند CATL بوسیله تنهایی ۷/۳ میلیارد یورو (حدود ۸/۰۴ میلیارد دلار) اضافه یافت؛ درحالی که ظرفیت توصیه اضافه ازطریق سامسونگ SDI تقریبا ۲/۹ میلیارد یورو (حدود ۳/۲ میلیارد دلار) اطلاع دادن شده است. باتری های سفارشی طبق مشخصات موردنیاز بی ام و باریک می شوند و در خودروهای برقی سلسله پنجم این شریک شدن استفاده می شوند که از سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهند شد. در ژوئن ۲۰۱۸، بی ام و اولین بار قراردادی با CATL بوسیله ارزش چهارمیلیارد یورو (معادل ۴/۴ میلیارد دلار) امضا کرد؛ اما باتوجه به افزایش تقاضا بخاطر خودروهای برقی، این همکاری بوسیله برابری با شرایط جدید مجبور حیات که تقریبا به دوبرابر برآوردهای مقدماتی می رسد.  



موعظه اخیر بی ام و بین سال های ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۱ انجام خواهد شد و درون کارخانه ی باتری CATL که تیمار اکنون درون آلمان ساخته می شود، بوسیله کود ی تولید خواهد رسید. باتری های CATL بوسیله ارزش ۴/۵ میلیارد یورو (حدود ۴/۹۶ میلیارد دلار) برای بی ام و خاص می یابد و ۲/۸ میلیارد یورو (حدود ۳/۰۸ میلیارد دلار) نیز برای همکاری سرمایه گذاری مشترک بی ام و و برلیانس تو شن یانگ چین داخل رویت محزون شده است. حکیم آندریاس ونت، تنه هیئت مدیره ی بی ام و و مسئول شبکه ی ابتیاع قطعات این همدستی گفت:نقش مهمی درون رشد CATL داخل آلمان عمل و به شدت از این حکم حمایت کردیم.

 سفارش ۲/۹ میلیارد یورو (حدود ۳/۲ میلیارد دلار) با سامسونگ به بی ام و این امکان را می دهد از تأمین باتری در شیار تولید خودروهای برقی و پیاده سازی آخرین فناوری ساخت درون این باتری جدید مطمئن شود. بی ام و همچنین کبالت موردنیاز این باتری ها را به تنهایی تأمین و برای شفافیت تمام درباره ی منشأ مواد اولیه به CATL و سامسونگ ارسال می نرم. 

 مقاله های مرتبط:پورشه و بوش با CATL همکاری می کنندمذاکره آئودی با BYD بخاطر تأمین باتری خودرو برقی

شرکت کانتمپورری امپیرکس تکنالوجی (Contemporary Amperex Technology) که به خلاصه CATL نامیده می شود، شرکت چینی فناوری و سازنده ی باتری خودرو برقی است که درون سال ۲۰۱۱ تأسیس شد و از آن زمان درزمینه ی تولید باتری های لیتیوم یون برای خودروهای برقی و سیستم های پس انداز ی انرژی و سیستم های مدیریت باتری (BMS) تخصص دارد.

مقر CATL در ایالت نینگده استان فوجیان چین است و مراکز تولید باتری آن در نینگده و کینگ های و لی یانگ فعالیت می کنند. سه مرکز اصلی تفحص و توسعه CATL داخل نینگده و شانگهای و برلین مستقر است. ظرفیت فروش سالانه ی CATL در سال ۲۰۱۷، ۱۱/۸۴ گیگاوات زمانه ظرفیت ذخیره ی انرژی بوده است. ناگفته نماند این همکاری ثالث سازنده ی بزرگ گیتی درزمینه ی باتری خودروهای برقی و هیبریدی و پلاگین هیبریدی به شمار می رود که پس از پاناسونیک (سانیو) و بی وای دی (BYD) قرار می گیرد. CATL قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ ظرفیت تولید جهانی باتری های لیتیوم یون خود را به ۵۰ گیگاوات ساعت افزایش دهد.بیشتر بخوانید:جعبه گشایی گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگفروش خودروهای باهم اتحاد کردن چینی بایتون در امریکا از سال ۲۰۲۱ شروع می شودآئودی ای ترون اسپرت بک شناساندن شدگلکسی S11 5G با تراشه اکسینوس 990 و ۱۲ گیگابایت رم معرفی کردن می شودرندر جدید گلکسی اس 11 خبر از ماژول دوربین مستطیلی شکل می دهد
  • ۹۸/۰۹/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی