معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

حساب کاربری TweetDeck دو روز پیش با انتشار توییتی جدید به قیافه رسمی اخبار کرد که توییترقابلیت زمان بندی ارسال توییت ها را به رخ آزمایشی آغاز کرده است؛ ظاهرا این قابلیت آزمایشی فعلا به صورت محدود تنها از طریق نسخه ی ذیل وب توییتر (Twitter) درون دسترس قرار دارد. چنین قابلیتی می تواند بخاطر انبازی هایی که محصول متاخر معرفی می کنند زیاد مفید باشد؛ این همکاری ها خواهند توانست پیش از معرفی رسمی محصول، متن توییت آن را آماده و پس ازآن توییت را زمان بندی کنند تا رأس ساعت، منتشر شود. 

تا روز ۲۰ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آبان ۱۳۹۸) امکان زمان بندی ارسال توییت ها از روال نسخه ی مادون وب توییتر وجود نداشت. کاربران بخاطر استفاده از چنین قابلیتی مجبور بودند از TweetDeck یا سرویس های متفرقه ای همانند Buffer استعمال کنند. اگر شما نیز بخشی از آزمایش جدید توییتر هستید و قابلیت موردبحث برای تان درون دسترس قرار گرفته است، می توانید از ضابطه دریچه ی مربوط به ارسال توییت جدید، توییت خودتان را زمان بندی کنید تا در ساعتی خاص منتشر شود. 



در توییت جدید حساب کاربری TweetDeck آمده است: از امروز به سپس (۲۰ نوامبر)، به صورت آزمایشی یکی از کاربردی ترین قابلیت های TweetDeck را که درون صرفه جویی زمان تأثیر به سزایی دارد، بوسیله توییتر اضافه می کنیم. چنانچه جزوی از این آزمایش هستید، دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید.

داخل حال مجهز به نعوظ دقیق علنی نیست که چه تعداد از کاربران توییتر نبوغ زمان بندی ارسال توییت ها را درون نسخه ی زیر وب اخذ کرده اند. با در رویت گرفتن این موضوع که توییتر می گوید فعلا زمان بندی ارسال توییت ها را بوسیله رخساره آزمایشی راه انداخته است، نمی توان بوسیله طور دقیق فهمید که این نبوغ برای چه تعداد کاربر در دسترس قرار پژمان است. داخل ضمن با توجه به آزمایشی وجود داشتن نبوغ موردبحث، هیچ تضمینی برای در دسترس قرار گرفتن آن برای تمامی کاربران در آینده وجود ندارد.

حدس می رود توییتر بخواهد ویژگی زمان بندی توییت ها را بوسیله زودی به شکلی گسترده تر مورد آزمایش قرار دهد تا گنجایش های مختلف آن را بهتر بسنجد و بازخوردهای کاربران را اخذ کند. اگر اضافه شدن این قابلیت به پلتفرم توییتر به صورت رسمی تأیید شود، احتمالا داخل آینده کاربران نسخه های موبایلی نیز بوسیله آن دسترسی برملا خواهند کرد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درون این مبنا دارید؟ بیشتر بخوانید:گوگل کروم با کمال مطلوب امتحان کاربری زننده و شبیه بوسیله اپلیکیشن توسعه می یابدMastodon چیست و چرا کاربران توییتر داخل حال مهاجرت بوسیله آن هستند؟ادوبی با همکاری توییتر و نیویورک تایمز، طرح احراز اصالت محتوا راه اندازی کرده استتوییتر: درخواست های دولتی برای افشای اطلاعات کاربران داخل حال اضافه استتوییتر نمایش تبلیغات دیپلماتیک را راکد می یواش
  • ۹۸/۰۹/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی