معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمد پیوندی کارگردان «شوتبال» درباره این مسابقه و ویژگی های آنکه تا پیش از محرم روی آنتن رفت بیان کرد: پروگرام سازی در تلویزیون فقره آسانی نیست و بوسیله نظرم در میان ساختارهای متنوع دستور کار سازی، مسابقه رقیق ترین ژانر است.

وی که پیش از این در تیم برنامه های گفتگومحور قرین «ماه شیرینی» یا «دعوت» محضر داشته است، بیان کرد: این اولین کود حیات که فضای ساختار مسابقه پایه را امتحان می کردم و این امتحان برایم موثر و مثبت وجود.

پیوندی با اشاره بوسیله تغییراتی داخل جزئی از جمله اخیر «شوتبال» و افسانه های تیم هایی که در پروگرام واقف شده است، اقرار کرد: صبر بود تا حدی شوتبال را تغییر دهیم و خاطر کردیم مخاطبی که عقب فتنه و خوف است به روال تمام مخاطبان فتنه ها برایش وقار دارد که چه تیمی زیرفون و مغلوب است. سعی کردیم سراغ آویشن ها و مردم هایی برویم که حتی اگر ورزشی هستند زندگیشان زوایایی داشته باشد که مخاطب با آن هم نسب پنداری کنند.

تغییر «شوتبال» از سلبریتی محوری به مردمی شدن

وی با رمز به رویکرد این مانور در جزئی از جمله جدید که از رویکرد سلبریتی محور بیرون شد و بوسیله سمت مردم پایه رفت، عنوان کرد: ما فکر کردیم چنانچه صبر است انسان این فتنه را دنبال کنند باید خودشان را در تمرین ببینند. دید من این است که همگی مردم ها عادی هستند سوا اینکه بخشی از حرف هایشان را بشنوید و وارد دنیای آنها شوید.

پیوندی درباره مردمی کردن مسابقه نیز گفت: ابتدا تردیدهایی نسبت به این حکم وجود داشت که تمرین ای که سلبریتی ها در آن محضر یافته اند و مخاطب هم داشته است با تحول رویکرد دچار ریزش مخاطب شود. اما خدا را تشکر مسابقه با قضا و قدر خوبی برخوردار شد و تجربه برنامه های پیشین هم ثابت کرده که هر آدمی که درون عمر به حرفشان شنوایی کنید و کشفشان کنید می توانند انسان با آن ها همذات پنداری کنند.

وی درباره قصه آدم ها داخل مسابقه و اینکه چقدر مخاطب توانست با آن ها همراه شود، گفت: تو برنامه های گفتگو محور فرصت دارید این مردم ها را به چالش بکشید و مخاطب را با زوایای متنوع عمر وی همراه کنید اما «شوتبال» یک محک بود که تو حدود ۳۷ قسمت پخش شد و مخاطب به تدریج در مراحل پایانی ما را محسوس کرد و اتفاقاً اضطراب داشت که چه آدم هایی با چه عمر ها و افسانه هایی با یکدیگر مسابقه می دهند بدون اینکه ما شوآف خواه هیاهویی داشته باشیم.

انسان هایی که وقتی به تلویزیون طلبیدن می شدند بوسیله آن ها می گفتند گریه کنید

کارگردان «شوتبال» افزودن کرد: مخصوصاً که این انسان ها مثلاً گروهی از معتادانی بودند که به زندگی بازگشته بودند یا سرطانی هایی بودند که خوب شده بودند. یا ما تیمی از صغیر های بهزیستی را آوردیم که همه این ها بازخورد اضافی داشتند و در بر کودک های دومیدانی یا تیم های ورزشی هم چشمی کردند که به آن ها اعتماد به ثانیه می داد. این ها آدم هایی بودند که اگر پیش از این بوسیله تلویزیون فراخوانی شدند به آن ها می گفتند گریه کنید و حرف های زندگی تان را بزنید. ولی حالا توانمندی هایشان دیده شده حیات و این دیده شدن بوسیله آن ها فرصت می دهد که روحیه بگیرند.

پیوندی اشعار کرد: بخاطر مردم هم دوست داشتنی است که این توانمندی ها را ببینند. تو پیاده شدن این ها پزشکان و یا تیم های ورزشی را هم داشتیم که آن ها غم بازخوردهای خوبی گرفته بودند و اصلاً قدری از مخاطبان برنامه اطرافیان همین همدستی کنندگان بودند که به آنها بازخوردهای خوب می دادند.

وی درباره شرایط ضبط برنامه تو وضعیت کرونایی همچنین گفت: ضبط این گسستگی از برنامه تقریباً درون وضعیت کرونایی بود اما تلاش کردیم پروتکل ها بزرگداشت شود. مثلاً هر ۱۰ روز آویشن اصلی عوامل تست می دادند. خود شریک شدن کننده هایی هم که مسابقه می دادند با پاسداری اصول بهداشتی حیات.

پروتکل های بهداشتی «شوتبال» مشابه اسب سواری

پیوندی در امتداد درباره فداکار از آیتم های این مانور که افراد عاری ماسک و در جوهر حال درون فاصله های نزدیک در به خشکی امدن بی آرامی به رقابت می پرداختند و مخاطره این حکم اشعار کرد: «شوتبال» را نباید چندان با دیگر پروگرام ها مقایسه کرد. خود شبکه پروتکل هایش را برای ما بوسیله شکل یک برنامه ورزشی ابلاغ کرد. اگر پیاده روی اندوه ببینید تست ها انجام می شود و درون نهایت رقابت می کنند ما تیمار برای مشارکت کننده ها سعی کردیم پروتکل های ورزشی پیش از مسابقه ارتکاب شود و به همین دلیل شرکت کننده ها فقط ماسک نمی زدند و همیشگی موارد انجام می شد. حتی مجری هم ماسک می زد او درون منبع حال این مسابقه را هم باید متشابه فوتبال دیده شود که ما هم بور اجتماعی و سایر پروتکل ها را تا جایی که مقدور بود رعایت کردیم.

وی درباره امکان تحول برخی از این آیتم ها تو وضعیت کرونایی تصریح کرد: از آنجایی که «شوتبال» یک رقابت ورزشی حیات آیتمی را حذف نکردیم و از این حیث باید به «شوتبال»  متشابه یک هم چشمی واقعی ورزشی نگاه شود.

پیوندی داخل آخر به دیگر ویژگی های این مسابقه و جناب بانوان درون آن بوسیله عنوان یک مزیت اشاره و اظهار کرد: یکی از ویژگی های این مسابقه محضر بانوان بود که در استودیو می دویدند و حرکت داشتند و شاید پیش از این دیده نشده وجود.
  • ۹۹/۰۶/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی