معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

اضافه تعداد مبتلایان روزمره کووید-۱۹ و ابراز موج ثالث کرونا در کشور، بوسیله اضافه مرگ ومیر ناشی از بلای ناگهانی منجر شد. ایرج حریرچی، معاون بی مو وزارت بهداشت، طی گفت وگوی تلویزیونی اعلام کرد که دیگر رنگ بندی کرونایی معنایی ندارد و وضعیت کل ناحیه با عبور از رنگ های زرد و نارنجی، به قرمز تحول شده است. ایران با ۱۷۵ هزاره و ۹۲۷ مبتلای کرونایی، در رده ی دهم ابتلا داخل جهان استراحت دارد. ایران در میان کشورهای آسیایی دارای بیشترین مقیاس اجل ومیر است و دومین سرزمین آسیایی و آلوده ترین سرزمین در خاورمیانه به محاسبه مقیاس ابتلا به کرونا محسوب می شود. به خشکی امدن اساس آمارهای رسمی کشوری، تاکنون ابتلای متجاوز از ۴۱۳ هزار نفر بوسیله کرونا در کشور تأییدشده و ۲۳ هزار و ۸۰۸ نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته اند. البته همان گونه که، علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزیر بهداشت پیش خیس اطلاع دادن کرده بود، در هیچگاه کشوری امکان برآورد دقیق همه ی مبتلایان به ویروس کرونا وجود ندارد؛ زیرا تعداد تست ها محدود است. به گفته ی او آمار واقعی بیشتر از آمار رسمی است.حریرچی: ته رنگ بندی کرونایی دیگر معنایی ندارد

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه انفجار کرونایی درون برخی شهرها پیوستگی محذوف است، اذعان کرد که تو رخساره امتداد دار بودن این روانی و لیس کاهش تردد و تماس فیزیکی و همچنین کاهش استفاده از ماسک، شمار کل قربانیان ویروس کرونا در کشور بوسیله ۴۵ هزار نفر نیز خواهد رسید که به معنای اجل ومیر روزانه بیش از ۲۰۰ نفر است.

ایرج حریرچی درباره ی امواج جدید شیوع ویروس کرونا اعلام کرد که ناحیه با امواج متعددی از کووید ۱۹ مواجه شده و داخل چند ماه گذشته، یومیه اجل متجاوز از ۱۰۰ نفر را امتحان کرده است. حریرچی اذغان داشت که داخل روز پنجشنبه، ۳۵ هزار و ۵۰۰ نفر علیل کرونایی بوسیله ثبت رسیده که از آمار بستری ها در ۱۷ فروردین و زمان موج ابتدا کرونا غم بیشتر است.

به گفته ی حریرچی، چنانچه استفاده از ماسک به ۹۵ درصد اضافه پیدا کند و معیار تردد نیز کاهش ۵۰ درصدی داشته باشد، می توان به کاهش موارد مرگ ومیر امیدوار بود. معاون کل وزارت بهداشت، «تعقیب و مطالبه و بحث و ادعاهای بی مورد» درباره ی دارو و واکسن کرونا را اتلاف وقت دانست و افراد را تشجیع کرد تا ثانیه خود را انگیزه آموزش خود، قوم و جامعه بخاطر رعایت حداکثری دستورالعمل های مبارزه با کرونا صرف کردن کنند. حریرچی ویروس کرونا را ویروسی بدون ایدئولوژی دانست و هرگونه مناسبت اجتماعی را که بدون رعایت دستورالعمل باشد، در این دوران خطرناک اعلام کرد.

افزایش شلوغی ها و همچنین باز شدن مدارس، موجی از نگرانی ها از گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا را در ایران برانگیخته است. معاون کچل وزارت بهداشت داخل سخنان خود، شمار علم آموزان کشور را ۱۴.۵ میلیون نفر و احصائیه معلمان را ۱.۲ میلیون نفر نشانی کرد و با احتساب کادر خدمات، راننده و والدین، حدود یک پنجم جامعه را متشکل از همین افراد دانست. به گفته ی حریرچی، در صورت عدم رعایت دستورالعمل ها، معرفت آموزان می توانند عامل انتقال سزاوار سرزنش توجه ویروس تو سطح اجتماع باشند. حریرچی نیز افزودن کرد که شهر تبریز از دامن ۴۰ بستری روزانه به ۱۶۰ بستری و در قم نیز از ۱۰ بستری روزانه به ۱۶۰ بستری رسا است.تو هفته جاری، تعداد شهرستان های دارای شرایط قرمز از ۸۸ به ۱۰۹ شهرستان افزودن یافته است

سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت نیز از معارفه ۲۸۴۵ مورد ابتلا و ۱۶۶ فوتی ناشی از کووید-۱۹ تو شبانه روز گذشته خبر عدالت. به گزارش ایسنا، حکیم سیماسادات لاری اطلاع دادن کرد که از دیروز تا امروز ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای موکد تشخیصی، دو هزار و ۸۴۵ بیمار متاخر مشغول به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۱۴۹ نفر از آن ها علیل شدند. وی مجموع بیماران کووید۱۹ درون کشور را ۴۱۹ هزاره و ۴۳ نفر اطلاع دادن کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت نیز اضافه کرد که موارد ابتلا و علیل داخل اغلب استان های کشور تکثیر یافته و تو هفته جاری، تعداد شهرستان های دارای وضعیت قزل از ۸۸ به ۱۰۹ شهرستان تکثیر یافته و شهرستان های با وضعیت هشدار از ۹۰ به ۱۰۸ شهرستان رسا است. لاری اذعان داشت که تاکنون ۳۵۷ هزاره و ۶۳۲ نفر از بیماران، گشایش یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و ۳۸۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت اکید این بیماری دون مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت کشور، از انجام سه میلیون و ۷۱۹ هزاره و ۲۱۰ آزمایش امتیاز کووید ۱۹ در ناحیه همچنین خبر عدالت. وی خاطرنشان کرد که بر اساس آخرین داده ها کرونا در کشور، استان های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت سرخ و همچنین استان های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان درون وضعیت هشدار قرار دارند. این درحالی است که پیش از این گفته شده بود آزمایش کرونا تنها از تعداد محدودی افراد با داشتن وضعیت خاصی همچون افراد سرپایی علامت دار با سن بالای ۶۰ سال و با حیات مصیبت ماخذ ای (گروه های پرخطر ازنظر مالیات کووید ۱۹)، زنان باردار، زندانیان علامت دار و افراد درون رابطه با فرد مبتلا با سن بالای ۶۰ سال و با وجود بیماری بنیاد ای، گرفته می شود.

بوسیله گزارش ایسنا، پس از فراغت گرفتن مکرر قم در وضعیت قرمز کرونایی طی روزهای اخیر، تعداد بستری ها و سریر های اختصاص پیدا کرده به کرونا نیز اضافه یافته و بنا بر استاندارد شرایط قرمز مبنی بر بستری ۳ نفر در قرن هزار نفر، استان قم با بستری ۱۲ نفر در هر صد هزاره نفر بنا پیاده شدن گفته ی رئیس علوم پزشکی قم، در وضعیت سیاه کرونایی صبر پژمان است. بهرام سرمست، استاندار قم اعلام کرده است که کلاس های یادگیری در مدارس قم تا اطلاع مربوط باینده تعطیل خواهد شد و بر زمینه گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم باید سخت گیری های بیشتری درون مدارس اعمال شود. بااین حال، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، ضمن رد دریافت هرگونه گزارش درباره ابتلای خرد آموزان به کرونا کنار برگزاری حضوری کلاس ها تأکید دارد.مقاله های مرتبط:تهران تو آستانه شیوع موج ثالث کرونا قرار داردمعاون مرکز مدیریت بیماری های منتقل کننده: تا ۶ ماه آینده از واکسن کرونا خبری نیست

حاجی میرزایی روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه درون کنفرانس با مدیران مدارس سراسر کشور تأکید کرد که اولویت اول آموزش وپرورش بر آموزش حضوری دانش آموزان است و مدارس همچنین باید تقدم را به آموزش حضوری بینش آموزان ویژه دهند. بوسیله گفته ی وزیر بهداشت، تاکنون از هیچ دبستان ای گزارشی مبنی پیاده شدن ابتلای دانش آموزانش بوسیله کرونا دریافت نشده است. پیش از این، در برخی شهرستان ها پس از گزارش موارد ابتلای معلمان و دانش آموزان به کرونا، مسئولان آموزش و تدریس ارتباط آن با بازگشایی مدارس را بزه شدند.

نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی صبح شنبه ۲۹ شهریور درون وزارت کشور برگزار شد. حسین ذوالفقاری، رئیس ستاد اربعین، در پایان این مجمع با اشاره به تداوم مسری ویروس کرونا، تأکید کرد که در وضعیت هشدار کرونا در ایران و جهان، موکب داران و آدم به یاوه و فراخوان های اربعین توجه نکرده و به جانب مرزهای عراق حرکت نکنند. موضع رسمی عراق، لیس پذیرش زائر از خارج از این کشور است.

با افزایش یافتن آمار ابتلا، اجل ومیر، افزایش مسافرت و شلوغی ها و نیز بازگشایی مدارس، اکنون ظرفیت تخت های بیمارستانی هم درحال تکمیل است و در برخی بیمارستان ها امکان پذیرش بیمار غیرکرونایی وجود ندارد. پیام طبرسی، معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری اطلاع دادن کرده که کادر علاج بیمارستان مسیح دانشوری بوسیله دلیل پر بودن تمام بخش های بیمارستان از بیماران کرونایی، با کاهش لحظه قرار مواجه شده است. طبرسی از اضافه شدن دو تا سه گانه بخش دیگر به بیمارستان مسیح دانشوری برای رنجور این بیماران اطلاع انصاف و باتوجه به وضعیت موجود، پر شدن این بخش ها را نیز متجاوز مهلت پیش بینی کرد. مدیر تداوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین با اعتراف اینکه به زودی ظرفیت بیمارستان الزهرای اصفهان تکمیل می شود، از فراهم کردن ظرفیت های جدیدی برای بیماران کرونایی در بیمارستان ها خبر قسط. وی همچنین تصریح کرد که خمینی قصبه در صدر بروز بلای ناگهانی در استان راحتی گرفته و حجم های خدمات غیرکرونایی را از دست داده است.بیشتر بخوانید:آیا مصرف از عینک می تواند خطر ابتلا بوسیله کووید ۱۹ را کاهش دهد؟چرا کودکان بیش می خوابند؟افزایش چشمگیر نرخ مایه تسلی زایی در عهد دنیاگیری کووید ۱۹پژوهشگران خواستار توضیح درمورد داده های سؤال برانگیز کارآزمایی واکسن کرونای روسیه شدندواکسن آنفلوانزا چگونه بوسیله مبارزه علیه کووید ۱۹ کمک می کند
  • ۹۹/۰۶/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی