معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

به گزارش ایرنا، استعفای حریری درون سیزدهمین روز از تظاهرات اعتراض آمیز مردم روی داده است.

استعفای حریری منوط به موافقت رئیس جمهوری لبناناست.

"حسن شقیر" کارشناس و تحلیلگر سیاسی لبنان به گزارش المیادین، درباره استعفای حریری گفت: پس از استعفای حریری این سوال مطرح است: آیا وی دوباره مامور تشکیل کابینه خواهد شد؟ آیا دولت تکنو کرات (شایسته سالار) ری فقره خواهد آمد؟

حریری تو حالی استعفای خود را وقف میشل عون مهتر جمهوری این کشور می نرم که "نبیه بری" رئیس پارلمان لبنان استعفای او و تغییر دولت را جهت سوق یافتن سرزمین بوسیله جانب نامعلوم دانست  و تاکید کرده بود درشرایط کنونی باید اصلاحات اقتصادی را هرچه سریع تر به ارتکاب تو آورد تا بتوان اعتماد از دست رفته آدم به قضا و قدر را احضار کرد.

پس از سخنرانی حریری و اعلام شناسایی تقدیم استفعای خود به رئیس جمهوری، تعداد بخشی از تظاهرکنندگان به بازار "ریاض الصلح"  نزدیک مقر نخست وزیری واقع داخل مرکز بیروت بازگشتند.

این نگرش امروز صحنه برخی برخوردها بین مردم عادی با تظاهرکنندگان وجود و مردم برای گذر از مرکز قصبه به برهان مسدود وجود داشتن راه با مشکل روبه رو شده و تلاش کردند سیاق را که توسط وانمودسازی کنندگان بست شده بود، باز کنند اما  تو مسئله تلاش بخاطر باز کردن راه بین دو طرف برخوردهایی پیش آمد تو نتیجه پلیس و نیروهای امنیتی با حضور در این میدان تلاش کردند به درگیری بین دو طرف پایان دهند. نفوذ کردن ها به استعفای سعد حریری

"سعید سید" کارشناس عادت اساسی لبنان نیز گفت: بر شالوده قانون اساسی، در صورت استعفای مطلع وزیر دولت مستعفی بوسیله حساب می آید و تقدیم استعفا موضوعی ثابت و نهایی است و لیس قبول آن مدخل اختیارات رئیس جمهور حلق.

"ریا الحسن" وزیر کشور لبنان گفت: استعفای سعد حریری برای جلوگیری از سوق یافتن ملک بوسیله سمت درگیری های تویی که امروز سربزرگی آن را در مرکز بیروت گواه بودیم، ضروری وجود.

وزارت خارجه فرانسه همچنین اطلاع دادن کرد: استعفای حریری شورش در لبنان را مرموز می کند و باید محرر نهادها و یکدلی لبنان را وجهه کرد و  دست افزار مردم را شنید.
"سمیر جعجع" پیشقدم حزب "نیروهای لبنانی" که به عربستان سعودی نزدیک است نیز در نفوذ بوسیله استعفای حریری استعفای ا و را اقدامی خوب و در راستای خواست آدم برشمرد.

"ولید جنبلاط"  رئیس حزب "سوسیالیست ترقیخواه" نیز گفت: در این لحظه قسمت ساز درون اثر استعفای سعد حریری و پس از آن که وی بخاطر حل و فصل بحران بسیار سعی کرد، باید به سمت  گفت و گو و آرامش حرکت کرد.

در اثر استعفای حریری جمعی از انسان بیروت با آستان در خیابان ها به فرح پرداختند. سعد حریری استعفا کرد | ویدئوی اظهارات حریری در حین اعلام بی کاری
  • ۹۸/۰۸/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی