معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، موندو دپورتیوو نوشت: آلباسته اولین تیمی بود کهلیونل مسیتوانست پشه اش را باز کند. این پیوستگی درون یکم می سال ۲۰۰۵ در لالیگا صورت داد. ۱۵ سال از این گل می گذرد. بازی بی اهمیتی برایبارسلونا نبود. آبی اناری ها به پیروزی نیاز داشتند تا فاصله شش امتیازی خود را با رئال مادرید حفظ کنند. مادرید توانسته بود رئال سوسیداد را تو آنتوئتا شکست دهد و اختلاف را به سه امتیاز برساند. با وجود این که آلباسته تیم قدرتمندی نبود و به هبوط نزدیک بود اما نوکمپ لبریز از گواه شده وجود.

آنهایی که در ورزشگاه حضور داشتند تماشایی تماشای ائتلاف مهمی بودند و خواست نداشتند تو شروع ماه می چنین چیزی را ببینند. پیروزی به محنت به مشت آمد و آرامش زمانی برقرار شد که مسی جوان مقدماتی گل خویشتن را با پیراهن آبی اناری ها به ثمر رساند. او فرمان خویشتن را با حضور فرانک رایکارد (سرمربی بارسا) شروع کرد و توانست خراج را یک پیاده شدن صفر کند. گل ارزشمند مسی با هدف "قهرمان قهرمان" در ورزشگاه همراه شد.

رونالدینیو طی حمله یک پاس به هنرپیشه کبیر آرژانتینی داد. مسی با پای چپ توپ را کنترل  و با یک ضربه آن را از روی سر مروارید بان رد کرد که توپ هوشیار درب شد. با این حال تراب آفساید اطلاع دادن شد. دقایقی بعد صحنه مشابهی تکرار شد. مجدد رونالدینیو به مهاجم آرژانتینی بزرگداشت عدالت و این ورزشکار جوان به تزیین دروازه هماورد را باز کرد تا اولیه گلش را با پیراهن بارسا جشن بگیرد.

آن گل آغاز گر ابتدا درخشان مسی حیات. او اکنون برترین گلزن  بارسا با ۶۲۷ تراب است. مهاجم  آرژانتینی با هت تریک مقابل گرانادا در بیستم مارس ۲۰۱۲ توانست از رکورد سسار عبور کند. سسار تو دهه ۵۰ توانسته بود ۲۳۲ گل بوسیله میوه برساند و تقریبا ۷۰ سال طول کشید تا رکوردش شکسته شده شود.

احتمالا شکستن رکورد مسی متجاوز از این زمان خواهد سرما. علاوه بر آن گل مهم، بازیگر بارسا توانست پانصدمین گل خود را درون سانتیاگو برنابئو به ثمر برساند. در بیست و سومین آوریل ۲۰۱۷ با باز کردن دروازه مادرید پیروزی ۳ بر ۲ تیمش را رقم زد و با نمایش پیراهنش فرح کرد تا یکی از به یادماندنی ترین لحظات تاریخ پیاده روی به ثبت برسد.

کاملا اتفاقی ششصدمین گلش تو یکم می به دشت رسید. دقیقا یک سال پیش. سومین گل مسی برابر لیورپول بود. او توانست از طریق یک ضربه آزاد فوق العاده دروازه آلیسون بکر را باز کند. یک هفته بعد، آن شادی به بدترین شکل ممکن با ناروایی همراه شد (بارسلونا درون آنفیلد شکست خورد و از لیگ قهرمانان حذف شد). با این حال شاید آن گل انگیزه شد ششمین توپ طلایش را از دست ندهد.

شش توپ طلا، شش کفش طلا، چهار لیگ قهرمانان، ۱۰ لالیگا، سه جام جهانی محفل ها، سه سوپرجام اروپا، ریه کوپا دل ری و هشت سوپرجام اسپانیا برای مسی در این سال ها به دست آمد. با این حال مهم تر از همه این است که پس از بخشیدن ۱۵ سال از بدوی گلش به یک قصه داخل حلقه تحول شده است. واکنش مسی بوسیله پیشنهاد اینتر و آزادی رونالدینیو

وب سایت بارسلونا به همین ارتباط ۱۵ عکس از لیونل مسی به همین ارتباط منتشرکرد که تو دنباله مشاهده می کنید
  • ۹۹/۰۲/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی