معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رسول زراعت پور گفت: بارها شهرداری منطقه ۲ به این داروخانه مهلت داده وجود که مالیات خود را صیقل کند.

وی با اقرار اینکه داروخانه ها فعالیت رایگانی برای انسان ندارند و باید مثل سایر صنوف مالیات خود را پرداخت کنند گفت: شهرداری منطقه ۲ صرفا به این دلیل که این واحد، داروخانه بوده بارها به وی زود داده تا عوارض خود را صیقلی کنند اما متاسفانه با اینکه بارها به وی زود داده شد اما عوارض خود را صیقل نکرد.

شهردار منطقه ۲ افزود: تمامی صنوف در برابر اجرای سر همسان هستند و در صورتی که به قانون تمکین نکنند در خصوص آنها اعمال قانون می شود.

وی با بیان اینکه این واحد کسبی قرضه داشته و باید مقابل قانون با آن تلاقی می شد، گفت: داروخانه فعالیت رایگانی برای مردم ندارد و پول داروهایش را از مردم می گیرد و با این که بارها به این واحد مهلت داده شده تا مالیات خود را بپردازد اما تمکین نشد و مردم از ما انتظار دارند که طبق ضوابط با مالکان متخلف برخورد کنیم و تفاوتی بین صنوف قائل نشویم.

 تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که مقابل یک داروخانه در پیرامون خیابان ستارخان شهرداری اقدام به نصب نیوجرسی کرده و مسئولان داروخانه از قفا نیوجرسی به فعالیت خود مشغولند.
  • ۹۹/۰۲/۰۵

نظرات (۱)

 15 گیگ فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی