معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا  به نقل از اسپوتنیک نوشت: در حالی که ویروس کرونا کماکان روی تمامی فعالیت های جهانی تاثیر می گذارد، بسیاری از قضا و قدر ها مجبور به اضافه فاش مخارج خویشتن برای امان از بخش های مختلف اقتصادی شده اند و همین مساله نیز کسری بودجه آن ها را افزودن داده است. حالا جمعی از میلیونرها در کشورهای مختلف داخل نامه ای مشترک بوسیله دولت ها از آن ها خواسته اند بوسیله منظور تامین هزینه لازم برای موسسه درمانگاه ها، ابتیاع ملزومات بهداشتی و خرید آمبولانس ها، از میلیونرها مالیات بیشتری دریافت کنند. 

در این نامه آمده است: اکنون پول زیادی لازم است و داخل سال های پیش رو همچنین بوسیله پول حاجت خواهد بود. داخل حالی گیتی از بحران کنونی خارج خواهد شد که مشکل نقدینگی تشدید می شود و ما از اقبال های خود می خواهیم عوارض بیشتری از افراد دارا بگیرند. 

موافق تالیف امضاکنندگان این نامه، تاثیر کرونا روی اقتصاد جهانی طولانی خواهد بود و احتمالا برای چندین دهه دیگر طول خواهد کشید. در نتیجه این نزاع میلیون ها نفر بوسیله ورطه نیازمندی کمبود خواهند کرد. در شرایطی که احصائیه زیادی از محصلان درون گیتی از تحصیل باز مانده اند، باید امکانات آموزشی لازم برای آن ها تامین شود.

موافق این بیانیه مشترک، ظرفیت سرمایه گذاری ها در مدخل آموزش و درمان در حاصل بحران کرونا کاهش محسوسی یافته و همین روانی باعث کمبود تخت های بیمارستانی، ماسک، دستگاه تنفسی و سایر اقلام لازم برای مقابله با این ویروس شده است. 

به گفته این افراد، هزینه لازم برای مقابله با کرونا از طریق خیرات مطمئن نخواهد شد و رهبران دولتی باید رویه های تامین مالی قابل اتکاتری بخاطر پیشبرد اهداف خود پیدا کنند که یکی از بهترین ابزارهای موجود، اخذ مالیات بیشتر از ثروتمندان است. 

این نامه توسط ۸۰ میلیونر معروف امضا شده است. ثروتمندترین نسوان و مردان جهان را بشناسید
  • ۹۹/۰۴/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی