معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

شماری از طرفداران مایکروسافت همواره از این شریک درخواست کرده اند امکان استفاده از والپیپرهای روزانه ی اتومبیل جست و جوی بینگدر سیستم عامل ویندوز را ازطریق اپلیکیشنی رها فراهم کند. پس از مدت ها انتظار، ته ردموندی ها بوسیله درخواست های بی حد کاربران گوش دادند و اپلیکیشنی مستقل برای این امر منتشر کردند. این اپلیکیشن که از آن با شهرت بینگ والپیپر (Bing Wallpaper) یاد می شود، بوسیله شما امکان می دهد والپیپرهایی که به عارض یومیه تو موتور جست و جوی بینگ راحتی می گیرند، به طورخودکار به ویندوز بیاورید تا رایانه تان نیز به رخ یومیه والپیپر خویشتن را بوسیله روز بطی ء.

بینگ والپیپر اپلیکیشن ساده ای است که امکان دانلود آن با رجوع به وب سایت رسمی مایکروسافت وجود دارد و در کمال تعجب، ازطریق فروشگاه آنلاین این شرکت نمایش نشده است. این اپلیکیشن پس از نصب روی رایانه، به بسرنوشت شوم دچار کردن سینی سیستم (System Tray) تکثیر می شود که پنجره ای کوچک در سمت ضایع منوی تسکبار است و آیکونی شبیه به فلش روبه بالا دارد.

به لطف این اپلیکیشن، والپیپرهای ویندوز به صورت خودکار با والپیپرهای بینگ همگام سازی می شوند. ناگفته نماند مایکل شکتر، مدیرکل واحد رشد و توزیع موتور جست و جوی بینگ در شرکت مایکروسافت، با انتشار توییتی رسما آغاز به کار اپلیکیشن Bing Wallpaper را اعلام کرده است.



پس از گمارش بینگ والپیپر، آیکون این اپلیکیشن به منو System Tray اضافه می شود.

مایکروسافت درباره ی این اپلیکیشن متاخر می گوید: اپلیکیشن Bing Wallpaper مجموعه ای از تصاویر زیبا از بکلی گیتی را دربرگیرنده می شود که روی ورقه ی حقیقی سواری جست و جوی بینگ فراغت خمود اند. با نصب این اپلیکیشن، نه تنها بوسیله صورت روزانه والپیپرهای جدیدی روی صفحه ی دسکتاپ رایانه مشاهده خواهید کرد؛ بلکه می توانید اطلاعاتی درباره ی والپیپرها کسب کنید و بفهمید متعلق به کجا هستند.

داخل نظر داشته باشید اپلیکیشن جدید مایکروسافت در مراحل گمارش از شما می خواهد صفحه ی اصلی مرورگر و البته اتومبیل نبض و رود اصلی را به بینگ دگرگونی دهید. اگر می خواهید والپیپرهای روزانه ی بینگ به ورقه ی دسکتاپ رایانه تکثیر شوند؛ ولی تمایلی بوسیله استفاده از بینگ ندارید، می توانید بوسیله فراغت تشنج دو گزینه ی مربوط به آن را بردارید. با این همه ، گوش فرادادن مایکروسافت به درخواست کاربران و افزودن کردن رسمی این قابلیت اتفاقی خوشایند است. ردموندی ها پیش پر حرارت رویکردی شبیه بخاطر مایکروسافت لانچر (Microsoft Launcher) در سیستم عامل اندروید اتخاذ کرده بودند. در مایکروسافت لانچر تنظیمات خاصی بود دارد که با اتکا پیاده شدن آن ها می توان والپیپر گوشی را با والپیپرهای روزمره ی بینگ همگام سازی کرد.

ناگفته نماند پیش تر ازطریق اپلیکیشن Bing Desktop نیز امکان افزودن کردن والپیپرهای بینگ بوسیله ورق ی دسکتاپ وجود داشت؛ اما این اپلیکیشن توان های دیگری همچنین نمایش می داد که از بین آن ها می توانیم بوسیله امکان جست و جو داخل بینگ بدون نیاز به مرورگر و ازطریق خویشتن اپلیکیشن و تنظیم فید خبری اشاره کنیم. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی اپلیکیشن Bing Wallpaper چیست؟بیشتر بخوانید:قرارداد همکاری NBA و مایکروسافت بخاطر پیدایش سرویس پخش حی انحصاری سازی شدهپلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس با چه بانوا عرضه خواهند شد؟مایکروسافت تا نوامبر ۲۰۲۰ به پشتیبانی از نسخه ۱۸۰۹ ویندوز ۱۰ ادامه می دهدتوسعه دهندگان موفق به اجرای ویندوز 10 روی گلکسی S8 شدندسرفیس بوک 3 مایکروسافت احتمالا بوسیله ۳۲ گیگابایت رم مجهز می شود
  • ۹۹/۰۱/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی