معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

AASGHAASGHAاسترلینگOOOONOOOONGHAROOOON کرافورد ماس (Sir Stirling Craufurd Moss) ۱۷ سپتامبر ۱۹۲۹ متولد شد. در سال ۱۹۴۸ و ۱۹ سالگی، اولین تجربه ی رانندگی حرفه ای خود را با قهرمانی در رقابت های بریتیش فرمول ۵۰۰ سی سی آغاز کرد. سر استرلینگ ماس از همان ابتدای فعالیت داخل دنیای موتوراسپرت، رانندگی و مدیریت تیم S. S. C Moss را برعهده داشت و تا سال ۱۹۵۰، تقریبا درون هر رقابتی که همدستی می کرد، به رتبه های اول تا ثالث آن می.



رسید سر استرلینگ ماس با عبارت «کنیه بزرگ ترین راننده ای که هرگز قهرمان» نشد در دنیای فرمول یک شناخته می. شود او اولین بار داخل سال ۱۹۵۱ با آویشن HW موتورز بیدار هم چشمی های عطیه بزرگ. شد در فصل ۱۹۵۵، استرلینگ ماس به تیم فرمول یک مرسدس پیوست و عنوان وکیل قهرمانی گیتی را کسب. کرد در سه سال بعد هم با رانندگی بخاطر آویشن های مازراتی و (واندرول) Vanderwell R.R.و R R C جمعا چهار مرتبه نایب پیروز. فرمول یک شد همچنین بین سال های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۱، سه بار بوسیله عنوان سومی جهان رسید تا ناکام بزرگ تاریخ. فرمول یک باشد استرلینگ ماس تا ۸۲ سالگی در رقابت های متنوع سواری رانی حرفه ای و آماتور. مشارکت می کرد او با رکورد ۲۱۲ قهرمانی درون ۵۲۹ مسابقه، ۴۰ درصد رقابت هایی که آغاز کرد، با رتبه ی شروع.



به پایان رساند مشهورترین راننده ی بریتانیایی فرمول یک در دوران کلاسیک با سه گانه رکورد جالب تو سال های دهه ی. ۱۹۵۰ معروف شد در سال ۱۹۵۰، او به همراه لسلی جانسون با یک وسیله جگوار XK120 بوسیله مدت ۲۴ ساعت با سرعت ثابت ۱۷۳ کیلومتربرساعت در پیست بیضی شکل نزدیک. پاریس رانندگی کرد این رکورد درون حالی ثبت شد که رانندگان هر سه روزگار عوض می شدند و خودرو بخاطر سوخت گیری و تعویض لاستیک. اسکان می کرد درنهایت، مجموع مسافت هنگام شده ی استرلینگ ماس و لسلی جانسون به.

۴،۱۲۷ کیلومتر رسید سال ۱۹۵۵، ماس و جانسون همراه دو راننده ی دیگر رکورد سال ۱۹۵۰. را ارتقا دادند آن ها به پیست اتودروم پاریس بازگشتند و هفت شبانه روز کامل با سرعت ثابت ۱۶۱ کیلومتربرساعت رانندگی کردند و ۲۷،۱۲۰. کیلومتر را پیمودند این رکورد حزن متعاقب فرمان جگوار.



XK120 ثبت شد ثالث رکورد باورنکردنی استرلینگ ماس در سال ۱۹۵۷ با رانندگی روی دریاچه ی نمک بانویل و رسیدن بوسیله نهایت سرعت. ۳۹۳ کیلومتربرساعت وجود در آن سال، خودروتک سرنشین (پیدایش ام) جی MG EX181 به ماس معاون کرد تا پنج رکورد مختلف تو کلاس.

F ثبت درنگ مرسدس بنز SLR مک لارن استرلینگ

ماس کد Z199 سال ۱۹۹۰، استرلینگ ماس کالبد سالن مشاهیر بین المللی موتور اسپرت شد و سال ۲۰۰۰ به تفکر ثبت رکوردهای متنوع و افتخارآفرینی بخاطر مردم انگلستان، از ولی عهد بریتانیا. عنوان شوالیه گرفت سال ۲۰۰۹، مشارکت خودروسازی مرسدس بنز نسخه ای ویژه از سوپراسپرت SLR مک لارن را با اسم قاعده استرلینگ ماس شهرت گذاری کرد که ۷۵ دستگاه از آن تولید و با قیمت یک میلیون.دلار نمایش:شد بیشتر بخوانید مرسدس AMG E53 تیونینگ Hofele رونمایی شدبازسازی مرسدس بنز 600 Pullman کلاسیک با هزینه ی سه میلیون یوروگرندپری مجازی استرالیا با پیروزی چارلز لکلرک به پایان رسیدمرسدس AMG G63 با اتاقک چوبی کارلکس دیزاین رونمایی شدمرسدس AMG GT63S با تیونینگ
  • ۹۹/۰۱/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی