معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

مهران کرمی، مدیر مسئول همشهری: شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ بخاطر تاریخچه مطبوعات ایران روزی منحصربه فرد و اندوه بار خواهد بود. نصیب که چرخ مطبوعات ایران برای نخستین مرحله از زمان آمدن این صنف به ناحیه پس از ۱۷۰ سال از حرکت ایستاد. مطبوعات ایران تو این ۱۷۰ سال ماندگی ها و تحولات فروانی همچون انقلاب مشروطیت، هیاهو جهانی اول و دوم و اشغال کشور بوسیله دست قوای متفقین، کودتای ۲۸ مرداد، انقلاب اسلامی، جنگ، سازندگی، اصلاحات و حوادث سال های پس از آن را از سرگذراند. سال هایی که برای نشریات کاغذی تجربیات تلخ و شیرین فراوانی داشت ولی هیچ کدام نتوانستند مطبوعات را از تک و تا بیندازند. در همگی این ۱۷۰ سال فردی ها و تنگناهای دیپلماتیک بخاطر مطبوعات وجود داشت اما این تنش دیجیتالی و سربرآوردن رسانه ها و شبه رسانه های دنیای مجازی وجود که با گسترش استفاده از فن آوری هوشمند موبایلی، رسانه های مکتوب را به گردابی بی برگشت کشاند. گران جانی مطبوعات ایران تا همین چند هفته پیش و جهانگیر شدن ویروس کرونا به مقاومت در طبق فشارها امتداد داشت و مطبوعات با حیات چالش های فراوان کاغذ و طبع و مشکلات اقتصادی بوسیله عمر خود ادامه می دادند. 

کرونا با مطبوعات ایران و نیز برخی از دیگر کشورها کاری کرد که تا پیش از آن هیچ جنگ و نهضت مدنی و سیاسی و دیجیتالی نکرده بود تا بدانجا که از کیهان تا شرق و از بالغ تا همشهری را به یک قسمت دچار کرد. این سرنوشت چنانچه چه درگیر موقت است و مطبوعات داخل این سال ها و دهه ها توقیف موقت کم ندیده است اما این بار همچون خود کرونا، خودی و غیر مانوس و مسئول و معمولی نکرد و همگی را بوسیله یک امر راند. 

بوسیله هر حال چنانچه چه هیچ روزنامه و روزنامه نگاری از بسته شدن روزنامه و ارگان اش اقناع نمی شود اما از آنجا که بوسیله ضعف سوق دادن ویروس مرگبار کرونا نیازمند گسستن زنجیره ارجاع است و نشر کاغذ به دست خواننده نیز می توانست درون این گسست وقفه ابداع یواش ما مطبوعاتی ها به غرض ستاد ملی مبارزه با کرونا گردن نهادیم و تا زمانی که مسئولان امر اختتام اپیدمی کرونا را اخبار کنند داخل پهلو آنان بوسیله مخاطبان خود با حفظ بور گذاری فیزیکی بوسیله تلاش پی انسداد بخاطر روشنگری و اطلاع رسانی در حوزه های دیگر همچون آنلاین، ویدیوکست و پادکست و حضور در فضای مجازی ادامه خواهیم انصاف.

مخاطبان همشهری همچنان می توانند اطلاع دادن و فعالیت های خبرنگاران همشهری را از طریق قدم های کوچکتر اثر گیری کنند:
۱) کانال تلگرام مجله به نشانی:
(@hamshahrinews)

۲) همشهری آنلاین که به طور مرتب اخبار و گزارش های خبرنگاران همشهری را در اختیار خوانندگان لایق می گذارد.
(hamshahrionline.ir) و (@hamshahrionlinenews)

۳) همشهری تی وی که فایل های صوتی و تصویری تولید شده را منتشر می یواش.
(@Hamshahri_TV)

۴) وب سایت روزنامه همشهری:
newspaper.hamshahrionline.ir 

توییتر:
twitter.com/hamshahrinews

اینستاگرام:
instagram.com/hamshahrinewspaper

امیدوارم در آینده نزدیک و با ضعف دادن کرونا و جشن پیروزی بتوانیم جنین دیگر با نسخه چاپی روزنامه به میان خوانندگان بیاییم.
  • ۹۹/۰۱/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی