معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

به گزارش ایرنا، سرتیپ «یحیی رسول» داخل توئیتی در صفحه شخصی خود نوشته است که اوضاع در پایتخت عراقامن و باثبات است و نیروهای عراق در فرماندهی عملیات امان بغداد شبانه روز بخاطر حفاظت از جان شهروندان و نمایندگای های دیپلماتیک و شرکت های اجنبی و بومی فعالیت می کنند.

وی اضافه کرده است که هیچ جای نگرانی زدودن و از رسانه ها التماس می شود که قبل از انتشار اخباری که امکان پذیر است صحیح نباشد، با منابع رسمی عراق هماهنگی کنند.

درهمین حال گزارش خبرنگار ایرنا از سطح شهر بغداد مشعر است شرایط عادی و زندگی غریزی قضیه دارد و مناطق پیرامون منطقه امنیتی سبز داخل مرکز بغداد نیز وضعیت کاملا طبیعی است و عزب داخل برخی از ورودی های خیابان های واقعی منطقه سبز توقف یک یا دو خودرو زرهی سنخ «هامر» متعلق به نیروهای نظامی عراق دیده می شود.

حمله مشکوک مینی کاتیوشا بوسیله منطقه امنیتی سبز فاقد هرگونه ضرر صمیمی و مادی بوده و نیروهای امنیتی عراق سکویی که از آن گلوله شلیک شده را پیدا کرده و هنوز تحقیقات اطراف عامل و یا عوامل پس پرده این حمله ادامه دارد و تاکنون جزییات تازه از این حادثه منتشر نشده است.
  • ۹۸/۰۲/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی