معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

شاسی بلنداوروسدر حال حاضر پرسود ترین محصول لامبورگینیاست. سودآوری اوروس برای لامبورگینی به حدی متجاوز است که در شقه ی ابتدا سال ۲۰۱۹، منفعت این خودروساز را تقریبا دوبرابر تکثیر رحم. دراین میان، علیه کوچک مرطوب لامبورگینی، یعنی میزان هوراکان، نیز به موفقیت هایی مشت یابد. امروز اطلاع دادن شد کارخانه ی رسوم آگاتا از پنج سال پیش تاکنون، ۱۴ هزار و ۲۲ مایه از مدل هوراکان تولید کرده است. دلیل اهمیت این مغز در اینجا است که از ۱۰ سال تولید مدل گالاردو بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ بیشتر است؛ در حالی که فقط پنج سال از زمان ورود هوراکان به میدان می گذرد. 



چهارده هزاره و بیست و دومین دستگاه هوراکان که از خط تولید لامبورگینی بیرون آمد، از مدل Evo است که آن را باید جدیدترین و بهینه نسخه ی هوراکان دانست. افزون براین، لامبورگینی نسخه ی رودستر هوراکان Evo را همچنین آماده ی تولید کرده است. 

مقاله های مرتبط:تمایل فولکس واگن بخاطر فروش لامبورگینیلامبورگینی وننو رودستر با قیمت ۸.۳ میلیون دلار حراج شد

کار لامبورگینی درون ترقی ی میزان های هوراکان هنوز تمام نشده است؛ به طوری که اخیرا تصاویری بی پرده شده از مدل استتارشده ی دیگری از هوراکان نیز به بیرون درز کرده که نشان می دهد لامبورگینی میزان دیگری از این سوپراسپرت V10 را نیز تو مشت ساخت و آزمایش دارد. هنوز مشخص نیست نام این معیار متاخر چیسست؛ ولی شاید نسخه ی دیفرانسیل عقب از مدل Evo باشد و برخی نیز احتمال می زنند شاید Evo Performante اشتهار داشته باشد. 



این خودروساز تو شقه ی اول سال جاری، ۱۲۱۱ دستگاه مدل هوراکان و ۶۴۹ وسیله اونتادور و ۲،۶۹۳ دستگاه اوروس فروخته است. آمار کلی لامبورگینی در این بازه ی زمانی ۴،۵۵۳ وسیله است که درون مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۸، افزودن ۹۶ درصدی را نشان می دهد.بیشتر بخوانید:بی ام و X7 با تیونینگ لوما دیزاین رونمایی شدتمایل فولکس واگن بخاطر سودا لامبورگینیفولکس واگن نقشه کراس اسپرت رونمایی شدنگاهی به سابقه کاری لوریس بیکوکی؛ راننده برجسته بوگاتی، پاگانی و کونیگزگلامبورگینی وننو رودستر با قیمت ۸.۳ میلیون دلار حراج شد
  • ۹۸/۰۷/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی