معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری امروز (چهارشنبه ۲۳ بهمن) در حاشیه نویسی نشست هیأت اقبال درون جمع خبرنگاران گفت: پیش نویس لایحه همه پرسی درون معاونت حقوقی تهیه شده است و به زودی به هیات وزیران ارسال خواهد شد.

جنیدی بدون تشریح جزئیات این لایحه افزود: این لایحه چارچوب نظارت استصوابی را نمودار می کند و زیرا باید داخل قالب همه پرسی درآید، کوتاه و نمایان و بوسیله رخساره «آری» و «خیر» است، بنابراین طولانی تراشیدن.

وی درباره رویکرد لایحه همه پرسی تقریر کرد: بیشتر رویکرد ما حالت تقنینی دارد و رادیکال این است که بتوان درون مرحله اجرا به نواخت ادا کرد زیرا که وقتی موضوعی مرموز مطرح شود، در مرحله ادا مشخص ازاله که به چه ترتیب پیش می جوی.

معاون رئیس جمهوری دنباله داد: بخشی از آن که به معاونت حقوقی مربوط است مربوط به تصریح شده که با عقب انداختن ارتکاب شود. این اتفاق محذوف و خیلی زود تحویل خواهیم رحم و منطقا می تواند به جماعت مجهز برسد.
  • ۹۸/۱۱/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی