معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، سردارعبدالرضا آقاخانی گفت: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه گیرایی ششم حکومت انتظامی تهران ارشد فاحش شد انفراد ترانه دارد مقدار قابل توجهی مواد روانگردان تیغ دار کردن را با یک دستگاه پراید از استان تهران بوسیله قم منتقل بطی ء که با اعلام موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، موقت موضوع درون دستور کار مأموران این پلیس صبر گرفت.

به گفته وی با هماهنگی قضایی ادا شده، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محل های مورد نظر اعزام شدند و با وقوف و توقیف خودرو سابق الذکر مستنطق و همدستش را بازداشت کردند.

 حاکم انتظامی استان قم افزود: با واگذاری پراید به یگان در بازرسی انجام شده ۳ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه کشف شد. سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای اجرا مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

دستگیری دلال ارز در قم

سپهبد آقاخانی ادامه رحم: در این زمینه عملیات مبارزه با اخلالگران ارزی پس از ایفا اقدامات پلیسی توسط کارآگاهان موسسه مبارزه با قاچاق متاع و ارز پلیس آگاهی استان قم اجرایی شد. درون نتیجه این عملیات، مالک یک مغازه خاتم فروشی در هسته مرکزی بخانه برگشتن که ارز بیع و فروش می کرد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در بازرسی از مغازه مذکور، ۱۱ هزاره و ۷۰۰ دلار آمریکا و ۹۰ هزار دینار عراق به ارزش حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی بوسیله شهروندان اندرز کرد: ارزهای مورد نیاز خود را از بانک های عامل و صرافی های عفیف تهیه کنند و در صورت مواجهه با دلالان ارز، بلافاصله موضوع را از روال شماره تلفن ۱۱۰ به پاسبان شناسایی دهند.
  • ۹۸/۱۱/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی