معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

ASسریHAROOOON موتو جی از محصولات محبوب موتورولا هستند که داخل میان گوشی های هوشمند مقرون بوسیله نفع فراغت می گیرند. درواقع گوشی های سری موتو جی را می توان کلکسیون ای از قابلیت های مورد استعمال کاربران دانست که البته با بها بسیار کمتری نسبت به محصولات بالارده به بازار نمایش می شوند.

طی ماه های گذشته شاهد نمایش ی موتو جی ۸ پاور و موتو جی ۸ پلی به راسته بودیم؛ ولی اکنون موتورولا نسخه ای متاخر از این سری را معرفی کرده است که پسوندی ندارد و با همان نام موتو جی ۸ به بازار عرضه می شود.

موتو جی ۸ درواقع نسخه ای به روز شده از موتو جی ۷ است و تغییرات فراوانی را نسبت به آن تجربه نمی کند؛ اما جای پردازنده ی اسنپدراگون ۶۳۲ و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی نسل گذشته را تراشه ی اسنپدراگون ۶۶۵ و باتری بوسیله ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپرساعت گرفته است.



استعداد شارژ سریع العمل موتو جی ۸ از نسخه ی ۱۰ واتی به ۱۵ واتی ارتقا یافته است که بوسیله سریع العمل پر حرارت شدن شارژ گوشی کمک می کند؛ اما به خاطر ظرفیت بیشتر باتری موتو جی ۸ زمان تک نیاز برای شارژ تمام باتری نسبت به موتو جی ۷ کامل زیرفون خواهد بود.

تغییر بعدی در نمایشگر موتو جی ۸ است که شاید بتوان آن را تغییری منفی قلمداد کرد. با وجود بزرگ تر شدن نمایشگر از ۶/۲ اینچ تو موتو جی ۷ به ۶/۴ اینچ در موتو جی ۸، وضوح نمایشگر از FHD به HD کاهش داده شده است. چنین اقدامی در نمایشگرهای بزرگ تر امکان دارد به ناخوانایی متون ختم شود.

شاید تغییر مثبت در موتو جی ۸ را بتوان دوربین آن دانست. در پنل پشتی ثمر جدید موتورولا از ماژول سه گانه ای دربرگیرنده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی علو وسیع (میدان دید ۱۱۹ درجه ای) و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین سلفی نیز از حسگر ۸ مگاپیکسلی بهره می گیرد.

از مشخصات درخور توجه دیگر موتو جی ۸ می توان به حافظه ی رم ۴ گیگابایتی، حافظه ی ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی، جهیز عامل اندروید ۱۰، جک هدفون ۳/۵ میلی متری و مراقبت تن تو طبق نفوذ قطرات آب رمز کرد.

علیه جدید موتورولا با نفیس معادل ۲۸۲ دلار در بازار برزیل نمایش شده است که البته تو برخی بیع های فوق العاده نیز می استعداد آن را به قیمتی اندازه ۲۴۸ دلار خریداری کرد. موتو جی ۸ طی هفته های آینده در بازارهای آسیا، استرالیا، اروپا و کشورهای دیگر آمریکای لاتین ارائه می شود. موتو جی ۸ در بازار بریتانیا نیز به قیمت ۱۷۹ پوند عرضه خواهد شد.بیشتر بخوانید:گزارش هایی از جداشدن لایه های نمایشگر یکی از گوشی های موتورولا ریزرموتورلا مبتلا کار روی دو گوشی هوشمند با نمایشگر Waterfall و نبوغ 5G استموتورولا گوشی های هوشمند موتو G8 Power و موتو G G Stylus را شناساندن کردموتورولا Razr پس از ۲۷ هزار بار باز و سپرده شدن می [شکند همراه با جوابیه]موتورولا گلکسی Z فلیپ دربرابر موتورولا ریزر؛ نبرد تاشدنی ها تو فرم فاکتور
  • ۹۸/۱۲/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی