معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

به گزارش همشهری آنلاین، مهرزاد خلیلیان در گفت وگو با شبکه بازی اظهار کرد: امروز گزارش مستندی آمد که تست PCR دو فوتبالیست که تست ماندگی تیمار محسوب می شود، مثبت شده است.

او امتداد قسط: تست PCR الزامی و بنیانی ترین تست غربالگری ما محسوب می شود که تعیین کننده یک نوع پروتئین است و ما می توانیم تا حدود ۸۰ درصد مطمئن باشیم که فرد مبتلا بوسیله کرونا هست یا نه.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی افزایش کرد: اگر بی تا مبتلا به کرونا شود، قاعدتا تست PCR او مثبت می شود و باید به قرنطینه برود، اما اگر اندوهناک باشد و سپس از آن تست PCR او منفی شد، دو تست جدید بوسیله شهرت های IGG و  IGM یا همان تست الایزا که تست خون غربالگری است، از آنها گرفته می شود.

خلیلیان تصریح کرد: با ایفا این تست ها، میزان هموگلوبین بی نظیر را تعیین می کنیم و می بینیم IGG و  IGM او ارتفاع است و متوجه می شویم که فرد مشغول به کرونا شده، اما بهبود رک کرده است.

او عنوان کرد: امروز بیدار شدیم که دو تن از فوتبالیست های ما مبتلا به کرونا شده اند و تست PCR آنها سلبی است، اما IGG آنها فراز است. یعنی آنها مبتلا شده و الان خوب هستند.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی یادآور شد: ممکن است کسی هم در ورزش نباشد، اما به این ویروس مشغول شود.
  • ۹۹/۰۳/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی