معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در مراسم آغاز به حکم این گمرک که با حضور برخی سرمایه گذاران، تجار، مردم و مسئولان برگزار شد، رئیس گمرک استان فارس گفت: با گونه اندازی این تشکیلات در منطقه خاص اقتصادی کازرون هیچ محدودیتی برای صادرات و واردات تجار بود ندارد.

خداداد رحیمی افزود: با توجه به موقعیت خوب شهرستان کازرون و استراحت گرفتن این شهرستان در دست خط  استان های خوزستان و بوشهر طولانی زیرساخت ها برای انجام امور گمرکی بدون محدودیت مهیا  است.

مدیر کل شهرک های صنعتی استان فارس در  این تشریفات گفت: متولی منطقه ویژه اقتصادی درون شهرستان کازرون شرکت شهرک های صنعت فارس است.

احد فتوحی افزود: تمام زیرساخت ها از عموم آب، برق، مدفوع و مخابرات و  اینترنت برای انجام کار آماده شده است.

وی افزودن کرد: منطقه ویژه اقتصادی کازرون در فاز اول در ارضی به مساحت ۷۷ هکتار شروع شده است که راحتی است تا ۳۰۰ هکتار افزایش پیدا کند و مکاتبات این افزایش زمین هم اجرا گرفته است.

فرماندار کازرون تیمار درون امتداد این مراسم گفت:عملیات منطقه خاص اقتصادی کازرون از سال ۹۲ شروع شده و تاکنون اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد تومان نفقه شده است.

داریوش دهقان با دعوت از سرمایه گذاران و تجار بخاطر تنخواه گذاری درمنطقه اختصاص اقتصادی کازرون گفت:ستادی درون فرمانداری ویژه کازرون تشکیل شده تا هر گونه موانع در مسیر تنخواه گذاران برطرف شود.

کازرون از شهرستان های غربی استان فارس است که فاصله مرکز آن با شیراز حدود ۱۲۰ کیلومتر است.
  • ۹۹/۰۳/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی