معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

اسپاتیفای توانست ضررهای شاگرد از ویروس کرونا بوسیله پلفترمش در سه ماهه ی اول سال ساری را تکرار کند و با رشد ۲۷ درصدی داخل تعهد پرداخت های پولی بوسیله وضعیت مطلوب قبل از مجادله بازگردد. این سرویس، ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه و ۱۳۸ میلیون پول اعانه پولی دارد و با درنظرگرفتن این ارقام، اسپاتیفای همچنان به نشانی بزرگ ترین سرویس استریم موسیقی داخل گیتی بالاتر از اپل موزیک و در رتبه ی مبدا صبر پژمرده است. اپل موزیک، در رتبه ی دوم سرویس محبوب استریم موسیقی قرار دارد و داخل ژوئن ۲۰۱۹، ۶۰ میلیون ابونمان داشته و بیشتر از یک سال به روزرسانی نشده است.

در گزارش مالی سه ماهه ی دوم سال اسپاتیفای آمده است: کسب وکارمان در سه گانه ماهه ی دوم سال عملکرد خیلی خوبی داشته است و با وجود نیود قطعیت درباره ی همه گیری ویروس کرونا، این روند را ادامه می دهیم. تمامی اهداف و انتظاراتمان به سوا هزینه های اجتماعی محقق شده است. درواقع، به دلیل افزودن نرخ سهام این شرکت در سه ماهه ی دوم سال مجبور شدیم هزینه های مدنی بیشتری بپردازیم. وضعیت نقدینگی و جریان نقدینگی آزاد همچنان شرایط مفت دارند و برابر روندهای عمده تصرف وکار پیش می رویم.

همان طورکه گفته شد، گزارش مالی اسپاتیفای نشان می دهد این پلتفرم موسیقی حالا ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه و ۱۳۸ میلیون اشتراک پرمیوم دارد که به ترتیب درمقایسه با سال گذشته ۲۹ درصد و ۲۷ درصد افزایش یلاته اند. اعداد ذکرشده وضعیت متجاوز مطلوب اسپاتیفای پرمیوم را مدال می دهند.

اسپاتیفای در اواخر ژوئن اعلام کرد فعالیت کاربرانش در همگی ی کشورها بوسیله جز آمریکای لاتین، به معیار قبل از مسری کرونا برگشته و افزایش یافته است. فعالیت کاربران این کشور درمقایسه با قبل از بحران، ۶ درصد کم شده است. البته بوسیله گفته ی اسپاتیفای، آمریکای لاتین از کشورهایی است که با نمو ۳۳ درصد کاربر کوشا ماهانه درمقایسه با سال قبل، تعداد کاربرانش روبه افزودن است.

با درنظرگرفتن این نکته که میزان مصرف ی کاربران از اسپاتیفای به حالت قبل از کرونا بازگشته، گفته می شود محل هایی که افراد از خدمات این پلتفرم استفاده می کنند، متفاوت است. برای مثال، افراد درمقایسه با قبل از همه گیری کووید ۱۹، اندک درون خودروهایشان به اسپاتیفای شنوایی می کنند.مقاله های مرتبط:اسپاتیفای دربرابر تایدل؛ کدام یک درخت سرو استریم موسیقی بهتری است؟اسپاتیفای میزبان پادکست ویدئویی شد

اسپاتیفای پیش بینی می درنگ تعداد کاربرانش تو سه ماهه ی سومین امسال از سرحد ۳۰۰ میلیون عبور درنگ و تا پایان سپتامبر، ۳۱۲ تا ۳۱۷ میلیون شنونده ی فعال داشته باشد و تعداد وجه اشتراک مجله های پولی آن نیز به ۱۴۰ تا ۱۴۴ میلیون افزایش یابد. این شرکت برخلاف اپل، این امکان را دراختیار افراد قرار داده است که بوسیله قول عرضه تبلیغات، بوسیله رایگان موسیقی و پادکست شنوایی کنند.

اسپاتیفای و اپل موزیک از رهبران صنعتی استریم موسیقی محسوب می شوند و باهم رقابت می کنند. اسپاتیفای زیادترین اشتراک و شنونده را دارد و اپل موزیک نیز به لطف محبوبیت آیفون، کاربران جدید جذب می کند. براساس ادعای اسپاتیفای، پلتفرمش تنوع موسیقی زیادی دارد و تعداد هنرمندان برتر این سرویس که ۱۰ درصد استریم های برتر را تشکیل می دهند، بوسیله سرعت روبه افزایش است. اسپاتیفای بیشتر از ۴۳ هزاره هنرمند محبوب دارد که تعدادشان درمقایسه با ۳۰ هزار هنرمند سال گذشته، ۴۳ درصد افزایش یافته است.

همچنین، این سرویس استریم محبوب گفته از یک ونیم سال گذشته، روی ارتقای سطح پادکست ها تنخواه گذاری یدکی می نرم. بوسیله گفته ی اسپاتیفای، تعداد شنوندگان پادکست درمقایسه با سال گذشته از ۱۹ به ۲۱ درصد افزایش ناچیزی داشته؛ ولی میزان شنوایی دادن افراد به پادکست ها دوبرابر شده است. محبوبیت بیشتر پادکست های اسپاتیفای درصد قدری از درآمد آن را تشکیل می دهد؛ اما وقوف بشاش کننده ای برای تصرف وکار تبلیغاتی این سرویس به شمار می رود.

با وجود آمار افزایشی ذکرشده، درآمد تبلیغاتی اسپاتیفای ۲۱ درصد کاهش یافته و دلیل آن، تأثیر منفی ویروس کرونا برای تبلیغ کنندگان است. همچنین به گزارش CNBC، این پلتفرم سوئدی حدود ۳۵۶ میلیون یورو (۱/۹۱ یورو درون هر سهم) ضرر کرده که از پیش بینی تحلیلگران، یعنی ۴۵ عادات یورو در هر سهم، بسیار بدتر است. مدخل یدکی از این ضرر به عوارض پرداختی مدنی کارمندان داخل سوئد برمی گردد که با افزایش قیمت سهام مشارکت بیشتر شده است.

با درنظرگرفتن این موضوع، اسپاتیفای باید ۱۲۶ میلیون یورو بیشتر از میزان برنامه ریزی شده مالیات پرداخت کند. بابت هر سودی که حقوق بگیر از گزینه های سهام خواه اعطای واحدهای سهام محدود (RSU) دریافت می کند، این پلتفرم باید ۳۱/۴۲ درصد به دولت سوئد بپردازد. گفتنی است استاندارد ضرر این پلتفرم درون سال گذشته ۷۶ میلیون یورو بوده است و درآمد اسپاتیفای داخل سه گانه ماهه ی دوم سال با افزایش ۱۳ درصدی بوسیله حدود ۱/۹ میلیارد یورو رسید.بیشتر بخوانید:امکان بی صداکردن دائمی گروه ها بوسیله واتساپ افزایش می شودنسخه به روزشده اپلیکیشن گوگل وان برای اندروید و iOS ارائه شدتوییتر از این پس لینک محتوای نفرت پراکنی و خشونت آمیز را مسدود می کندمایکروسافت درخت سرو مدیریت وظایف را با ساختاری جدیدی تو تیمز معرفی می کنداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز مجانی شده اند (۹ مرداد)
  • ۹۹/۰۵/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی