معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

ASASاواخرHAROOOONHAROOOON تیر امسال، گوگل درون اطلاعیه ای گفت جیمیل (Gmail) را برای کاربران سازمانی G G Suite بازطراحی می. کند به موجب این بازطراحی، سرو های Chat و Meet و Rooms گوگل به جیمیل اضافه شدند تا بتوان بوسیله سادگی درون یک پلتفرم به همه ی آن ها دسترسی هویدا. کرد هم اکنون، این نبوغ تو حال نشر بخاطر کاربران G مستخدم G Suite است و تمامی حساب های کاربری شخصی جیمیل اینک از تب اضافی Meet یکروز. می برند ظاهرا تغییراتی که گوگل در جیمیل اعمال می کند، فعلا استراحت نیست به. تکمیل برسند اهالی مانتین ویو با سرایت تیزری متاخر به قیافه غیرمستقیم اعلام کرده اند مدل سازی ظاهری جیمیل بوسیله زودی دستخوش تغییر می شود و فرایند تغییرات با آیکون آغاز. 

خواهد شد رسانه ی 9to5Google تو گزارشی نوشت تصویری از گوگل گرفتن کرده که مدال می دهد این شریک شدن به احتمال بسیار فرایند فرمان روی لوگو متاخر جیمیل را آغاز. کرده است در نگاه اول، این اتحاد چندان تعجب برانگیز نیست؛ چون در بهمن ۱۳۹۸ نیز، گوگل لوگو درخت سرو مپس را متحول و آن را. میسر کرد لوگو متاخر گوگل مپس شامل هر چهار اثر جزیی تشکیل دهنده ی لوگو حقیقی شرکت است و همچون (علامت سنجاق برای انتخاب) کردن تیر درون داخل خود اپلیکیشن به نظر. می رسد چند ماه بعد، سرو گوگل فوتوز تغییراتی ظاهری تجربه کرد و لوگوش بسیار میسر زیرفون از.

قبل شد درون ماه ها و سال های اخیر، بسیاری از سرو های گوگل با تغییرات ظاهری مواجه شده اند تا بیشتر با لوگو اصلی شریک شدن. سازگار باشند نقشه ی متخصص مربوط به لوگو جدید جیمیل که برای رسانه ها ارسال شده، نحوه ی تاسیس آن را علامت. می دهد تو لوگو، به وضوح حرف M را شاهد هستیم؛ با این حال، آیکون پاک روزنامه به طور مشهود در آیکون جدید دیده. نمی شود از سال ۲۰۱۳ تاکنون، لوگو اصلی جیمیل همچون پاکت روزنامه بوسیله نظر می رسد؛ اما صریح طاسی لوگو جیمیل از زمان آغاز به کار این سرویس در سال ۲۰۰۴ تاکنون، تا اندازه زیادی بدون تغییر باقی.

مانده است در طراحی جدید، لوگو جیمیل تغییرات محسوسی. کرده است ناگفته نماند در لوگو جدید، می توانیم رگه هایی از پاکت روزنامه پدیدار کنیم؛ اما این عنصر اندک از قبل در مجلس توجه. استراحت دارد فضای سفید بالا و پایین بخش مرکزی حرف M به متد ای طراحی شده است تا باعث شود سهل تر بتوانیم فرش روزنامه را داخل ذهن خود. تداعی کنیم امروزه، بسیاری از آیکون های مدرن جهیز عامل های اندروید و iOS پس زمینه ی شفاف دارند و ظاهرا لوگو جدید جیمیل تیمار از این ضابطه پشتیبانی می کند تا جذاب تیز به. دیدن برسد لوگو جدید جیمیل صاف است و گوشه های خارجی آن بسیار مدورتر از قبل شده اند تا با اصطلاح مدل سازی مدرن گوگل.



سازگارتر باشد تصویری که گوگل بخاطر 9to5Google ارسال.

کرده است حال که بحث به طراحی های مدرن رسید، بهتر است بدانید که نقشه ی فنی لوگو جیمیل هیچگاه رنگی ندارد؛ البته شکی نداریم که گوگل لوگو بازپسین را به اثر جزیی های آبی و سبز و زرد و قرمز مزین. خواهد کرد سرو جیمیل سال ها است که تأکید ویژه ای روی اثر جزیی قرمز می کند؛ اما رگه های ته رنگ سرخ تو دیگر سرویس های گوگل بیش کاهش. یافته است درون نسخه ی امروزی جیمیل، رنگ سرخ برای گزینه ی غواص Compose و نوار پایینی به فرمان. 

می رود وارسی چند سال اخیر نشان می دهد گوگل، تنها زمانی لوگو را تغییر می دهد که منظور داشته باشد تغییرات گسترده تازگی درون آن سرویس اعمال کند؛ بنابراین، قانون دان است چنانچه پیش بینی کنیم که گوگل بخواهد در ماه های آینده، رابط کاربری جیمیل را نیز با تغییرات محسوسی همراه و آن را با آیکون جدید،.

سازگارتر نرم برنامه هایی که گوگل بخاطر جیمیل تو طریق می پروراند، به تغییرات ظاهری. محدود نیستند اهالی مانتین ویو در مجمع Cloud Next با محوریت توسعه دهندگان، اخبار کردند جیمیل به تب های زیادی Chat و Rooms مجهز می شود و حتی ازطریق آن خواهید توانست اسناد Docs را. ویرایش کنید تمامی این قابلیت ها مشت به دست بی قراری می دهند و باعث می شوند جیمیل از اپلیکیشن های سنتی ایمیل محور بور بگیرد و قابلیت های کاربردی بیشتری.داشته باشد:بیشتر بخوانید جهش تاک از حذف ۱۰۴٫۵ میلیون ویدئو در نصف نخست ۲۰۲۰ خبر می دهدواتساپ روی قابلیت Expiring Media کار می کندمشاهده آمار وقت ای عملکرد سیستم تو macOS با نرم اسباب Statsواتساپ احتملاً به زودی قابلیت Linked Devices را دردسترس قرار می دهداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان (شده اند)
  • ۹۹/۰۷/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی