معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

به گزارش همشهری آنلاین، عیسی آل کثیر پس از بازگشت پرسپولیس از قطر در فرودگاه امام (ره) گفت: غلام سال ها است به فکر شادی دل این طفل این فرح را انجام می دهم اما این ائتلاف افتاد آدم نمی داند چه بگوید. اما جواب این پیوستگی را تمام بازیکنان ما و ملت ایران دادند. دم هم پایگاه گرم و مشت شان درد نکند. آن حکم (صدور رأی محرومیت) باعث شد ما بیشتر انرژی بگیریم. النصر که هیچ اگر شهر تیم دیگر هم حیات ما می بردیم. می شود همگی چیز را با پول خرید مگر غیرت و تعصب.

وی در مورد اینکه پس ازآن از گلزنی مهدی عبدی چه احساسی داشتید، گفت: با انگشت شکسته شده پایم ۵ متر به هوا پریدم آنقدر که خوشدل شدم. مهدی هم بعد از گلزنی پشت پیراهن من می گشت. ۱۰-۲۰ دقیقه مبدا را ندیدم اصلا نمی دانستم کجا هستم و چه اتفاقی قرار است بیفتد. ذهنم اصلا برای خودم نبود شناخت داشتم بخوابم و یکی دو روز بگذرد و اهتزاز شوم ببینم تیمم اسیر است. خدا را شکر توانستیم تو آن بازی پیروز شویم و این شادی را به دل مردم پیشکش بدهیم. اینقدر که برای خوشحالی انسان بشاش شدم بخاطر فینالیست شدن خودمان غصه خوشدل شدم.

آل کثیر افزود: ما کلیپ های خوشحالی مردم را می دیدیم که به پندار پیروزی ما از بناء ها خارج آمدند. تا ۵ صبح خوشحال بودم اینقدر انرژی گرفته بودم و قریحه زده شده بودم . امیدواریم در آینده بتوانیم باز تیمار از این شادی ها برای آدم بیاوریم.

وی در مورد اینکه بخاطر شادی گل متاخر چه موثر خواهد کرد و گفت: ان شاءالله ببخشندمان شادمانی جدید بی قراری خواهیم کرد.

آل کثیر در مورد اینکه بهتر است از این پس چشمانت را برای فرح پس از تراب باز نگه دارید خندید و چیزی نگفت.

وی در مورد اینکه می تواند بخاطر فینال بخشیده شود، گفت: ان شاء الله.
  • ۹۹/۰۷/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی