معرفی بهترین هتل ها و اقامتگاه ها

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بعد از جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس انتقادات زیادی علیه این ورزشکار بوسیله دلیل نحوه ترک کردن این تیم صورت گرفت. ترابی که بوسیله برهان کسری ۷درصدی تو پرداختی ها قاهر شد قرارداد خود را به رخ یک طرفه بطلان کند راهی قطر شد تا منفصل آینده را در العربی به پیاده روی خویشتن ادامه دهد.

موضوعی که باعث شد تا مدیریت رسول زنهار در پرسپولیس بوسیله شدت کوچکتر سوال برود. چرا که سرخ ها با صیقل باقی الباقی مطالبات ترابی می توانستند از فسخ یکطرفه ترابی جلوگیری کنند. اینک و بعد از فروکش کردن جنجال واگذاری ترابی به قطر سفیر امنیت داخل فایل صوتی که از او منتشر شده اعلام کرده که ترابی قرار است ۴۰۰هزار دلار(رقمی معادل۱۱ میلیارد تومان) بوسیله پرسپولیس پرداخت درنگ.

موافق قراردادی که گرشاسبی با مهدی ترابی امانت بود ستاره فصل قبل سرخ ها بخاطر جدایی از این تیم باید ۳۵درصد از مبلغ قرارداد جدید خویشتن را بوسیله پرسپولیس صیقلی می کرد. رقمی اندازه ۴۰۰هزار دلار که ترابی درون تماس با پیک پناه اعلام کرده این مبلغ را بوسیله کمیسیون صیقل خواهد کرد.  باید دید این رقم کی و چگونه از سوی بازیکن سابق پرسپولیس پرداخت خواهد شد تا بوسیله نوعی او که ستاره محبوب قرمز ها وجود کمی از آب رفته را بوسیله جوی برگرداند. بازیکنی که نحوه جدایی اش را بسیاری به تسهیم نبردن پرسپولیس از این واگذاری مرتبط می دانستند اما زمان حال ترابی غرض پژمرده تا مبلغ رضایت مجله اش را به مجتمع صیقلی کند.
  • ۹۹/۰۷/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی